Tatuoinnit

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja minna » 23 Elo 2007 02:45

IsoVekkulit poistaa jos aihe jo löytyy. Hakua vähän testailin kyllä ;)

Eli löytyykö vaiko ei? Tuleeko löytymään? Miksi ei? Miksi löytyy?


Itselläni siis on kolmisen viikkoa vanha Jason Voorhees käsivarressani. Todella tyytyväinen olen kuvaan.
Muutama on tulossa vielä lisää ainankin :)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 23 Elo 2007 11:11

Ei löydy mutta pistä Jasonista kuvaa :)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 23 Elo 2007 13:47

http://irc-galleria.net/view.php?nick=A ... d=64615402

Tuo lienee nyt paras kuva tällä hetkellä. Kännykameramatskua heti tekemisen jälkeen.
Alkaa pikkuhiljaa olla jo parantunut, että voisi ottaa uusia kuvia.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 23 Elo 2007 14:59

Kyllähän sellainen tuolta niskasta löytyy.
Vähän huono kuva mutta.......
Kuva

Haluaisin toisen mutta en oikein vielä tiedä minne ja millasen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 27 Elo 2007 19:14

Ei vielä löydy, mutta oon aatellu ottaa tuossa joskus kun täysi-ikäiseksi tulen. :) Lantioon tai alaselkään haluaisin..ja vähän mielessä jo minkä tyyppinenkin olisi :wink: Ja ehkä sitten joskus otan lisääki, kattoo millanen kokemus on.

Onko muuten tuottanu kauheaa tuskaa teiän tatuoinnit?
"take what you can, give nothing back"

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Elo 2007 19:19

Kivaa "kipuahan" tuo oikeesti oli.
Mutta käsihän taitaa olla suht helppo.
Värit ne eniten sattui ja viivojen tekeminen.
Muuten semmoinen kiva polte vain kävi kokoajan.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Elo 2007 19:42

On mulla kolme kappaletta. Käsivarsissa ja ranteessa.

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 27 Elo 2007 22:42

Eipä löydy, enkä aio ottaakkaan.
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Elo 2007 18:40

Olen myös koulukuntaa "Ei ole" enkä luultavasti tule ottamaankaan. Ei se pelkästään siitä kiinni ole ettäkö vastustaisin tatuointeja, vaikka isot tatuoinnit ovatkin rumia. Ei edes siitä että käteni (käteen siis ottaisin jos jonnekin) ovat niin narut vaan suurimmaksi osaksi siitä että se näyttäisi niin rumalta parinkymmenen vuoden päästä, saati vielä myöhemmin. Toki nuo kaksi ensimmäistäkin syytä ovat varsin päteviä.

Avatar
ruuti
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Tammi 2005 22:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ruuti » 29 Elo 2007 14:44

Kumma kyllä, ehdoton ei tatuoinneille muuttui ja viime kesänä oli pakko saada kuva ihoon!
Niinpä kävin nilkkaan nakututtamassa pienehkön kuvan. Ja lisää pitäisi saada.. sitten aikanaan kun hyvä kuva tulee eteen. Omat piirustustaidot saati mielikuvitus ei riitä kuvaa tekemään.
En sanoisi, että kuvan teko olisi sattunut nii pal kauhiast, mutta kylmät väreet meni lähes kokoajan iholla. No okei, sattu se varsinkin luun päältä tehdessä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Elo 2007 14:47

Ei löydy vielä..

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 26 Syys 2007 23:59

Spencer kirjoitti:Ei löydy vielä..
Mimmonen ois tuloillaan :)?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Syys 2007 08:01

mulla on kuusi tatuointia joista ensimmäisen teki mun isobroidi kun olin 11v., sääli että mutsi tuli keskeyttämään prosessin...

sen jälkeen olen teettänyt viisi lisää... lepakko olkapäässä, narrin käsinukke käsivarressa, kelttiläinen lohikäärmeornamentti käsivarressa, kelttiläinen solmu ja jalkapöydällä kiemurtelee pieni käärme... lisää kuvia tulee varmasti joskus, kun rahaa liikenee
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

interlude
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 24 Syys 2007 13:18

Viesti Kirjoittaja interlude » 27 Syys 2007 08:14

ensi kuun 16 päivä löytyy.
sellainen perus tribali.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Syys 2007 12:08

big.mac kirjoitti:mulla on kuusi tatuointia joista ensimmäisen teki mun isobroidi kun olin 11v., sääli että mutsi tuli keskeyttämään prosessin...
Tästä tahtoo tietää lisää :P

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Syys 2007 12:18

minna kirjoitti:
big.mac kirjoitti:mulla on kuusi tatuointia joista ensimmäisen teki mun isobroidi kun olin 11v., sääli että mutsi tuli keskeyttämään prosessin...
Tästä tahtoo tietää lisää :P
broidi oli 14 ja ne keksi tatuoinnit sen bestiksen kanssa... ne hankki tarvikkeet, perhosneuloja ja puhdistettua mustetta (tai jotain) ja tekivät tatuointikynän sitomalla ja liimaamalla neulat ihan vieriviereen puutikulle.. ja kun tuli aika kokeilla niin niillä meni varmaan pupu pöksyihin tai muuten vaan ne halus koekaniinin. Mua ei tarvinnut varmaan (tästä on aikaa 34v.) kovin kauaa puhua ympäri kun oltiin jo puuduttamassa kättä kylmän vesihanan alla ja tikattiin käsivarteen kirjain L... mä itse kiristin ihoa toisella kädellä toimenpiteen aikana.... mutsi alkoi ihmetellä miks mä juoksin koko ajan vessassa valuttamassa vettä ja tuli katsomaan ja lopetti touhun tykkänään... mulle jäi muistoksi tuo kirjain L

broidi ja sen frendi kuitenkin jatkoi tatuoimista toisiinsa ja saivat aikaan hirveetä sotkua jotka on nyt myöhemmin suurimmaksi osaksi peitetty oikeilla kuvilla... innostus tatuointeihin tais tulla mun merimiesenoilta joilla oli käsissä kuvia...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Syys 2007 12:41

big.mac kirjoitti: broidi oli 14 ja ne keksi tatuoinnit sen bestiksen kanssa... ne hankki tarvikkeet, perhosneuloja ja puhdistettua mustetta (tai jotain) ja tekivät tatuointikynän sitomalla ja liimaamalla neulat ihan vieriviereen puutikulle..
Kunnon old school -meininkiä :lol: :thumbsup

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Syys 2007 18:27

zilipippuri kirjoitti:
big.mac kirjoitti: broidi oli 14 ja ne keksi tatuoinnit sen bestiksen kanssa... ne hankki tarvikkeet, perhosneuloja ja puhdistettua mustetta (tai jotain) ja tekivät tatuointikynän sitomalla ja liimaamalla neulat ihan vieriviereen puutikulle..
Kunnon old school -meininkiä :lol: :thumbsup
se oli old scool -aikaa... vuosi oli 1973... siis ihan totta, toi tuntuu kuin se olis esihistoriaa jo
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 27 Syys 2007 18:40

ei ole, ja tuskin tulee vaikka silloin tällöin ajatuksella fiilistelenkin.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 27 Syys 2007 23:10

löytyy. oltiin tossa poikaystävän ja frendin kanssa kaupungissa nimeltä Amsterdam, viettämässä helvetin hauskaa aikaa. Olen kuitenkin 14 vuotiaasta ( eli helvetin kauan aikaa sitten) asti haaveillut tatuoinnista, niin oli vaan asiallista hankkia se eka, millä on kovasti merkitystä.

Turhempia nössöilemättä päätin ottaa sen käsitaipeen alle, sisäpuolelle. Kolme ruksia päällekkäin, mikä on Amsterdamin merkki/logo/whatever.

paranipas tuo mokoma juuri viikko sitten ja näyttää KOMIALTA tuossa.

Lisää on suunniteilla heti tässä juuri nyt, kun pääsin tuosta ensimmäisen leiman kynnyksestä yli. Seuraava leima liittyy selkeästi kissoihin, koska omani on mulle kuin lapsia. ei mitään nössöä kuten näköiskuvia tai tassun kuvia tms, mutta jotain tosi merkityksellistä.

Onko kellään tatuointia kyljessä? onko se siedettävä paikka ottaa kuva? se ois ehkä siistein paikka, vähän niinku selän puolelta lähtien etupuolelle asti tuossa kyljen kohdalla.

edit:sen takia mulla varmaan tuo leiman ottamine venähti joskus kun mä en henk. koht. halua mitään merkityksetöntä tribaalia koristamaan nahkaani, vaan sillä pitää olla jotain merkitystä. perfektionistina on kovin vaikea vaan löytää kunnon kuvia, kun ei itse osaa tuottaa paperille omia harhailevia mielikuviaan.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Syys 2007 00:07

sally kirjoitti:Onko kellään tatuointia kyljessä? onko se siedettävä paikka ottaa kuva?
Pahimmat paikathan ovat sellaiset missä ei ole ihoa kovinkaan paljoa esim polvitaive. Kaikki muut ovat ilmeisesti suht siedättäviä. Kuulemma päähänkään ei satu :shock: . Toki ihmisen kipukynnys on erilainen, mutta tämä kaikki siis itse herra tatuoitsijan suusta.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 13 Syys 2008 14:09

Ei ole vielä, mutta suunnitelmissa on ottaa. Oli jo aikakin varattu, mutta se peruuntui tatuoijan sairasloman takia. Kyllä varmaan tämän vuoden puolella käyn ottamassa tatuoinnin ja kuvakin on valmiiksi päätetty. Olkapäähän tälläinen logo. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”