Tatuoinnit

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Loka 2008 00:54

Punde kirjoitti:Olen harkinnut Andreaksen naaman tatuoittamista perskannikkaani. En vaan osaa päättää kumpaan. :helpme: En haluaisi näin isoa asiaa päättää enttententtenillä.
Ota silleen, et sen suu on aukon kohdalla. Ois ainakin realistinen, voisit aina vessareissun jälkeen sanoa, et taas Ade läyhäs paskaa.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Eija » 07 Loka 2008 08:43

Muutamia ja lisää hankitaan

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Joulu 2008 01:26

Ei ole kyllä tullut mieleenkään ottaa, mutta Paossa Michael Scofieldillä oli kyllä sen verran tyylikästä, että semmonen vaan koko vartaloon. :scared: Mikäpäs siinä, jos sattuu oikein tyylikäs kuvio vastaan niin siitä vaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Maligne » 05 Joulu 2008 10:35

Tässä juuri etsin valmista kuvaa ilmaisemaan mielikuvaani.. hitto kun ei osaa itse piirtää, enkä tiedä keneltä pyytäis palvelusta.

Kaksi kuvaa on jo. Toisen osasin jopa itse hahmotella (parantelin kauan), tatuoija sitä hiukan paranteli vielä, ja toisen piirsi tatuoija eräästä korusta otetun mallin mukaan.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Joulu 2008 10:37

^Tatuoijalta?

Ainakin noissa laadukkaammissa paikoissa tatuoijat suunnittelevat mielellään kuvia, jotta saavat "oman kädenjälkensä" jonkun ihoon. Mukaan voi ottaa jotain mallikuvia jotka ovat sinnepäin, eikä nekään ole pakollisia jos on hyvä selittämään mitä haluaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Maligne » 05 Joulu 2008 14:38

^ Hmm, voisi olla.. pari kuvaa löysin, jotka ovat jotain sinnepäin, mutta tätä ideaa kehitellessä menee varmaan vuosi pari - edellisiä kuvia olen pyöritellyt mielessä ja harkinnut aina pitkään ja hartaasti. En vielä edes tiedä paikkaa, johon tuo kuva sopisi hyvin :) Kivahan näitä on kehitellä ja haaveilla.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 05 Joulu 2008 16:07

Tammikuun alulle on aika varattuna tatuoijalle. Toivottavasti ei kovin ala jännittämään ennen operaatiota :D

Avatar
J-esse
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 16 Syys 2008 17:50
Paikkakunta: Nummela

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja J-esse » 05 Joulu 2008 16:16

James kirjoitti:Tammikuun alulle on aika varattuna tatuoijalle. Toivottavasti ei kovin ala jännittämään ennen operaatiota :D
Itseäni jännitti ainakin toosi paljon! Löytyykö sulta useampia kuvia vai onko ensimmäinen? : )

+Niko, Petri, Elisabet

- Eetu, Marika

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 05 Joulu 2008 16:18

J-esse kirjoitti:
James kirjoitti:Tammikuun alulle on aika varattuna tatuoijalle. Toivottavasti ei kovin ala jännittämään ennen operaatiota :D
Itseäni jännitti ainakin toosi paljon! Löytyykö sulta useampia kuvia vai onko ensimmäinen? : )
Ensimmäinen olisi tulossa. Suunnitteilla on siihen tatuointiin joskus saada jatkoa, mutta luulempa sen jäävän haaveeksi :)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 05 Joulu 2008 16:25

James kirjoitti:Tammikuun alulle on aika varattuna tatuoijalle. Toivottavasti ei kovin ala jännittämään ennen operaatiota :D
Minä jännitin enemmän silloin kun olin kaverin kanssa katsomassa kun hänelle tehtiin ensimmäistä kuvaa. Kun itse menin ottamaan ensimmäistä kuvaa, en jännittänyt yllättäen yhtään (eikä ollut edes kaveria mukana). Olo oli sama kuin kaverille kahville mentäessä eikä edes nakutuksen alkaessa alkanut jännittää.

Toisaalta olin jo jutellut tatuoijan kanssa niitä näitä sen parin tunnin aikana mitä kaveri istui tuolissa ja kärsi. Tiesin myös mitä halusin ja luotin tatuoijan taitoihin.

Kovasti polttelisi saada lisää kuvia, mutta en tiedä vielä mitä (no idea on, mutta se on aika kallis, peittäisi puolet selästä...).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Joulu 2008 22:55

James kirjoitti:Tammikuun alulle on aika varattuna tatuoijalle. Toivottavasti ei kovin ala jännittämään ennen operaatiota :D
Toivottavasti se on Anette Olzon tai Tuomas Holopainen siis kuvaksi? :thumbsup
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Joulu 2008 22:58

ff kirjoitti:
James kirjoitti:Tammikuun alulle on aika varattuna tatuoijalle. Toivottavasti ei kovin ala jännittämään ennen operaatiota :D
Toivottavasti se on Anette Olzon tai Tuomas Holopainen siis kuvaksi? :thumbsup
Ite veikkaan lordi-logoa tai jotain vastaavaa.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Tapio » 05 Joulu 2008 22:58

^^Mä varoittelin jo Jamesia joskus ettei ota Lordi-tatuointia :lol: .

Ja kun nyt tänne eksyin, niin mainittakoon että itse en ottaisi tatuointia, ellei sillä olisi jotain todella suurta merkitystä minulle.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Joulu 2008 19:10

tuusannuuska kirjoitti: Kovasti polttelisi saada lisää kuvia, mutta en tiedä vielä mitä (no idea on, mutta se on aika kallis, peittäisi puolet selästä...).
Juu, minullakin kaikkein hulluin tatuointihaave/idea peittäisi puolet selästä. En usko, että koskaan toteutuu. Minulle taitaa riittää nämä pienet kuvat.
Tapzukka kirjoitti: Ja kun nyt tänne eksyin, niin mainittakoon että itse en ottaisi tatuointia, ellei sillä olisi jotain todella suurta merkitystä minulle.
Itselläni molemmat tatuoinnit ovat sellaisia, että niiden takana on tavallaan tarina, elämän opetus tai sellanen. Mutta en niistä ala hirveästi huutelemaan, henkilökohtaisia juttuja. Mutta kuvat muistuttavat aina niistä mietteistä ja ihan hyvä juttu on se.

----

Yks homma mitä en ite ottais on ns. valmiit logot tms. Bändin logo, urheiluseuran logo, tai muut tollaset. En oikein tiedä et inspaako joku sarjishahmokaan tai sellaset. Haluan luoda itse merkitykset kuvilleni.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 07 Joulu 2008 00:09

Missä olette noita kuvianne ottaneet?
Mun kaikki on Duck's tattoossa Jykän tekemiä (ei taida olla enää siellä duunissa, vuosia aikaa, Duck'sikin oli silloin vielä Hietsussa kun olen siellä viimeksi käynyt..).

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Mole » 07 Joulu 2008 00:36

Mikäli olen onnistunut erottumaan joukosta ilman tatuointia, olen epäonnistunut yrityksessäni olla persoonallinen.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 07 Joulu 2008 19:06

Punde kirjoitti:
ff kirjoitti: Toivottavasti se on Anette Olzon tai Tuomas Holopainen siis kuvaksi? :thumbsup
Ite veikkaan lordi-logoa tai jotain vastaavaa.
Vaikka Tuomas komein muusikko onkin niin en ihan tatuoimaan kuitenkaan ole valmis.
Tuolla ekalla sivulla oli jo linkki mikä olkapäähän tulee. Tällänen 8)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Joulu 2008 19:09

James kirjoitti:Tuolla ekalla sivulla oli jo linkki mikä olkapäähän tulee. Tällänen 8)
Piikikäs tatti jolle on kasvanu kynnen näköiset siivet? Ihan jees.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 07 Joulu 2008 20:42

Punde kirjoitti:
James kirjoitti:Tuolla ekalla sivulla oli jo linkki mikä olkapäähän tulee. Tällänen 8)
Piikikäs tatti jolle on kasvanu kynnen näköiset siivet? Ihan jees.
Voipi näyttää hyvältä olkapäässä. Laita kuva, kun tatska on valmis.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 07 Joulu 2008 20:47

Punde kirjoitti:
James kirjoitti:Tuolla ekalla sivulla oli jo linkki mikä olkapäähän tulee. Tällänen 8)
Piikikäs tatti jolle on kasvanu kynnen näköiset siivet? Ihan jees.
Tykkään sienistä [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 10 Tammi 2009 18:32

Jamesin tatska on aika hieno, vaikkakin erikoinen.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 26 Maalis 2009 14:45

Noniin, tammikuussa suunnittelinkin jatkoa tatuoinnille. Yllätävän nopeasti se sitten toteutuikin, nimittäin kävin eilen tekemässä hiukan lisäystä käteen. Click.
Oli tarkoitus, että lapin keikoilla saan Tomilta nimmarin ja sen sitten tatuoin. Herra lupasikin sen raapustaa kun nähdään, mutta sitten saimme kuulla että mitään fanitapaamisia ei ole mahdollista järjestää keikkojen jälkeen joten luulin että suunnitelmat hiukan siirtyy. Noh, kuitenkin sitten vähän kuin puolivahingossa Levin keikan jälkeen menin parin kaverin kanssa bäkkärille ja Tomi otti tussin ja pisti nimensä käteen. Sitten vain tatuoijalta varasin ajan nopeasti, jotta nimi ei katoa kädestä. 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”