Pokeriketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Pokeriketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Elo 2007 17:12

Onko muita pelaajia ku Spensseri ja herra Friikki johon törmäsin just full tiltin leikkimassi HA-pöydässä? :)

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 07 Elo 2007 17:16

Jooh.. rahaa tilillä puhdas 0€, ja Play Moneyta pakko pelata :D
Oli muuten pirun kylmä pakka.. Omahan kolmoset tais olla paras käsi tänään :roll:

Edit:
FullTiltillä nickki on Ch1pFreak, joskus vuosi sitten väsäsin sen..
Sunpokerin 10$ ilmasta rahaa houkutteli sen verran että sinnekkin väsäsin nickin, joka on ihan vaan "Friikki"..

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 07 Elo 2007 17:28

Heh, kaikilta vedonlyöntifirmoilta joilla on tili tulee lähes päivittäin postia, että imuroi ohjelmistot ja kokeile kokeile kokeile. Jos et kokeile niin itket ja kokeilet. :)

Olen pystynyt vastustamaan kiusausta, vaikka pokerinpeluu mielenkiintoista onkin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Elo 2007 17:28

Niin joo, full tiltillä ( fulltiltpoker.net , miul on niitten lippiski ;) ) oon ihan vaan Punde. Sit pokerroom.comilla Ohra_Juhani, mut siellä harvemmin pelaan, vaikka rahallisesti sieltä tullu enemmän voittoa.. tosi heikosti pöytiä siel.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 07 Elo 2007 20:16

Onhan sitä tullut pelattua Betssonilla, BetOnBetillä, Absolute Pokerilla, UltimateBetillä, PremierPokerilla ja Fortune Pokerilla ainakin - muita en muista.

Viime aikoina olen hieman pitänyt taukoa, mutta ajattelin taasen alkaa lätkimään. Pääasiassa tullut pelattua Omahaa sekä Horsea. Varmaankin Absolute tai Ultimate tulee olemaan kohteita juuri tuon Horse-valikoiman takia. Toiseksi siellä saavat jenkit pelata edelleen.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Elo 2007 20:36

Petri kirjoitti:Pääasiassa tullut pelattua Omahaa sekä Horsea. Varmaankin Absolute tai Ultimate tulee olemaan kohteita juuri tuon Horse-valikoiman takia. Toiseksi siellä saavat jenkit pelata edelleen.
Omahaa iteki lähinnä, tai sitte mixediä pot limit omaha/hold em.

Kaikki (eli jenkit, mediassa) puhuu et "kansainväliset" eli ei-jenkit pyyhkii jenkeillä pöytää omahassa, ja täytyy sanoa että omien käytännön kokemusten mukaa se on ainaki kovin lähellä totuutta :) Muutenki tykkään omahasta enemmän, tarvii välistä ottaa isompia riskejä / arvaamattomampaa, ja bluffit toimii paremmin.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 08 Elo 2007 12:30

Petri kirjoitti:Absolute tai Ultimate tulee olemaan kohteita juuri tuon Horse-valikoiman takia. Toiseksi siellä saavat jenkit pelata edelleen.
Full Tiltillä nykyään on aika suuri valikoima Mixed pelejä.. ainakin HORSE, HOSE ja HA (A on Omaha Hi).

Voisikos joku hjelppiä mua noitten low käsien kanssa, kaks probleemaa on niitten kanssa. Jos mulla pariutuu esim 7-Stud Lowssa käsi, niin lasketaanko parista edes toinen mun low käteen, vai ns. "hylätäänkö" kummatkin kortit low kädestä..

Ja toinen se, että voinko Omaha Hi/Lo:ssa muodostaa kummatkin kädet eri korteista, vai onko mun pakko muodostaa ne samoista kahdesta kortista..

Toivottavasti saitte edes vähän selvää viestistä :roll:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 08 Elo 2007 17:25

Friikki kirjoitti:Full Tiltillä nykyään on aika suuri valikoima Mixed pelejä.. ainakin HORSE, HOSE ja HA (A on Omaha Hi).
Hyvä tietää, jos vaikka joskus sinne eksyisi myös. :)
Friikki kirjoitti: Voisikos joku hjelppiä mua noitten low käsien kanssa, kaks probleemaa on niitten kanssa. Jos mulla pariutuu esim 7-Stud Lowssa käsi, niin lasketaanko parista edes toinen mun low käteen, vai ns. "hylätäänkö" kummatkin kortit low kädestä..
Käsitykseni mukaan parista toinen kortti hyväksytään mukaan low - käteen.
Friikki kirjoitti: Ja toinen se, että voinko Omaha Hi/Lo:ssa muodostaa kummatkin kädet eri korteista, vai onko mun pakko muodostaa ne samoista kahdesta kortista....
Voi muodostaa eri korteista.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Elo 2007 23:06

Kannattaa hakkia jostain WSOP 2007 ep 7 ja 8. Menee reilusti komedian puolelle koko show, kiitos poker brat hellmuthin ja selostajien :)

Ja ihan ok finaalipöytänä muutenki.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 10 Elo 2007 02:36

Punde kirjoitti:Kannattaa hakkia jostain WSOP 2007 ep 7 ja 8.
:lol: Jooh.. etenkin eräs KQ käsi jälkeenpäin naurattamaan kummasti. Muuten tuo mielestäni ei ollut kovinkaan hyvä jakso, ennemmän pidin niistä Omaha jaksoista, joissa Devilfish oli Hellmuthin korvike..

Ai kun alkas jo HORSEn lähetykset.. Holdem on pirun tylsää

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Elo 2007 23:48

Tää subin nyt näyttämä PPT on paljo mielenkiintosempaa kateltavaa ku WPT:n 6 handed finaalipöydät. Millonkohan ne alkais näyttämää vaikka partypokerin premier liigaa tai vastaavia, tai edes wsop:ta.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 13 Elo 2007 11:15

Punde kirjoitti:Tää subin nyt näyttämä PPT on paljo mielenkiintosempaa kateltavaa ku WPT:n 6 handed finaalipöydät. Millonkohan ne alkais näyttämää vaikka partypokerin premier liigaa tai vastaavia, tai edes wsop:ta.
Itse oon miettinyt kannattasko lähettää Subille juuri palautetta, että voisivat lähettää enemmän pokerilähetyksiä.. Jos Subilla ei ole ohjelmatilaa, niin ainahan sen voi änkeä miestenkanava Maxille :roll: ..
Itse vihaan PPT:tä aika suuresti selostajien takia, kehottavat ihmisiä pelaamaan aivan liian löysää peliä, ja ylistävät suunnilleen Negeranua..

WPT:ssä on se huono puoli, että finaalipöytä on vain 6-handed, ja lähetysaikaa on yli 1,5h.. mielestäni voisivat näyttää finaalipöydän heti sen "oikeasta" alusta lähtien, eli 9-handedista..

Btw: Viime vuoden WPT pääturnauksen 7. sijan nappasi Thomas Walhroos (suomalainen), mutta ei ton WPT:n 6-handed jutun takia saanut paljon julkisuutta suuresta saavutuksesta huolimatta..


Edit: WSOP:ssä ensi tiistaina:
- NL Holdem finaalipöytä, jossa mukana mm. Allen Cunningham ja viime vuoden EPT-mestari jonka nimeä en muista (joku Griffin?)

- 7 Car Stud finaalipöytä, jota odotan innolla..

Sen jälkeen onkin vuorossa tuskasen pitkä Main Event Coverage, en halua spoilata, mutta mestarista ei tuskin kukaan tule pitämään :roll: , ja sen jälkeen alkaa se turnaus jota olen itse eniten odottanut.. eli HORSE turnauksen coverage..

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 15 Elo 2007 22:00

Antaisikohan BBPlazan uusi(?) yhteistyö kumppani Nordicbet ilmasta käyttörahaa BBPlazan jäsenille? :lol:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Elo 2007 23:41

Friikki kirjoitti:Antaisikohan BBPlazan uusi(?) yhteistyö kumppani Nordicbet ilmasta käyttörahaa BBPlazan jäsenille? :lol:
Kannatan ideaa :P Tai edes "ylläpidolle", jolla tarkoitan mm. kolumnisteja ja uutiskirjoittelijoita ja niistäki varsinki minua.

Ja herrat nordicbetillä, kun tätä luette, ni pelkkä kämyinen 100% talletusbonus ei tällä kertaa riitä. Tarjoukset saa lähettää spostiin tai privaan :)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Elo 2007 02:53

Friikki kirjoitti:Antaisikohan BBPlazan uusi(?) yhteistyö kumppani Nordicbet ilmasta käyttörahaa BBPlazan jäsenille? :lol:
Kannatetaan!! Itsekin pelailen juuri NB:llä suurimmaksi osaksi, niin ei olisi yhtään pahitteeksi.. :wink:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 16 Elo 2007 16:08

Ilmaista bonusrahaa Nordicbetiltä? Kyllä kiitos kunhan sitä voi käyttää muuhunkin kuin pokeriin. :P

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Elo 2007 18:56

Iski tiltti päälle ja menin sitten tänään häviämään n. $150 prkl! :madone:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Elo 2007 19:26

Spencer kirjoitti:Iski tiltti päälle ja menin sitten tänään häviämään n. $150 prkl! :madone:
Bad beat ja full tilt, eh. Itehän eilen voitin n. $70, jee jee.

EDIT: tracey näyttää meikän avassa selkeesti ku se ois hävinny massiivisella ohivedolla koko stackin.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 18 Elo 2007 20:45

Kuvaa mun Razz turnausta aika hemmetin hyvin tää kuva :roll:

http://img156.imageshack.us/my.php?image=aaarazzqx2.png

Käy v´tuttamaan kylmä pakka loppuen lopuks, vaikka kyseessä olikin vain Play Money turnaus.. Eka tunti melkeen kokoajan chipleaderina ja sitten alas ja nopeesti.. Hyvät kädet pariutuivat monta kertaa, ja pari bad beattia..

No onneks ei ollu oikeeta rahaa :?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 18 Elo 2007 20:49

Ois aika helmi käsi studissa.

EDIT:

itellä taas kävi pariki kertaa hyvä säkä

http://personal.inet.fi/koti/punde/ohiveto.jpg tossa kaveri laitto meikät all in flopin jälkee, ja "tietenki" maksoin ja kivastihan siinä kävi :)

http://personal.inet.fi/koti/punde/ohiveto2.jpg tossa kaveri laitto taas meikät all in, ja sama lopputulos, täl kertaa vielä kivemmin riverillä :P

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Elo 2007 17:18

Dodih ja kaikki pokeria pelaamaan keskiviikkona, lisätiedot bbplazan etusivulla :P

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 26 Elo 2007 17:31

Ihan vaan pafissa joskus hivenen onneani koitan.
En kuulu teihin "isoihin" pelaajiin :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”