Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Touko 2013 00:52

knocker kirjoitti:Joo, ei tosiaankaan, kuten ei kissoillekaan anneta.
Ei kaikki kissat reagoi maitoon. Ainakaan pieniin määriin satunnaisesti. Mutta tietty sitä ei voi etukäteen tietää, mutta ei ne sentäs itteensä hengiltä pasko, eli voi sitä kerran aina ensiksi kokeilla.

Jos kateista puhutaan, I'm here! Muistakaapas se. Pätemistä luvassa.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 05 Touko 2013 01:08

knocker kirjoitti:Toivottavasti ei kuisteskaan ole uhanalainen elämän ihme Suomessa.
Ei ole, kun viime keväänä lähdin aamulla töihin, niin portaiden vieressä oli pari siiliä jumittuneena toisiinsa, otin niistä muutaman kuvan, siirtyivät vähän sivummalle jatkamaan puuhiaan. En jäänyt odottelemaan kuinka pitkään tuohu kestää, mutta kuitenkin yli 5 min, sillä sen ajan niitä seurailin.
Edit: En ihan varmuudella tunnistanut, että oliko se päällimäin Punde, joka oli lähtenyt vierailulle meidän kulmille.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Touko 2013 01:17

Marika1 kirjoitti:
knocker kirjoitti:Joo, ei tosiaankaan, kuten ei kissoillekaan anneta.
Ei kaikki kissat reagoi maitoon.
Sekii on varmaan aika yksilöllistä ja että miten sitä antaa. :D Meiän ensimmäinen kissa oli pienestä pitäen saanu aina maitoa juotavaksi, niin ei mennyt maha sekaisin sitten kun meille tuli. Seuraava kissa sitten oli saanu vaan vettä, joten maitoa annettaessa tuliki kuravellit...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Touko 2013 01:32

Näin tässä ihan vajaa viikko sitten siilin! Aika usein muutenkin näkyy niitä.
Ja lemmikkeinähän siilejä pidetään myös. Lemmikkimessuilla on aina hassua nähdä siilejä ja niiden omistajia, ja varsinkin erilaisia värimuunnoksia siilistä! Albiinosiili on aika erikoinen näky.

Ainiin, nyt on taas ne kissat hoidossa täällä! Ei ne ujostele yhtään kun viime kerta on niillä niin tuoreessa muistissa.
Lähinnä ne kerjää ruokaa koko ajan.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Touko 2013 14:37

Punde kirjoitti:tätä ei kannata kattoa maalihuuruissa:
Bongasin tuon Punden eräästä viestistä. Hieno video tää, katelkaa ihmeessä muutkin, mut ei pöhnässä kuten Punde tuossa mainitseekin. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Touko 2013 23:13

Tänään kyllä oli päivä kun kyseenalaistin ammattitaitoni toimia lasten kanssa. :imrgreen:

Tapaus1.
Tehdään palapeliä, jossa on eri maiden lippuja ja ne pitää laittaa oikean maan kohdalle.
Eskaripoika: Mä muistan tän Valko-Venäjän lipun!
Mä: Hei jee! Löydätkö sen oikeen Venäjän lipun? Tai siis.. se normaali Venäjä. Ei valkonen vaan se normaali.

Juupajuu... Valko-Venäjähän se onkin joku feikki. :imrgreen:

Tapaus2.
Eskaripoika: Hei.. eiks vaan ettei "sovittu" oo kirosana?
Mä: Häh? No ei oo ei.
Eskaripoika: No toi väittää että se on.
Eskaripojat laumana: Hahaa! Sovittu, sovittu.
Mä: Ei sitä sanaa oo pakko märehtii, varsinkin jos sanotte sen tolleen. Eli oisko se nyt sovittu että käytettäis normaaleja sanoja ihan normaalisti eikä tolleen ovelasti piiloteltais sinne kirosanoja.

Pitihän se sana päästä itsekin sanomaan.. :scratch

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 08 Touko 2013 19:36

No nyt täällä on ainakin erittäin hiljaista... :blackeye

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mardis » 08 Touko 2013 20:18

Scherzy kirjoitti:No nyt täällä on ainakin erittäin hiljaista... :blackeye
Olen menettänyt intoni, sori. Ei mitään henkilökohtaista ketään vastaan. Välttis. Ootan Nokkeria & orkkua kuiteskin taustajoukoiksi. Ei jaksa ilman niitä iloita tai edes rähinöidä.

Kuolettavan hiljasta, joo-o. Koskahan se kesähiljasuus laskeutuu tänne lopullisesti? Luulin niin käyneen jo kuukausi sitten, mutta se oli pelkkä parin päivän säikähys.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Touko 2013 18:15

Minäkin voisin itkeä sitä kuinka hiljaista täällä on. Aika tylsää. Viihdyttäkää mua.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Touko 2013 22:54

Risto kirjoitti:Minäkin voisin itkeä sitä kuinka hiljaista täällä on. Aika tylsää. Viihdyttäkää mua.
Viihdyttävämpäähän täällä on, ei tarvitse kokoajan vääntää jostain typerästä asiasta kättä ja asiapostaukset löytää helposti. Jos hiljaisuus kovasti ahdistaa, niin kyllähän maailma tarjoaa vaihtoehtoja. Kesä tulee jo, ulkonakin voi olla kivaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Touko 2013 22:56

tuusannuuska kirjoitti: ulkonakin voi olla kivaa.
Niin olen kuullut, mutta se on paskapuhetta. En mielelläni vieraile ulkomaailmassa, koska siellä on muita ihmisiä. Ihmiset on typeriä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Touko 2013 14:23

Risto kirjoitti:Minäkin voisin itkeä sitä kuinka hiljaista täällä on. Aika tylsää. Viihdyttäkää mua.
mene töihin, niin ei ole tylsää ;)
JuHu - :drink55:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Touko 2013 15:03

mrj kirjoitti:
Risto kirjoitti:Minäkin voisin itkeä sitä kuinka hiljaista täällä on. Aika tylsää. Viihdyttäkää mua.
mene töihin, niin ei ole tylsää ;)
Kiitos, mutta minulla on tänään vapaapäivä. Maanantaina sitten menen töihin, mutta siellä sen tylsyyden lisäksi on myös ultimaattinen vitutus. Joten aika huono ehdotus toi töihin meneminen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Touko 2013 14:41

Tämä oli jotain pysäyttävää ja kaunista, harmi kun yleisö vähän häiritsee tunnelmaa.

http://www.youtube.com/watch?v=dnDeo0yhIws
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Touko 2013 16:26

^ No on kyllä. Aikamoiset hermot saa olla tota tehdessä ja harjotellessa. Itellä menis hermot jo varmaan heti alussa. :D Upea suoritus, hienosti tasapainossa noi ja kasassa pysyminen oli sulasta kiinni.
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Touko 2013 00:08

Sclera Contact Lenses. Okei piilarit on ihan kivoja ja näin, mut toi menee jo melko överiks. Onhan toi ihan upean näkönen ja varmasti näyttäis myös itellä ihan kivalta, mut en varmaan ikinä uskaltais laittaa noita silmiini. Normipiilarit on jo tarpeeks hankala laittaa nii entä noi sit? Pois-ottaminen voi olla vähän helpompaa, mut eihän sitä tiiä vaikka seki ois täys painajainen. O_O
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Touko 2013 00:50

Euroviisujen finaaliveikkausketjusta:
Scherzy kirjoitti:/// Mä en oikeestaan tiedä mitkä lasketaan pohjoismaaksi mutta ihan sama :D
Islanti, Norja, Ruotsi, Suomi ja Tanska. Mitä siellä peruskoulussa nykyään opetetaan?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 18 Touko 2013 00:50

Zygerö kirjoitti:Euroviisujen finaaliveikkausketjusta:
Scherzy kirjoitti:/// Mä en oikeestaan tiedä mitkä lasketaan pohjoismaaksi mutta ihan sama :D
Islanti, Norja, Ruotsi, Suomi ja Tanska. Mitä siellä peruskoulussa nykyään opetetaan?
Sain mä ne sittenkin oikein! Ainut mitä en muistanu oli Tanska. Luulin vaan että niitä ois enemmän :bidmouth:.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Touko 2013 02:50

Olipas hassunhauska ukonilma täällä. Rankkasade ja ihan vitunmoiset jyrinät ja rätinät salamoilla lisättynä. Tais kävästä ihan päällä... semmoset nelisen tuntia kesti, just viisujen aikaan nii ei päässy tänne kommentoimaan. :scry:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Touko 2013 13:54

No mä ihmettelinkin, että mikäs Jonksun kielen on vienyt. ;) Onneksi hyvä syy sentäs!

Muistetaanpas jatkossa että enemmän asiaa viesteihin, muuten lipsahtaa taas chättäilyksi ja taas ei oo kellään kivvaa. Jätettäköön tähän nyt toistaiseksi muistuttamaan. //Tirkka

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Touko 2013 21:11

Okei. Nyt kummastuttaa ja rapoan tänneki. Olin täs kattelees xlootan julkkaria ku jostain päin kuulu kova pamahdus/poksahdus ja palohälytin alko huutamaan, ehkä puol minuuttia, loppu just ku sain kiivettyä sinne. Ei savua missään.

Sit meni jonkuu aikaa ja hälytin alko minuutin välein piippaamaa et paristo loppu, ja vaihdoin sit sen. Paristo näytti vähä oudolta, piti ihan ottaa kuva.

Image

Aattelin et vanha paristo, alkan ehkä vuotaa, ei ihme et hälytin piippailee ja jätin sen vaa eteisen pöydälle et vien huomen jätekeräyksee. Melkee heti sen jälkee uus pamaus pariston suunnalta ja vast sit tajusin et okei, enpä taida jättää paristoa tohon, ties mitkä mällit lentää koht siitä seinille.

Oikeesti, eihän paristojen saatana pitäis iteksee 25 asteisessa kämpässä alkaa räjähtelemään vai mitä helvettiä?

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja jaiba » 21 Touko 2013 21:25

Kyllä paristojen kanssa pitää olla varovainen. Mulla meni olohuoneen pöytä uudelleen maalaukseen kun joku pirkkaparisto päätti purkautua kaukosäätimestä ulos. Kovat hapot niistä lähtee ja hienot pianolakatut pinnat menee heti ihan pilalle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”