(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 00:35

Spencerillä voisi nousta vähän hattuun se tyttöjen ilta! ;)
Sinne yksin kukkoilemaan, huh.
tuusannuuska kirjoitti:Heh, kaikki luulee mörkökokoiseksi! En onneksi ihan vielä (ainoa palstalle laittamani "omakuva" taitaa olla tässä mainittu). Koiralle kiitos liikunnasta. Tukka on kyllä tosiaan nykyään sellanen lämpimän ruskea. Siitä erittäin kauniista olen kyllä vähän eri mieltä, ehkä jollain tavalla söpö... Sellasella mörkömäisellä tavalla.
No jooo ihan et mörön mittoja näytä täyttävän :thumbsup

Hahahaa, knocker on selvästi maskuliini ja mä feminiini! :shock:
Luulin olevani niin rääväsuu ettei hieno leidi niin alas vajoo!! :blackeye

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Syys 2011 00:38

knocker kirjoitti:Miksi mä olen niin miehinen?
En tiedä. Mä pidin sua kyllä ihan tyttönä alusta alkaen. Orgasmienkelin sukupuoli tuli aika äkkiä selville, mutta ihan aluksi luulin tytöksi. Samoin luulin aluksi Scherzya (Muffinssia) tytöksi ja vielä n. 11-vuotiaaksi, kunnes paljastuikin, että poikahan siellä kirjoittelee.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Syys 2011 00:42

orgasmienkeli kirjoitti: Hahahaa, knocker on selvästi maskuliini ja mä feminiini! :shock:
Luulin olevani niin rääväsuu ettei hieno leidi niin alas vajoo!! :blackeye
Mä kai kiroon liikaa tai jotain. Mutta ehkä 3 isoveljeä on syypäitä ja mä vaan se päähän potkittu pikkusisse. ;)
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 00:43

^
^^
No Muffinssi-nicki tekee jo ison osan vaikutelmasta ;)
Itteäni en ihan nimimerkin piikkiin pistäisi, koska mun sukupuolta ei arvata millään nettisivustolla (paitsi niissä missä on kuva ;) ) ja ihan jo nickinä orgasmienkeli kuulostaa omasta mielestäni aika rajulta idealta ainakaan kovin nuorelle tytölle :shock:

Ja Knocker, mäkö en sitten kiroo? :lol:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Syys 2011 00:57

orgasmienkeli kirjoitti: Sihi on luultavasti tosi kaunis 30v nainen! Ja luulin tosiaan että asuu miehen kanssa avoliitossa.
Mä olen 31. En ole ollut ikinä avoliitossa....tosi kaunis....en kommentoi.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Syys 2011 01:00

En tiedä miksi knocker oli niin miehisen oloinen. Siis ei sillätavalla kuin äijät, vaan... jotenkin kirjotustyyli ei vaan ollut tyttömäinen, sama Taikan kohdalla. Sitten taas orgasmienkeli nikkeineen kaikkineen vaikutti just sellaselta aika energiseltä ja erikoiselta tytöltä (hiuksissa värikkäitä lisäkkeitä, ehkä takkuja, muutama lävistys naamassa...).
knocker kirjoitti:Onko Adamilla näkynyt sitä sulkakaulakorua?
Sillon alkuun koitin kyttäillä, mutta sitten tuli toi parisuhde sotkemaan kiinnostusta (tai pakkomiellettä...) joka kuvan läpikäymiseen. Voitin kyllä tässä vaihtokaupassa ja onhan Adamillakin nyt Sauli.

Ja muuten minäkin luulin, että Sihi nyt vähintään seurustelee. Onko sitten tullut jotenkin sellanen... öh, tasapainoisen perhe-elämän fiilikset kirjoituksista tai jotain.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Syys 2011 01:02

Mä olen aika tasanen ihminen...aina ollut.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 01:07

Sihi, mulle 31 ja 30 on sama asia ;)
tuusannuuska kirjoitti:Sitten taas orgasmienkeli nikkeineen kaikkineen vaikutti just sellaselta aika energiseltä ja erikoiselta tytöltä (hiuksissa värikkäitä lisäkkeitä, ehkä takkuja, muutama lävistys naamassa...).
Hmmm, aika hyvin! Paitsi etten oo tyttö, hiuksissa ei oo lisäkkeitä (takkutukka kyllä oon ;) ) ja läväreitäkään ei löydy! (korvikset kyl, mutta niitä en yleensä käytä ja jos käytänkin niin harvoin niitä mihinkään tukkapehkon läpi näkee)

Mutta tyylejä on niin monia mullakin että tyylitopicin voisi tehdä erikseenkin jos ei jostain löydykin sellainen jo.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Taika » 16 Syys 2011 08:46

Jason S. kirjoitti:
Taika kirjoitti: Tyttöjen(?)ilta tuusannuuskan, Minnan, Spencerin, Burphin, Swoonin, Knockerin ja merrin kanssa kelpais.
Miksi Spencer saa kutsun tällaiseen hauskalta kuulostavaan iltaan?? :keineahnung:
Koska mun mielikuva hänestä oli nainen. Varmaan avatarin vika.

Luulen myös Molea Pertun näköiseksi ja Jason S. on toinen niistä, jotka vois ottaa sinne nakkikioskin jonoon mukaan.

Ja mä en kyl oo hippi. :)
Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 16 Syys 2011 10:09

orgasmienkeli kirjoitti:^ JDVS taas oli mun silmissäni alkuun 15-vuotias poika :lol:
Kuka tää on? :keineahnung:

Viesteistäni voi paistaa tietty lapsenmielisyys, kun usein tänne kirjoittelen pilke silmäkulmassa tai jotain. Siinä oli oma selitykseni asiaan. :D
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 15:28

^ Meni D ja V väärinpäin! :D

Hmmm tolla samalla perustella voi kai perustella sen miksi moni mua erityisen nuoreksi luulee! En oo niin totinen torvensoittaja [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mole » 18 Syys 2011 00:34

Taika kirjoitti:Luulen myös Molea Pertun näköiseksi ja Jason S. on toinen niistä, jotka vois ottaa sinne nakkikioskin jonoon mukaan.
Sovitaanko että pidä tuo "Kuningas-Perttu" -mielikuva, mikäli pääsen tosimiesten kanssa sinne nakkikioskijonoon (porilaista ostamaan, tietenkin)?

Minulla on sellainen mielikuva, että Taika on kipakka asennenainen, joka pärjää omillaan jos on tarvis. Mutta ei oo tarvis, kun ei ole tarvis. ;)

edit. (niin köh, köh, en luule että mielikuvani on väärä)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja calderyon » 18 Syys 2011 01:44

Luulin Scherzyä aluksi kirjoitusten perusteella 12-15 vuotiaaksi tytöksi ja "järkytys" oli "suuri" kun paljastui, että hänhän on poika. :shock: :unbelievable:

Ja edelleen useasti luulen häntä tytöksi, kunnes lopulta muistan, että hänhän onkin miespuolinen. :scratch :)

Orgasmogizmoa (orgasmienkeliä) luulin myös naiseksi viestien perusteella, mutta hänkin onkin näköjään miespuolinen. Hämmentävää.

Juusoa olen myös luullut huomattavasti vanhemmaksi ihmiseksi, kuin todellisuudessa on.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Syys 2011 02:21

Olenko mä tosiaan noin akkamainen :shock: :shock: :shock:

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 18 Syys 2011 02:26

calderyon kirjoitti:Luulin Scherzyä aluksi kirjoitusten perusteella 12-15 vuotiaaksi tytöksi ja "järkytys" oli "suuri" kun paljastui, että hänhän on poika. :unbelievable:

Ja edelleen useasti luulen häntä tytöksi, kunnes lopulta muistan, että hänhän onkin miespuolinen. :scratch :) .
No eikai mun kirjotukset enään niin "lapsellisia" ole :D Toivottavasti... :p

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Syys 2011 02:43

Scherzy kirjoitti:No eikai mun kirjotukset enään niin "lapsellisia" ole :D Toivottavasti... :p
Mutta etkös sä oo hirveen nuori? :D
Monessa paikassa täällä ainakin kun sun nicki tulee vastaan niin kaikki hokee että oot niin nuori! :lol:

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 18 Syys 2011 02:46

orgasmienkeli kirjoitti:
Scherzy kirjoitti:No eikai mun kirjotukset enään niin "lapsellisia" ole :D Toivottavasti... :p
Mutta etkös sä oo hirveen nuori? :D
Monessa paikassa täällä ainakin kun sun nicki tulee vastaan niin kaikki hokee että oot niin nuori! :lol:
Oon 15 :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Syys 2011 08:31

Minäkin olen aina luullut et Scherzy on tyttö ja iältään jotain 16-20. :keineahnung:

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Taika » 19 Syys 2011 11:03

Mole kirjoitti: Sovitaanko että pidä tuo "Kuningas-Perttu" -mielikuva, mikäli pääsen tosimiesten kanssa sinne nakkikioskijonoon (porilaista ostamaan, tietenkin)?
Hehe, joo. Otetaan sut mukaan. [smilie=a_cool.gif]
orgasmienkeli kirjoitti:^ JDVS taas oli mun silmissäni alkuun 15-vuotias poika :lol:
Miten voikin olla näin erilaisia mielikuvia? Musta sit taas JVDS on lähemmäs kolmekymppinen urheilullinen nuorimies, jolle ulkonäkö on tärkeää.
Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 19 Syys 2011 11:36

Taika kirjoitti:Musta sit taas JVDS on lähemmäs kolmekymppinen urheilullinen nuorimies, jolle ulkonäkö on tärkeää.
Kiitokset päivän nauruista! ;)

Kolmenkympin kriisi lähenee päivä päivältä, mutta ikää on mittarissa "vasta" 22 vuotta. Urheilua olen nuorempana harrastanut monipuolisesti, mutta viime vuosina se on ollut satunnaisten juoksulenkkien varassa. Ulkonäöstä voisit vielä täsmentää, että mitä tarkoitit, koska naisessa ulkonäkö on toki tärkeää, mutta ei mikään maailman tärkein asia. Omaan ulkonäkööni en taas voi sanoa panostavani enkä varsinkaan seuraa muotia. Mikä nyt päälle mahtuu ja tuntuu mukavalta, niin se on tärkeintä.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Taika » 19 Syys 2011 11:57

JVDS kirjoitti:Ulkonäöstä voisit vielä täsmentää, että mitä tarkoitit, koska naisessa ulkonäkö on toki tärkeää, mutta ei mikään maailman tärkein asia. Omaan ulkonäkööni en taas voi sanoa panostavani enkä varsinkaan seuraa muotia. Mikä nyt päälle mahtuu ja tuntuu mukavalta, niin se on tärkeintä.
Niin, oon huomannut, että arvostat naiskauneutta aina BB:ssäkin. :) Mut luulin, että treenaat itse kans ahkerasti. Muodista en ajatellutkaan sun välittävän.
Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Syys 2011 15:57

No mihins Taika mut palkkaisit? :lol:
Kun kerran en tyttöjen iltaan enkä nakkijonon jonotukseen kelpaa ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”