55. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

55. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 19 Loka 2008 00:00

Keskustelua 55. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Hustler
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 17 Loka 2008 22:03

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja Hustler » 19 Loka 2008 00:01

ff luulee olevansa mua nopeempi :P

Makkarissa:

Puhuu taksien hinnoista että jokapuolella suomea sama hinta
Johan: No miettikää jos täällä ois kaks TEROA.

Avatar
akiky
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 14 Loka 2008 07:32
Paikkakunta: Iisalmi

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja akiky » 19 Loka 2008 00:02

Olkkarissa hirveesti paljon Teron naisjutuista puhetta. Tuuli ja J-M vähän painostaa..
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.

Avatar
Hustler
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 17 Loka 2008 22:03

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja Hustler » 19 Loka 2008 00:05

akiky kirjoitti:Olkkarissa hirveesti paljon Teron naisjutuista puhetta. Tuuli ja J-M vähän painostaa..
Ja Cheryll taas ihan pihalla

JM kokoajan: joo ei se noin todellakaan oo ihan eri asia jne.
Johan: No miettikää jos täällä ois kaks TEROA.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2008 00:09

Asukkaat käyvät leikkimielisesti keskustelua Teron suhteesta naispuoliseen henkilöön,
lauantain kohokohtia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:09

Tsipa sanoo, että Teron naisen pitää ohjailla Teroa. Tero kiistää. Tsipa: "Sä et sitä myönnä, mutta naisen pitää käyttää näkymätöntä valtaa, kyl-lä!" (tjsp.) Masa: "Tsipa tuo itseään esiin! Sä puhut nyt itsestäs!" Cheryll kiistää kiihkeästi, sanoo, ettei ole yhtään sellainen nainen, josta puhuu Teron yhteydessä. Masa inttää vastaan äänekkäästi.

Masalla on ollut "paperilla hyviä" (itselleen sopivia) naisia, mutta kuitenkaan jutuista ei ole tullut mitään. Tero: "Mulla ei oo ees ollu paperilla hyviä!" Eivät ole sopineet Terolle yhtään edes lähtökohtaisesti. Masa: "Tero! Sä et nyt ymmärrä koko pointtii!!" (tjsp.) Tero myönteli vaimeasti.

Cheryll virnistäen: "Onks Masa peluri?" Tero ei pidä itseään pelurina. Sanoo rehellisesti ja suoraan, jos kysytään. Masa miettii pitkään, hymy nousee kasvoille. Tero: "Asteikolla 1-5, miten peluri?" Masa: "En mä ihmisillä pelaa..." Masa ei osaa vastata Cherin kysymykseen. Masa: "Miten sitä tykkää kattoo? En mä ihmisillä ala pidempään pelaamaan."

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:17

Tero kertoo pelaavansa sääntöjen mukaan, "en ole pettänyt missään mielessä" parisuhteessa. Cheryll muistuttaa, että kyse on nyt muusta kuin parisuhteesta. Tero ei näe itseään peluriksi: "Pelaan aika avoimin kortein... tai 'pelaan'". Terokaan ei lopulta osaa sanoa. Cheryll sanoi olevansa 3 asteikolla 1-5, Tuuli 2, Anna 4½. C: "Mun lähipiiri sanois ehdottomasti vitonen, mut se ei ole sitä miltä se näyttää hehehe." Masa: "Aaa!! No sehän just näyttää!" (tjsp.)

C: "Mä teen ajoissa pelin selväksi." Tuulin mielestä "pitää olla re-hel-lis-tä". Anna: "Mä en kyl heti tee selväks." (Anna tuli joskus 15 minuuttia sitten makkarista sohvakeskusteluun.) Masa kertoo "suoltavansa paskaa täyttä vauhtia suustaan", mutta muistaa kaikki valheensa. Tuuli: "No se on vitonen!" Cheryll sanoo, että Masa on paha, koska Masasta voisi uskoa muuta.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:22

ff kirjoitti:Joku voisi jopa väittää, että tässä ajoittain läyhätään, vaikka
toisistaan nuo taitavat jotain höpistä.
Tällä keskustelulla ei ole läyhäämisen kanssa mitään tekemistä.

Cheryll: "Mul on tosi korkee taso, kenen kansa mä lähen treffeille!" Masalla ei ole. C: "En mä kenen kans tahansa lähe." Masa: "Tost tulee tosi pinnallinen maku." C: "Ulkonäkö on mulle tosi tärkee asia." Sitten Tero sanoo jotain, Masa inttää vastaan, Masalla on laajat piirit, vaikkei treffailekaan samalla tavalla tms.

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja Raippa » 19 Loka 2008 00:24

Tatuoinneista yms koristeista puhuu makkarisakki. Mari,Kassu ja Anniina.
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:26

Cheryll lähtee treffeille "kaverimielessä", "tosi kiva tutustua suhun ihmisenä, ollaan frendei" -asenteella, vaikka tietää toisen osapuolen ehkä olevan treffeillä jossain muussa mielessä. Masa ei viitsi käyttää aikaansa treffailuun niin paljon.

C: "Kyl mä oon tosi pinnallinen siinä mielessä! Mä oon visuaalinen ihminen!" Masa muistutti eilisestä yhteiskuntakeskustelusta. Cheryllin mielestä sillä asialla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Cherillä on puheiden perusteella sangen laaja miesmaku eli vähän epämääräinen tämä ulkonäköasia. Cheryll ei halua tyyppiä, "joka ei miellytä silmää". Masa on samaa mieltä, ei Masakaan halua naista, joka ei miellytä silmää.

Tero selitti jotain kasvonpiirteistä ja persoonasta. Masa: "Ei kasvonpiirteistä voi persoonaa nähdä."

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:35

Cherylliä viehättää vahva persoona, "ei tavallinen tallaaja". "Oli mikä tahansa tyyli, ihan sama, kunhan on vahva persoona." Masalla samankaltainen näkemys. Annalla on ollut perusturvallisia tms. Anna: "Kaipaan sellasta ihmistä, joka rauhottaa mut." Cheryll ei halua miestä, joka määräilee häntä. Masan mielestä Tsipa silti haluaa jotain vastapainoa itselleen.

Tuuli: "Mä oon niin dominoiva parisuhteessa, et tulee hirvee... Mä on niin doimoiva parisuhteessa, et ei voi yhtää olla sellanen, joka menee tossun alle. Mut ei voi olla liian määräilevä tai muuten otetaan koko ajan yhteen." (tjsp.)

Cheryll: "Tosi usein on käyny niin, et mää on nähny sellasen holhottavan tyypin hehehehheheheheh..." Tuuli: "Joo, mä en kestäis ollenkaan!" Cheryll ei halua olla "tuki ja turva, vankka peruskallio". Tuulilla sama. Anna ottaa helposti sellaisia, joissa "saa holhota", "saa olla äiti".

Tuuli: "Mulla on se, et mä alan heti määräileen! Jos se alistuu siihen, niin mulla menee mielenkiinto. Mut se ei saa laittaa liikaa vastaan. Jos se rupee kaikkeen sanoo vastaan... Pitää saada tietty kuri niinku muhun, täytyy saada sillä tavalla."

Anna yrittää hieman opastaa Tuulia elämän realiteeteissa. Tuuli: "Sen pitäs olla niin oma-alotteinen, et ei tarvii sanoo mistään asioista." Edellisessä suhteessa mies ei kestänyt yhtään Tuulin sanomisia, vaan kosti Tuulille sanomiset jollain tavalla, "koko ajan riitaa".

Tuuli: "Pitää olla niinku jous-ta-va! Mut ei liikaa! Jos kaikes antaa periksi, niin ei jaksa."

Masa maalailee: "BB-pari: Tuuli ja Tero! Näkisinkin oikeesti!" Tuuli: "Ih-ih-ih-iuh-iuh-iuh-iuh."

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:46

Ansku tuli puhumaan kiloista. Tsipan mielestä Ansku on pieni. Ansku: "No jos mää oon pieni, niin kyl sääki oot." C: "En todellakaan oo!" (tjsp. jne.) Masa kommentoi jotain. Ansku: "Nää naisten kriittiset paikat: perse, reidet ja maha."

Masa kommentoi omaa takapuoltaan. Tero: "Sä oot kaksmetrinen. Oishan se nyt kamala, jos ois samanlainen kun mulla on näin." (tms.) Herätti hilpeyttä.

C: "Kyl mä oon sen verran pinnallinen. Mä oon syvällinen pinnallinen ihminen." Ainakin Masaa ja Tsipaa itseään alkoi naurattaa.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:51

C: "Mä nään Terolla niinku siron naisen, jolla on korkkarit..." Anna: "Tuuli." Tuuli: "Ih-ih-iuh-iuh-iuh."

C: "Mitä mieltä Tuuli on, miten sä pärjäisit Teron kaa?" Tuuli: "Hyvin! Mä iskisin puukkoa vaan." :lol:

C: "No... Alatteks te nyt olee?" Kaikki repesivät. Masa: "Toi oli niinku viidennen luokan discosta."

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:53

C: "Mul oli ihanii poikaystävii ala-asteella."

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja Raippa » 19 Loka 2008 00:54

Olohuoneporukka Tuuli, Anna, Jari-Matti, Cheryl puhuu nyt miten Tuuli sopisi Terolle.
Tuulille kelpaisi Tero.
Melkonen teinixmeininki.
Hauskaa tuntuu olevan.
:)
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 00:55

Tero ja Masa muistelevat teini- ja esiteiniaikojen ihastuksia ja niihin liittyviä tilanteita.

Cherillä jäi vanhojen tanssit väliin, koska poikaystävä ei suostunut tms. Ansku kauhisteli, koska Anskulle vanhojen tanssit ovat ilmeisesti yksi elämän suurista kohokohdista.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2008 01:01

Mertsi ja Kassu jälleen keskustelevat kahdestaan.
Onko joku jo saanut selville kumman puolella kassu on?
Teron vai Mertsin? taitaa tyttö pelata... :umh:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 01:05

Mertsi: "Siitä mä oon kuullu, et mä omistan maailman kultasimman katseen." Kaisan: "Tai maailman flirttailevimman katseen." Mertsistä on hauskaa flirttailla, se tuo Mertsille turvaa, ihmiset eivät katso niin pahasti saadessaan Mertsiltä hyväksyntää. Kaisa ja Mertsi puhuvat Mertsin ilmeistä ja eleistä ja käytöksestä.

Cheryll ei ole koskaan tehnyt aloitetta. Anna: "Kyl mää, jos mää nään semmosen miehen, jonka mä haluan, niin kyl mää sen otan." Masalla kalskahti taas korvaan. Anskun mielestä ketään ei voi noin vain ottaa.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Loka 2008 01:14

^ Ei voi tehdä mitä tahansa kuulutuksia, koska BB:n pitää ylläpitää auktoriteettia.

Annaa jäi vaivaamaan Masan suhtautuminen Annan sanottua vain ottavansa miehen. "Se on vaan sanonta." Masa ymmärtää.

Sukkamunajuoksu ilmeisesti alkamassa. Kylppärissä asetellaan. Yrittävät päästä pk-huoneeseen esittelemään. (Saattaa olla Tuulin sukat kyseessä.) Odottelivat viitisen minuuttia, ei päästetty pk-huoneeseen. Palasivat kylppäriin pukemaan.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 19 Loka 2008 01:36

Marianne jutteli makkarissa Kaisa-Reetalle, ettei tänä yönä rutistu Johanin ja seinän väliin. Kaisa-Reeta sanoi Mariannelle, että Mariannen ei tarvitse lupaa kysyä, jos Marianne haluaa tulla Kaisa-Reetan sänkyyn nukkumaan. Marianne kuitenkin halusi nukkua yksin parisängyssä, jossa oli nukkunut Johanin kanssa, ettei heti ekana iltana Johanin lähtö tuntuisi niin lopulliselta. Marianne sanoi myös, että jos hän jää sunnuntain jälkeen taloon, ei hän haluaisi nukkua yksin.

Makkarissa Marianne, Kaisa-Reeta, Anniina ja Anna kävivät nukkumaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2008 01:41

Chipa ei näköjään osaa tajuta, että pojilla olisi ankeaa jos olisi ainoana miehenä talossa
6 naisen kanssa. Ade olisi ainakin tykännyt. :)
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 55. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 19 Loka 2008 02:11

Tero ja Tuuli olkkarissa kaksin, eri sohvilla. Muut nukkumassa. Tero luki äsken sääntökirjaa ja Tuuli mietti ääneen pitäisikö jo mennä unille, Tero ei vaan tajua.

Monta minuuttia hiljaisuutta ja tyhjyyteen tuijottelua. Tuuli rikkoi hiljaisuuden sanomalla, että "hirveää ajatella että tähän aikaan huomenna ei enää välttämättä ole täällä". Ja taas mykistyivät.

Tero höpäjää jotain jostain etapeista ja tavoitteista, evvk.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”