53. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

53. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 17 Loka 2008 00:00

Keskustelua 53. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Loka 2008 00:02

Anna taas kauniisti haarottelee sohvalla.

Kuva
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Maligne » 17 Loka 2008 00:03

Kolmasneljäsviideskuudes.

Yläkerrassa ollaan jo pelkät kalsarit jalassa. Juomia lasketaan.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 00:07

Anna luettelee, miten monta millaistakin asukastyyppiä talossa on hänen mielestään (esim. pelureita). Anna on myös joidenkin asukkaiden motiiveista epävarma. Totesi myös, että talossa myrkytetään ihmisiä toisia vastaan. Mainitsi, että Jari-Matti myrkytti Cheryllin ja Johanin Annaa vastaan, lisäsi sitten, että Cheryll oikeastaan itse kääntyi Annaa vastaan, mutta Johan joka tapauksessa myrkytettiin.

Anna miettii, milloin alkaa puhua jostain ihmisestä selän takana. Annalla on kuulemma sellainen piire.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 17 Loka 2008 00:12

T:t ja A keittiössä. T:t aika läheisessä kontaktissa.. Tero seisoo ihan Tuulin selän takana ja äsken piteli hartioista kiinni. Anna se vain ei tajua mennä nukkumaan ;).

E: Taitavat kuunnella ääniä yläkerrasta. Tuulia niin jännittää... :D

hattu
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 13 Syys 2008 23:13

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja hattu » 17 Loka 2008 00:13

Yläkerran kaverit tömistelee maata ja muutenkin tekevät kovia ääniä, että alhaalla hereillä olevat (Tero, Anna ja Tuuli) reagoisivat, ja reagoivatkin näihin. :D

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Loka 2008 00:15

Kiki piiloutui Liidun taakse kun yläkerran äänet pelottaa.
Kuva
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 00:15

^ Ja tuo sen jälkeen, kun Tuuli oli pyytänyt Teroa suojelemaan. :D

Anna ehdotti Sprite-jekkua: "Juodaan se kaikki ja täytetään se vedellä."

Yläkerrassa taas kamera katossa.

saksi: ajatuskatkos

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Loka 2008 00:17

Yläkerran jantterit kokee ilmeisesti nyt sitä "interaktiivista tositeeveetä". Tömistelee ja kattoo töllöstä (?) reagoiko kukaan.

Päästäis ne nyt alas kaljojen kanssa ryyppäämää terpan ja tuulin kanssa. Anne Sällylän tyttären vois komentaa nukkumaa.

hattu
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 13 Syys 2008 23:13

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja hattu » 17 Loka 2008 00:21

Sihijuoma(n) kirjoitti:Yläkerran kamerat käänty kattoon. Taitaa tulla pojille noottia.
Hitto kun Tero ja Tuuli pitäis saada humalaan niin vois tapahtua jotain mielenkiintoista. Mertsikin arvostais.
Todennäköisesti tulikin noottia, mutta painoivat "ovikelloa" kun halusivat jotain.. Illalla pojat puhuivat keskenään, että jos alkaa tekemään jotain mieli niin pitää painaa (jotain) nappia.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 00:22

Anna: "Sit mun mielestä Cheryll korostaa hirveesti sitä, et se on tytöistä vanhin. En tiedä, mistä syystä." Tero: "Eihän miussa oo mitään sellasta?" Anna: "Ei." Anna ei ikinä olisi uskonut Adea vain 23-vuotiaaksi.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 17 Loka 2008 00:23

Kuva
Yläkerran härkäpari katselee 24/7:aa
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

hattu
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 13 Syys 2008 23:13

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja hattu » 17 Loka 2008 00:26

Tuuli: "mä en oo saanut mitään läheisyyttä täällä."
Anna: "oothan sä Johanin vieressä nukkunut."
Tuuli: "ois voinu jäädä sekin reissu tekemättä."

Aika koomista kun Tuuli itse änki Johanin kainaloon sviitissä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Loka 2008 00:32

Kiki kutsu puoliksi vitsillä Liidun ja Annan JaMan ja itsensä viereen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 17 Loka 2008 00:37

Toinen yläkerran hemmoista:
"Anna mun mennä tonne (alas), mä voin nukkuu ton(Tuuli) kanssa"
e: Pokerivoittaja käänsi kylkeä ja alkoi ilmeisesti nukkumaan..
e2:"EI vittu saatana ei tästä tuu mitään..vittu mua vituttaa"
..ahistaa ilmeisesti olla tuolla

Toi yläkertajuttu on imo enemmänkin rangaistus kun mikään palkinto..
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 00:40

Tero kiistää, että Mariannen kanssa olisi missään vaiheessa tapahtunut mitään? Okei, heh heh. Teron mielestä talossa ei "aikuisten oikeesti ole tapahtunut mitään" yhdenkään parin välillä.

Tuuli kertoo lietsovansa itsessään paniikkia, mutta pyrkii kuitenkin siitä pois. Tuuli: "Sunnuntaina se on taas valloillaan."

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Loka 2008 00:44

Tuuli kertoo Terolle että sunnuntai käy välillä mielessä. "tulee semmonen paniikki, ja sit lietson sitä vaan lisää" Sunnuntaina kuulemma paniikki laukeaa..

= 15min paikallaan hyppimistä ja kirkumista? Hope so ;)

e: luulevat yläkerran mölyä vitsiks, tero menee kohta koppiin kysymää mikä on homman nimi. Tuuli taas sanoo siellä on jotain ihmisiä.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 00:51

Juteltiin pomoilusta. Tuuli kertoi ohjeistavansa ulkomaailmassa, muttei tee sitä BB-talossa. BB-talossa on muutenkin niin paljon ohjeita, sanoi joku. (Anna sanoi ennen Tuulia olevansa ulkomaailmassa pomo.)

Anna läyhää siitä, että ihmiset muuttavat mielipiteitään.

Annan mielestä Tero ei tuo mielipiteitään esiin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Loka 2008 00:53

Anne Sällylän tyttären mukaan Terolla ei oikein ole mielipiteitä, tai jos on niin tuo ne silleen hienovaraisesti esiin.

Tero siihen: "No eipä täällä ole niille (mielipiteille) juuri ollut tarvetta." Tuuli aloittaa kikattamisen johon kaikki kolme yhtyy. Taitaa lapsukaisia väsyttää.

e: Anne Sällylän tytär ihmetteli miten Tero aina joutuu äänestyksee. Tuuli sano että sehän oli vasta toista kertaa. Tero tietää ainakin yhen joka sitä vihaa, Tuuli tietää kans. Anne Sällylän tytär ei tiedä.

Mertsiksihän se sit paljastu. Tero: "Sillä on jotain ongelmia, mulla ei ole." Sällylän tytär luuli että niillä oli alussa joku suhde, Tero ja Tuuli kikatteli tolle kommentille.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 00:56

Tuuli oli yllättynyt Andreaksen häädöstä.

Anna Teron äänestyksessä olemisesta: "Miks sääkin oot joka viikko? Kuka sua oikein niinku vihaa?"

Anna kyseli, eikö Tero tiedä, mikä Mertsin kanssa hiertää. Anna: "Teil oli ensin suhde, näin mä oon ymmärtäny." Tero kiisti nauraen. Anna: "No en mä nyt tiedä suhde, se oli ehkä vähän rankka sana."

Tuuli ehdottaa Terolle, että Mertsi on loukkaantunut, koska Tero yhtäkkiä lopetti juttelemisen Mariannen kanssa kokonaan.

Anna: "Marianne ilmas mulle ihan selkeesti, et teillä oli jotain juttua. Ja sit sä pilasit sen."

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 17 Loka 2008 01:00

Yläkerrassa kamerat katossa taas, noi jätkät lähtee varmaan kiitää tuolta ennen aamua..Ja ymmärrän hyvin.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 53. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Loka 2008 01:03

Punde kirjoitti:Mie lopetan rapot ku näköjää rapotaa silmän kanssa täsmälleen samat asiat mut vähä eri sanoin
Raportoi ihmeessä, jos olet valveilla, koska itse alan jo nukahtaa.

Keskustelu jatkuu Teron ja Mariannen suhteesta. Anna Terolle: "Sä oot ehkä vähän tästä missannu sen Mariannen puolen." Tero kertoo sanoneensa Mariannelle jo alussa, ettei Marianne "ole ollenkaan (Teron) naismakua".

Anna kertoo, että Marianne oli "katkera just siitä torstaistakin", kun Tero oli ottanut Annan huomioon, ei Mertsiä. (Mistä tämä täti vetää näitä mielipiteitään? Onko tosissaan vai juoniiko?)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”