42. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Loka 2008 17:09

Tero rakentaa mielikuvakarttoja punttisalille.
Tämä piirre Terossa on: :damnfunny

Ade laskee että ruokaa riittää semiköyhästi syötynä 12 päiväksi.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2008 17:10

Marianne avautuu makkarissa Terosta ja sen käytöksestä. Cheryll on järkyttynyt kuinka huono tunneäly Terolla on.

Andreas tuli pyytämään Nikon kanssaan miesten joukkoon. Niko jäi mielummin tyttöjen kanssa makkariin.
you've got the dream but not the drive

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Loka 2008 17:23

Niko meni sängyssä makaavan Cheryllin päälle hajareisin istumaan. Cheryll pyysi nylkyttämään (jollain muulla sanalla). Ansku: "Nyt me tiedetään, mistä Tsipa tykkää!"

Ramiannen analyysit miessuhteista jatkuvat. Ei halua omien lapsiensa tottuvan siihen, että puukotetaan selkään.

Mertsi palasi aiempaan keskusteluun Sirpan kanssa: "Mä en aina tajua, miten paljon mun sanoilla on valtaa." Marianne ei aina ajattele loppuun asti & pohdintaa tästä aiheesta yms. En ehdi kirjoittaa. Cheryll: "Hyvä pointti! Hienoa, et pystyy kasvamaan itsetutkiskelun kautta." Mertsi: "Ongelmahan (miesongema, huom.) ei ole poistunut, koska mä törmään koko ajan siihen. ... Miks mä törmään siihen, et joku puukottaa selkään, häipyy tai jotain muuta." Cheryll tsemppaa, että nyt loppui sellainen, vastedes vain syvällisiä ihmissuhteita. Tsipalla ei ole samaa ongelmaa. Tuuli: "Mä en pysty luottaa kehenkään miäheen." Tsipa miettii asiaa niin, että on kuusi vuotta Mariannea kokeneempi. "Mietin itseäni sun ikäsenä" jne.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 06 Loka 2008 17:24

Taas Cheryll puhuu siitä, kuinka hän on kokenut elämässään. Vertaa siis Marianneen. Huuuuh, en jaksa aina tota..


Yhyy, kun ei bileitä tulekaan tänään! Tää on tätä sit loppuilta..

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Loka 2008 17:26

Mertsi ei ole tällä hetkellä kovin iloinen Teron toimista. "Törkeä teko".

Liitu: "Mitä noi tekee?" (noi = kai miehet olohuoneessa) Niko huokaisee rauhallisesti: "Masturboi."

Mertsi jatkaa tilitystä miehistä, joihin haksahtaa. "Kovapäinen, en osaa..."

Tsipan mielestä Mertsi haluaisi joskus voittaa sellaisen tilanteen, ei halua luovuttaa. Mersti: "Just näin, just näin."

Merja jatkaa: "Mä en aio oikeesti hyväksyä tollasta käytöstä." (tjsp.) Cheryll: "Pitää kohdata se omin pahin kohtansa, heikoin kohtansa." Mertsi harmittelee ongelmakohtaa: "Ei voi hypätä ojan yli, kun se on vielä pieni, vaan pitää ylittää sitten kun se kasvaa valtamereks." (Pitäisi siis olla fiksumpi, tulkitsen.)

Mertsi painottaa, ettei häntä saa jättää mahdollisissa bileissä yksin, koska "palaisi taas takaisin" (Teroon ilmeisesti).

Mertsi haluaisi kuulla Tuulin kokemuksia. Liitu: "Kävi ilmi, et se puoltoista vuotta on ollu pelkkää valetta. Se ihminen on narsisti. Miten ihminen voi olla niin kiero? Se taito manipuloida. Ei siit pääse niinku irti. Se on sit jälkeenpäin niin hirveetä kuulla kaikki." Olivat yhdessä muka etsineet asuntoa, mutta mies oli puhunut exälleen, ettei oikeasti ollut aikeissa muuttaa yksiin Tuulin kanssa, halusi vain välttää riidat. "Kaikki oli niinku valetta." Piilotteli ja takavarikoi Tuulin tavaroita yms. Kävi baarissa kimppuun jonkun Tuulin aiemmin tapaileman miehen kanssa.

Mertsi juttelee narsistisesta luonteesta. "Se on niin kylmää." Tuuli: "Kaikki ihailee tavallaan, ja se on hirveen mukava." Mertsi: "Ne on justiin taitavimpii ihmistulkitsijoita, niitä kenen kanssa kaikki tulee toimeen, upeita ja fiksuja ja niin kilttejä ja sydämellisiä. Sitten ku alkaa ite epäilee, et onkohan täs narstistinen persoonallisuushäiriö, se lukee sen susta ja sanoo jotain niin kaunista, et..."

Cheryll haluaisi kuulla aiheesta lisää, koska Marianne on perehtynyt asiaan enemmän. Cheryll: "Mikä siit tekee vaarallisen?" Marianne: "Se pystyy tunkeutuu sun pään sisälle. Se manipuloi."

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Loka 2008 17:37

Miettivät makkarissa narsistista persoonallisuushäiriötä...yksi tapaus taitaa hääriä keittiössä tällä hetkellä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Loka 2008 17:38

Cheryll: "Miten täs meidän yhteisössä toimis sellanen narsistinen ihminen?" Mertsi ei ole ajatellut asiaa sillä tavalla. Mertsi: "Tulee kaikkien kanssa toimeen."

C: "Se on pelottavaa, et ei oikeesti huomaa sen ihmisen vikoja." Ansku: "Tai huomaa, mut sä et haluu myöntää." Marianne: "Jos on oikeesti narsistinen persoonallisuushäiriö, sä et huomaa ennen ku..."

Merts: "Niil ei periaatteessa oo tunteita. Aitoja tunteita."

Tuulin miäs haukkui "jokaisen kohdan ulkonäössä, jokasen luonteenpiirteen". "Ja sit se pysty seuraavas hetkessä, seuraavana päivänä, et se ei tarkottanu mitään." Tuuli kertoi, että silloin alkaa syyttää itseään ja pitää itseään jotenkin huonona.

Tuli kuulutus sääntöjen rikkomisesta. (Ei kylläkään kuulunut makkarin rööreistä.) Narsismista ei puhuta prkl. :wink:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 06 Loka 2008 17:43

"Rikotte sääntöjä!" Ade hyökkäsi makkariin utelemaan mistä tuli. Joko kohta alkaa tytöillä kellot soimaan... :roll:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Loka 2008 17:59

On puhuttu unista. Ade oli puhunut unissaan, ja Tsipa oli sanonut heti perään unissaan "hyiiiii!" (Tsipa oli nähnyt itsestään ruman kuvan). Myös Mertsi kertoi unestaan.

Ade parodioi Teron kertomusta unestaan pikkuilkeään sävyyn: "Sit mä astuin siihen bussiin, ja arvaa kuka siel oli? Mun äiti!!" (Tero ei siis ollut paikalla.)

Tyttöjen välillä on tällä hetkellä hyvä henki.

Ansku: "Mä haluaisin niin juhlat." Niinhän me kaikki, mutta kun parin tikin vuoksi ei BB taivu järjestämään.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 06 Loka 2008 18:02

Neljäs vihje: "Niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku niinku"
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2008 18:03

Mertsi ja Tsipa nauro niinku-koosteelle eniten. Oikeesti niinku, mistähän se niinku vois johtua.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 06 Loka 2008 18:23

Mun mielestä toi on aika perseestä että edes tommoselle draama queenille järkätään kekkereitä. Parasta olisi just että ei pahemmin huomioitaisi. Johan sai lihapiirakan kermavaahdolla, joku vastaava ois ollut prinsessallekin hyvä :D Ois ollut sitä draamaa..
Bileet olisi toisaalta hyvät taas vaihteeksi.

Äsken chipa puhu jostain että on väriä levinnyt jonnekin vaatteelle (kesken jutun aukaisin netti teeveen) niin Mariannella oli mielenkiintoisia ilmeitä, varmaan hakee uutta tilaisuutta näpsäyttää :)

Ei enää niin höh mutta vähän höh kumminkin ettei Harri pääse takaisin taloon vaikka olikin pitkään poissa.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2008 18:25

Taas tuli rikotte sääntöjä kuulutus, Andreas heti huusi mistä se tuli. Olkkarissa pojat jotain selitti.
you've got the dream but not the drive

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Loka 2008 18:29

läyhäjengi hiljeni makkarissa kun johan tuli paikalle
ja noin

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Loka 2008 18:31

ja taas kuulutus. mikrofonilla leikkimisestä

ade lähti leipomaan.. ja sanoi läskipalleroiksi tyttöjä. sai takaisin vain perseen nuolemista. oii ihanaa sanoi mariannekin. :lol:
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2008 18:40

Johania naurattaa yksi henkilö (Niko). Voisi todistaa sen.. jos nyt nousisi ja menisi makkariin. Mitä tapahtuisikaan? Eräs lähtisi sieltä pois. Ja mitään ei ole Johan tehnyt.

Masa käski testata. Johan: "Emmä viitti kiusata pientä ihmistä".

Ääniä tuli tässä välissä. Ja Tero kävi pk:ssa.

Myös jonkun toisen käytös ihmetyttää. Tero liittyi keskusteluun. Kysyi kenestä puhutaan. Johan sanoi Teron tietävän. Tero huomautti että nyt on ainakin ollut rauhallista.

Alkoivat ihmetellä mitä Andreas tekee. Leipoo jotain. Ade ei tiedä itsekään, toi vaan Terolle vatkattavaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 06 Loka 2008 18:59

Viikkotehtävässä meno päällä! Puolet nukkuu ja muutama jopa puhuu jotain erittäin mukavia.


Blah.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Loka 2008 19:08

Ansku: "Onpas siellä pimee"
Jama: "Kello tulee lähemmäs seitsemää"
Ansku: "Niin joo kun talvee kohti mennään niin tulee aikasemmin pimee! Eiks niin?"
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 06 Loka 2008 19:29

Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini". Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki; sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi, Matt 26: 26-28.


Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni." Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan, Luuk 22: 19,20.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2008 19:35

Ade imitoi teroa jollain ihme vammaisilmeillä ja -äänellä "... ja sitten minä leikkaan elovenapaketista tämän että muistan että toisessa klipissä hiihdettiin ja .... yyyynnnnnffffffwwäääää.." -> normaaliäänellä: "sillä ei kyllä välillä ole mitään panimoiden välissä."

Niko komppaa täysillä ja terondissajaiset jatkuu.

e: no loppuki melko pian. Mutta olipas taas huhhuh-settiä Adelta. Eli ei nähdä dailyssä tota.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Loka 2008 19:42

Se klippi sisälsi jääkuution sulattamista saunassa. Tuli Hannea ja Jenniä ikävä.

Ja Miaa. Siis kakkoskauden Miaa.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: 42. päivä

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 06 Loka 2008 19:45

Niko kimpaantui pihalla jostakin. "Miten se ei saa tuosta rangaistusta. Ei älä huomauta, haluan että se saa jonkun rankun!" sanoi Niko Adelle. Nyt vihjailevat johonkin pk-käynteihin, "onko sulle sanottu samaa tai jotain". Mitä Tero teki ja miten asukkaita on pk:ssa ohjeistettu?

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”