Harri Huhta-aho

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja julmia » 03 Syys 2008 04:07

no, harri toki saa itkeä "menetetyn" ihastuksen perään, mutta kun tekee sen perisuomalaisella "mä en kelpaa kellekään (annathan sääliä pliis)" -asenteella, ni mä en jaksa kuunnella. toi on se humalaisten miesten viiminen keino saaha joku mukkaan valomerkin jälkeen. :noup:

eniten ärsyttää että cheryll lankesi tohon säälistelyyn (cheryllin käytöksestä voisi muuten kylläkin päätellä, että taisi tykätä harrista, mutta koska harri nuoleskeli nikon kanssa niin alensi siksi miehen sylkykupikseen kun CHERYN sydän särkyi).

harri on muuten ollu ihan kiva. tuolta suosta ei mun silmissä kyllä ihan äkkiä nousta kylläkään, minnan kaveeraamisesta ja tosta edellisestä, mutta toivon että harri löytää uuden vaihteen bb-elämäänsä.

Avatar
Kiba
Julkkisasukas
Viestit: 495
Liittynyt: 03 Marras 2006 18:31

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Kiba » 03 Syys 2008 07:01

Aluksi tykkäsin Harrista hirmuisesti, sellanen suloinen reppana ja hauska tyyppi. Bileiden jälkeen pisteet vähän laski, kun niin itkeskeli sen C:n perään ja puhui C:stä pahaa. Kyl ymmärrän et ärsyttää ja C teki pahasti, mut jotenki Harri meni vähän pitkälle . :|

Pitää nyt katsella miten tilanne kehittyy ja pääseekö takas porukkaan, on ollut vähän ulkopuolinen.

Avatar
Riemuidiootti
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 26 Elo 2008 23:00

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Riemuidiootti » 03 Syys 2008 08:23

Ei saa lyötyä lyödä, mutta jotenkin tää sääliäkerjäävä keesipää tympii.

Ilmeisesti kyse oli siitä, ettei kaveri saanut huomiota keneltäkään. Paitsi Nikolta, mut Niko onkin yleisessä käytössä, joten sitä ei lasketa.
Love rages wild in my heart.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Syys 2008 09:36

Harri iloitsi bileiden alussa (lisähuoneessa Terolle ja Nikolle: näin koosteesta) kuinka hyvin on sopeutunut porukkaan. Ja kuinka hyvää porukkaa talossa on jne. Bileissä C dumppasi/ignoorasi Harrin, kuten kaikki tiedämme ja Harri taisi masentua aika tavalla. Myöhemmin tämä valitteli, ettei sovikaan porukkaan ja että hänellä on itsetunto-ongelmia ja osittain siksi onkin talossa.

Kotipsykologina - ja varmaan hyvin huonona sellaisena - ajattelen, että C:n (ikävä) käyttäytyminen Harria kohtaan laukaisi tuon masennuksen ja sen tunteen, ettei sopeutuisi joukkoon. Harrilla on siis ollut jo ongelmia ENNEN taloon menoa, eikä tuosta masentuneisuudesta yms. pitäisi syyttää yksinomaan C:tä tai ajatella että pelkästään tuosta tapahtumasta johtuu Harrin itsesäälit yms.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Swoon » 03 Syys 2008 17:27

silmä kirjoitti:Tämän eilisen tapauksen pihvi ei minun mielestäni ollut Harrin "hylkäämisessä" Riston tieltä tai kuvitteellisen romanssin särkymisessä. Pihvi on Cheryllin käytös Harria kohtaan eilen illalla. Cheryll kiehnäsi melkein kaikkia muita paitsi Harria ja sen lisäksi tylytti Harria aina Harrin ilmaantuessa lähistölle. Harri sai siis erityiskohtelua sylkykuppina.
Tuo se tapauksen pihvi oli minunkin mielestäni. Olen myös aika varma siitä, että Cheryll kyllä itse tietää tasan tarkkaan miksi kohteli juuri Harria sylkykuppina mutta ei tuon asian suhteen ole ollut kovin rehellinen. Siinä Cherylin käyttäytymisessä vaan oli esittämisen makua ja se Riston kanssa nuoleskelu alkoi heti sen jälkeen, kun Harri oli kismaillut Mariannen ja Nikon kanssa Cherylin seuratessa tuota toimintaa hieman sivussa. Mutta johtuiko se tuosta..? Siitä en ole varma.
rink kirjoitti:Kotipsykologina - ja varmaan hyvin huonona sellaisena - ajattelen, että C:n (ikävä) käyttäytyminen Harria kohtaan laukaisi tuon masennuksen ja sen tunteen, ettei sopeutuisi joukkoon. Harrilla on siis ollut jo ongelmia ENNEN taloon menoa, eikä tuosta masentuneisuudesta yms. pitäisi syyttää yksinomaan C:tä tai ajatella että pelkästään tuosta tapahtumasta johtuu Harrin itsesäälit yms.
Tästä olen myös samaa mieltä. Harri vaikuttaa tosi epävarmalta ja eksyksissä olevalta huonoitsetuontoiselta nuorelta mieheltä, tuon reagoinnin perusteella ja sen, mitä hän omasta yksityiselämästään kertoi noiden bileiden jälkeisenä päivänä (esim. dokaus 1-6 kertaa viikossa kotona yksin :( ). Harri on lisäksi ehkä just se tyyppi, joka talossa olevista liikkuu ihan erilaisissa porukoissa, mikä vaikuttaa tuohon ulkopuolisuuden tunteeseen myöskin, tuon yleisen epävarmuuden lisäksi.

Mut on myönnettävä, et Harrissa ja tuossa "säälittävyydessä" on jotain mihin on aika helppo monen varmaan samastua, et harmi jos poika ei pääse yli tuosta tunteestaan. En haluaisi Harria ulos, koska häntä on mielenkiintoista seurata ja on myös ihan sympaattinen hahmo.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja calderyon » 03 Syys 2008 23:19

BB-talon "Mr. Melancholy".
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Kipa
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 27 Loka 2007 18:01
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Kipa » 03 Syys 2008 23:23

Turhaa kitinää
kun kerran on tyttöystävä odottamassa....
---------------------
Niko: Hei, uskallaks sanoo peilille My Little Pony?
Sielt tulee sellanen vaahtokarkkisydeemi bebaan.


----------------------------
In: Tero
Out: Jari-Matti

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Swoon » 03 Syys 2008 23:55

Kipa kirjoitti:Turhaa kitinää
kun kerran on tyttöystävä odottamassa....
Ei sillä mitään tyttöystävää ole.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Syys 2008 00:00

Swoon kirjoitti:
Kipa kirjoitti:Turhaa kitinää
kun kerran on tyttöystävä odottamassa....
Ei sillä mitään tyttöystävää ole.
Onhan, ainakin tänäisen extran haastattelun perusteella. (tai niin, tyttöystävä, nainen, hoito mitä nimeä haluu käyttää. joku kuitenki.)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Syys 2008 00:02

Ei sillä mitään tyttöystävää ole, sillä on emotyttö&poikahaaremi.

// Tarkennus...
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2008 00:15

Vitut sillä ole mitään oikeata tyttöystävää. Se viime kauden termien mukaan "Tapailee". Että minä vihaan tuota termiä...
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Swoon » 04 Syys 2008 00:15

Punde kirjoitti:
Swoon kirjoitti:
Kipa kirjoitti:Turhaa kitinää
kun kerran on tyttöystävä odottamassa....
Ei sillä mitään tyttöystävää ole.
Onhan, ainakin tänäisen extran haastattelun perusteella. (tai niin, tyttöystävä, nainen, hoito mitä nimeä haluu käyttää. joku kuitenki.)
No ainakin sen perusteella mitä tosta ihastuksestaan tuolla talossa on kertonut, niin se on joku jonka on tuntenut pitkään ja jonka tunteista ei osannut sanoa edes sen verran että onko tyttö ihastunut häneen.

tazzon
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 01 Syys 2008 16:08

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja tazzon » 04 Syys 2008 02:57

Harri ärsyttää koko ajan vaan enemmän. Saakelin lapatossu! Hakee kaksinaamaisesta Minnasta turvaa ja ja tukea negatiiviselle vänkätykselleen. Talon pohjasakkaa.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja minttuli » 04 Syys 2008 07:28

Pidän kilteistä ihmisistä , ja Harri on sitä oikeen todella.
Ei varmasti toivoisi pahaa kellekkään. Silti löytyy sitä räiskyvyyttäkin aina välillä.
Nousee varmaan persoonaksi, kun saa tilaa ympärilleen.
Luulen, että asukkaat kaikki pitävät Harrista ja tunne luultavasti vaa lisääntyy.
Omaa loistavat ihmissuhdetaidot ja pystyy näkemään hyviä asioita, vaikka vähän potuttas....

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 04 Syys 2008 11:17

Yep. Cheri kohteli Harria kurjasti, ja ensin Harri sai mun sympatiat, mutta toi viimeöinen uho ja tän aamun "kuunnelkaa ny kaikki kuin kurjaa mulla on" ei vaan enää innosta. Tosiaan vähän emon oloinen.. ehkä tosimaailmassa erilainen mutta masentunut nyt ihan liikaa. Laskussa.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
ulkopuolinen
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 09 Elo 2008 18:29
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja ulkopuolinen » 04 Syys 2008 11:34

Hartsa on edelleenkin mun suosikki talossa, mut pakko se on myöntää et tää parin viimepäivän teiniangsti meininki on vähän laskenu pisteitä. Onhan se ymmärrettävää ja kyllä mulla itelläkin välillä paska olo on mut ei tota vaan o kiva pitempään kattoa. Toivottavasti se siitä nyt lähtee piristymään ja skarppaa muutenkin, koska muuten voi alkaa lyhenee pinna noilla muilla asukkaillakin.

Mut aina pitää muistaa et Hartsa on vasta täyttäny kakskyt, se on oikeesti aika pieni vielä joten sille nyt voi pienet teiniangstit salliakin. Kaikilla tuolla talossa tuntuu olevan oma kliseensä edustettavana bimbo-blondeista bitcheihin ja jockeista "hevareihi". Olkoot Harri sit rauhassa meidän pikku emo-boy :)
Vähän outo ja yksinkertainen.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 04 Syys 2008 11:44

Mm. eilisen koosteen klipeissä Harrin ”tuskassa” alkoi olla jo hieman näyttelemisen makua mukana. Voi toki olla aitoakin ahdistusta, mutta minusta vaikutti ylidramatisoidulta.

videotapes
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Elo 2008 15:27
Paikkakunta: Tampere

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja videotapes » 04 Syys 2008 12:22

Eilisessä koosteessa oli tyylikkäästi kyllä leikattu Harrin jutustelut ja ikävöinnit talon ulkopuolella olevasta tytöstä. Vaikutti siltä että ahdistus johtui vaan Cheristä. Pakko tehdä vähän draamaa.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja VeePee » 04 Syys 2008 12:45

sympatiat kyllä ropisee Harrille tosta Cherylin kamalasta tempusta.

Itse kyl en tiedä et kumman puolelle asetun tässä hommassa. Cheri halusi seksiä ja päätti ottaa semmosen kaverin mitä cheri pitää parhaimpana orina. Harri nyt vaan oli cherille semmonen juttukaveri/bestis.....semmonen ns. "tytön miespuolinen homokaveri" vaikkei Harri ole homppeli.

Se kyl aina syö miestä jos muija sanoo "mitä jos oltais kavereita" kaiken muun sijaan :D

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Petri » 04 Syys 2008 13:08

Harri on sitten tänään jatkanut tuota angstausta. Tyyli on kieltämättä melko teatraalinen ja sääliä kerätään oikein kunnolla. Suurin osa asukkaista onneksi osaa ignorata yritykset, joten josko Harri tuosta toipuisi vielä tolpilleen. On se kieltämättä outoa, että mies pettyi kun ei ollut häätöäänestyksessä itse.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Swoon » 04 Syys 2008 16:33

Harri näyttäis nyt ainakin piristyneen. On jaksanut hymyillä ja höpöttää koko iltapäivän tos pihalla.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja minttuli » 04 Syys 2008 16:39

Tosi kivaa kuunneltavaa ... :thumbsup

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”