Harri Huhta-aho

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kadi<3
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 511
Liittynyt: 30 Elo 2007 02:38

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Kadi<3 » 02 Syys 2008 01:21

No tuo oli kyllä enemmänkin sitä yleistä bilemeininkiä tuolla, Chreryll taasen teki selvän valinnan... Kyllä Harrille tästä sympatiat.

Avatar
ulkopuolinen
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 09 Elo 2008 18:29
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja ulkopuolinen » 02 Syys 2008 02:34

Eniten mua häiritsee se yleinen ignorointi mitä C on koko illan harrastanu. Jos kerran se välittää Harrista "tosi paljon kaverina" niin kui vitussa se ei sitten ole edes sitä päin kattonut koko iltana? Kyllä se on aika selvästi keskittyny vaan koko illan Harrille näyttämään, että sori et kelpaa, ikävä jos muuta luulit vaik en ees tajuu miks vaikka koko ajan oonkin tehny itteni tykö.

Ärsyttää tollanen johdattelu, vaik kui selvää oliskin alusta asti ollu et Cheri vaan lähinnä nauttii Harrin huomiosta muun puutteessa. Silti, ämmämäistä touhua sanon ma.
Vähän outo ja yksinkertainen.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Syys 2008 02:52

Toivottavasti Hartsa ei ole heti antamassa anteeksi Cheryllille. Kuitenkin ollaan taas huomenna parhaita kavereita..
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Kadi<3
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 511
Liittynyt: 30 Elo 2007 02:38

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Kadi<3 » 02 Syys 2008 03:23

Jos olin kuulevinani keskustelusta Minnan kanssa jotain, niin Harri taisi sanoa, ettei tosiaan enää lähtisi Cheryllin talutettavaksi... Toivotaan niin.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Santra » 02 Syys 2008 11:05

Toivotaan, että Harri ei anna Cheryllin enää kusettaa itseään.
24/7 kaapelissa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Syys 2008 12:38

Harri on melko mitään sanomaton rassukka asukkaana. Kännissä pussailee poikia/tyttöjä/Minnaa, selvinpäin sitten hissuttaa jossain nurkassa ja on liekeissä jos joku huomioi olemassa olonsa. Tylsääkin tylsempi.
Who is she? Where did you find her?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 02 Syys 2008 14:34

Kalastelee hitusen liikaa sympatiaääniä.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Nist » 02 Syys 2008 14:45

Mä en voi sille mitään, että mä inhoon tollassia säälipisteitä kerääviä iilimatoja. Nyt vähän ryhtiä siihen irokeesiin, perkele!
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja mrj » 02 Syys 2008 14:58

toivottavasti hartsa ny kokoaa ittensä ja jatkaa täysillä eteenpäin :)
JuHu - :drink55:

tazzon
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 01 Syys 2008 16:08

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja tazzon » 02 Syys 2008 15:18

Aikamoinen ruikuttaja näköjään. Miinusta Minnan kanssa kaveeraamisesta. Ei temperamenttia eikä viihdearvoa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Syys 2008 15:28

Voisi melkeinpä Harri lähteä kotiin itkua tihrustamaan. Eipä tuosta Minnan kanssa juoruamisesta ja jauhamisesta ainakaan plussaa saa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Syys 2008 15:33

Petri kirjoitti:Voisi melkeinpä Harri lähteä kotiin itkua tihrustamaan. Eipä tuosta Minnan kanssa juoruamisesta ja jauhamisesta ainakaan plussaa saa.
Hartsa vielä saattaa räväyttää......en löis vetoa mutta kaikki on mahdollista.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja minttuli » 02 Syys 2008 16:01

mrj kirjoitti:toivottavasti hartsa ny kokoaa ittensä ja jatkaa täysillä eteenpäin :)
Samaa toivon , saa kaikki pisteet , mitä Cheryll juur menetti eilisen illan takia.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Syys 2008 16:34

Sihijuoma(n) kirjoitti:
Petri kirjoitti:Voisi melkeinpä Harri lähteä kotiin itkua tihrustamaan. Eipä tuosta Minnan kanssa juoruamisesta ja jauhamisesta ainakaan plussaa saa.
Hartsa vielä saattaa räväyttää......en löis vetoa mutta kaikki on mahdollista.
Toivotaan koska Harri on kuitenkin hyvä tyyppi. Ruikuttaminen voisi vaihtua toimintaan, muuten ei kyllä kauaa talossa mätäne.

Edit: Harrilla on kyllä todellakin jäänyt asia päälle, nyt tilittää siitä sitten suoraan Cheryllalle.

Harri oikeasti hajoaa pian.

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 02 Syys 2008 17:47

Nyt on taas ihan PAKKO kirjoittaa...

En voi ymmärtää joidenkin plazalaisten asenteita täällä. Foorumeilla kauhea ruikutus siitä miten Harrista on tullut pettämisen uhri ja vuosisadan rakkaustarina on päättynyt tylyllä tavalla. Aika laittaa vähän faktaa peliin.

C ja H ovat tunteneet toisensa viikon verran. Kumpikin myönsivät pitävänsä toisistaan, MUTTA kumpikaan ei puhunut mistään ihastumisesta. No, näköjään H sitten taisi olla vähän ihastunut. Mutta itse en missään vaiheessa luullut että C olisi kiinnostunut H:sta muutoin kuin ystävänä. Heidän kaveruudestaan tuli mieleen lähinnä Tiinan ja Einarin välinen liitto (BB07)

Ehkä C luuli kaverin nälässään H:ta homoksi. H kun on käynyt sivarin, käyttää kynsilakkaa, puhetapa on vähän kyseenalainen ja ai niin... IMUTTELEE NIKON KANSSA AINA KUN ON TILAISUUS. Ei silleen että yksikään näistä jutuista tekisi homon, sitä ei ratkaise teot vaan halut, mutta ymmärrän väärinkäsityksen mahdollisuuden.

Miksei Harri voi vaan olla että: "Olin ihastunut Cherylliin, mutta se oli yksipuolista. Harmi"." Sen sijaan että rypee säälissä ja elkeet on kuin viiden vuoden avioliitto olisi päättynyt. Ja yrittää saada C:tä huonoon valoon, on siinä kanssa kaveri...

Toivon todellakin että koosteessa näytetään sänkyhommien lisäksi myös H:n itsesäälin ilmentymät. Tuskimpa, koska Harrista tahdotaan tehdä marttyyri. Katsojat ja tämänkin foorumin kirjoittajat voivat näin samaistua omiin raastaviin nuoruusvuosiinsa kun takavuosien ihastus ei antanut tunteille vastakaikua.

Jos joku jaksoi lukea, niin kiitos!

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Syys 2008 17:48

Nist kirjoitti:Mä en voi sille mitään, että mä inhoon tollassia säälipisteitä kerääviä iilimatoja. Nyt vähän ryhtiä siihen irokeesiin, perkele!
jep. ei oo tainnu olla montaa tyttö/poikaystävää jos menee ihan paskaksi tollasesta pikku lämppäyksen feidauksesta.
mutt eihän se tietty sen vika oo. eiku hetkinen, onhan :P

Avatar
Seikkaili
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 828
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:19

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Seikkaili » 02 Syys 2008 18:10

Vässykkä. Pistäis sille akalle luun kurkkuun jos noin syvälle sydämeen sattuu.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Syys 2008 18:53

Spencer kirjoitti:Toivottavasti Hartsa ei ole heti antamassa anteeksi Cheryllille. Kuitenkin ollaan taas huomenna parhaita kavereita..
Näinhän siinä sitten kävi. Säälittävä tapaus.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja silmä » 02 Syys 2008 19:15

kiinteistöprinssi kirjoitti:Mutta itse en missään vaiheessa luullut että C olisi kiinnostunut H:sta muutoin kuin ystävänä. Heidän kaveruudestaan tuli mieleen lähinnä Tiinan ja Einarin välinen liitto (BB07)
Ihan erilainen "liitto" kuin Tiinalla ja Einarilla. Ihan eri tavalla alkanut ja kehittynyt. Cheryll oli tässä "liitossa" se, joka alkoi roikkua Harrissa ja pyrkiä lähelle. Jos on pakko ottaa Einari mukaan keskusteluun, niin HC-liiton alussa Einari oli Cheryll.

Tämän eilisen tapauksen pihvi ei minun mielestäni ollut Harrin "hylkäämisessä" Riston tieltä tai kuvitteellisen romanssin särkymisessä. Pihvi on Cheryllin käytös Harria kohtaan eilen illalla. Cheryll kiehnäsi melkein kaikkia muita paitsi Harria ja sen lisäksi tylytti Harria aina Harrin ilmaantuessa lähistölle. Harri sai siis erityiskohtelua sylkykuppina. Tästähän ovat samaa mieltä myös monet talon asukkaat. Harri ei saattanut Cherylliä huonoon valoon, Cheryll teki sen itse.

Harri puolestaan on ryvettänyt itsensä itsesäälissä ja näköjään myös hyväksynyt roolinsa sylkykuppina alistumalla Cheryllin tarjoamaan myötätuntoon/sääliin, joten ei siitä sen enempää.

Avatar
ulkopuolinen
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 09 Elo 2008 18:29
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja ulkopuolinen » 02 Syys 2008 19:16

silmä kirjoitti:
kiinteistöprinssi kirjoitti:Mutta itse en missään vaiheessa luullut että C olisi kiinnostunut H:sta muutoin kuin ystävänä. Heidän kaveruudestaan tuli mieleen lähinnä Tiinan ja Einarin välinen liitto (BB07)
Ihan erilainen "liitto" kuin Tiinalla ja Einarilla. Ihan eri tavalla alkanut ja kehittynyt. Cheryll oli tässä "liitossa" se, joka alkoi roikkua Harrissa ja pyrkiä lähelle. Jos on pakko ottaa Einari mukaan keskusteluun, niin HC-liiton alussa Einari oli Cheryll.

Tämän eilisen tapauksen pihvi ei minun mielestäni ollut Harrin "hylkäämisessä" Riston tieltä tai kuvitteellisen romanssin särkymisessä. Pihvi on Cheryllin käytös Harria kohtaan eilen illalla. Cheryll kiehnäsi melkein kaikkia muita paitsi Harria ja sen lisäksi tylytti Harria aina Harrin ilmaantuessa lähistölle. Harri sai siis erityiskohtelua sylkykuppina. Tästähän ovat samaa mieltä myös monet talon asukkaat. Harri ei saattanut Cherylliä huonoon valoon, Cheryll teki sen itse.

Harri puolestaan on ryvettänyt itsensä itsesäälissä ja näköjään myös hyväksynyt roolinsa sylkykuppina alistumalla Cheryllin tarjoamaan myötätuntoon/sääliin, joten ei siitä sen enempää.
IAWTC.
Vähän outo ja yksinkertainen.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Syys 2008 20:50

Pakko myöntää että Harriin on helppo samaistua. Pari kertaa olen kokenut vastaavanlaisen asian tytön kanssa, tosin sillä erolla että kyyse ei ole ollut tietenkään mistään suljetusta tilasta.

Harri näyttää onneksi olevan jo ruikuttamsen paremmalla puolella, ja onneksi sai hieman Nöyryytettyäkin Cherylliä yrittämään tosissaan anteeksipyynnön kanssa. :) Kumpikin kärsi tapauksessa kolauksen, mutta eivät kuitenkaan ole laskussa listalla.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Syys 2008 00:06

Tuplaposti, omg...

Kun nyt unettomuuttani hetken kuuntelin tän Harrin puhetta niin voisin vaikka vannoa että oon nähny tän jätkän joskus jossain. :shock: Ei harmainta aavistusta että olenko oikeasti, vai sekoitanko toiseen mutta muistelen joskus nähneeni tyypin, joka näytti tuolta hiustyyliä myöten ja kuulosti juuri tuolta ärrävikaa myöten. Ikä vaan hämää koska tapauksesta on oltava aikaa useampi vuosi. :scratch Voikin ihmisellä olla huono muisti... ja ei, en ole nähnyt unta. :D

Offtopic loppukoon tähän. Sanottakoon vaikka aiheeseen oikeasti liittyen että miten tää jaksaa juoda alkoholia niin paljon vapaa-ajallaan. Sanoo joskus työviikolla juopotelleensa niin että oli vain töissä selvin päin, sielläkin tosin krapulassa. Huolestuttavaa ottaen huomioon että ajaa taksia...
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”