Harri Huhta-aho

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Elo 2012 00:27

Risto kirjoitti:Tiesin kyllä et Korpilahti on aika karu paikka, mut toi autojen hajottaminen ja kotiovelle huutelemaan tuleminen on jo aika sairasta. Onneks itse pääsin kyseiseltä kylältä pois jo hyvin nuorena. T. Korpilahdella syntynyt
Kaipa tollasta perseilyä tapahtuu monessa muussakin paikassa. Mutta kun omalle kohdalle osuu, niin viisainta lienee siirtyä muualle.
Toivottavasti nämäkin mulkerot löytävät itsensä jostain ei niin kivasta paikasta jatkossa. Sylettää.
a walking disaster

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja stacy » 19 Elo 2012 21:20

orgasmienkeli kirjoitti: Ja mitä olen Harrin elämästä muuten kuullut, niin hyvinhän hänellä tuntuu menevän. :thumbsup
mitä oot kuullu? kuka lavertelee! :--D joo, hyvin menee nykyään. toi juttu on saanu aika hyvän vastaanoton, toivottavasti kyseiset kokovartalokyrvätki tajuais muutaki ku nauraa että vittu mikä neiti ku lehdessä itkee.

ja tossa aiemmin oli kyselty joskus iät ajat sitte että pyyettiinkö mua mukaan sille kauelle mis oli noita vanhoja ni ei paljo soiteltu.
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Elo 2012 21:26

Tuon kiusaamisjutun myötä tulee entistäkin enemmän semmonen fiilis että Harrissa on samankaltaisuuksia mun kanssa. Onneks minun kohdalla kiusaaminen ei ikinä ollut ihan noinpahaa, mut kiusaamista kumminnii.

Mut se on kyllä ihan oikeesti totta että pienillä paikkakunnillahan se koulukiusaaminen on just pahinta kun kaikki tuntee toisensa ja "käytöskoodi" on sillon tiukempi kuin isommilla paikkakunnilla. Jos oot erilainen kuin muut niin kaikki näkee sen heti eikä voi piloutua porukkaan kuten isommalla paikkakunnalla.

------


Ei vissiin BB-tuotannon väki vaan uskaltanu ottaa yhteyttä suhun Harri kun kyselivät asukkaita uusvanhoiksi! Muuten aattelisin että ne kyselivät niitä mukaan jotka on olleet eniten lehtien palstoilla mutta Marianna ei sovi siihenkään kuvaan. Uskoisin kuitenkin että moni ois mielellään nähnyt sinut uudestaan talossa sillon koska sun joutumisesta pois semmosesta syystä (jolle ei tietenkään kukaan voinut tehdä mitään noin jälkikäteen) jäi niin paska maku.

Mut onneks sentään menee hyvin nykyään, siitä iso peukku! :tu
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Elo 2012 00:43

gauchito kirjoitti:hmm, tämmönen juttu laittaa vähän mittasuhteisiin bb-talon väitettyjä "kiusaamisia", joilla ei oikean kiusaamisen kanssa ole mitään tekemistä. Koko termiä on väärinkäytetty aika nolosti jo monena syksynä tän viihteen merkeissä.
Kiusaamista on monen sorttista ja tasoista!
Kyllä sitä oikeaa kiusaamista on BB-talossakin ollut, mutta ei sentään näin ääripää-esimerkkiä mitä Harri tässä jutussa kertoi.
Tai no ei Harrinkaan tilanne nyt ihan ääripäinen sentään ollut! Tia Kiuruhan kertoi nyt ihan julkisesti että yläasteella hänet pudotettiin koulun portaista ja sitten olen kuullut näitä juttuja, joissa jonkun oppilaan lemmikki on tapettu kiusaajien toimesta tai muuta yhtä kamalaa.

Kyllähän se porukasta eristäminen ja jatkuva lyttääminen silti kiusaamiseksi lasketaan! Marika Ja Cheryll ovat tainneet ne huonoiten kohdellut olla. Ja kyllä esim Jani Y:kin joutui aikamoisen pilan kohteeksi..
stacy kirjoitti:mitä oot kuullu? kuka lavertelee! :--D joo, hyvin menee nykyään. toi juttu on saanu aika hyvän vastaanoton, toivottavasti kyseiset kokovartalokyrvätki tajuais muutaki ku nauraa että vittu mikä neiti ku lehdessä itkee.
Oon näistä sun viesteistä ja muista jutuista vaan jotenkin päätellyt että hyvin sujuu elämä!
Oikeastaan mulla olisi sun kanssa vaikka kuinka paljon juteltavaa, että jos joskus siltä tuntuu niin tule ihmeessä yksäriä pistämään. Oon kokenut aika paljon samaa elämässä kun säkin, vaikka mun omaisuutta ei sentään olla rikottu. Mutta siis ihan positiivisessakin mielessä se mitä tiedän niin paljon yhteistä on mun kanssa, muukin kun nuo rankat kokemukset.

Joka tapauksessa tsempit rohkeudesta! Hassua että joku tosiaan voisi pitää tuota lehdille itkemisenä, vaikka oikeasti herkkyyden näyttäminen ja rankkojen asioiden myöntäminen on paljon miehekkäämpää kun niiden hautominen yksikseen.
Ei ihme että Suomessa tehdään paljon itsareita, kun täällä varsinkin miehet pitää kaiken itsellään ja nolostelee ongelmiaan.
Tirkka kirjoitti:Mut se on kyllä ihan oikeesti totta että pienillä paikkakunnillahan se koulukiusaaminen on just pahinta kun kaikki tuntee toisensa ja "käytöskoodi" on sillon tiukempi kuin isommilla paikkakunnilla. Jos oot erilainen kuin muut niin kaikki näkee sen heti eikä voi piloutua porukkaan kuten isommalla paikkakunnalla.
Se massaan piiloutuminen täälläkin päin on aika vaikeaa, ja kuka tahansa voi joutua kiusatuksi.
Oikeastaan voin jopa kompata Harria, että itse uskalsin muuttaa tyyliäni radikaalisti, kun tiesin ettei kaikki ihmiset ikinä tule minua hyväksymään. :D Näytin ihan tavalliselta pojalta ja ujostelin yksikseni, kunnes tajusin että nythän on nimenomaan vapaus olla oma itsensä ja sellainen kun haluaa, kun siinä tapauksessa ehkä joku ihastuu siihen aitouteen ja saan enemmän ystäviä. Tämä onneksi kannatti ja siitä lähtien ajattelin, etten tanssi kenenkään pillin mukaan, ja jos joku vihaa niin pistän jauhot suuhun tällaiselle tyypille, jos vaan siihen pystyn!

En edes uskalla arvailla millainen tilanne on pienemmillä kunnilla, kun tuntuu ettei maailmassa sellaista isoakaan paikkaa ole, jossa olisi täysin turvassa ikäviltä tyypeiltä.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja gauchito » 20 Elo 2012 12:28

No sit on kyl bb vielä epäeettisempi ohjelma ku mitä kriitikot väittää, jos talossa on ihan oikeaa kiusaamista ja se sallitaa rahanteon nimissä. En usko että olis edes laillista moinen, ja katsojienkin motiivit siinä haiskahtaisi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Elo 2012 14:14

Vaikea aihehan tämä on vääntää, kun ei tästä taida oikeaa määritelmää olla mikä on kiusaamista ja mikä ei.
En kuitenkaan sanoisi että kenenkään omaisuutta pitää rikkoa tai henkeä uhata tai sylkeä naamalle jotta sitä vasta voi sanoa kiusaamiseksi.

Kyllähän nämä tilanteiden kärjistymiset ollaan nähty ja BB on niihin puuttunut.
Tuollaiseen kiusaamiseen jota BB:ssä on nähty (esim juuri Marikan ja Cheryllin kohdalla) ei yleensä vaan puututa oikeassakaan elämässä. Sitä on ja tulee aina olemaankin, ikävä kyllä.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Sky » 04 Loka 2012 14:34

iltalehti.fi kirjoitti:BB-Harri: Duudsoneista jäi p***an maku suuhun

BB-Harri sai Duudsoneilta verenmyrkytyksen ja hän joutui hoidettavaksi sairaalaan.

Viime torstaina BB-talosta poistettua Irinaa ennen vain yksi asukas on poistettu Suomen Big Brotherista terveydellisistä syistä, vuoden 2008 Big Brotherissa kisannut Harri Huhta-aho.

20-vuotias Harri sai Duudsonien vierailun seurauksena verenmyrkytyksen, joka vei hänet sairaalahoitoon kauden 28. päivänä. Eikä Harri saanut enää palata taloon. Irinan tavoin Harri pettyi kovasti poistamiseensa eikä edelleenkään muistele kokemustaan lämmöllä.

- Itkuhan multa tuli kun lopullinen päätös eväämisestä tuli. Pidin itseäni sairaalassa positiivisena miettimällä erilaisia tapoja palata takaisin BB-taloon. Kun ei se toteutunutkaan, niin kyllä pudottiin korkealta, Harri muistelee.

Harri pettyi Duudsoneihin

Harri kertoo poistamisen syynä olleen verenmyrkytys, joka todennäköisimmin sai alkunsa jostain Duudsonien kanssa hankitusta haavasta. Duudsonit muun muassa lävistivät vapaaehtoiseksi ilmoittautuneen Harrin korvalehden naulalla.

- Haavoja tuli useita myös pakaroihin, joten yhtä hyvin turmiollinen bakteeri on voinut livahtaa verenkiertoon sitä kautta. Suunnattomasti se harmitti, eikä sairaalassa ollut kauhean hienoa katsoa televisiosta porukkaa BB-talossa, missä itsekin halusin olla.

Harri ei ole lainkaan katkera Duudsoneille, sillä hän itse tarjoutui vapaaehtoiseksi ja tekisi samoin uudestaan. Hän pettyi ainoastaan täydelliseen yhteydenoton puutteeseen. Harri olisi toivonut saavansa Duudsoneilta edes parane pian -tekstarin.

- Oli tietenkin kiva nähdä uutisissa heidän kommentoineen, että olen "kovan luokan isäntä", mutta jotain henkilökohtaista olisi ollut kiva saada. Siitä jäi vähän paska maku suuhun, sillä sepsis (verenmyrkytys) ei käsittääkseni ole leikin asia koskaan.

Tulen BB-taloon puskutraktorilla!

Lisää suolaa Harri sai haavoihinsa 2010, kun kaksi hänen kaudellaan kisannutta asukasta, Niko Saarinen ja Marianna Zaikova, pääsivät palamaan BB-taloon. Tuotanto oli poistanut molemmat talosta, Mariannan henkilökohtaisista syistä ja Nikon väkivaltaisuuden takia, mutta nämä saivat toisen mahdollisuuden palata taloon kaksi kautta myöhemmin.

- Perkele, kysyttiinkö mua edes? En väitä, että olisin niin tajuttoman mielenkiintoinen asukas, mutta mun mielestä mulle ois kuulunut toinen mahdollisuus. No, sitä tuskin tulee enää, Harri harmittelee.

Harri nauraa, että jos Suomessa koskaan järjestetään vanhoista asukkaista koottu BB All Stars -kausi, niin hän olisi pettymyksistään huolimatta silti valmis osallistumaan. Hän pitäisi jopa paikkaa erittäin oikeutettuna.

- Haluan tietää, miten pitkälle pärjäisin ja poistua talosta oikeata tietä. Ja jos ei kutsua All Starsiin kuulu, niin lupaan saapua mestoille vaikka sitten puskutraktorilla. Perkele, Harri nauraa.

Kihlat ja valmistujaiset

Harri on BB:n jälkeen opiskellut Salon ammattioppilaitoksessa vammaistyön koulutusohjelmassa lähihoitajaksi ja valmistuu marraskuussa. Hän on myös löytänyt elämänsä naisen ja pari kihlautui kesällä.

- Anna-Katriinalla on pian viisivuotias poika, joten minusta tuli samalla myös puoli-isäpuoli. Volvo meillä jo on, joten kai se on pakko alkaa katselemaan kultaista noutajaa ja asuntolainaa seuraavaksi, Harri hymyilee onnellisena.

Lue lisää Harrin kuulumisia ja BB-muistoja Iltalehden BB-blogista.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 9_bb.shtml

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja stacy » 04 Loka 2012 17:47

kaikille, jotka katsovat blogissa olevan pidemmän haastattelun, haluan puolustautua: OON SIINÄ ALIMMASSA KUVASSA VIETTÄNYT JUHANNUSTA KOLME PÄIVÄÄ JA SE JUMALAUTA NÄKYY SE KALJAPÖHÖ NAAMASSA!! :D
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 04 Loka 2012 17:51

Haha! Onhan tuossa vähä turvotusta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Sky » 04 Loka 2012 17:56

^^Hyvä kun muistutit, piti se toinenkin laittaa tänne. :imrgreen:
iltalehti.fi kirjoitti:Mohikaanista skeittaavaksi Super Marioksi

Mohikaanitukkainen BB-Harri oli suosikkiasukkaani vuoden 2008 Big Brotherissa, ja minulla on ollut ilo ystävystyä hänen kanssaan BB:n jälkeen – vaikkakin vasta muutaman vuoden viiveellä.


Harri on mahtavan puhelias kaveri, joten kaikki hänen kertomansa tarinat eivät millään mahtuneet tänään Iltalehden BB-sivuilla julkaistuun juttuun, joten tässä lisää lupaamiani Harrin muisteluita omasta kaudestaan.

Parhaat muistot?

Parhaimpina muistoina mieleen jäi Teron, Johanin ja Masan (Jari-Matti) kanssa touhuaminen ihan yleisesti, koska jätkät on niin hyviä sällejä. Johania lukuunottamatta oon vieläki melko säännöllisesti heidän kanssaan tekemisissä.

Parhaimpiin hetkiin on pakko lukea myös ikävään käänteeseen johtanut Duudsonit-vierailu, sillä olihan se ihan helvetin hauskaa ja mielellään ois puuhannu enemmänkin niiden kanssa.

Kolmas parhaimmistohetki oli se, kun vierailin talossa tunnin verran… Jännitys oli – jos mahdollista – vielä kovempi kuin ensimmäistä kertaa taloon astuessa ja vastaanotto oli mitä mainioin. Mielelläänhän sinne ois jääny.

Entäs ne ikävimmät muistot?

Huonoimpana on nostettava liian nopeasti koittanut loppu ja ylipäänsä alusta aika moni päivä: porukka tuntu puhuvan vaan pääkaupunkiseudun yökerhojen vippitiloista. En löytäny oikein mitenkään paikkaani ryhmästä, vaikka muutamien kanssa hyvin toimeen tulinkin.

Tästä ja jännityksestä johtuen olin ensimmäiset kolme viikkoa ihan jäissä ja tuppisuu, mikä on hyvin kaukana normaaliolemuksestani. Ja juuri kun aloin vapautumaan ja käyttäytymään niin kuin se Harri jonka minä tunnen, koitti lähtö sairaalaan. Ei paljoa palkinnu.

Pidätkö yhteyttä vanhoihin asukastovereihisi?

Teroon, Jari-Mattiin, Kaisa-Reetaan ja Mariannaan. Juuri muihin en säännöllisesti pidä yhteyttä Facebook-kommentointia enempää, mutta näistä neljästä kolmea tapaan verrattain usein ja yhden kanssa keskustelen silloin tällöin.

Mä oon nykyään huono liikkumaan kotikulmia kauemmaksi, joten näkemisetkin tapahtuu harvoin, vaikkei toi Jämä-Mattikaan asu kuin puolen tunnin junamatkan päässä.

Oletko seurannut BB:tä oman kautesi jälkeen?

Olen seurannut hyvin vähän, omaa kauttanikaan en katsonut kovinkaan säännöllisesti poistuttuani talosta. Lähinnä siksi, että ärsytti niin vietävästi olla ruudun väärällä puolella.


Hoitoalalle ryhtynyt Harri ilahdutti Salon kehitysvammahuollon asiakkaita viime kesänä pukeutumalla skeittaavaksi Super Marioksi. (Kuva: Anu Nurmi)

Netistä oon seurannu pääpiirteittäin tapahtumat ja osaan suunnilleen nimetä kuka on ollut milläkin kaudella, mutta siinäpä se. Ehkä meininki on nykyään vapautuneempaa kun ohjelmaa on tehty useampi vuosi.

Entäs kuluva kausi?

En ole toistaiseksi nähnyt jaksoakaan. 14 naisen talossa uskoisin pärjääväni ihan hyvin, sillä suurin osa ystävistäni on aina ollut naisia. Olen naisvaltaisella alalla (hoitoala), joten “akkavalta” ei ole uusi ilmiö. Ja onhan mussakin aika paljon neitiä, vaikkakin vähenemään päin!

Tunnistetaanko sinut vielä BB-Harrina?

Minut tunnistettiin yllättävänkin kauan ja paljon, en olisi osannut kuvitella. Homma oli jo laantunut aika tehokkaasti 2010, kunnes muutin Turusta Saloon. Salossa kaikki alkoi alusta, sana levisi uudessa koulussa ja sain selittää samat asiat, vastata samoihin kysymyksiin jne. Nykyään ei oikeastaan kukaan osaa yhdistää, eikä niin väliksikään.


Harri kihlautui rakkaansa Anna-Katriinan kanssa toukokuussa. (Kuva: Sonia Lemarchand)

Mitä olet tehnyt BB:n jälkeen?

Marraskuun lopussa valmistun lähihoitajaksi vammaistyön koulutusohjelmasta Salon ammattioppilaitoksesta. Tällä alalla ei pitäisi työllistyminenkään olla ongelma, joten tällä hetkellä menee ihan hyvin. Viimeinen työharjoittelu on käynnissä ja kaikki rästit hoidettu, joten valmistuminen tapahtunee ajallaan.

Tie on vienyt ohjelman jälkeen Tampereen ja Naantalin kautta ensin Turkuun ja opiskelupaikan perässä Saloon. Turussa työskentelin päiväkodissa, Tampereella olin lähinnä rappiolla… Ei ollut töitä eikä koulua.

Salosta olen koulutuksen lisäksi saanut muutakin: tutustuin nimittäin sen verran ihanaan naiseen, että olemme olleet kihloissa toukokuusta alkaen! Lisäksi hänellä on pian viisivuotias poika, joten minusta tuli samalla myös puoli-isäpuoli. Volvo meillä jo on, joten kai se on pakko alkaa katselemaan kultaista noutajaa ja asuntolainaa seuraavaksi.

http://blogit.iltalehti.fi/bigbrother/2 ... -marioksi/
Luin eka otsikon väärin ja luulin, että Harrista on tullut Super-Marjo.

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 27 Kesä 2014 02:28

Olen tässä katellut nauhalta 2008 BB kautta. Pitäähän sitä valmistautua tulevaan kauteen. :)

Harria tuli ikävä kun tätä 08 kautta kattoo. Toivottavasti pääsee mukaan mahdolliseen tulevaan All-stars BB:seen.

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja stacy » 25 Heinä 2014 16:07

viime yönä töissä iskeneen vahvan nostalgiabuumin siivittelemänä rohkenen kysäistä seuraavaa:

jos jollain löytyy mistä tahansa arkistoista mitä tahansa kuva- tai videomateriaalia kaudelta 2008 - koskien tietysti pääasiassa ensimmäisiä 28 päivää, koska olen itsekeskeinen perseenreikä - tai vaikka blogitekstejä, olisin kiinnostunut näkemään ja kokemaan. käsittääkseni pudonneet asukkaat sai joskus ainaki jotain 24/7-tunnareita ja pääs näkemään koosteita omista olemisistaan, meikä on ollu aina youtuben varassa.
nyt vois olla tarpeeks monta vuotta kulunu ettei tarvi niin paljon hävetä edesottamuksiaan, mutta vois olla ihan siistiä kattella.
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Heinä 2014 18:58

Tuubistahan niitä pätkiä löytyy esim:
https://www.youtube.com/channel/UCG1Cv- ... DllCGG4xyw
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja stacy » 25 Heinä 2014 21:02

lähinnä jos jottain muuta ku nuo... :D
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 26 Heinä 2014 02:41

stacy kirjoitti:lähinnä jos jottain muuta ku nuo... :D
Kaipailet koosteita cocktorturesta? ;) Vai mikä sen pelin nimi oli missä heittelitte toisianne haaroväliin jollain pallolla.
Edit: Itselläni on joistain myöhemmistä kausista kuvamateriaalia olemassa, mutta ei kyllä tuolta kaudelta. Eli en pysty avittamaan nostalgiannälässä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja stacy » 26 Heinä 2014 03:53

se se tais olla, kaikki kiitos ynnä kunnia pelistä jyväskyläläisen kaverini suuntaan. perkele, kovin tekisi mieli kattella juttuja!
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Hensley » 29 Heinä 2014 00:11

Sitä en osaa sanoa että onko joillain jonkun kauden tai peräti useampien vanhempien kausien koostelähetykset tai osa niistä tallessa (parin uusimman kauden osalta näitä näkyy youtubessa), mutta sen tiedän että Kick-off, Talkshow ja Finaali-lähetykset on monelta kaudelta tallennettuna, myös 2008.
Talkshow lähetyksissä on jotain klippejä talon tapahtumista ja 2008 kauden marraskuun alun ohjelmassa, joka sisältää Cherylin häädön, näytetään pätkä siitä kun neljä asukasta ( Jarmo, Johan, Alex, Tero) pelaa yllämainittua ns. cocktorturea. :o
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja stacy » 29 Heinä 2014 13:55

nyt uppimaan jonneki tai laittamaan mulle jotain pilvipalvelulinkkiä pakattuihin videoihin! do wanna!
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re:

Viesti Kirjoittaja Marianne » 31 Heinä 2014 16:59

stacy kirjoitti:nyt uppimaan jonneki tai laittamaan mulle jotain pilvipalvelulinkkiä pakattuihin videoihin! do wanna!
En osaa auttaa, mutta kun nyt olet paikalla, niin voisitko kertoa oletko vielä tekemisissä bb-kämppistesi kanssa? Keiden? Ja oliko talossa jotain tyyppejä joita inhosit jatai ne sinua etkä ole ikinä ollut missään tekemisissä? Entä oletko tavannut muiden kausien tyyppien kanssa ja mitä tiedät ketkä on yhä kavereita? 4-9 kausien tyypit tuntui lähinnä inhoavansa toisiaan ja en usko niillä kausilla syntyneen yhtään elinikäistä ystävyyssuhdetta.

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja stacy » 31 Heinä 2014 23:38

Marianne kirjoitti:
stacy kirjoitti:nyt uppimaan jonneki tai laittamaan mulle jotain pilvipalvelulinkkiä pakattuihin videoihin! do wanna!
En osaa auttaa, mutta kun nyt olet paikalla, niin voisitko kertoa oletko vielä tekemisissä bb-kämppistesi kanssa? Keiden? Ja oliko talossa jotain tyyppejä joita inhosit jatai ne sinua etkä ole ikinä ollut missään tekemisissä? Entä oletko tavannut muiden kausien tyyppien kanssa ja mitä tiedät ketkä on yhä kavereita? 4-9 kausien tyypit tuntui lähinnä inhoavansa toisiaan ja en usko niillä kausilla syntyneen yhtään elinikäistä ystävyyssuhdetta.
viime kesänä tero oli mun ja perheeni kanssa lintsillä, jämä-matilta pummasin kaljaa turun klubilla ap-festeillä keväällä (huhtikuussa?) ja muuten se onkin sitten ajoittaista fb-yhteydenpitoa.
kyllä ne inhokit varmaan tuli selväks jo kuus vuotta sittenkin... :D

en oo ihan kauheesti tavannu, en hirveemmin koskaan ravannu missään kissanristiäisissä mutta yritetään nyt jotain listaa:

BB2
-Kaki
-Tatu
-Mia
-Sari
-Mira

BB3
-Sauli (käveli itseasiassa vastaan kesällä 2008 kun olin poistumassa yhdestä hakuprosessivaiheesta, myöhemmin sitten laivalla kerroin tästä hänelle)
-Niko
-Suvi
-Kadi
-Piia
-Maxine
-Martina (edelleen raskain ihminen, jonka olen koskaan tavannut)

BB5
-Aso
-Esa J
-Sami
-Dana (joskin ennen kautta pariin otteeseen)

BB6
-Eetu (myös ennen talouraansa, asuessani tampereella)
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 20 Elo 2014 03:16

Satuin bongaamaan Fb sivultasi hauskan videon. Oot siinä soittamassa rumpuja? Vähissä vaatteissa kadulla. :D

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri Huhta-aho

Viesti Kirjoittaja stacy » 20 Elo 2014 11:49

näio, keväällä 2008 kuvailtiin videohommia jyväskylän keskustassa liittyen iltalehden euroviisuvideokilpailuun: https://www.youtube.com/watch?v=bccFNlQbi5U.

talohakemuksessa piti olla pari omakuvaa, mulla oli toinen noissa maaleissa... :D
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”