Harri Huhta-aho

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja James » 19 Marras 2009 14:32

Slamjam kirjoitti:Ei kun Harri ja Terppa cocktorture turnaus päälle, oli se aika hirveetä seurattavaa ja ruudun tässäkin päässä alavatsaan sattuu vieläkin kun muistelee :blackeye
Joo, tämä jos joku sai elämään täydellä tunteella mukana kun BB:tä katsoi :mrgreen: Olitte aika äijiä, nämä tämän vuoden pojanklopit pelailee vain jotain pillipeliä :thumbsup

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja stacy » 20 Marras 2009 04:52

Mun mielestä me voitas Teron kanssa järjestää cock torture tournee plazalaisille ja kattoo onko haastajiks ;) Luoja paratkoon, en oo pystyny talon jälkeen pelaamaan kyseistä kuninkaiden lajia ku on jääny vaan tajuton peleko ja muisteleminenki sattuu kiveksiin :--D But at least we had fun.
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Bna » 21 Marras 2009 02:16

stacy kirjoitti:Mun mielestä me voitas Teron kanssa järjestää cock torture tournee plazalaisille ja kattoo onko haastajiks ;) Luoja paratkoon, en oo pystyny talon jälkeen pelaamaan kyseistä kuninkaiden lajia ku on jääny vaan tajuton peleko ja muisteleminenki sattuu kiveksiin :--D But at least we had fun.
Pitääkin alkaa kehittelemään jotain rautakalsareita turnajaisia varten 8)
Titaanien taisto on valmis alkamaan!
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 21 Marras 2009 03:36

Mä tuun kanssa turnaukseen mukaan, mutta vaan stringit päällä. Häirtsevä tekijä aiheuttaa monia ohiheittoja jotka pälkitsen mojovilla osumilla :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Sihi » 21 Marras 2009 10:25

Koska olen munaton voin tarjoutua lappaamaan jäätä murskatuille munille. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja stacy » 21 Marras 2009 11:17

Mennään sihi naimisiin talos tänään, oltas parempia ku Henna ja Antti :x
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Sihi » 21 Marras 2009 15:27

Voidaan mennäkkin, mutta valitettavasti siinä avioliitossa täytyy miehenkin siivota. Ei tainnut olla sulle sitä kaikista mieluisinta hommaa? ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja stacy » 21 Marras 2009 17:50

No juu ei :--D Oon pari päivää vakavasti harkinnu, huom harkinnu tän kämpän siivoomista mut ei näytä edistyvän mitenkään.. Mä voin tehä ruokaa ! Oon oikeesti ihan hyvä kokkailemaan mut sit saisit kyl entistä enemmän siivottavaa, se ei meinaan kauheen siistiä hommaa oo :D

edit: typoja.
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 22 Marras 2009 07:55

Eikös sihi ollut Terolle varattu? ;) Ei oo vaan tainnut rohjeta iskeä kiinni vielä.

Ja nää cocktorture -turneet saavat jäädä kyllä omalta osaltani väliin. Kusen verta jo ajatuksestakin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Marras 2009 11:19

Äh, en mä oo ketään oikeasti varannu. :D Älkää tehkö musta stalkkeria, rupeaa vielä tiettyjä henkilöitä pelottamaan.
Olen ihan oikeasti mieleltäni terve ihminen....vannon!! [smilie=imslow.gif] [smilie=a_tongue.gif]
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja numppi » 23 Marras 2009 01:35

Me ei muuten Harri olla otettu vielä sitä skabaa, mistä sovittiin aikoinaan Operan takana :D Eli oon turnauksessa mukana!
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 23 Marras 2009 17:12

Voi prkleen Harri! Mulle tuli oikeasti silloin talossa pitkäksi aikaa kammo peliä kohtaan ku nakkasit täysosuman. Ehkä sitä pitäis pelata pienissä maisteissa. Toisaalta silloin ei tajua kipua.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 23 Marras 2009 22:56

Baron von Schwunz kirjoitti:Voi prkleen Harri! Mulle tuli oikeasti silloin talossa pitkäksi aikaa kammo peliä kohtaan ku nakkasit täysosuman. Ehkä sitä pitäis pelata pienissä maisteissa. Toisaalta silloin ei tajua kipua.
Eikös se ole vain etu ettei tunne kipua?

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja stacy » 24 Marras 2009 10:14

Ei, koska vahingot voi olla huomattavasti suuremmat ja jopa pysyvät tai vastaavasti seuraavana aamunna sattuu vähän saatanasti :--D
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Helmi 2010 11:24

Enköhän tuu kesällä käväseen. Kerran oon kävässy Turuus ja vois olla revanssin paikka.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja gauchito » 16 Maalis 2010 13:58

joku vapaaehtonen ilmottautu allstarsiin:
jyvaskylankaupunkilehti.fi kirjoitti: BB-Harri toivoi ohjelmaan vaihtelua
15.03.2010 8:05

Kuva
Harri Huhta-ahosta tuli BB-julkkis syksyllä 2008. Kotiuduttuaan hän
esitteli Jyväskylän Kaupunkilehdelle lapsuutensa ja nuoruutensa
tärkeimpiä paikkoja Korpilahdelta. Kuvassa Harri Satamakapteenin
terassilla. ARKISTOKUVA: MIKKO LUNDELL


Big Brother -taloon alettiin etsiä uusia asukkaita vain hetki sen jälkeen kun edellisistä viimeisetkin olivat kotiutuneet. Syksyllä 2010 tosi-tv-ohjelmasta nähdään Suomessa kuudes tuotantokausi kuuteen vuoteen.

BB-talossa syksyllä 2008 ollut korpilahtelainen Harri Huhta-aho pitää tahtia sopivana, mutta olisi toivonut ohjelmaan vaihtelua.

–Periaatteessa määrä ei ole vielä liikaa... Mutta. Toivoin tämän vuoden Big Brotherista all starsia aiempien kertojen kilpailijoista. Alkujähmeys jäisi pois, kun kilpailijat olisivat tuttuja toisilleen ja yleisölle. Se takaisi varmasti myös mielenkiinnon, että mitä uusia puolia tutuista kasvoista tulisi esille uudessa kokoonpanossa. Hyvää vaihtelua olisi myös julkkis-BB. Mutta ehkä se ei sitten Suomessa toimisi.

Harrin taival BB-talossa jäi lyhyeksi hänen saatuaan verenmyrkytyksen. Tie vei sairaalan kautta kotiin. Ikuiseksi arvoitukseksi jäi, kuinka pitkälle yleisö olisi hänet kilpailussa äänestänyt.

–Minua pännii välillä yhä, että leikki jäi viimeksi kesken. Jos tulisi mahdollisuus mennä takaisin taloon, vaikkapa juuri all starsiin, niin ehdottomasti lähtisin.

Harri muutti BB-visiitin jälkeen ensin Tampereelle ja päätyi sieltä Turkuun. Arjen täyttää työharjoittelu päiväkodissa. Harri kokee alan omakseen.

–Viihdyn aivan mainiosti. Tämä on parasta mitä voi olla.

Väliin mahtui yksi harha-askel.

–Menin opiskelemaan laborantiksi, mikä oli huono ratkaisu, koska en osaa matematiikkaa enkä kemiaa. Ei ihme, että opiskelu jäikin pian kesken.

Big Brother 2010:n hakutilaisuus järjestetään Jyväskylässä 25. maaliskuuta. Ilmoittautuminen alkaa klo 9.
http://www.jyvaskylankaupunkilehti.fi/U ... -vaihtelua

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 16 Maalis 2010 14:12

Eikös Harri ollut juurikin se joka itki ja masentui kun Cheryll etsi "miehekkäämpää" miestä.
Eikös Harri ollut juurikin se joka aukoi BB:lle päätä kun ei muuten saanut huomiota?
Eikös Harri ollut juurikin se joka haki epätoivoisesti huomiota Nikolta ja Mialta?
Eikös Harri ollut juurikin se joka synkisteli jossain sohvan nurkassa kun muut ei huomioinut häntä?
Eikös Harri ollut aika tylsä?

Eli itseäni ei kiinnosta pätkääkään nähdä Harria BB-talossa.

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja stacy » 17 Maalis 2010 10:27

Jasonilla lievästi erilainen kuva must ku ittel mut ei se toki väärin oo :--D
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 17 Maalis 2010 11:22

Joo, kuva muodustui koosteen ja live-raportoinnin mukaan. Toki ansaitsisit toisen mahdollisuuden kun sinua ei häädetty, sitä en kiellä. Ja uskon että olisit selvinnyt helposti siitä äänestyksestä missä olit.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Maalis 2010 14:34

Laita Jason S. vertailun vuoksi samanlainen luettelo kuin Harrista mieliasukkaasi ketjuun, eli miksi haluasit nähdä hänet vaikkapa All Stars Big Brotherissa?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 23 Huhti 2010 02:23

Mitäs sä Harri nykyään puuhailet?

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Harri

Viesti Kirjoittaja stacy » 23 Huhti 2010 11:08

Meikä on Turussa päiväkodissa työharjoittelijana vielä tovin, ja voin kertoo et tää on mahtavan hienoo eli parasta mitä oon teheny, maby maby. Ekaa kertaa pitkään aikaan ei taas aamusin vituta herätä, mikä on aika positiivista :--D Muuten en puuhaile juuri muuta ku skeittailen, alottelin viime syksynä rullaamaan ja nyt opettelen kuumeisesti ku hävettää ku kymmenkesäset vetelee paremmin ku itte.. :p Mut ei kai 21 oo liian myöhänen ikä alottaa, eihän ? Luunmurtumia odotellessa.
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”