Maria Suominen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Huhti 2009 19:18

Joo turha tommosia vanhoja on enää häpeillä. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän alkaa varmasti naurattaa, vaikka Maria oli melko oksettava välillä ni kyllä luulis huumorintajua kuitenki löytyvän.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Huhti 2009 19:30

^Ja minusta on parempi jäädä mieliin känniääliöpuheista kuin eritejutuista. Ja toinen lohtu Marialle, häntä eivät varmaan kohta muista muut kuin Big Brotherin ystävät, jos kestää poissa julkisuudesta.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Huhti 2009 20:58

Realcowboy kirjoitti:^Mantaa voisi lohduttaa, että on parempi, jos tositv-ohjelmassa vetää vähän yli kuin ali.
Vähän?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Huhti 2009 09:24

Mantan esiintyminen talk showssa oli äärimmäisen noloa känniääliöintiä, mutta ei siitä ollut vaaraa kenellekään, siksi termi vähän yli.
Vertailuksi voisi ottaa BB4-Nikon vaarallisen kilahtamisen sekä Kadin ja Teron kännikompuroinnit.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Touko 2009 09:12

Ikäviä uutisia:
www.hymy.fi/tasta-puhutaan kirjoitti:
BB-Mantalla syöpä: ”En halua olla Suomen Jade Goody!”
Asiasanat: BB, Big Brother, Manta, Maria Suominen, BB-Manta, Jade Goody

Kuva

Big Brotherista viime syksynä tunnetuksi tullut Manta eli Maria Suominen on elänyt jännityksensekaisia aikoja. Tänä keväänä Mantalla todettiin kohdunkaulan alueella syöpämuutoksia, jotka nyt vaativat leikkausta ja ”myrkkyjen syömistä”, kuten rehvakkakielinen Manta itse muotoilee.

-Suvussani on ollut paljon syöpää, Manta myöntää hiljaa.

-Pelottavinta on ollut epätietoisuus siitä, leviääkö syöpä.

Manta ei halua olla ”Suomen Jade Goody”. Kyseinen brittiläisen Big Brotherin tähti haudattiin hiljattain kohdunkaulan syövän uuvutettua perheenäidin.

Lue Mantan tilitys toukokuun Hymystä! Katso myös, kuinka Manta asuu kihlattunsa kanssa!
Hymy 5/2009, s. 14-15 kirjoitti: BB-Manta ei lannistu: ”Voitan syöpäni.”
BB-Manta ei halua kohdunkaulan syöpään kuolleen Jade Goodyn toisinnoksi.
-Onneksi tautini ei ole levinnyt mihinkään, vaan se saadaan kuriin leikkauksella ja myrkyillä!


KT: Manta joutuu syömään solumyrkkyjä, mutta onneksi kyynärsauvat voi jo palauttaa.
Teksti ja kuvat: Juha-Tapio Tuomela.

Big Brotherin ”läyhäävä” väriläiskä, Manta, mitä sinulle kuuluu puoli vuotta BB-talosta lähdön jälkeen?
-Elämä on ollut lähestulkoon perseestä koko ajan. On tapahtunut vain negatiivisia.
Äläs nyt, sinullahan kiiltelee kihlatkin sormessa.
-Se on totta, että maaliskuun alussa muutin Keuruulta Multialle, menin Mikkoni (29) kanssa kihloihin seurusteltuamme vuoden. Nyt asumme yksiössä koiran kanssa – perhe-elämä on ainut hyvä asia.
Muutitte yhteen rakkaudesta ja myös rahasta, otaksun?
-No kyllä! Ei ollut varaa pitää enää omaa kämppää. Panin kaksioni Keuruulla vuokralle.

Kerro nyt sitten kaikki.
-Jouluna meni eturistiside toisesta polvesta. Olin menossa kapakan tiskillä tilaamaan, kun joku kamppasi minut. Pii-paa-autolla sairaalaan. Olen ollut siitä asti sairauslomalla, joka päättyi hiljattain. Minun piti päästä edelliseen työpaikkaani, ravintolaan töihin, mutta nyt olen työtön.
Miksi et päässyt?
-No olihan siitä puhe, mutta eipä niitä hommia sitten yllättäen minulle löytynytkään. Olen ollut alalla 12 vuotta, viimeisimmässä työpaikassani kaksi vuotta.
BB-maineenko takia näin lopulta kävi?
-Sitäpä en minä osaa sanoa.

LEIKKAUS JA MYRKKYJÄ!
Jotta vaikeutesi olisivat täydellisiä, kerroit sinulla olevan myös naistenvaivoja.
-No tässä on elelty syöpäepäilyjen kanssa. 12 vuotta sitten minulta leikattiin kohdunkaulasuusta, ja tänä vuonna sitten iski pelko vasten kasvoja uudelleen. Olen kärsinyt mahakivuista ja muusta. Epätietoisuus on ollut pahinta, kun miettii kaikkea, eikä saa nukuttua. Mummoni ja pappani ovat kuolleet syöpään, samoin pari tätiä. Äidillä ja veljelläkin on epäilty syöpää.
Sait tulokset vastikään. Mitä sanottiin?
-Minulla siis epäiltiin kohdunkaulan syöpää ja tuloksena oli lievähkö sellainen. On sellaisia solumuutoksia, mutta ne saa hoidetuksi leikkauksella ja syömällä myrkkyjä. Kesäkuun lopulla on kontrolli. Nyt jo tiedetään, ettei ole etäpesäkkeitä tai mitään, luojan kiitos.
-Ei minusta niin helpolla pääse. En anna periksi. Elän vaikka kostoksi!

Kuulin, että liittyisit jotenkin Vesa Keskisen raiskausoikeuskäyntiin?
-Olen siinä jutussa näiden kahden naisen todistajana, en siis Keskisen puolella. Olin jo käräjäoikeudessa ja nyt olen menossa hovioikeuteen, Vaasaan.
Miten liityt tähän jupakkaan?
-Siten, että olin naisten kanssa juhlimassa sinä yönä, jolloin he menivät Vesa Keskisen kartanolle. Itse en sinä yönä mennyt. Olen kuitenkin aiemmin käynyt Keskisen kartanolla, silloin siellä oli myös Tuurin toinen nimimies, laulaja Jani Wickholm. Naisista toinen on paras kaverini.

”LOISIN LEHMÄN PASKAAKIN”
Olet nyt työtön, mutta polvi pelaa. Millainen työ sinulle kelpaisi?
-Ihan mikä vain. Voisin mennä kaupan kassalle tai vaikka luomaan lehmän paskaa. En ajattele olevani mikään julkkis. Olen sama Manta kuin aiemminkin.
Töitä ei kuitenkaan tarjota?
Voi olla, että muille olen se BB-julkkis. Muille voi olla ongelma ottaa minut töihin.
Millainen rahatilanteesi tarkalleen ottaen on?
-Joka päivä tässä saa miettiä, miten seuraavan päivän elää ja laskunsa saa maksettua. Kohta pistän laskut naapurin postilaatikkoon.

Iloisempia asioita – häitä - luvassa?
- Hyvin meillä menee, joten se ei ole poissuljettu juttu sekään.
Mitä tyttärellesi, 17-vuotiaalle Janetelle, kuuluu?
-Hän halusi kokeilla siipiään, puhui siitä pitkään, niinpä annoin hänen muuttaa poikaystävänsä kanssa yhteen.
Jostain kuulin, että BB:n jälkeen sinua olisivat sosiaalitantat ahdistelleet äitiyden huonosta roolimallista?
-Paskapuhetta.

”TERO EI KOLAHTANUT”
Menisitkö vielä BB-taloon?
Takuulla. Se oli mieletön kokemus. Janeten syntymän jälkeen elämäni toiseksi paras kokemus.
Olit kova ”läyhäämään” eli puhumaan toisista selän takana?
-En ole noin pöllö läyhääjä siviilissä. Kai sitä sitten suljetussa tilassa lähtee jos jonkinmoiseen juttuun mukaan.
Oliko sinun rupeaman jälkeen vaikea sopeutua ulkomaailmaan?
-Kaksi kuukautta säikyin hirvittävästi kaikkea. Sain tappouhkauksia, enkä uskaltanut mihinkään liikkua. Kun muutin tänne Multialle, kaikki rauhoittui. Raskainta oli se, että äitiyttäni ivattiin. ”Jos minulla olisi tuollainen äiti, häpeäisin silmät päästäni”, kirjoitettiin.

Oletko yhteydessä muihin BB-talolaisiin?
-Miian ja Andreaksen kanssa soittelen.
Olet jo 34-vuotias, mutta todella nuorekas. Oletko lapsenmielinen?
Kai sitten olen. En voi kuvitella kutovani villasukkaa ja juovani kahvia tassilta.
Näytät todella hoikalta tv-Mantaan verrattuna?
-Olen oikeasti aika pitkä, yli 180-senttinen. Olen saattanut laihtua viitisen kiloa, mutta eikös tv lihotakin?
BB-inhokkisi?
-En voi sanoa ketään inhoavani, mutta BB-Terossa oli jotain, mikä ei kolahtanut.
Mistä haaveilet?
-Kauheasti tekisi mieli Salkkareihin. Soittakaa minulle, kiitos! Olen ollut talkooteatterissa kahdeksan vuotta. Tykkään näyttelemisestä aivan hirveästi.!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Touko 2009 09:16

Muutakin tietoa Mantasta:
www.mtv3.fi/viihde kirjoitti: Lehti: BB-Manta vakavasti sairas
05.05.2009 08:57
Kuva

Viime kauden Big Brotherissa kilpaillut Maria "Manta" Suominen kertoo lehtihaastattelussa hänellä todetun syövän.

Manta kertoo Hymy-lehdessä, että hänet on leikattu 12 vuotta sitten kohdunkaulansuusta.

– Tänä vuonna sitten iski pelko vasten kasvoja uudelleen. Olen kärsinyt mahakivuista ja muusta. Epätietoisuus on ollut pahinta, kun miettii kaikkea eikä saa nukuttua. Mummoni ja pappani ovat kuolleet syöpään, samoin pari tätiä. Äidillä ja veljelläkin on epäilty syöpää.

– Minulla siis epäiltiin kohdunkaulan syöpää ja tuloksena on lievähkö sellainen. On selkeitä solumuutoksia, mutta ne saa hoidettua leikkauksella ja syömällä myrkkyjä.

Samassa lehtihaastattelussa käy ilmi, että Manta on todistajana kyläkauppias Vesa Keskisen raiskausoikeudenkäynnissä.

– Olen siinä jutussa näiden kahden naisen todistajana, en siis Keskisen puolella.

Kaksi naista syytti Vesa Keskistä hänen kartanollaan tapahtuneesta raiskauksesta. Molemmat naiset tuomittiin Seinäjoen käräjäoikeudessa ehdollisiin vankeusrangaistuksiin muun muassa väärästä ilmiannosta. Naiset valittivat tuomiostaan hovioikeuteen.

Manta joutui juttuun mukaan todistajaksi, koska oli naisten kanssa juhlimassa saman iltana, kun nämä menivät Keskisen kartanolle.

– Itse en sinä yönä mennyt. Olen kuitenkin käynyt aiemmin Keskisen kartanolla, silloin siellä oli myös toinen Tuurin nimimies, laulaja Jani Wickholm. Naisista toinen on paras kaverini.

(MTV3)



Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja minna » 05 Touko 2009 12:59

Sen enempää ajattelematta tai kaunistelematta, niin mikä siinä on että ärsyttävimmät BB-tähdet ovat aina niitä vakavasti sairaampia?
Palaan asiaan asiallisemmin ehkä myöhemmin.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 05 Touko 2009 13:09

Manta olikin näköjään jo itse pelannut Jade Goody - kortin, mutta tulinpa heittämään sen nyt uudestaan pöytään.

Ikäviä juttuja toki aina nämä. :td

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Petri » 05 Touko 2009 17:23

Ei halua olla Jade Goody, mutta silti pitää tilittää asiaa lehdessä. :hahaha:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Touko 2009 19:41

Niin, on se kummaa kun ei halua kuolla. " :hahaha: "
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 20 Touko 2009 18:58

Seiska 20/2009, Lukijan postia julkkikselle kirjoitti: Voimia Manta!
BB-Manta Maria Suominen, toivottavasti kohdunkaulasyöpäsi havaittiin tarpeeksi ajoissa, ja saat hyvää hoitoa. Nykypäivänä syöpä on yleinen sairaus ja monesti voitettavissa. Voimia sinulle, ja koeta pitää yllä positiivinen asenne elämään.
Seulontaan naiset!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Kesä 2009 20:01

Hymy 6/2009, s. 5 kirjoitti:
Manta poliisin pakeilla!
Syöpään sairastunut BB-Manta ehti jo päästä ahdistelijastaan, mutta tämä aktivoitui uudelleen.
- Kamalinta on, että lähetetyissä kirjeissä puhutaan tyttärestäni ja tiedetään hänen osoitteensakin, Manta hämmästelee.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 15 Heinä 2009 08:43

Hymy 7/2009, s. 21 kirjoitti: Syöpälääkitus ei sopinut Mantalle.

-Voin olosuhteisiin nähden hyvin, toteaa BB:stä tuttu Maria "Manta" Suominen.
Teksti (ja kuva) Juha-Tapio Tuomela.

Hymy kertoi aiemmin tänä vuonna, että Big Brother ohjelmasta tuttu Maria Suominen sairastui kohdunkaulan syöpään. Manta oli viettänyt epätietoisuuden hetkiä outojen oireittensa kanssa, eikä tilaa ainakaan korjannut se, että syöpää on esiintynyt Suomisen suvussa aiemminkin.

Nyt Mantaa odottaa leikkaus.
-Se on edessä pian. Vointini on ollut kohtuullisen hyvä, tosin välillä vatsa on ollut todella kipeä. Mutta kyllä se tästä nyt, kun tietää, ettei syöpä ole ainakaan levinnyt mihinkään, hän huokaa.

Nainen kertoo syöneensä myös lääkkeitä tilaansa, mutta niistä hän sai niin pahoja sivuvaikutuksia, että paussi on paikallaan.

Manta on uhannut tehdä rikosilmoituksen häiriköstä, joka on jälleen aktivoitunut. Haukkukirjeitä ja -soittoja hän sai BB:stä lähtönsä jälkeen enemmänkin, mutta nyt häirikkö on lähestynyt kirjeillä, joissa hän kertoo tietävänsä Mantan tyttären kotiosoitteen...
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
dpst
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Loka 2008 15:24

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja dpst » 28 Heinä 2009 16:14

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/syopa ... n-asuntoni
Hymyssä kohdunkaulan syövästään jokin aika sitten avautunut Suomen BB-Jade Goody eli BB-Manta on myynyt Keuruulla sijaitsevan asuntonsa.

Mistään lohduttomasta ja traagisesta ei ole kysymys. Maria ”Manta” Suominen on jo jonkin aikaa asunut poikaystävänsä ja koiransa kanssa Multialla yksiössä.

Manta voikin jo paremmin. Hän joutui jättämään syöpälääkkeet vähäksi aikaa, sillä ne aiheuttivat hänelle pahoinvointia. Leikkaus on kuitenkin jo tehty, ja suunta ylöspäin.

-Ette te minusta pääse. Aion elää, vaikka kostoksi! Manta totesi Hymyn vieraillessa hänen luonaan.
this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 28 Heinä 2009 16:31

Ette te minusta pääse. Aion elää, vaikka kostoksi!
Hieno homma. :D :tu

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 29 Heinä 2009 11:19

^Pahalla sisulla on Suomessa ennenkin saatu kaikenlaista aikaan.
Pari uutista samasta aiheesta Voicelta:
Yksi:
www.voice.fi kirjoitti: BB-Manta syövästään: ”Yöunet meni” Voicen Viihteet | 2009-07-28 13:22:47 | Sarianne Seppänen
Vuoden 2008 Big Brother -kilpailija Maria "Manta" Suominen paljastaa Voicen Viihteiden haastattelussa, mikä hänen terveydentilansa on tällä hetkellä.

Viime keväänä Mantan uutisoitiin sairastuneen kohdunkaulansyöpään. Naisen mukaan kyse ei kuitenkaan ole aivan niin vakavasta asiasta, kuin uutisointi antoi keväällä ymmärtää.

"Ei se ollut mikään sen pahempi juttu. Kun uutisoitiin, että ihan hirveää, Mantalla on syöpä. Vähän söin myrkkyjä ja kävin leikkauksessa. Se oli siinä", Manta kertoo Voicen Viihteille.

Suominen leikattiin juhannuksen jälkeen. Elokuussa edessä on vielä lopputarkastus, johon nainen menee luottavaisin mielin.

"Ei siellä pitäisi mitään olla. Sanottiin, että kaikki saatiin pois", BB-kilpailija toteaa.

Brittiläinen Big Brother -kuuluisuus Jade Goody menehtyi viime maaliskuussa samaisen syövän uuvuttamana. Samoihin aikoihin Manta sai tietää omasta sairastumisestaan.

"Yöunethan siinä meni, kun sai miettiä, että mitä sitä nyt oikein tapahtuu. Kyllähän se vähän jännitti", rempseä nainen myöntää.

"Tuli sellainen paniikki, että mitäs nyt. Kun syöpä on kuitenkin syöpä".

Kaksi:
www.voice.fi kirjoitti: BB-Manta aikoo laittaa ahdistelijansa kuriin!
Voicen Viihteet | 2009-07-29 10:20:38 | Sarianne Seppänen
Big Brother -kilpailija Manta Suominen on saanut kevään aikana kirjeitä ahdistelijalta. Erityisen ikäväksi tilanteen tekee se, että kirjeet on lähetetty hänen tyttärensä osoitteeseen.

"Kyllähän sen k***pää laittoin jonkun kirjeen, mutta en jaksa välittää, olkoot! Jos se siitä itsellensä hyvän mielen saa, niin laittakoot niitä kirjeitä vaan", Manta puhisee Voicelle.

Viimeisimmän kirjeen ahdistelija laittoi postiin alkukesästä.

"Kaikista eniten ärsyttää, että lapsen osoitteella laitetaan. Mitäs hän tähän liittyy, ei paskaakaan!", Suominen napauttaa.

Maria on ilmoittanut ahdistelijan kirjeistä poliisille, mutta virkavallalta ei ainakaan tähän mennessä ole herunut apua. Räväkkä nainen kuitenkin tietää mitä tekee, jos kirjeiden tulo ei lopu.

"Kaivan osoitteen ja meen käymään sen luona. Kun ei ne poliisitkaan tee mitään. Nyt rupeaa riittämään tämä", Manta toteaa.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 29 Heinä 2009 13:56

Realcowboy kirjoitti:
"Kaikista eniten ärsyttää, että lapsen osoitteella laitetaan. Mitäs hän tähän liittyy, ei paskaakaan!", Suominen napauttaa.
Niimpä niin... :roll: :lol:

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 18 Elo 2009 15:39


Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Maalis 2011 23:13

Realcowboy kirjoitti:^Mantaa voisi lohduttaa, että on parempi, jos tositv-ohjelmassa vetää vähän yli kuin ali. Mantan talkshowesitys on Suomen Big Brotherin känniääliöintien kärkeä Henan kroisosesityksen ja Jarkon pikkujoulupuheiden ohella.
Joku ystävällinen sielu oli laittanut tämän Suomen Big Brotherin legendaarisimman häädön katsottavaksi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maria

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Maalis 2011 23:11

^^
Legendaarista, hyvin legendaarista.
"Manta vittu mä rakastan sua!!!" "Väääääääääääää!!"
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Maria Suominen

Viesti Kirjoittaja RedMal » 12 Marras 2014 14:04

Katsoin nyt itsekin pitkästä aikaa tämän kaikkien aikojen legendaarisimman häätöhaastattelun. En muistanutkaan että Manta oli noin surullisen koominen, tuohan sopisi erittäin hyvin Putoukseen sketsihahmoksi. "Ehkä kostoksi..." olisi sopiva hokema.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”