Mia Leviö

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Tapio » 07 Joulu 2008 15:15

rauskuman kirjoitti:Mia todella haukkui Chipa monta kertaa ja siitä on todisteitakin.
Esimerkkinä tapaus Mantan häädön jälkeen Mia Cheryllille "kultalusikka perseessä poikittain" (tjsp). Ihan vaan acrylillekin tiedoksi.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 07 Joulu 2008 16:14

WhitePuppyDog kirjoitti: Alussa ihan ok.
Koska ei vielä haukkunut Chipaa?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Petri » 07 Joulu 2008 17:13

rauskuman kirjoitti:
acryl kirjoitti: En edes muista , että olis haukkunut cipaa, vaikka joutui ala-arvoisen nimittelyn kohteeksi.
Niimpä niin, Cipan syytä kaikki taas jee jee.
Mia todella haukkui Chipa monta kertaa ja siitä on todisteitakin.
Niin haukkui ja ihan aiheesta. Cheryllhän itse aiheutti nuokin riidat omalla käytöksellään.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 07 Joulu 2008 18:10

Petri kirjoitti:
Niin haukkui ja ihan aiheesta. Cheryllhän itse aiheutti nuokin riidat omalla käytöksellään.
Anteeksi mutta mitä helvettiä? :damnfunny
Nyt menee jo aika överiksi.

Cheryll ollut aina se joka puolusti sitä jota muut haukkui, ja yritti saada riidat loppumaan. Helvetti vieköön. Onko se nyt joku kateus vai mitä, mutta joillain on ihan hirveätä patologista vihaa Cherylliä kohtaan. Liian hyväsydäminen ihminen hyväksyttäväksi vai mikä?

Mian "kultalusikka poikittain perseessä"-kommentti siis oli ihan aiheellinen?

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 07 Joulu 2008 18:12

"Kuules pikkulikka nyt vähän niinku kunnioitusta!"

Ei mulla muuta...

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 07 Joulu 2008 18:27

[juuso] kirjoitti:"Kuules pikkulikka nyt vähän niinku kunnioitusta!"

Ei mulla muuta...
Ei muuta silti sitä tosiasiaa että Cheryll oli yksi ainoimmista positiivisen ilmapiirin luojista talossa. Tuo kommentti tosin oli Chipalta vähän "epächipamaista", mutta kyllä se Mia tykitti paljonkin rankemmin takaisin.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 07 Joulu 2008 18:28

rauskuman kirjoitti:
[juuso] kirjoitti:"Kuules pikkulikka nyt vähän niinku kunnioitusta!"

Ei mulla muuta...
Ei muuta silti sitä tosiasiaa että Cheryll oli yksi ainoimmista positiivisen ilmapiirin luojista talossa. Tuo kommentti tosin oli Chipalta vähän "epächipamaista", mutta kyllä se Mia tykitti paljonkin rankemmin takaisin.
Niinpä. Tuosta kommentista se kaikki kuitenkin alkoi.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 07 Joulu 2008 18:29

Ei väliä sillä kuka aloittaa, vaan sillä kuka lopettaa. Cheryll yritti sopia moneen otteeseen riitaa kun Mia vain huutaa naama punaisena "Jätä mut vittu rauhaan!".

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Petri » 07 Joulu 2008 18:44

rauskuman kirjoitti:
Petri kirjoitti:
Niin haukkui ja ihan aiheesta. Cheryllhän itse aiheutti nuokin riidat omalla käytöksellään.
Anteeksi mutta mitä helvettiä? :damnfunny
Nyt menee jo aika överiksi.

Cheryll ollut aina se joka puolusti sitä jota muut haukkui, ja yritti saada riidat loppumaan. Helvetti vieköön. Onko se nyt joku kateus vai mitä, mutta joillain on ihan hirveätä patologista vihaa Cherylliä kohtaan. Liian hyväsydäminen ihminen hyväksyttäväksi vai mikä?
Olemme varmaankin katsoneet aivan eri Big Brotheria. Cheryllhän noita konflikteja aiheutti. Cheryll sanoi ensin jotain negatiivista ja sitten kun aiheesta virisi keskustelu, niin Cheryll aina kiisti sanomansa ja syytti muita väärinkäsityksestä asettuen itse uhrin asemaan, vaikka olikin pääosallisesti itse syyllinen koko riitaan.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Petri » 07 Joulu 2008 18:44

rauskuman kirjoitti:
[juuso] kirjoitti:"Kuules pikkulikka nyt vähän niinku kunnioitusta!"

Ei mulla muuta...
Ei muuta silti sitä tosiasiaa että Cheryll oli yksi ainoimmista positiivisen ilmapiirin luojista talossa. Tuo kommentti tosin oli Chipalta vähän "epächipamaista", mutta kyllä se Mia tykitti paljonkin rankemmin takaisin.
Cheryll positiivisen ilmapiirin luoja??? Pikemminkin päinvastoin.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja acryl » 07 Joulu 2008 21:02

rauskuman kirjoitti:Ei väliä sillä kuka aloittaa, vaan sillä kuka lopettaa. Cheryll yritti sopia moneen otteeseen riitaa kun Mia vain huutaa naama punaisena "Jätä mut vittu rauhaan!".
Jos toinen pyytää jättämään rauhaan, niin ei siinä silloin enää jankuteta samaa vaan kunnioitetaan toisen pyyntöä ja jätetään rauhaan.
Cipa halus vaan nöyryyttää "sopimisella", mikä todellisuudessa oli vain Mian alistamista!!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 07 Joulu 2008 21:04

acryl kirjoitti: Jos toinen pyytää jättämään rauhaan, niin ei siinä silloin enää jankuteta samaa vaan kunnioitetaan toisen pyyntöä ja jätetään rauhaan.
Cipa halus vaan nöyryyttää "sopimisella", mikä todellisuudessa oli vain Mian alistamista!!
Näköjään sulle on ihan turha todistella mitään.
Sulla on suuri viha Cherylliä kohtaan jostain syystä eikä sitä saa mikään muuttamaan. Koeta elää sen kanssa :D

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 07 Joulu 2008 21:37

acryl kirjoitti:Cipa halus vaan nöyryyttää "sopimisella", mikä todellisuudessa oli vain Mian alistamista!!
Tuskin halusi nöyryyttää. Eivät vaan ymmärtäneet toisiaan tippaakaan nuo tytöt.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Helmi 2009 15:04

Punde kirjoitti:Rosie Jones
Kuva
Tuo kuva Julkkistopicista pisti silmään. Täähän on siis ihan BB-Mian näkönen. :shock: On tämä saattanu aiemminkin tulla esiin, koska muistelen nuo kuvat nähneeni joskus ennenkin mutta pitipä silti mainita.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Kesä 2009 15:48

Nipsu-TV:n sivuilla mainittiin, että vieraaksi on tänä iltana tulossa BB-Mia, joka mm. tuo terveiset pääläyhääjä Mantalta, jonka luona on käynyt vieraisilla.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja James » 04 Kesä 2009 18:56

Joo taisipa Mia mainita Facebookisssakin, että on Nipsu-tv:seen menossa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Kesä 2009 22:31

Tunnin pystyin katsomaan, ensimmäisen kerran olisi ollut haluja katsoa enemmän Nipsu-TV:tä.
Läyhäämistä kuului kiitettävästi, sekä positiivista että negatiivista.
MM:
Jarmo on laihtunut 15 kiloa. Kesällä Jarmolla, Mialla ja jollain kolmannella on yhteisiä projekteja.

Johan ei ihmeemmin ole ehtinyt pitää yhteyttä, työkiireitä.
Mialle ja Nikolle oli ollut suuri järkytys, kun Anniina, Antti, Jari-Matti ja Tuuli tulivat taloon. Joku oli jopa rohjennut mennä jääkaapille ilman lupaa. Heidän jääkaapilleen!!
Cheryll on kieltäytynyt tulemasta Nipsu-TV:hen.
Riston nimenmuutoshaaveille naurettiin. Tosin Niko esitteli aivan vastaavia nimiä, miksi haluaisi Saarisen muuttaa.

Epäiltiin onko Johanna Tukiainen ihan tosissaan. Oli nimittäin sanonut Nikolle, kun hän oli tullut vieraaksi Tuksu-TV:hen: Tässä talossa demonit paistavat pizzat, ja nauranut päälle. Niko esitti arveluja, miten Tuksu hankkii rahoja lehdiltä.
Katseluni loppui, kun meneillään oli herkullinen läyhäys, kohteena Martina, joka oli sanonut maaliskuun BB-bileissä Nikoa ja Miaa turhiksi julkkiksiksi.
Mian ja Nikon keskustelu oli todella luontevaa.

Mia on itse työttömänä. Oli ollut kaksi kuukautta töissä paikassa, missä oli luvattu lähes kuu taivaalta, todellisuus oli ollut aivan muuta. Irtisanoitui itse.

EDIT. Yksi puheenaihe unohtui. Niko ja Mia ihmettelivät kovasti Minnan katoamista julkisuudesta.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Tapio » 04 Kesä 2009 22:39

Realcowboy kirjoitti:Katseluni loppui, kun meneillään oli herkullinen läyhäys, kohteena Martina, joka oli sanonut maaliskuun BB-bileissä Nikoa ja Miaa turhiksi julkkiksiksi.
:D . Tästä tulee mieleen yksi suomalainen sanonta, siinä esiintyvät sanat "pata" ja "kattila".
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 05 Kesä 2009 11:39

Hymyn juttu Mian vierailusta.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: 5.6.2009

BB-Mia Nipsu-TV:ssä: ”En viihtynyt johtajana, olen työtön!
Eilen Nipsu-TV:ssä esiintynyt BB-Mia Leviö kertoi jääneensä työttömäksi kuukausi sitten.

Kuva
-Olin eräässä firmassa esimiehenä. Minulle luvattiin maat ja mannut, mutta eihän se niin mennyt. Otin loparit kuukauden jälkeen. Nyt olen työtön, myös lapsia BB:n jälkeen hoitanut Mia totesi. Hän tekee edelleen myös keikkahommia.

Nikon vieraana Mia latasi täyslaidallisen salarakkaiden suuntaan. Pari keskusteli muun muassa salarakkaiden ja BB-tähtien julkisuusarvosta.

-On se kumma, että ensin tullaan julkisuuteen kuksimalla vaikkapa jalkapallotähteä ja sitten ruvetaan leikkimään hienoa, eikä halutakaan olla salarakkaita, pari summasi.

-Me BB-tähdet emme ole iltapäivälehdille mitään. Se eräskin hieno seurapiiritoimittaja kerran totesi valokuvaajalle, että keitäs noi on, kun osoitti mua ja Hennaa. Kun se sai sen tietää, valokuvaajan ei tarvinnut ottaa kuvaa, Niko oudoksui.

Nipsun ja elämänkumppanin välit näyttävät palautuneen kuosiin, sillä lähetyksen taustalta kuului rauhallista keskustelua.

Tänä iltana räjähtää, sillä Nipsun vieraaksi Nipsu-TV:hen saapuu hallitseva Miss Suomi Essi Pöysti sekä Anne-Mari Berg, joka uhkaa, että Nikolla ja hänellä on kana kynittävänä.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Kesä 2009 21:20

Mia bongattu aivan satavarmasti YLE:n uutisissa torstai-iltana. Juna-asemalla oli ilmeisesti festareille lähdössä. Näkyy ihan siinä jutun alussa muutaman sekunnin. Yritin etsiä pätkää YLE Areenasta, mutta eihän se taas toimi. [smilie=a_furious.gif]

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 01 Syys 2009 15:35

Kuka lienee Mian talossa oleva kaveri?
www.findance.com/uutiset/ kirjoitti: BB-Mia haluaisi palata BB-taloon

01.09.2009 / klo 15.21 /
Findance.com tavoitti viime kauden BB-asukkaan Mia Leviön, joka oli tuoreen Big Brotherin Kick Off -lähetyksessä paikalla.

- Juttelimme siellä entisten asukkaiden kanssa, että kuinka outoa oli taas olla talolla. Ikävä on takaisin ainakin minulla henk.kohtaisesti. Oli todella outoa seistä yleisön joukossa ja katsoa, kun uudet asukkaat kävelee taloon. Mariannan kanssa vitsailtiinkin, kun ovet aukesi, että nyt juostaan sisälle, Mia naureskelee.

- Olen itse miettinyt, että pystyykö tulevaa kautta seuraamaan, juuri katsoin nuo ekat jaksot ja tuli siinä kyyneleet silmiin. Jonkin verran tulen kyllä seuraamaan, koska hyvä ystäväni pääsi taloon, Mia kertoo Findance.comille.

- En vieläkään kadu osallistumistani BB:hen, enkä mitään, mitä siellä olen tehnyt, olin kuitenkin täysin oma itseni! Muistelohetket muiden asukkaiden kanssa, illanvietot sun muut ovat auttaneet selviytymään, nimittäin tämä kokemus on ollut henkisesti paljon rankempi kuin mitä olisin uskonut, Mia tuumii.

Ohjelman jälkeen Mia teki juontokeikkoja ja baarihommia, myöhemmin hän toimi perhepäivähoitajana ja esimiehenä myyntitoimistossa.

- Joka kaupungissa, enemmän tai vähemmän porukka tunnistaa edelleen ja kyselee kuulumisia ja nimmareita, yhteisiä valokuvia jne. eli edelleen on tuo "BB-leima" otsassa.

Nyt Mialla on edessä muutto Tampereelle ja uuden elämänvaiheen aloitus.

- Teen ihan hulluna töitä ja säästän ensi kesää varten, sekä kun nyt asettuu hetkeksi aloilleen, niin keskityn musiikin tekemiseen ja yleensä soiton ja laulun treenaamiseen, musiikki on yksi tärkeimmistä asiosta elämässäni edelleen, Mia korostaa Findance.comin haastattelussa.


Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”