Mia Leviö

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja HPP » 07 Marras 2008 08:13

ff kirjoitti:^^ On joo ja sitten oli vielä se laulajanura alkamassa?
Sitä voisi noiden saatujen näytteiden pohjalta harkita vielä useamman kerran. :D T0iZt4SeX Va4N NääX Un3lMi4 J4 T0iMiZT0h0mmI4<3<3111!!
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja acryl » 09 Marras 2008 10:44

Mia oli monipuolinen, oli tietoa, taitoa ja aktiviteettiia kunnes talon piilopahis zipa iski kateuksissaan kimppuun,
kun Mia tiesi taiteesta enemmän kuin zipa, oli saanut koulutustakin zipa oli vaan suunnitellut sitä sun tätä siellä sun täällä ja stailannutkin. Kuka tietää missä,milloin ja minkä verran!!! - Ei niitä zipan taitoja nähty silloin sen viikkotehtävän yhteydessä eikä sen jälkeenkään?

Olis siinä häkeltynyt kokeneempikin... kuin Miia...harmi, että joutui piilophiksen eka uhriksi!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Marras 2008 16:41

En tykänny Miasta. Joku siinä nyppi, ainakin kiroilu.
acryl kirjoitti:Mia oli monipuolinen, oli tietoa, taitoa ja aktiviteettiia kunnes talon piilopahis zipa iski kateuksissaan kimppuun
Mikä oli Mian motiivi sitten iskeä Cheryllin kimppuun? Yhtälaillahan ne molemmat toisistaan oli tykkäämättä. Turha toisen syyksi vain pistää niitä riitoja :>

Avatar
kalleh
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 05 Marras 2008 19:19
Paikkakunta: Kotka

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja kalleh » 09 Marras 2008 17:56

Osittain tykkäsin Miasta, mutta pisteitä pudotti rajusti jatkuva kiroileminen sekä Cheryllin kimppuun hyökkääminen iltana kun Manta oli häädetty.
Cool. Cool, cool, cool.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja acryl » 09 Marras 2008 18:16

lotta383 kirjoitti:En tykänny Miasta. Joku siinä nyppi, ainakin kiroilu.
acryl kirjoitti:Mia oli monipuolinen, oli tietoa, taitoa ja aktiviteettiia kunnes talon piilopahis zipa iski kateuksissaan kimppuun
Mikä oli Mian motiivi sitten iskeä Cheryllin kimppuun? Yhtälaillahan ne molemmat toisistaan oli tykkäämättä. Turha toisen syyksi vain pistää niitä riitoja :>
Ei Mia iskenyt kenenkään kimppuun...mitä kieltä oikein tulkitset????
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Marras 2008 18:37

acryl kirjoitti:Ei Mia iskenyt kenenkään kimppuun...mitä kieltä oikein tulkitset????
Mia käyttäytyi Cherylliä kohtaan samallatavalla kuin Cheryll häntä. Jos C siis iski kimppuun, niin iski myös Mia.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Maligne » 09 Marras 2008 21:20

acryl kirjoitti:
lotta383 kirjoitti:En tykänny Miasta. Joku siinä nyppi, ainakin kiroilu.
acryl kirjoitti:Mia oli monipuolinen, oli tietoa, taitoa ja aktiviteettiia kunnes talon piilopahis zipa iski kateuksissaan kimppuun
Mikä oli Mian motiivi sitten iskeä Cheryllin kimppuun? Yhtälaillahan ne molemmat toisistaan oli tykkäämättä. Turha toisen syyksi vain pistää niitä riitoja :>
Ei Mia iskenyt kenenkään kimppuun...mitä kieltä oikein tulkitset????
..nii mikäs se "kultalusikka perseessä"-purkaus oli?
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 10 Marras 2008 21:04

Miaa voisi luonnehtiä yhdellä ainoalla sanalla: säälittävä. Samoin kuin nuo alastonkuvatkin.

Enkä jaksa edes perustella.

Avatar
Seikkaili
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 828
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:19

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Seikkaili » 10 Marras 2008 21:39

Musta Pekka kirjoitti:Miaa voisi luonnehtiä yhdellä ainoalla sanalla: säälittävä. Samoin kuin nuo alastonkuvatkin.

Enkä jaksa edes perustella.
Täys pentu. Mia siis.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Joanna » 10 Marras 2008 21:39

Mia oli persoonallinen eikä missään nimessä tapettia, mutta kiroilu ja "kapinointi" ärsyttivät tosi paljon. Ajoittain tulee kuitenkin ikävä jopa Miaa katsellessa tätä nykyistä talon meininkiä (ja etenkin Hennaa).
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja acryl » 10 Marras 2008 21:44

Joanna kirjoitti:Mia oli persoonallinen eikä missään nimessä tapettia, mutta kiroilu ja "kapinointi" ärsyttivät tosi paljon. Ajoittain tulee kuitenkin ikävä jopa Miaa katsellessa tätä nykyistä talon meininkiä (ja etenkin Hennaa).
Mia oli monipuolinen ja osaava, mutta Zipan asiaton hyökkäys järkytti häntä ihan selvästi...ja siitä alkoi alamäki...
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 10 Marras 2008 22:58

acryl kirjoitti: Mia oli monipuolinen ja osaava, mutta Zipan asiaton hyökkäys järkytti häntä ihan selvästi...ja siitä alkoi alamäki...
Mia tais olla aika heikko ihminen, jos antoi c:n vaikuttaa itseensä niin. Ois luullu että toisinpäin, kun Mialla oli enemmän läheisiä ihmisiä talossa kuin Cheryllillä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja ff » 11 Marras 2008 01:01

^^ Kaikki lähti ainakin osittain: Chipa: kuuntele nyt pikkulikka, kun aikuinen puhuu vähän kunnioitusta! Mia: ai pikkulikka?! :lol:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
pigporthen
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 08 Syys 2008 02:35

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja pigporthen » 11 Marras 2008 01:14

nopeasti ne skannit löyty, erinomaista toimintaa

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 11 Marras 2008 06:56

Joanna kirjoitti:Mia oli persoonallinen eikä missään nimessä tapettia, mutta kiroilu ja "kapinointi" ärsyttivät tosi paljon. Ajoittain tulee kuitenkin ikävä jopa Miaa katsellessa tätä nykyistä talon meininkiä (ja etenkin Hennaa).
Ikävä on ollut minullakin. Kapinointikaan ei ole minusta haitaksi, jos se kohdistuu Big Brotheriin.
"Kultalusikka perseessä"- ilmaisu osoitti Miassa olevan ikävää luonteenpiirrettä, nimittäin kateutta.

Mian kuvatkin tuli katsottua Hymystä, aika mattapintaisia olivat.
Hymy 11/2008, s. 92-95 kirjoitti: BB-Mia rohkeissa kuvissa. Rockdiiva.
Kun Mia, 19, tuli BB-talosta, häntä odotti suru-uutinen. Iloa elämään tuovat uusi työpaikka ja unelma rockbändistä.

BB-talo takana, elämä edessä. Mitäs nyt?
-Kiitos, kuuluu aivan loistavaa. Loppuvuoden jatkan baarihommia, mutta alkutalvesta Helsinkiin perustetaan lehtien myyntitoimisto, mihin minut on kutsuttu esimieheksi.
Tuleeko sinusta siis puhelinmyyjä?
-Teen esimiehen hommia, mutta aion myös soitella pari tuntia päivässä. Olen tehnyt lehtimyyntihommia aiemmin vajaan vuoden.
Olet melkoinen rock-mimmi, kuuluuko sille saralle mitään uutta?
-Rupean tekemään musaa erään porukan kanssa, bändillä ei ole vielä nimeä. Ensi viikolla marssin studioon kokeilemaan.
Käytännössä tarkoittaa että…
-Tulen olemaan bändin vokalisti, teen biisejä, ja olen myös komppikitaristina.
Millainen musiikkitausta sinulla on?
-Viimeisen kolmen vuoden ajan olen tehnyt musiikkia lähinnä kaveripiirissä ja soittanut akustista kitaraa.
Uskotko, että Big Brotherista on sinulle hyötyä musiikkibisnestä ajatellen?
-Ei välttämättä. Musiikki musiikkina. Bändityypit olivat kuulleet minun laulavan ja ottivat minuun yhteyttä musikaalisuuteni takia, eivät sen takia, että olen BB-asukki. Musiikki intohimona yhdistää meitä. Haaveeni on aina ollut päästä soittamaan ja esittämään omaa musiikkia.
Millaista musiikkia poppoo on aikeissa esittää?
-Lähinnä punkrock-tyylistä. Pidän monenlaisista genreistä, myös suomalaisista rakkausrallatuksistakin. Yritämme löytää oman juttumme, se on vielä haussa.

”OLEN TINKIMÄTÖN”
Oletko ollut yhteydessä BB-talon muihin asukkaisiin?
Andreaksen kansa olen soitellut ja nähnyt. Harri kävi myös kylässä äitini luona. Asustelen toistaiseksi vielä äidin luona, mutta oma kämppä on haussa. Mantan, Nikon ja Minnankin kanssa olemme pitäneet yhteyttä.
Kehen et taatusti tule olemaan yhteydessä?
-Varmaan tulen vaihtamaan kaikkien kanssa jonkun sanan
Myös Cheryllin, jonka kanssa otit yhteen?
-Kyllä, kyllä. Kukaan ei ole saanut ulkomaailmassa minua samanlaisen raivon valtaan kuin Cheryll sai, emmekä tule olemaan ylimpiä ystäviä, mutta olemme paiskanneet sovinnon kättä.
Jo talossa vaikutit oman tien kulkijalta. Samanlaisen käsityksen sinusta sai myös Hymyn kuvauksissa. Oletko hankala?
-Olen tinkimätön ja jääräpää siinä, millainen haluan olla ja mitä tehdä. Jos ei tykätä, niin sitten ei, mutta en lähde muuttamaan itseäni. Tämä pätee myös musiikissa.
Levy-yhtiö ei siis saisi sanella imagoasi?
-Ei todella. Kuljen tarvittaessa vaikka kuinka kivisen tien, kunhan se on omani.
Millaista palautetta olet saanut BB:n jälkeen?
-Pääosin positiivista. Toki Cheryllin kannattajilta on kuulunut, että olen teiniangstinen pikkulikka. Toivottavasti kaikki tulevat sanomaan asiansa suoraan eikä selän takana. Minua on turha nuoleskella.
Ihannemiehesi?
-Bam Margeran tyyppinen. Hullu, persoonallinen, elää täysillä, on huumorintajuinen. Ei kelaile koko ajan, mitä muut hänestä ajattelevat. Seikkailumielinen. Olen myös heikkona jätkiin, jotka soittavat kitaraa ja laulavat.

”JULKISUUS KIINNOSTAA”
Mikä suhteesi on alastomuuteen?
-Olen sujut itseni kanssa. Kaikki meistä ovat erilaisia: pitkiä, lyhyitä, laihoja, suurempia – kaikki silti ovat samanlaisia. Minut on jo BB:ssä nähty alasti, näissä kuvissa ei ole siis mitään uutta.
Sinua on vaikeaa pitää lehtimyyjänä?
-Tykkään myyntityöstä. Siitä hommasta olemassa niin paljon vääriä käsityksiä. Minusta se on hauskaa. Nautin siitä, että minua on pyydetty johtamaan työtä. Siinä on hemmetin suuri vastuu.
Voisitko muuttaa ulkomaille?
-Olin aikeissa muuttaa Irlantiin, missä minulla on sukulaisia, mutta sitten pääsinkin BB:hen ja elämäni muuttui. Meillä on sukua myös Meksikossa ja Ruotsissa.
Aiotko jatkaa julkisuudessa, jos sinulle tarjotaan BB:n vuoksi esimerkiksi juontotöitä?
-Ehdottomasti sellainen kiinnostaa!
Mikä on ollut elämäsi rankin paikka?
-Ei tarvitse mennä kovinkaan kauaksi… Kun tulin BB-talosta ulos, sain kuulla, että hyvä ystäväni oli tehnyt itsemurhan. Minulle ei kerrottu sitä talossa ollessani, läheiset olivat päättäneet niin. Olen nyt yrittänyt käsitellä asiaa. Rankkaa on todella ollut.
Tuliko tapaus sinulle yllätyksenä?
-Kyllä, täytenä.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja minna » 12 Marras 2008 15:52

Joanna kirjoitti:Mia oli persoonallinen eikä missään nimessä tapettia, mutta kiroilu ja "kapinointi" ärsyttivät tosi paljon. Ajoittain tulee kuitenkin ikävä jopa Miaa katsellessa tätä nykyistä talon meininkiä (ja etenkin Hennaa).
Komppaan täysin. Ja niin tosiaan, aika kultaa muistot. Mian kapina ärsytti aivan suunnattomasti, nyt olisin iloinen jos Mia tulisi takaisin angstailemaan.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Marras 2008 19:49

Seiska kirjoitti: Fanittivat Reetua!

Big Brother -talossakin piipahtanut junttidiskon kuningas Frederik sai talosta jo pudonneet asukkaat suuntaamaan Vantaan Flamingoon viime lauantaina. Paikalla olivat Mia, Minna, Kaisa-Reeta, Antti kuin Nikokin.
-Katsottiin yhdessä keikkaa ja sitten lähdimme Kassun kanssa muualle. Mutta olihan Reetu ihan jees, Mia naureskelee.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 22 Marras 2008 01:06

Pikkulikka oli mielenkiinnoton asukas mulle. Liian teini.

Pointsit siitä että ei ainakaan peitellyt pettymyksen tunnetta, kun kuuli häädöstä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Marras 2008 05:12

Mia oli mukava pippurinen tyttö. Lähti läyhäjengiin, muttei ollut kuitenkaan se puheenjohtaja.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Tapio » 22 Marras 2008 14:14

Mia olisi päässyt paljon pidemmälle ilman paska-lahkoon liittymistä :? . Ainoa mikä minua lopulta jäi ärsyttämään oli jatkuva v*ttu sanan viljeleminen joka paikkaan. Ajoittainen teiniangsti oli vaan huvittavaa. Mia lähti talosta aivan liian aikaisin, siinä äänestyksessä olisi Andreaksen täytynyt lähteä kotiin.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Spencer » 28 Marras 2008 04:50

Mia oli ihan ekoina viikkoina suosikki voittamaan vedonlyöntikertoimissa, mutta sitten tytölle tapahtui jotain. Hän alkoi kiukuttelemaan jatkuvasti ja vitun viljely vain yltyi. Sai yhden mitättömän siiderinkin takia hirvittävän raivonpuuskan ja haukkui Teron lyttyyn. Huonot fiilikset jäi Miasta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Marras 2008 07:30

Jotain positiivista kaikista häädetyistä asukkaista:

Mia oli suosikkini tytöistä ensivaikutelmalta (Johan oli miehistä). Vaikutti aluksi ujohkolta ja hiljaiselta, mutta heti kun bisseä tuli ja bileet pääsivät käyntiin, niin hän otti heti isomman roolin. Liika laulaminen ja turhat angstailut koituivat lopulta tytön kohtaloksi.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”