Minna Kyrkkö

Vastaa Viestiin
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2005 14:45

Pitikö sen Minnan taas mennä sinne kyökkiin kokkailemaan. Olis nyt antanut Timon ihan rauhassa tehdä sapuskat. Mun puolesta Minna vois lähteä, mutta silti haluaisin jonkun TTT-klubista lähtevän ensin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 09 Loka 2005 14:54

Timo on vielä sanonut että jos hän kokkkaa, niin hän tekee kaiken mieluiten itse.
-Oh my god...

Sii
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Syys 2005 14:19

Viesti Kirjoittaja Sii » 09 Loka 2005 20:27

big.mac kirjoitti:positiivisena muutoksena tuli eilen että Minna on vihdoin tajunnut tilanteen... Talossa onkin muitakin ihmisiä, jotka ovat ihan mukavia... jokohan loppui märinä... nousee kuitenkin mun suosikkilistassa muutaman pykälän... ehkä
Oli joo kiva havaita, että Minna on vähän onnistunut muuttamaan asennettaan. Tämä on yksi syy siihen, että mun(kin?) listassa Minna nousikin pahnanpohjalta (ja päästi Hannan sinne).

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Loka 2005 09:24

nyt kyllä täytyy sanoa, että olen hyvin iloinen Minnassa tapahtuneesta muutoksesta :D . Hänhän on vallan piristynyt ja ottaa kaikkiin muihin asukkaisiin kontaktia ja muutenkin itkut ja muut märinät ovat vähentyneet... osakkeet ihan nousee silmissä ja kohta menee Antin ohi mun suosikkilistalla...

Ihan täytyy ihmetellä johtuuko Minna muuttuminen miellyttäväksi ihmiseksi siitä, että Iina on ollut Talosta pois jo yli viikon ja Minnalla ei ole ketään muuta jonka kanssa olisi voinut kokea yli-inhimillistä ylimmyyden tunnetta vaan hänen oli laskeuduttava muiden kuolevaisten sekaan...

mutta jospa tästä alkaisi Minna huikea nousu suosikkilistojen kärkeen

GO Minna GO
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 12 Loka 2005 16:31

Minulta on mennyt ihan ohi tämä, että miksi Minna näprää sitä teippiä sormissaan?

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 12 Loka 2005 16:35

Kertoi jo esitettelyvideossaan sen vaan olevan joku ihmeen tapa. En mä nyt sanoisi, että se ihan "stressilelukaan" on, vaikka ajaa varmasti sitäkin asiaan. Tykkä ilmeisesti hypistellä jotain takertuvaa.
-Oh my god...

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Loka 2005 14:19

Ei sitä oikein voi selittää. Se vaan tuntuu mukavalta, siksi sitä hypistelyä tekee. Huomasin tuossa, että teipinkin hypistely on kyllä mukavaa, mutta miun intohimo on ohuet ja liukkaat sivut omaavien lehtien silittely. Näyttää hassulta ja ajaa miun äidin hulluksi, mutta on niiiiiin mukavaa. Tosin paperihaavat sormien välissä on tosi kipeitä :lol:
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 14 Loka 2005 07:41

Suurimmalla osalla meistä lienee ainakin ajoittain jotain omituisia tapoja. Tuo teippi on vain erikoinen ja huomiota herättävä. Terhin hiusten näpläilyyn kiinnitetään vähemmän huomiota, vaikka se on ihan vastaava hermoilun merkki. Jollain se voi olla jalan naputtelu tai pään raapiminen tms. Stressileluhan se on, tosin runsas hiplailu kertonee melko korkeasta stressipistemäärästä ja näitähän Minnalla taitaa olla jo ilman BB:täkin.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 14 Loka 2005 08:56

Minusta Minna kunnostautui eilisessä talkoo-riidassa, onnistui antamaan itsestään jopa melko järkevän kuvan ja puhui ihan asiaa. Subin uutisista ja dailystä sai kyllä hiukan erilaisen kuvan tapahtumista. Ainakin mulle tuli sellainen vaikutelma että Minna yritti haravoida niitä lehtiä ja Terhi senkun jatkoi ja jatkoi sitä jankkaamista.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Loka 2005 09:22

Kerrankin oli helppo olla Minnan puolella sataprosenttisesti. Terhi ja Tiina olivat väärässä, mutta kumpikaan ei kyennyt sitä myöntämään. Kruununa vielä Terhin "anteeksipyyntö": "Anteeksi, että mä olin liian innostunut tästä tehtävästä". Ei pitäisi käyttää anteeksi-sanaa, jos ei oikeasti pyydä anteeksi.

Minna on nostanut pisteitään viime aikoina.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 14 Loka 2005 14:20

Minua huvittaa nuo Minnan neuvot ruuanlaitossa, sillä minä ainakin saan sen käsityksen, että hänen tapansa tehdä jotain on ainoa oikea. Kyllä vaan esimerkiksi sen kastikkeen voi suurustaa jauhoilla ilman käristämättä sitä siinä rasvassa, vaan suurustamalla nesteeseen. Jos ei voi, niin olenpa aika usein tehnyt perheelle syömäkelvotonta soosia ja mokomille on vielä kelvannut.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 14 Loka 2005 16:34

Itse taas olen sitä mieltä että Minna riidassa oli se huonompi puoli. Nosti kokoajan itseään esille "en MINÄ viitsinyt tulla sanomaan". Terhi kyllä sanoikin myöhemmin, että sitä oletti Minnalta, koska Minna on sen verran vahva persoona, mutta sanoi kuitenkin että odotti sitä keltä tahansa.

Joka tapauksessa Minnan käyttäytyminen asiaan ei ollut todellakaan hyvä. En edes osaa kirjoittaa asiasta kun en pysty lauseksi järkkäilemään mitä Minnasta ajattelen.


Molemmissa oli joka tapauksessa vikaa ja riita oli aivan turha näin ulkopuolisten silmissä. Talossa se vain oli tunteiden purkaus.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Loka 2005 16:40

Vaikka en pidä minnasta ollenkaan (siis bb-minnasta winkwonk) niin oli minna enemmän oikeassa kuin terhi, vaikkakin ääliömäisestä syystähän molemmat hermoistuivat, ja pääpiruhan oli prinsessa omenainen.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 14 Loka 2005 18:13

minusta myös Minna oli riidan häviäjä... ei kyennyt näkemään asian huvittavaa puolta vaan jatkoi terassin lakaisua niin että otsasta meinas suoni posahtaa... kovin oli köykäiset syytökset ja argumentit kyllä molemmilla...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Loka 2005 20:00

Älytön riita, oli tosin odotettavissa. Eihän siinä oikeesti ollut kyse siitä kuka juuri silloin meni ulos jne...vaan Minna ja Terhi saivat syyn purkaa omia patoutuneita tuntojaan toisiaan kohtaan. Luulen että teki tavallaan ihan hyvää kummallekin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 14 Loka 2005 21:37

Sihijuoma(n) kirjoitti:Älytön riita, oli tosin odotettavissa. Eihän siinä oikeesti ollut kyse siitä kuka juuri silloin meni ulos jne...vaan Minna ja Terhi saivat syyn purkaa omia patoutuneita tuntojaan toisiaan kohtaan. Luulen että teki tavallaan ihan hyvää kummallekin.
aivan samaa mieltä, pieni riita tuulettaa niin kivasti... mutta jäikö Minnalle jotain hampaankoloon tai Terhille :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Loka 2005 22:20

Perttu ei ollut moksiskaan, vaikka Minna neuvoi kastikkeen teossa. Itse olisin napauttanut kerran merkiksi ravintolapäällikölle, jotta olisi poistunut kattilan äärestä. Keittiö on Minnalle varmasti tärkeääkin tärkeämpi toimintatila, mutta vaikea tuota huseeraamista on välillä katsoa ilman verenpaineen nousua.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 15 Loka 2005 12:46

joo, minäkin laitan paljon ruokaa ja haluan aina että kaikki tehdään ei nyt samalla tavalla, mutta niinkuin minä haluan... tulee aina riitaa eräänkin ystävän kanssa joka on ihan samanlainen... sinänsä siis ymmärrän Minnaa tässä kohtaa... ja sitä paitsi muilla, jotka tod.näk. ovat tehneet vähemmän ruokaa, on hyvä mahdollisuus oppia uutta ruuanvalmistuksesta jos pystyvät ottaamaan Minnan neuvot vastaan...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2005 09:38

voi miten noloa Minnalle kun Antti POTKAISI POISi hänet sängystään... saas nähdä millaisen morkkiksen Minna bileistä saa ja sinnikkäistä lähentely-yrityksistä... mistäköhän Minna silitteli Anttia :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Loka 2005 13:27

No mä kyllä luulen että Minna ei sen kummemmin yrittänyt lähennellä Anttia. Tämä on taas yksi niistä asioista jotka saadaan näyttämään joltain muulta kuin ne ovat. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2005 14:10

"haittaako että silittelen sua täältä" on melkein suoraan lainaus Minnan puheesta... kyllä tää musta vaikuttaa epätoivoiselta lähentelyltä... tosin onhan tämä tietenkinoma tulkintani tapahtuneesta... onhan se kuitenkin ymmärrettävää, humalainen keski-ikäinen nainen ja nätti nuori poika... mahtoi Minnan kotona olla aika hauskat hetket seurata känniörvellystä joka vielä kaiken lopuksi päättyi nolosti lattialle
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Loka 2005 14:27

No eiköhän tuolle "lähentelylle" lähinnä naureskeltu talossa. Ainakin siitä sai revittyä huumoria. :D En usko että Antti sen kummemmin tunsi tulleensa lähennellyksi. Mä katoin kyseisen episodin live 24/7:ltä ja oma mielipiteeni on että siinä ei ollut mitään sen kummempaa. Mielestäni kummatkaan eivät pahasti humalassa olleet ja nukahtivat muutenkin melkein heti.
Vettä listätään myllyyn lähinnä talon ulkopuolella. No saavatpahan lehdet taas kirjoitettavaa ja foorumeiden keskustelupalstat uusia puheenaiheita. :wink:
Täytyy kyllä myöntää että jos olisin Minnan miesystävä en ehkä hirveästi tykkäisi että Minna suutelee muita miehiä tai nukkuu jonkun miehen vieressä. En usko että Iina reagoi mitenkään negatiivisesti Antin ja Minnan yöhön, mutta Antin ja Iinan suhde on muutenkin kysymysmerkki.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”