Timo Lappalainen

Vastaa Viestiin
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Timo Lappalainen

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 19 Syys 2005 22:42

Nyt minusta alkaa jo tuntua siltä että tuo Timon jatkuva lääppiminen on melkein näytöksenomaista. Ainakin päivän realityssä Hanna näytti melkein vaivautuneelta kun Timo tunki kättään kaula-aukosta sisään vaikka tupa oli muita asukkaita täynnä. "Ihana" mies toi Timo... :?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 19 Syys 2005 23:02

Tinttu kirjoitti:Nyt minusta alkaa jo tuntua siltä että tuo Timon jatkuva lääppiminen on melkein näytöksenomaista. Ainakin päivän realityssä Hanna näytti melkein vaivautuneelta kun Timo tunki kättään kaula-aukosta sisään vaikka tupa oli muita asukkaita täynnä. "Ihana" mies toi Timo... :?
olen ollut sitä mieltä "romanssin" alusta asti... tänään kuvotti tosi pahasti jo tuo veivaaminen... multa olis mennyt jo hermot lopullisesti, jos asuisin Talossa ja yrittäisin nukkua samassa huoneessa missä kaks ihmistä veivaa ja nuolee toisiaan....ihan oikeasti, tuleeko noille yhtään mieleen miltä tuntuu kuunnella tollasta (nimim. kokemusta on, olin joskus ruotsinlaivalla töissä jossa piti jakaa hytti toisen kanssa ja jos toisella oli yövieraita niin elämä oli tosi sietämätöntä) :twisted: :twisted: :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 20 Syys 2005 13:25

Mä en voi sietää Timoa juuri ollenkaan enää. Joka kerta, kun kutupari läsähtää ruutuun, ärsytys nousee. Yksin ollessaan Timo näyttää hukassa olevalta pikkupojalta. Omassa tuttavapiirissäni on samanlainen (jollei pahempikin) seksiin ja siitä puhumiseen pakkomielteen omaisesti suhtautuva tyyppi ja hän tulee aina mieleen Timosta :?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2005 17:20

Timon pelkkä naaman näkeminenkin on alkanut jo ärsyttämään. :) Timo ei enää tee talossa paljon mitään muuta kuin kuhertelee Hannan kanssa ja sitä en minä ainakaan kovin kauan enää jaksaisi katsoa.. Toivottavasti Timo joutuu seuraavaan häätöäänestykseen niin päästään hänestä sitten ehkä eroon.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Syys 2005 21:04

Showta ja katsojien viihdyttämistä tuo on ollut Timosta alusta alkaen. Varmaankin luonnollinen tapa miehelle, joka tykkää puhua itsestään seksuaalisessa mielessä. Timo ei vain osaa lopettaa ajoissa, vaan tulee todennäköisesti putoamaan seuraavien kolmen-neljän häädön myötä. Pahinta mitä Timolle voisi nyt tapahtua olisi Hannan häätö. Tämän jälkeen hän olisi kovin "alaston" tyyppi talossa ja tulisi kiire löytää oma porukka.

OG
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Syys 2005 01:42

Viesti Kirjoittaja OG » 21 Syys 2005 01:48

Timo on pintaliitäjä. Ällöttävän itserakas.. BB:n ulkopuolella melko samanlainen. Kaipaa paljon huomiota ja rakastaa olla huomion keskipisteenä. En ole löytänyt henkilöstä kovinkaan paljon ihmisissä arvostamiani ominaisuuksia.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 21 Syys 2005 16:32

Mua alko naurattaa sen vatsalihakset :lol:

Tai no siis mun mielestä pitää nousta aina vähintään polvien korkuudella, mut tosta Timon touhusta ei oo ainakaa paljoo hyötyy. Ja sen juoksu oli nolon näköistä, ihanku Liisa 12v ois juossut. ^^

Ja Timo on aikas tylsä ja mitäänsanomaton ja turha ja ketä kiinnostaa enään sen wänkkipänkki-jutut.

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 21 Syys 2005 20:25

Krii kirjoitti:Mua alko naurattaa sen vatsalihakset :lol:

Tai no siis mun mielestä pitää nousta aina vähintään polvien korkuudella, mut tosta Timon touhusta ei oo ainakaa paljoo hyötyy.
Tarkoittaako Krii tässä, että kyynärpäiden pitäisi osua polviin?

Ja sitten itse asiaan, eli Timo-herraan. Laiskimushan se on, vaikka on tässä viimeisen viikon aikana nostanut takapuoltaan sieltä sohvalta. Oikeastaan en halua Timon tippuvan vielä, Hanna voisi mennä ensin. Olisi kiva katsoa, mitä Timolle siinä vaiheessa käy, masentuuko ja alkaako laiskotella vielä enemmän vai rupeaako ihan oikeasti olemaan viihdyttävä? Toisaalta faktaahan on, että tällä hetkellä Timo on noin miljoona kertaa tylsempi kuin Hanna, mutta silti!

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 21 Syys 2005 20:33

Timo pelkää että sen jutut menee liian vakaviksi.
Nyt jo ainakin 2 päivää on ensin näytetty että Timo juttelee ihan normaaleja, ja just kun ajattelee että Wow, tämä jätkähän on ihan jees - mitä tekee Timo? täytyy työntää se käsi Hanna rinnalle! Ihmettelen ettei Hanna jo räppää - katse on kyllä ollut monta kertaa aika jäätäävä... Mutta itsehän on osansa valinnut
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 21 Syys 2005 21:07

Timo ei paljoa osallistu hommiin - ellei sitten ole pakko. Ihme, ettei tämä ole ärsyttäny muita vielä kummemmin. Ja ne jutut eivät ole kehittyneet lainkaan sitten toisen päivän :lol:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 22 Syys 2005 09:49

jopas oli ihan teinihommia ne sen tissijutut taas eilen... ja siis ne jutut oli kutun utareista... Timo ulos Talosta ja sassiin :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 23 Syys 2005 08:00

Näyttäähän Timo pystyvän juttelemaankin ja tekemäänkin jotain, silloin kun ei ole Hannan kanssa sohvalla. Sen sijaan Hanna on aika tylsä ilman Timoakin, pelailee Sampoa tai puhuu miehistä. Eiköhän se Hanna joutaisi kotiin jotta Timosta näkyisi tämä toinenkin puoli, jolla on (ehkä) katsojille jotain annettavaa.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 23 Syys 2005 12:50

Timo on kyllä viime päivinä pistänyt parastaan koko aikana.
-Oh my god...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Syys 2005 14:12

En kyllä ole lainkaan vakuuttunut Timon älyllisestä kapasiteetista... heti kun joku lähtee juttelemaan jostain vakavammasta Timo vie jutut alle navan alta aikayksikön... olen suuresti yllättynyt jos Timo välttyy häätöäänestyksessä joutumasta pölkylle :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 25 Syys 2005 05:14

Timo ei enää pelkästään nyhjäile Hannan kanssa vaan on välillä jopa ihan ilmankin Hannaa :shock:

Enemmän tätä ja saataisiin vielä Timosta irti juttuja. Itse tykkään kyllä kuunnella näitä Timon juttuja jotka eivät sitten aina menisi pippelipimppijuttuihin.
Mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä että vaikka Timo ja Hanna parempi pari ovatkin kuin Terhi ja Iinaa, niin heidät pitää erottaa.
Timo ja Hanna ovat molemmat yksinään paljon parempia. Josseivät sitten nyt tajuaisi oikeasti molemmat vähän muidenkin kanssa aktiivisesti höpötellä.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 27 Syys 2005 14:01

Eilisessä dailyssa huomasi hyvin, että Timo on ehkä jopa enemmän Hannan mielipiteiden ja toimien varassa, kuin omiensa. Tämä tuli ilmi erityisesti ulkona Pertun kanssa käydyssä keskustelussa, jossa mukana oli myös Mika.

Tässä keskustelussa Perttu puhui jatkuvasta halailusta (ja sen rasittavuudesta) ja kylläpäs Timo oli yhtäkkiä jatkuvan halailun kannalla, vaikka mielestäni Timo halailee lähinnä vain Hannaa. Hanna taas halailee muitakin (ja paljon halaileekin), joten Timo tietenkin otti halailukommenteista nenäänsä ja rupesi piikittelemään Perttua.

Oma mielipiteeni on, että Perttu sai ihan näppärästi peitottua Timon tuossa keskustelussa, kun painotti, ettei vielä kolmen-neljän viikon jälkeen tunne ihmisiä niin, että halailisi niitä aina herätessä tai nukkumaan mennessä. Tätähän pääosa muista harrasti jo ensimmäisten päivien jälkeen.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 27 Syys 2005 15:24

Mullekin on tullut tunne, että sepäs on hanna, joka Timoa vie.. Hanna on vaikuttanut Timon nimeämisiin vahvasti, jotenkin vaikea uskoa, että hänellä olisi mitään niin vahvasti Kathya tai Perttua vastaan.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 27 Syys 2005 15:38

^^ varsinkin kun vielä toissa viikolla Kathy oli mitä parhainta seuraa runkkailu- ja seksiaiheiseen arvaappa-visailuun

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 27 Syys 2005 21:15

Sehän se onkin, Timon oma peli loppui täysin kun Hanna tuli hänelle olennaisimmaksi osaksi talossa oloa. Toisaalta, mikäli pari jatkaa yhdessäoloa talosta ulos tulon jälkeenkin, ovat he melkoisia voittajia vaikka pääpotti menisikin jollekin muulle :lol:
-Oh my god...

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 27 Syys 2005 23:01

dal kirjoitti:Oma mielipiteeni on, että Perttu sai ihan näppärästi peitottua Timon tuossa keskustelussa, kun painotti, ettei vielä kolmen-neljän viikon jälkeen tunne ihmisiä niin, että halailisi niitä aina herätessä tai nukkumaan mennessä. Tätähän pääosa muista harrasti jo ensimmäisten päivien jälkeen.
Ihmisiä on erilaisia, ja kyllähän tuo Timo on tuolla muita halaillut paljonkin. Toisille se on luontaista, toisille taas halailu on vähän "vakavampaa", että silloin pitää olla jo tosi ystävyydestä kyse... Mun mielestä Perttu vähän niinku "kävi Timon kimppuun" siitä, kun sanoi, ettei kukaan häntä oo tullu halailemaan kun äänestystulokset on selvinneet, ja Timo siihen vaan totesi, ettei ihmiset koe Perttua helposti lähestyttävänä noin niinku halailumielessä. Ei Pertun puheessa pointtina kyllä ollutkaan se halailu, vaan lohduttaminen ylipäänsä, mutta joo... Timo on ihan jees!
Spaceship! What the hell is that?

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 28 Syys 2005 08:34

Mua kyllä eilen hiukan suorastaan alkoi ihmetyttämään entistä enemmän, että osaako Timo oikeastaan ajatella ollenkaan itse. Siis tämä Hannan vuodatus PK-huoneessa, kun hän ei periaatteessa jaksa Kathya, eikä ymmärrä kaikkia tämän juttuja, mutta Hannan näkemyksen mukaan Timo taas tykkää Kathysta. Ja kuten silloin paimenessakin nähtiin, he vaikuttaisivat olevan melko hyvin samalla aaltopituudella jo näillä pikkutuhmilla jutuillaankin.
Taatusti Timo on tietoinen Hannan ajatuksista Kathyn suhteen mutta kun tosiaan vaikuttaa siltä, että hän itse tulee tämän kanssa hyvin juttuun. Herää siis kysymys, nimesikö Timo Kathyn vain Hannan takia vai ihan oikeasti omien mielipiteidensä perusteella? Todellakin olisi kiinnostava tietää kuinka paljon Hannan ajatukset ovat näihin Timon nimeämisiin vaikuttaneet. Näyttäisi kuitenkin ulkopuolisena katsoen, että talossa olisi ihmisiä joiden kanssa hänellä olisi vähemmän yhteistä kuin Kathyn.
Sama voi ehkä koskea myös Pertun nimeämistä, oliko siinäkin vaikuttimena Hannan mielipide.
Vaikka nimeämisistä ei saa puhua, niin eihän sitä toisen tarvitse sanoa muuta kuin tehdä tiettäväksi keistä ei pidä. Kyllähän mielipiteitä toisista ihmisistä saa vaihtaa. Mikä sinällään on siis hiukan ristiriitaista kun näiden keskustelujen pohjalta on helppo päätellä kenet toinen aikoo nimetä.
-Oh my god...

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 28 Syys 2005 12:32

Mutta jospa Timo tykkää Kathysta ja siksi haluaisikin hänen pois, ettei häiritse hänen peliä (johon Hanna liittyy). Ja jos hän aattelee myös ettei Kathy sovi hänen imagoon - mr. muotitietoinen kun on... näin niinkuin halusta vedettynä...
" Jäyhät läyhää" ;-)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”