Perttu Sirviö

Vastaa Viestiin
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Joulu 2005 23:09

Hyvä Perttu!

Voitto oli odotettu mutta silti ansaittu. Paras voitti, siitä ei ole epäilystä.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 01 Joulu 2005 23:10

Onnitteluja Pertulle voitosta!

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 01 Joulu 2005 23:12

Miten voi Gemini olla noin totaalisen huumorintajuton... mä en enää koskaan vastaa hänen provoihin ja jätän ne huomioitta... en edes lue niitä...

muille Kiitos hauskoista kommenteista ja mielenkiintoisista keskusteluista... minä olen niin tykästynyt teihin... jatketaan samoilla linjoilla :D

Perttu on bb-kunkku :lol:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 01 Joulu 2005 23:14

Nii todellakin on!! Eiks mennä kaikki chattiin hehkuttamaan..?
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 01 Joulu 2005 23:15

En ole provo edelleenkään! Mutta minusta talon asukkaat puhuivat siinä hyväntekeväisyysjutussa ihan tosissaan! Ei yleensä vitsailla hyväntekeväisyydellä vai pitäisikö hyväntekeväisyyden olla joku suuri vitsi ja vitsailun aihe?

Lisäksi minä itse en olisi voittorahoista senttiäkään hyväntekeväisyyteen jos itse olisin voittanut eli en sen vuoksi tästä asiasta kirjoitellut vaan siksi, että minua ihmetyttää, että ensin luvataan toista ja sitten se totuus ei pädekään. Mistä te muut edes tiedätte, että kyseessä oli mikään vitsi (jos siis oli). Mielestäni siinä tosiaan oltiin ihan tosissaan eikä siinä paljon naureskeltu. Esim. Tiinakin sanoi ihan normaalilla äänellä, että hän ei antaisi yhtään hyväntekeväisyyteen voittorahasta.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 01 Joulu 2005 23:15

Olipas pojalla pää pyörällä, raukka oli ihan sekaisin siinä lopussa. Ja syystäkin. Onnea vaan Pertulle, oli se komea taisto!
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Joulu 2005 23:20

Revitäänkö nuo kolme finalistia nyt sitten sinne Studio 51:sen jatkobileisiin??? :x :shock:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 01 Joulu 2005 23:21

Sinne jatkojuhliin tulee tietääkseni mm. kaikki 12 Big Brother -kilpailijaa.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 01 Joulu 2005 23:21

Perttu tekee rahoilla hyvää itselleen ja kavereille. Kaikkea mitä Tiina ei voi nyt tehdä.

PERTTU Cha-cha-cha!!!

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 01 Joulu 2005 23:22

gemini kirjoitti:En ole provo edelleenkään! Mutta minusta talon asukkaat puhuivat siinä hyväntekeväisyysjutussa ihan tosissaan! Ei yleensä vitsailla hyväntekeväisyydellä vai pitäisikö hyväntekeväisyyden olla joku suuri vitsi ja vitsailun aihe?

Lisäksi minä itse en olisi voittorahoista senttiäkään hyväntekeväisyyteen jos itse olisin voittanut eli en sen vuoksi tästä asiasta kirjoitellut vaan siksi, että minua ihmetyttää, että ensin luvataan toista ja sitten se totuus ei pädekään. Mistä te muut edes tiedätte, että kyseessä oli mikään vitsi (jos siis oli). Mielestäni siinä tosiaan oltiin ihan tosissaan eikä siinä paljon naureskeltu. Esim. Tiinakin sanoi ihan normaalilla äänellä, että hän ei antaisi yhtään hyväntekeväisyyteen voittorahasta.
No kyllähän tuo hyväntekeväisyysjuttu oli ihan selkeästi läpänheittoa. Nauraenhan pojat sen sanoivat.
I am the sunshine of my life!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Joulu 2005 23:24

Saaga kirjoitti:
gemini kirjoitti:En ole provo edelleenkään! Mutta minusta talon asukkaat puhuivat siinä hyväntekeväisyysjutussa ihan tosissaan! Ei yleensä vitsailla hyväntekeväisyydellä vai pitäisikö hyväntekeväisyyden olla joku suuri vitsi ja vitsailun aihe?

Lisäksi minä itse en olisi voittorahoista senttiäkään hyväntekeväisyyteen jos itse olisin voittanut eli en sen vuoksi tästä asiasta kirjoitellut vaan siksi, että minua ihmetyttää, että ensin luvataan toista ja sitten se totuus ei pädekään. Mistä te muut edes tiedätte, että kyseessä oli mikään vitsi (jos siis oli). Mielestäni siinä tosiaan oltiin ihan tosissaan eikä siinä paljon naureskeltu. Esim. Tiinakin sanoi ihan normaalilla äänellä, että hän ei antaisi yhtään hyväntekeväisyyteen voittorahasta.
No kyllähän tuo hyväntekeväisyysjuttu oli ihan selkeästi läpänheittoa. Nauraenhan pojat sen sanoivat.
Noh noh, perttu ja muut huumorintajuiset kyllä ymmärtävät että vitsiä siinä heitettiin :) Eihän kummelissakaan sketseissä hahmot nauraneet. Jätetään huumorintajuttomat rauhaan ja

Toivotetaan Onnea Isä Pernoolle!

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 01 Joulu 2005 23:40

Punde kirjoitti:Noh noh, perttu ja muut huumorintajuiset kyllä ymmärtävät että vitsiä siinä heitettiin :) Eihän kummelissakaan sketseissä hahmot nauraneet. Jätetään huumorintajuttomat rauhaan ja

Toivotetaan Onnea Isä Pernoolle!
Näinhän se asia on ja näin me teemme, siispä onnea Pertulle.
:festari:
I am the sunshine of my life!

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Joulu 2005 07:06

Onnea Perttu!

Minulle olisi loppujen lopuksi kelvannut kenen tahansa voitto, kuten johonkin taisin kirjoittaa, mutta silti tuli hyvä mieli, kun Perttu voitti. Luulen, että Tiina tai Antti ei ehkä olisi osannut olla noin tyyni, vaikka aika sekaisin Pertun pää olikin.

Tuosta hyväntekeväisyysjutusta, saa nähdä, en ole kyllä yllättynyt vaikka Perttu johonkin osan laittaisi. Se tuntuisi jotenkin Perttumaiselta.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 02 Joulu 2005 07:37

Onnea vaan Pertulle :cheers Kippis ja kulaus vaan. Ihan oikeaan osoitteeseen meni 50 donitsia...

Kun en viimeisen viikon aikana ehtinyt ohjelmaa seurata oikeastaan lainkaan, oli ihan sama voittaako Perttu vai Antti. Se oma "ohjelman voittaja" kun poistui talosta jo muutama viikko sitten :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 02 Joulu 2005 09:59

Onneksi olkoon Perttu. Perttu antoi itsestään hyvän vaikutelman finaalissa; oli nöyrä ja kiitollinen. Minkäänlaisia myötähäpeän tunteitakaan ei tullut. Perttu osasi ottaa tarpeeksi rennosti, eikä yrittänyt lähteän väkisin vetämään jotain showta. Sivistymättömyys jäi täysin taustalle voitonjuhlissa. Ärsyttikö muuten ketään muuta et se "nevö höörd of" bändi yritti varastaa Pertun ukkosen siinä lopussa.

Julkkisten kommentit Pertusta on mun mielestä vähän alentuvia. Ilmeisesti Perttua on helppo hehkuttaa, kun voi itse tuntea olevansa häntä fiksumpi.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 02 Joulu 2005 13:51

Perttu kertoi Radio Novan haastattelussa että aikoo antaa rahaa myös hyväntekeväisyyteen kuten on tullut luvattua, ei kertonut tarkemmin summaa tai kohdetta.

Kertoi myös että olisi kiinnostunut tv-projekteista, mutta että sellaisia ei vielä ole tarjottu.

Ei keksinyt haastattelussa yhtään uutta pöördismiä :) Kuulemma saanut pari Perttu-paitaa ja pipon, eikä ole vielä käynyt fanisivuillaan.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Joulu 2005 16:31

TSN kirjoitti:Perttu kertoi Radio Novan haastattelussa että aikoo antaa rahaa myös hyväntekeväisyyteen kuten on tullut luvattua, ei kertonut tarkemmin summaa tai kohdetta.
Hyvä Pörde! On se sanojensa mittainen mies eli tosipitkä! :D

Tänään vierailee myös Rubinho&Joneksessa.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 02 Joulu 2005 20:45

Hienoa, että Perttu aikoo antaa osan rahoistaan hyväntekeväisyyteen kun kerran sellaista jo BB:ssä lupaili.

Lisään vielä, että Pertun haastattelu oli eilisen voiton jälkeen jo ihan hyvä. Tai siis enää niitä Pertun ärsyttäviä piirteitä ei ollut siinä haastattelussa juuri yhtään.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 02 Joulu 2005 23:01

Muutenki katon hirveän vähä telkkaria, joten te varmaan kerrotte täällä, millainen Perttu oli Ruupenissa. En viitsinyt tuon takia vaivautua.
I am the sunshine of my life!

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 02 Joulu 2005 23:04

Pertulla oli "Keitit hyvät perunat - Halataan" -sininen T-paita päällä. Eipä siinä haastattelussa mitään kamalan uutta ja ihmeellistä ollut. Perttu sanoi ehkä haluavansa televisiotyötä, myös kameran takana olisi Pertusta kiva työskennellä esim. BB-projektissa.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 03 Joulu 2005 11:33

Perttu oli tällä kertaa ihan Perttu. Ei jännittänyt ollenkaan niin paljon kuin suorissa lähetyksissä (tämähän oli kai nauhoitus?), vaikka sanoikin jännittävänsä. Ruben taisi saada Pertun jollain tapaa vapautumaan. Tuli vielä ihan ensimmäisenä, joten ei tarvinnut edes katsoa koko ohjelmaa :D.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Joulu 2005 11:42

Ilta-Sanomat 3.12.2005 kirjoitti:
Suomen ensimmäisen Big Brotherin torstaina voittanut Perttu Sirviö suunnittelee lahjoittavansa osan 50000 euron voittopotistaan hyväntekeväisyyteen.

- Hyväntekeväisyys on yksi kohde, mihin aion rahaa käyttää. Lahjoitan Punaiselle Ristille siivun. Heillä varmaan on keräyksiä nyt, kun joulukin on tulossa, Perttu kertoo.

Aiemmin pudonneet kilpailijat ovat kehuneet Big Brotheria hienoksi kokemukseksi ja kertoneet yhteen ääneen, etteivät kadu osallistumistaan. Perttu vastaa yllättäen eri tavalla.

- Nyt kun tiedän kilpailun heikkoudet ja vahvuudet, en osallistuisi siihen uudestaan.

Syy mielipiteeseen on sama, joka sai Kathyn jättämään kilpailun kesken: pieni asunto ja piha alkoivat kuukausien aikana ahdistaa.

- Kavereiden näkemistä odotan paljon, mutta kyllä vapaus tehdä mitä haluaa on nyt ykkössijalla. Talossa tila tuntui loppuvan kesken, Perttu miettii.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”