Kaarlo Nisso

Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Marras 2006 11:48

jimpo kirjoitti:Onkos tämä Kaarlo takaisin -villitys pelkästään anti-Mira-masinointia, vai onko joku oikeasti haluamassa Kaarloa ihan itsensä takia taloon? Mua kummastuttaa.
Luultavasti suurimmaksi osaksi anti-Mira-masinointia. Moni varmasti haluaisi antaa ennemmin äänensä esim. Tatulle tai Jennille, mutta antaakin Kaarlolle, koska ei halua Miraa takaisin taloon. Mun mielestä se on kyllä aika typerää, mutta samapa tuo mulle miten kukin äänestää...

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Marras 2006 12:51

jimpo kirjoitti:Sikäli kyllä ymmärrän, että voisi olla ihan viihdyttävää katsoa miten Kaarlolla pettää hermot ja se saa raivareita, mutta eihän siellä talossa ole enää ketään kelle se napsuisi.
Mietippä Olli vs. Kale spekulaatiosessioita. :wink:

Ei Mirallakaan ole mitään annettavaa/viihdyttävyyttä, ja se voisi voittaa koko paskan, mikä pitää estää oli sitten kyse kenestä tahansa. Aika helppo päätös loppujen lopuksi. Kalen rahkeet eivät riitä koko shaibelin viemiseen.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 21 Marras 2006 13:23

No, tuskin mitään hirveitä raivareita tms. enää viimeisellä viikolla tullaan näkemään. En missään nimessä äänestä Kaarloa, jopa Mira vituttaisi ainakin asukkaita enemmän, jos sitä tällä haetaan. :(

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 21 Marras 2006 14:28

Heh, hauskaa jos joku haluaa Kaarlon takaisin niin pakkohan sen on olla sitten Miran masinointia :wink:

Itseni kohdalla Kale on ollut suosikki tokalta viikolta asti. Tatu tuli vähän myöhemmin niinkuin Jebakin. Kaarlon tai Tatun haluaisin kuitenkin taloon vielä vikaksi viikoksi. Miran ja Kaarlon välillä näyttää tuo homma ratkeavan joten miksi ihmeessä äänestäisin vaikka Jebaa jolla on paljon huonommat mahdollisuudet.
Kuva

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 21 Marras 2006 15:57

Mä oon ollu alusta asti Kaarlon ja Hannen kannattaja, ja koska Hanne melko varmasti tippuu niin sitä suuremmalla syyllä haluan Kalen takaisin taloon että viimeisillä päivilläkin olisi jotain katsomista :!:

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 21 Marras 2006 20:21

Boost kirjoitti:Heh, hauskaa jos joku haluaa Kaarlon takaisin niin pakkohan sen on olla sitten Miran masinointia :wink:
No sillähän mä kysyinkin, että onko se niin vai haluaako joku oikeasti Kaarlon taloon. Kun valtaosa jutuista mitä oli silmään osunut oli näitä "apua, pidetään Mira poissa, se onnistuu parhaiten niin että kaikki yhdessä rintamassa äänestää Kaarloa".

Minusta ideaalitilanne olisi se, että suosikkiäänestyksessä jokainen äänestäisi omaa suosikkiaan eikä pelaisi peliä, joten kaikki kunnia niille jotka äänestävät oikeasti Kaarloa siksi että haluavat miehen taloon.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 21 Marras 2006 20:26

jimpo kirjoitti: Minusta ideaalitilanne olisi se, että suosikkiäänestyksessä jokainen äänestäisi omaa suosikkiaan eikä pelaisi peliä, joten kaikki kunnia niille jotka äänestävät oikeasti Kaarloa siksi että haluavat miehen taloon.
Totuus vain on se että Miralla on kiitettävästi "vihamiehiä". Tiedän kymmeniä tyyppejä joille on ihan sama kuka voittaa tms kunhan se ei ole se "kitisevä *****" :roll:
Kuva

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 21 Marras 2006 21:04

jimpo kirjoitti:Minusta ideaalitilanne olisi se, että suosikkiäänestyksessä jokainen äänestäisi omaa suosikkiaan eikä pelaisi peliä, joten kaikki kunnia niille jotka äänestävät oikeasti Kaarloa siksi että haluavat miehen taloon.
Pelaahan ne tuolla talossakin peliä, jotta saisivat torpedoitua pahat haastajat ulos, miksi me täällä kotikatsomossa ei tehtäis samaa?
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Viesti Kirjoittaja Marjo » 21 Marras 2006 22:09

Mä en hirveästi pitänyt Kalesta silloin kun oli talossa, mutta noista pudonneista se on kyllä varteenotettavin vaihtoehto taloon palaajaksi. Kalen esiintymiset talk showssa toivat myös monta lisäpistettä.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 22 Marras 2006 10:12

jimpo kirjoitti:Kaikki kunnia niille jotka äänestävät oikeasti Kaarloa siksi että haluavat miehen taloon.
Tuskin kaikki äänestävät Kaarloa takaisin taloon vain sen takia että vältyttäisiin Miran taloon palaamiselta. Itse ainakin kuulun näihin "aitoihin- Kaarlo faneihin, jotka haluavat nähdä Kaarlon huumorijuttuja ja kilahduksia :lol:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 22 Marras 2006 11:14

Siru84 kirjoitti:Kaarlon huumorijuttuja ja kilahduksia :lol:
Mä vähän luulen, että Kaarloa nolottaa siihen malliin talossa aiemmin riehuminen, että tuskin enään kilahtelee.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 22 Marras 2006 11:17

Siru84 kirjoitti:Itse ainakin kuulun näihin "aitoihin- Kaarlo faneihin, jotka haluavat nähdä Kaarlon huumorijuttuja ja kilahduksia :lol:
Kaarlon omien häätöä seuranneiden kommenttien perusteella voisi ajatella, että comeback-Kaarlo olisi paljon tietoisempi omasta käytöksestään. Toisin sanoen ei kilahduksia, ei varsinkaan enää viidessä päivässä.

Cleithrum
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Syys 2006 11:31
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Cleithrum » 22 Marras 2006 11:25

Olisi aivan parhautta jos saataisiin Kale mukaan remmiin vikaksi viikoksi, jaksaisi taas keskittyä vähän enemmän BB:hen. Fanitin Kalea Talossakin, joten oma äänestykseni ei ainakaan ole pelkkää Mira-hatea vaikka osaksi ehkä sitäkin :roll:
Jenni & Kaarlo & Sari!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Marras 2006 13:38

http://funchal.fmdm.net/aller7/bbhaasti ... 058_v.html

Tuossa haastattelussa Kaarlolla oli sellainen tunne, että hänet vielä pyydetään takaisin taloon ja hän hakee potin pois. Toivottavasti Kaarlo ei ole selvännäkijä. :shock:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Marras 2006 13:58

Spencer kirjoitti:http://funchal.fmdm.net/aller7/bbhaasti ... 058_v.html

Tuossa haastattelussa Kaarlolla oli sellainen tunne, että hänet vielä pyydetään takaisin taloon ja hän hakee potin pois. Toivottavasti Kaarlo ei ole selvännäkijä. :shock:
Kaarlo on meedio!!! :roll:
Eiköhän tuo käänne ole kerrottu pudonneille asukkaille jossain vaiheessa, että tietävät varautua.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Marras 2006 14:12

Sihijuoma(n) kirjoitti:Kaarlo on meedio!!! :roll:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Meedio kirjoitti:Meedio (lat. medium, "keskellä oleva") on spiritismin mukaan ihminen, jonka välityksellä henkiolennot, varsinkin vainajien henget, voivat vaikuttaa aineelliseen maailmaan ja lähettää ihmisille tiedonantoja.
:lol:

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 23 Marras 2006 14:35

jimpo kirjoitti: Minusta ideaalitilanne olisi se, että suosikkiäänestyksessä jokainen äänestäisi omaa suosikkiaan eikä pelaisi peliä, joten kaikki kunnia niille jotka äänestävät oikeasti Kaarloa siksi että haluavat miehen taloon.
Nii no ideaali ja ideaali... Maailmakin olisi kiva mesta ilman korruptiota. Mun mielestä ideaalitilanne on se, että edes iso osa katsojista on tyytyväisiä lopun bb-kauden aikana (=kun miraa ei taloon päästetä). Ei niillä keinoilla niin väliä. Ei tämä ole kuitenkaan kuin "viihdettä" ja peliä :wink:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 23 Marras 2006 17:44

Kaarlo taloon, jee :festari: ;)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Marras 2006 22:23

Hyvä Kale!!!!!!!!!! :lol:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 26 Marras 2006 22:24

Jes! Pikkasen hyvä fiilis. :wink:
Kuva

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 26 Marras 2006 22:27

J E S
Näin pitikin tapahtua.

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 26 Marras 2006 22:38

uuh kivakiva:)
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”