Mia Reijonen

Vastaa Viestiin
MissBB
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2006 19:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja MissBB » 02 Loka 2006 15:17

Aika ärsyttävän olinen ja teennäisen. Mutta se on vasta alku fiilis Katotaan sitä sit myöhemmin. Mutta itse poltan ja musta noi Kakin ja muiden tyyli olla polttamatta on upeeta. Hyvää se vaan tekee kaikille tupakoitsijoille pieni breikki.Itsee kanssa nolottais käyttää safkarahat röökiin, kuitenkin aika yhteisrahoista kyse. Mutta tää mielipide jakautuu kahtia, kuten aina eli tää oli mun mielipide :)
"Auta kesää,syö lunta"

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Loka 2006 15:25

Btw 31vee :shock:
Näyttää hyvinkin paljon nuoremmalta.

sickboxing
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 28 Elo 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja sickboxing » 02 Loka 2006 15:52

Mia vaikuttaa oikein kivalta ja mielestäni hänen äänessä ei ole mitään vikaa.

Onko jo selvinnyt onko hänkin Forumis töissä vai missä Mira nyt olikaan töis. :P

Ja mitä helvettiä, Karillako on sitten hyvä ääni? Ihan hirveä.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Loka 2006 16:08

kyllä mian ääni on kaikkea muuta kuin korvia hivelevä. Sellainen helsinkiläinen sihahtava S kirjain lausuttaessa.
Tällä blondilla sentään näyttäis olevan aito tukka, toisin kuin sarilla (ja heidillä).

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 02 Loka 2006 17:30

Vaikuttaa tosi yksinkertaselta ehkä jopa laiskalta. Eli tyypillinen blondi :roll:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 02 Loka 2006 19:00

sally kirjoitti:kyllä mian ääni on kaikkea muuta kuin korvia hivelevä. Sellainen helsinkiläinen sihahtava S kirjain lausuttaessa.
Tällä blondilla sentään näyttäis olevan aito tukka, toisin kuin sarilla (ja heidillä).
Jep, jep, jep! Hyvä, että tämä tsadin-S on muuallakin huomattu, kun tuntuu ettei sen tiedetä olevan edes olemassa. Rehellisesti sanottunahan tämä on ikävä pikkuseikka, mutta jos tyyppi alkaa ärsyttämään jonkin muun takia niin ässän sihauttelu tuplaa ärsytyksen.

Ihan mielenkiinnolla seuraan, hyppääkö Kakin syliin jossain vaiheessa. Edellyttäen, että Kaki kehtaa (saa Sarilta luvan).

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Loka 2006 19:09

Oh.. my.. god!!! Oon kuullut tämän naisen sanovan suunnilleen kolme lausetta ja voi taivas mie toivon ettei se puhu enempää. Koskaan. Miun kuullen ainakaan.

Joo, kyllä varmaan minunkin murteeni ärsyttää jotain ihmistä. Siitä huolimatta. Tsiisus.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Loka 2006 19:22

Liisi kirjoitti:Joo, kyllä varmaan minunkin murteeni ärsyttää jotain ihmistä. Siitä huolimatta. Tsiisus.
On kyllä niin leuhkan kuuloinen puhetyyli tällä muijiksella ettei mitään rajaa. Uusi iina.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Loka 2006 19:41

Ääni ja puhetyyli kertovatkin ihmisestä jo kaiken. :wink:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 02 Loka 2006 19:45

Sinun ääntäsi ei ole edes tarvinnut kuulla ja tiedän aika paljon sinusta. :wink:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Loka 2006 19:48

David Mills kirjoitti:Sinun ääntäsi ei ole edes tarvinnut kuulla ja tiedän aika paljon sinusta. :wink:
Noh noh pikku kerubini. Pidetäänkö kuitenkin tämä ketju aiheessa Mia. Kosiokirjeitä voit sitten lähetellä privalla. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 02 Loka 2006 19:49

Big Mother kirjoitti:Ääni ja puhetyyli kertovatkin ihmisestä jo kaiken. :wink:
Tärkein kriteeri toisen ihmisen arviointiin on tietysti ulkonäkö, mutta kyllähän äänestä ja puhetyylistä voi päätellä yhtä ja toista. :D

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Loka 2006 20:08

Mä en kyllä huomaa mitään negatiivista Mian puhetyylissä tai äänessä, mut asunkin Helsingissä ja olen saanut siedätyshoitoa jo vuosia tästä niin parjatusta stadin slangista (jota itseasiassa Tatu ja Monkeykin puhuivat). :wink:
Who is she? Where did you find her?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Loka 2006 20:16

Mia vaikuttaa hieman pelottavalta. Maaninen, alavireinen katse ja sitten yhtäkkiä jotain pientä kommenttia.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Loka 2006 20:18

Mie en mielestäni arvostellut Mian persoonaa puhetyylin perusteella. Sanoin vaan että se ärsyttää suunnattomasti ja mielelläni olisin kuulematta sitä jatkossa. Myös Monkeyn ja Tatun muutamat slangisanat särähtivät korvaan, mutta yleensä miehiltä puuttuu se nasaali ja sihinä-S mikä naisilla kyseisessä puhetyylissä korostuu ja on miusta aivan kestämättömän kuuloista.

En voi sietää myöskään erään radiokanavan aamutiimin naisjuontajan puhetyyliä, puhuu hyvin samantyylisesti kuin Mia, mutta tykkään silti tästä juontajasta. Että ehkä Miallakin on vielä toivoa.

Kuitenkin, kaikkien kukkien pitäisi varmaankin antaa kukkia. Kyllähän miunkin viäntö on varmaan toisinaan rasittavan kuuloista.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Loka 2006 20:21

Aina naista ei voi sanoa kauniiksi, vaikka olisi hoikka vartalo ja vaaleat pitkät hiukset.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 02 Loka 2006 20:29

Minä puolestani en ole huomannut mitään erityisen helsinkiläistä Mian puhetavassa. Omituinen tämä mielikuva helsinkiläisestä sihahtavasta s-kirjaimesta. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Itse olen kuullut tuollaista ässättelyä enemmän ihan muilta kuin helsinkiläisiltä.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 02 Loka 2006 20:38

silmä kirjoitti:Omituinen tämä mielikuva helsinkiläisestä sihahtavasta s-kirjaimesta. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Itse olen kuullut tuollaista ässättelyä enemmän ihan muilta kuin helsinkiläisiltä.
En minäkään ole kuullut, että helsinkiläiseen (tai oikeastaan stadilaiseen) "murteeseen" (slangiin) kuuluisi sihahtava s-kirjain ?!

Olen tosin asunut koko ikäni periferiassa (tällä hetkellä kehä III:sen eteläpuolella tosin), enkä esim. keskustassa.

Ei ole tullut ennen puheeksikaan kenenkään kanssa. En muista. Täytyypä kuunnella Miaa tarkemmin...ja kilauttaa kavereille. ;)

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Loka 2006 20:45

No okei, miulla ei ole empiiristä tietoa siitä että tuo suhahtava ässä liittyisi erityisesti Stadin murteeseen. On vain käsitys siitä, koska ainakaan yksikään täältä päin oleva ihminen jonka olen tavannut (niitä on ehkä muutama) ei puhu niin. Eikähän nyt jokainen Hesalainenkaan, joten sillä lailla. Olipahan se nyt mistä hyvänsä lähtöisin, se on pahan kuuloista.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 02 Loka 2006 20:57

Pikkuseikka, kuten sanoin, mutta voi alkaa ärsyttämään jos sille päälle satun.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 04 Loka 2006 09:45

mun mielestä Mia on miellyttävän oloinen nainen... ja puheääni on kuin paksua suklaata... aivan ihanaa... minä tykkään... Ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä mutta minusta Mia on erikoisen näköinen positiivisella tavalla ja kauniskin... nenää tietenkin voisi korjailla, mutta ei liikaa...

sitäpaitsi uskon viileän olemuksen alla olevan särmää hyvinkin paljon... minä tykkään Miasta :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Loka 2006 12:52

Mia asukkaana on miellyttävä. Eikä se puhe todellakaan ainakaan omiin korviini kuulostanut mitenkään hirveältä enkä ole itse edes helsinkiläinen. Mielestäni monet muut helsinkiläiset puhuvat murrettaan paljon enemmän kuin vaikka Mia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”