Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Elo 2006 00:50

Puhuu paljon muttei silti ärsytä toistaiseksi lainkaan. Muita asukkaita alkaa tosin varmasti ärsyttää jossain vaiheessa jos alkaa enemmänkin määräillä. Toivottavasti ei hänkään lähde ainakaan ensimmäisenä.

bbfanittaja
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 28 Elo 2006 13:56

Viesti Kirjoittaja bbfanittaja » 29 Elo 2006 08:21

Mielenkiintoista huomata myös se, että ohjaaja taitaa olla tykästynyt Miraan, nimittäin kuvaa sitä jatkuvasti :D

Avatar
Sarah
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 11 Helmi 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Sarah » 29 Elo 2006 09:47

Miraa tosiaan kuvattiin paljon ekana iltana.
Mun mielestä, vaikka olikin paljon äänessä, vaikutti ihan mukavalta, empaattiselta tyypiltä.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 29 Elo 2006 10:53

Kuuhullu kirjoitti:...Itse kuitenkin keskustelen ensivaikutelmien pohjalta; tokihan viime kaudella mielipiteeni muuttui kaikista ahkerasti.
Niinpä niin. Eli huomasit itsekkin, ettei kannattaisi hutkia ennenkuin tutkii. :D Ensin haukutaan, sitten mielipiteet muuttuu. Vastasit juuri sellaisena henkilönä jota tekstissäni tarkoitin. 8)

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 29 Elo 2006 16:06

Mä tykkään nyt kyllä hirveästi Mirasta. Vaikka puhuukin paljon, se ei mielestäni puhu ärsyttävällä tavalla, vaan silleen että musta on kiva kuunnella. Ja söpö hymy, plussaa laseista tänään :D

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 29 Elo 2006 16:40

Pidän hänestä. Pirteän oloinen ja hauska.

Minni
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 03 Elo 2006 20:11

Viesti Kirjoittaja Minni » 29 Elo 2006 17:13

Joo, mä oon kans antamassa mahdollisuutta Miralle. Katsotaan..

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2006 18:54

Heikki kirjoitti:Niinpä niin. Eli huomasit itsekkin, ettei kannattaisi hutkia ennenkuin tutkii. :D Ensin haukutaan, sitten mielipiteet muuttuu. Vastasit juuri sellaisena henkilönä jota tekstissäni tarkoitin. 8)
Heikki-boy :D Varmasti jokaisen meidän mielipiteet muuttuvat näistä ihmisistä kerran jos toisenkin. Elämässäni ei ole yhtäkään ihmistä, joka olisi vastannut täysin nk. ensivaikutelmaa, tai ajattelisin hänestä samalla tavalla kuin ennen. Jumalan (vaikken kyseiseen voimaan niin uskokaan) kiitos ihmiset muuttuvat ja itse siinä mukana!

Tämä sarja on sellaista aivot narikkaan viihdettä, on ihan kiva katsella, mitä puuhailevat ja heittää mielikuvia, jotka muuttuvat.

Esimerkiksi myönnän, että tänään Mira on parantanut eilisestä ja täällä kirjoittelen OMIA näkemyksiäni, emmehän me onneksi kaikki voi olla kaikista samaa mieltä. Siksi mielestäni on naurettavaa, jos joku kehoittaa olemaan heittämättä mielikuvia kehiin. Miksi nämä ketjut täällä oikeastaan muuten olisivat. Emme varmasti ala täällä muodostamaan yleistä nk. pakollista käsitystä kenestäkään. Jos joku henkilö minua ärsyttää, niin aion toki myös kommentoida siitä, elleivät säännöt sitä kiellä.

Menee off-topiciksi, mutta joka tapauksessa Mira on parantanut sijoitusta minun listallani, mutta silti jälkipäässä sitä listaa. Se että on viehättävä ei vaan riitä.

EDIT: Lisättu off-topic huomautus ja viimeinen lause.

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 29 Elo 2006 18:57

Mä en näe Miraa sellasena fitness-tyyppinä ollenkaan, vaikka siitä on vaan kaksi vuotta aikaa, ku oli niissä kehonrakennuskisoissa. Siis hoikka ja hyväkroppanen nainen, mutta jotenki odottaisin et enemmän näkyis lihasta!

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 29 Elo 2006 19:22

Kyseessä ei ollut kehonrakennuskilpailut, vaan Body Fitness. Kaksi TÄYSIN eri asiaa. Kehonrakennuksessa rakennetaan lihasta, Body Fitnessissä etsitään naisellista ja urheilullista sekä tasapainoista kehoa.
Tietenkin lihasta pitää olla, mutta se ei ole pääasia.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 29 Elo 2006 19:34

Mutta hyvä fitness-rusketus on Miralla päällä. Taitaa olla luonnostaan tuollainen tummanoloinen, aurinkossa tarttuu varmaan helposti hyvä väri.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 29 Elo 2006 19:55

Mira ei kertomansa mukaan pystynyt kuuntelemaan viime vuoden törkeyksiä. Tarkoitti aivan erityisesti Iinan peräreikälaulua, näin ymmärsin. Kauhuissaan oli ollut, järkytetty.

Niin varovainen, niin turmeltumaton.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2006 23:48

Kova se on ainakin dokaamaan ja laulamaan :)
Ihan viihdyttävää katsella tuota saunasessiota.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 03:41

Sen verran voin sanoa, että tytöistä Mira ei tykkää "sillä tavalla". Tunnen tämän naisen läpikotaisin, eikä tuo väite pidä lainkaan paikkaansa.

Bi-seksuaalia Mirasta ei saa tekemälläkään. Eli vain MIEHET kelpaavat.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 30 Elo 2006 13:21

Älä nyt pilaa mun fantasioitani... :cry:



:lol:


EDIT: Tämä siis oli Heikin viestiin

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 13:49

Taidat olla Heikki Miran ex, kun Mira näytti jostain Ex-Heikistä juuri puhuvan, jonka rasvaprosentti oli joskus 4 ja sitä ihmettelivät Sarin ja Tatun kanssa.

Offtopic:
Muuten ei minunkaan ex-aviomieheni koskaan uskonut, että olen BI. Tuntui hassulta joutua vääntämään rautalangasta asiaa omalle siipalleen.... :lol:

Muusta en tiedä, mutta viime yönä kätteli Aria ja toivotteli tervetulleeksi kerhoon, kun mies kertoi olevansa BI.

Niin ja Mira on tosiaan parantanut sijoitusta minun "listallani", kun antaa muillekin suunvuoron, mutta ei silti hissuttele... eilen aukeni uusia ulottuvuuksia... Ihan ok tapaus, kuten tuossa jossakin toisessa ketjussa kai jo tuntojani tiivistin.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 13:51

No se on sitä Miran huulenheittoa.. Uskokaa pois vaan, ei ole bi. Etsi vaan nauhalta ja kuuntele uudelleen se juttu.

Olen keskustellut tuosta asiasta Miran kanssa joskus, eikä viitteitä sellaiseen ole yhtään. Minä jos kuka tietäisin siitä... Joten sorry kuvitelmien mureneminen.

Melkein kolme vuotta oltiin kihloissa, nykyään parhaat ystävät... tai jotain... :wink:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 13:53

Ari kysyi onko hän ainoa nk. vähemmistön edustaja. Sitten alkoi kertoa olevansa BI, ja Mira ojensi kätensä: "Tervetuloa kerhoon"... Muuten siitä ei kai enää keskusteltu, mutta niinpä sanoi viimeyön tunteina :)Minulle hänen seksuaalinen suuntautumisensa on ihan sama :)

Edit: Sitten sen on mentävä kännin piikkiin :D

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 30 Elo 2006 13:59

Juu vitsillähän mä, ei Miran heterous estä fantasioitani lainkaan :D


...Eikun siis... Ei mulla mitään fantasioita ole...

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 14:01

Kännin piikkiin. :D

Mira on keskustellut omista asioistaan aika vapaasti minulle, eikä meillä ole koskaan ollut sellaisia salattavia asioita. Olisi kertonut myös tästä asiasta, jos olisi sellaista suuntautumista.

Eihän siinä mitään pahaa olisi eikä haittaisi minua, mutta katkaisenpa turhilta huhuilta siivet.. :P

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Elo 2006 14:06

Heikki kirjoitti: Melkein kolme vuotta oltiin kihloissa, nykyään parhaat ystävät... tai jotain... :wink:
Jospa ajoit sen lesbouteen? :wink:
No ei tosi...

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 14:07

No tätä keskustelua Miran biseksuaalisuudesta ehkä kannattaisi jatkaa vasta sitten, kun Heikkikin on kyseisen pätkän nähnyt. Jos subi nyt näyttää sen kyseisen pätkän pöytäkeskustelusta.

Näin sen livenä itsekin, ja kyllä mä ainakin Miraa sen perusteella uskoin. Jos oli pelkkää huulenheittoa niin en huomannut. Eli sen perusteella mennään mitä nähdään ja kuullaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”