Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 405 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Seuraava
 Subin Viralliset BB-sivut 
Kirjoittaja Viesti
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 03 Syys 2008 14:53
Realcowboy kirjoitti:
Petri kirjoitti:
Asukkaathan sen päättävät montako äänestyksessä loppujen lopuksi on nimeämisillään.

Tarkoitin siis, että pyritään ottamaan viisi tai useampia äänestykseen, tietysti nimeämisten perusteella.
Esimerkiksi valenimeämisistä Marko, Minna, Marianne, Marianna ja Risto.

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008 ... iset.shtml

Tai tästä Satu, Henri, Kadi, Maxine ja Piia:
http://www.sub.fi/bigbrother2007/nimeam ... tml?560468

No olisi toivottavaa, että BB noudattaisi omia sääntöjään noita äänestykseen meneviä määrättäessä. Toki BB voi halutessaan muuttaa niitä miten haluaa, mutta reiluuden kannalta nimeämissäännön muuttaminen jollain viikolla ei olisi hyvä asia. Siinä mielessä äänestykseen ainoastaan kaksi eniten ääniä saanutta tai mikäli joku on heidän kanssaan tasapisteissä niin sitten useampi asukas.

Tämän vuoden säännöissä sanotaan näin:

"Talon asukkaille kerrotaan myöhemmin ketkä kaksi asukasta on nimetty äänestykseen. "

03 Syys 2008 14:53
Profiili
BB-talon päällikkö

Viesti Lähetetty: 04 Syys 2008 15:48
BB-nettisivuille on nyt lisätty uutishaku sivun uutissivun ja erikoisuutissivun oikeaan laitaan. Haku voidaan tehdä päivän, viikon, tägin tai asukkaiden mukaan. Haut on tehty erikseen uutisille ja erikoisuutisille.

EDIT: Linkit siistimpään muotoon.

04 Syys 2008 15:48
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 04 Syys 2008 16:21
Jacobus kirjoitti:
BB-nettisivuille on nyt lisätty uutishaku sivun uutissivun ja erikoisuutissivun oikeaan laitaan. Haku voidaan tehdä päivän, viikon, tägin tai asukkaiden mukaan. Haut on tehty erikseen uutisille ja erikoisuutisille.

EDIT: Linkit siistimpään muotoon.

Aivan loistavaa, tätä on odotettu!!! :)

04 Syys 2008 16:21
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 04 Syys 2008 21:08
Kyllä, tuota vanhojen uutisten hakumahdollisuutta on odotettu. Sivujen taso pomppasi tuon myötä huomattavasti ylöspäin, mutta ne jäävät vielä aavistuksen viimevuotisista (asukkaiden tiedot olisi mukava nähdä tuosta yläreunan palkista joka ei ainakaan minulla onnistu).

Viimeksi muokannut Tirkka päivämäärä 06 Syys 2008 22:42, muokattu yhteensä 1 kerran

04 Syys 2008 21:08
Profiili
Sveitsi

Viesti Lähetetty: 06 Syys 2008 22:09
Nettisivut on nykyään huonommat. Missä viipyy talon 3D-esittely ja etusivulla kun siirrät hiiren asukkaan kuvan päälle niin ei näy muita tietoja kuin nimi. Viime vuonna oli paaaljon paremmat sivut.

06 Syys 2008 22:09
Profiili
BB-talon päällikkö

Viesti Lähetetty: 06 Syys 2008 22:20
Sivut on hyvin linjassa virallisen (järkyttävän sekavan) foorumin kanssa.

06 Syys 2008 22:20
Profiili
Asukaskokelas

Viesti Lähetetty: 07 Syys 2008 15:14
Jes, vihdoin ja viimein tajusivat laittaa sen uutisarkiston. :)

07 Syys 2008 15:14
Profiili
Reiska

Viesti Lähetetty: 08 Syys 2008 00:25
Sivuston "Erikoisuutiset" osiossa on asukkaiden tunnelmia tekstinä ja videona heti kohta häädön jälkeen.

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008 ... inen.shtml

08 Syys 2008 00:25
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 08 Syys 2008 17:44
Häädetyt asukkaat ovat perinteiseen tyyliin verkkovieraina aina Extran haastattelun jälkeen. Big Brotherin sivuille on ilmestynyt oma alakohtansa verkkovierailuja varten.

08 Syys 2008 17:44
Profiili
Vuoden Foorumilainen 2009

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 14:55
Lainaa:
Tänä vuonna kaikki on toisin!
09.09.2008 15:35

Tänä vuonna Big Brotherissa rikotaan rajoja. Hyvänä esimerkkinä toimii käynnissä olevan viikkotehtävän täysin erilainen aloitus!

Tällä kertaa viikkotehtävä ampaisi käyntiin totutusta poikkeavalla tavalla: muitten asukkaitten lukiessa tehtävänantoa oli Niko päiväkirjahuoneessa tietämättömänä tehtävän sisällöstä. Ummikkona hän joutui yksin päättämään kaikkien asukkaitten puolesta viikkotehtävän vedonlyöntiprosentin! Tämän keikauksen katsojat tulevat näkemään tämän ilan Big Brother –ohjelmassa.

Subject-yhteisössä on spekuloitu uuden viikkotehtävän roolijakoa. Pääsevätkö naisetkin nauttimaan lorvimisesta ja Isoveljen hemmottelusta?

BB:n pääohjaaja Kim Sainion mukaan yhteisö voi tänä vuonna odottaa tuotannolta miltei mitä tahansa. Tästä esimerkkinä voidaan mainita esimerkiksi ensimmäisen viikon valenimeämiset, valehäätö sekä annettu salatehtävä.

– Tähän päälle voidaan vielä lisätä varsinaisen häädön yhteydessä toteutettu tuplahäätö. Koskaan aikaisemmin tätä ei ole toteutettu Suomen Big Brotherissa, Sainio liekittelee.

Pääohjaaja lataa vielä jättiyllätyksen tämän viikon lopulle:

Sunnuntaina paukkuu ja rätisee, Sainio myhäilee.

:o

09 Syys 2008 14:55
Profiili
Sveitsi

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 15:19
[juuso] kirjoitti:
Lainaa:
Tänä vuonna kaikki on toisin!
09.09.2008 15:35

Tänä vuonna Big Brotherissa rikotaan rajoja. Hyvänä esimerkkinä toimii käynnissä olevan viikkotehtävän täysin erilainen aloitus!

Tällä kertaa viikkotehtävä ampaisi käyntiin totutusta poikkeavalla tavalla: muitten asukkaitten lukiessa tehtävänantoa oli Niko päiväkirjahuoneessa tietämättömänä tehtävän sisällöstä. Ummikkona hän joutui yksin päättämään kaikkien asukkaitten puolesta viikkotehtävän vedonlyöntiprosentin! Tämän keikauksen katsojat tulevat näkemään tämän ilan Big Brother –ohjelmassa.

Subject-yhteisössä on spekuloitu uuden viikkotehtävän roolijakoa. Pääsevätkö naisetkin nauttimaan lorvimisesta ja Isoveljen hemmottelusta?

BB:n pääohjaaja Kim Sainion mukaan yhteisö voi tänä vuonna odottaa tuotannolta miltei mitä tahansa. Tästä esimerkkinä voidaan mainita esimerkiksi ensimmäisen viikon valenimeämiset, valehäätö sekä annettu salatehtävä.

– Tähän päälle voidaan vielä lisätä varsinaisen häädön yhteydessä toteutettu tuplahäätö. Koskaan aikaisemmin tätä ei ole toteutettu Suomen Big Brotherissa, Sainio liekittelee.

Pääohjaaja lataa vielä jättiyllätyksen tämän viikon lopulle:

Vaikuttaapi lupaavalta....

09 Syys 2008 15:19
Profiili
Voittaja

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 15:20
[juuso] kirjoitti:
Lainaa:

Sainio selvästikin puhuu häädetylle näytettävästä klippikoosteesta.

09 Syys 2008 15:20
Profiili
BB-talon päällikkö

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 15:26
[juuso] kirjoitti:
Lainaa:

No jopas on. :shock:
Onko tämän viikon sunnuntainakin taas jokin "Suomen bb-historian ensimmäinen.."-juttu.?

09 Syys 2008 15:26
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 15:27
Vanha tuttu asukas taloon? Perttu tulee 8)

09 Syys 2008 15:27
Profiili
Tuotannon kätyri

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 16:24
Selän takana puhumiset näytetään asukkaille .... :lol:
tai Minna menee sekottaan pakan. :twisted:

09 Syys 2008 16:24
Profiili
Sveitsi

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 20:44
silmä kirjoitti:
[juuso] kirjoitti:
Lainaa:

Sainio selvästikin puhuu häädetylle näytettävästä klippikoosteesta.

:hahaha:

Tottahan se on. Esim. eilinen bb extra.... voi hitto mitä säätöä, ei saatu edes koosteita näytettyä

09 Syys 2008 20:44
Profiili
Christian von Hagelstam

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 21:14
Ashlee kirjoitti:
Vois tulla äänestys kuka vanhoista taloon? :D

Jooooooo, ehdottomasti. Kunhan sitä vanhaa ei päästetä taloon, niin minun puolesta kyllä.

09 Syys 2008 21:14
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2008 23:59
Ilotulitusta se tarkottaa kuitenkin. ;)

09 Syys 2008 23:59
Profiili
Ylläpitäjä

Viesti Lähetetty: 10 Syys 2008 15:33
blogit.sub.fi/bigbrother kirjoitti:
Palautetta tulemaan!

Moikkamoi taas kaikille tasapuolisesti!

Olen huomannut monien kyselleen paikkaa, jonne antaa palautetta koskien Big Brotheria. Tarkkasilmäisimmät ovatkin varmaan jo huomanneet, että nettisivujemme (http://www.sub.fi/bigbrother) alalaidassa on osio nimeltään Palaute. Sitä klikkaamalla pääsee antamaan palautteensa, niin risut kuin ruusutkin. Muista valita kohtaan ”Palautteen aihe” oikea teema: jos esimerkiksi haluat antaa palautetta nettisivuistamme, valitset Subin netti. Ja niin edelleen.

Kiitos kaikille, jotka ovat lukeneet ja kommentoineet horinoitani. On kiva jakaa ajatuksiaan toisten BB-fanien kanssa!

Suukkoja,

Pikkusisko

ps. Mistäköhän rätinästä ja paukkeesta Kim Sainio oikein puhui jutussa ”Tänä vuonna kaikki on toisin”? Alkaa jo jännittää tuleva viikonloppu.

10 Syys 2008 15:33
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 11 Syys 2008 11:49
bigbrother.fi kirjoitti:
Sängyssä liikehdittiin varhain aamulla

Aamuvarhaisella Mariannen ja Teron sängyssä tapahtui jälleen. Kyyhkyläiset vain eivät osaa pitää näppejään irti toisistaan.

Marianne, Tero ja Marko valvoivat pitkään ja menivät nukkumaan vasta varhain aamulla. Ennen auringonnousua, muiden nukkuessa, alkoi kyyhkyläisten sängyssä tapahtua.

Sutinaa peiton alla.

Kaksikko oli saman peiton alla kasvot tiiviisti vastakkain, vain päät ja Teron käsi näkyivät peiton alta. Nukkumisesta ei kuitenkaan ollut kyse, sillä peiton alla liikehdittiin selvästi. Usean minuutin ajan Teron puolella näkyi selvää liikettä.
Peittoa päälle suojaksi

Pian Marianne kääntyi Terosta poispäin, mutta liikehdintä jatkui edelleen. Välillä Tero veti peittoa paremmin kaksikon päälle, vaikka he peiton alla tiiviisti olivatkin. Liike peiton alla vain jatkui, mutta kaksikon päät pysyivät tiiviisti paikoillaan ja silmät kiinni.
Marianne ja Tero halailivat vielä silloinkin, kun valot räpsäytettiin päälle.

Pian Marianne alkoi räpytellä silmiään. Tällöin Terosta ei enää näkynyt mitään, sillä mies oli uppoutunut lähes täysin peiton alle.

Sitten Marianne kääntyi taas kohti Teroa. Molemmat siristelivät silmiään hetken, mutta sulkivat ne pian. Pieni liike jatkui peiton alla vielä hetken.

Herkkä hetki rikkoutui, kun Johan nousi sängystä ja kolisteli vessaan.

Aamutoimiin

Big Brother herätti asukkaat vaihtelevan mittaisten yöunien jälkeen. Cheryll aloitti päivän meikkihetkellä keittiössä. Sitten hän alkoi valmistaa aamiaista Markon valvovan silmän alla.

Marianne ja Teron makailivat sängyssä siihen saakka, kun Mariannelle tuli aika lähteä remontoimaan huonetta Marian kanssa.

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

11 Syys 2008 11:49
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 11 Syys 2008 11:54
bigbrother.fi kirjoitti:
Marianne: Eilen selvisi paljon asioita

Naiset halusivat saada remontin valmiiksi, joten Mariannen perässä lähes kaikki ryhtyivät heti aamusta hommiin. Muutama mieskin tuli huoneen laidoille istumaan, ainakin hetkeksi.

Herätyksen jälkeen Marianne ja Maria ryhtyivät heti remonttihommiin, ja Cheryll alkoi tehdä asukkaille munakasta aamiaiseksi. Pian Cheryllkin sai munakkaan valmiiksi ja meni pukemaan remonttihaalarin päälleen. Myös Marianna tuli sahatalkoisiin. Mia nukkui yhä.

– Marianne, mene syömään välillä, Cheryll kehotti ahkerasti sahaavaa naista.

Marko istui naisten seurana remonttihuoneen reunustalla. Cheryll, Marianna ja Maria katselivat vierestä, kun Marianne sahasi laminaattia katki. Pian Andreaskin nousi ylös ja tuli neuvomaan naisia.

– Mä taidankin tästä lähteä sähläämästä, Marko totesi ja lähti huoneesta.

– Teillä on ihan loistava tuo lista tuossa, Andreas kehui jälleen naisten työn jälkeä.

Marianne oli nukkunut huonosti

Maria mietti, mikseivät he olleet sahanneet kaikkia laminaattipätkiä saman kulman avulla. Kukaan ei oikein tiennyt vastausta. Andreas valitteli naisten sahan huonoa kuntoa.

Johan oli noussut ja tuli muiden seuraksi huoneeseen. Makuuhuoneessa muutama yhä veti sikeitä.

– Vitsit, mä oikeasti odotan sitä hetkeä, kun tämä on valmis, ja mä saan mennä nukkumaan, Marianne unelmoi.

Marianne kertoi olevansa väsynyt, koska oli viime yön ajan käsitellyt asioita.

– Eilen selvisi niin paljon juttuja, että uni ei oikein ollut syvää, Marianne kertoi.

– Ymmärrän, Andreas totesi viereltä.
Ulkona aamutupakalla.

Aamutupakalla aamujuoruja

Ulkona Maria oli tupakalla Andreaksen, Marko ja Johanin kanssa. Johan pohti, että Terolla ja Harrilla saattaisi olla huono olo herätessään.

– Varsinkin Harrilla, jos se poltti sen koko sikarin, Johan jatkoi.

Maria kertoi, että hänestä oli tuntunut pahalta kaataa eilen punaviiniä viemäriin. Johan kehui juoneensa kaiken, mitä hänellä oli ollut.

– Nyt kun saisi pullon leijonaa ja jätevettä, niin lähtisi tämäkin aamu käyntiin, Maria töksäytti.

Sisällä Cheryll, Marianna ja Marianne jatkoivat remonttia. Miakin oli jo noussut, ja laittoi itseään valmiiksi päivää varten. Tero ja Harri nukkuivat yhä.

11 Syys 2008 11:54
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 11 Syys 2008 11:58
bigbrother.fi kirjoitti:
Marianna: Nukun ensi yöstä alkaen omassa sängyssä

Samalla kun miehet lekottelivat terassilla, naiset ahersivat remontin keskellä. Viimeinen pala laminaattia pantiin lattiaan.

Marianna ihmetteli, mitä tapahtuisi, jos asukkaat eivät saisi rahaa kauppareissua varten.

– Mä hajoaisin, Mia sanoi.

– Mäkään en kestäisi. Mä haluan teetä, sokeria, hunajaa ja kahvia, Marianna luetteli.

Mia ja Maria menivät tupakalle pohtimaan makuuhuoneen sotkuisuutta.

– Kyllä mun kamat ainakin mahtuvat laatikkoon. Vitu**** toi sekaisuus tuolla, Maria sanoi ja kertoi muille, kuinka monta kertaa oli makuuhuoneen viikkojen aikana siivonnut.

Cheryll uteli Mariannalta Johanista

Remonttihuoneessa Marianna valitti keskittymiskykynsä olevan kateissa, hän sanoi olevansa nälkäinen ja väsynyt.
Cheryll sahasi viimeiset laminaatit.

Cheryll tahtoi tietää, mitä mieltä Marianna oli Johanista.

– Mä olen ihan hyvää mieltä siitä. Välillä tuntuu, että kun se sanoo jotain, se antaa ymmärtää olevansa siinä jutussa tosissaan enemmän kuin oikeasti onkaan, Marianna kertoi.

Cheryll rupesi sahaamaan viimeistä laminaattipalaa. Lattia oli lähes valmis.

– Voi kun pääsisi tämän jälkeen nukkumaan ja sen jälkeen suihkuun, naiset haaveilivat.

Pian keskustelu palasi taas Johaniin.

– Sen päätin, että ensi yöstä alkaen nukun ihan omassa sängyssä, Marianna sanoi.

Mariannan mukaan Mian asenne on muuttunut naista kohtaan sen jälkeen, kun Marianna ja Johan nukkuivat yön yhdessä.

– Munkin asenne Miaa kohtaan on muuttunut, eikä se tule enää muuttumaan takaisin, Marianna sanoi vakavalla ilmeellä.

Marianna haluaa nukkua miehen kanssa

Mariannan mukaan hänen on vaikeaa puhua asiasta Mian kanssa. Myös Johan oli kertonut, ettei hänkään pysty puhumaan asiasta Mian kanssa.

– Mutta mun kanssa Johan pystyy kyllä puhumaan, Marianna kertoi naisille.
Ma

Johan oli sanonut Mariannalle, että jos ovesta tulisi sisään kiimainen kolli, hyppäisi Marianna tähän kiinni heti.

– Musta olisi kiva nukkua jonkun miehen kanssa täällä. Mä kaipaan kyllä niin omaa miestänikin, että olen ihan itku kurkussa jatkuvasti. Joten vähän olen pas**** jos Johan ja Mia menevätkin yhdessä sänkyyn , Marianna sanoi.
Harrin käytös harmittaa

Naiset rupesivat puhumaan Harrista, josta heidän mukaansa on tullut esille uusi sovinistinen puoli. Cheryll oli tästä erityisen harmissaan.

– Oletteko miettineet, että Markon seura voisi olla syynä tähän, Marianne ehdotti.

Naiset jäivät jatkamaan remontoimista kovalla kiireellä.

11 Syys 2008 11:58
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 11 Syys 2008 12:46
bigbrother.fi kirjoitti:
Markon limainen puoli ällötti naisia

Keskipäivällä keskustelun aihe talossa oli Marko. Pihalla Marko kertoi omista tunteistaan, ja remonttihuoneessa naiset puivat Markon persoonallisuutta keskenään.

Marko oli ulkona yhdessä Teron, Harrin, Marian, Johanin ja Nikon kanssa. Hän kertoi, että hänellä ja Mariannalla kaikki kontaktit katkesivat toiseen äänestykseen.

– Mutta mä tykkään Mariannasta silti. Se on kova ulkopuolelta ja herkkä sisältä. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, Marko kertoi.

Tero makoili säkkituolillaan ja kertoi olevansa hieman väsynyt eilisillan Espanja-bileistä. Hänestä tuntui, että terävyys ajattelusta on poissa.

– Ja juuri, kun olen mainostanut, ettei kymmenen olutta tunnu missään, Tero manasi.

– Sä et syö tarpeeksi, sä olet sellainen lapsi, Johan vitsaili vierestä.

Marko paistatteli auringossa

Tero: Harri, sun sanomiset jäi mun päähän

Harri oli ehkä joukon väsynein. Tero alkoi kertoa Harrille asiaa, joka häntä oli mietityttänyt koko eilisillan ja yön.

– Se, mitä sanoit mulle, Tero kertoi salaperäisesti.

Harri ei uskonut ja muistanut sanoneensa mitään, hän vääntelehti kyykyssä vaatien Teroa kertomaan, mitä hän oli sanonut.

– No sie istuit vastapäätä lasi kädessä ja sanoit, että ota sä tuosta. Ajattelin, että hetkinen, nyt on jotain vialla, Harri tarjoaa juotavaa, Tero kuvaili eilisillan tapahtumia.

– Mä luulin, että mä olin sanonut jotain pahaa, mutta olinkin näköjään tehnyt vielä pahempaa, Harri nauroi.

Naiset avautuivat Markosta

Remonttihuoneessa Marianne, Marianna ja Cheryll juorusivat Markosta. Cheryll kertoi, että oli eilen varma, ettei Marko ole talon normaali asukas. Mariannella oli sydämellään jotain, mitä hän halusi Markosta selvittää.

– Miksi se on niin erilainen päivällä ja illalla? Eilen illalla keskusteluissa mä näin sen puolen, josta mä tykkään Markossa. Rauhallinen, totinen ja tosi ajattelevainen. Se kiitti lopuksi keskustelusta ja antoi poskipusut, Marianne kertoi.

– Mutta päivällä siitä tulee joku ihmeen show-ihminen, mua ällöttää se puoli, Marianne jatkoi.

Mariannallakin oli mielipide Markosta. Nainen ilmoitti kertovansa viimeisen kerran koko mielipiteensä miehestä:

– Heti kun näin Markon, tiesin, ettei se ollut mun ihmistyyppiä. Mua ällöttää se, ja miten se käyttäytyi sillon siellä altaalla, kun se oli koko ajan lähellä. Mä oon yrittänyt muuttaa käsitystäni, mutta en pysty.

Marianne harmitteli, että Markosta oli selvinnyt limainen puoli. Cheryll myös kertoi, että hän oli yrittänyt olla suvaitsevaisempi Markoa kohtaan, mutta ei ollut pystynyt.

– Eilenkin se nosti mua yhtäkkiä ja näytti jotain seksiliikkeitä, Cheryll parahti.

Naiset lopettivat pian puheensa Markosta ja alkoivat naputtaa toden teolla listoja paikoilleen. Miehet istuskelivat keittiössä ja makuuhuoneessa aikaa kuluttaen.

11 Syys 2008 12:46
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 11 Syys 2008 12:47
Oho !!!

Väärä paikka...

11 Syys 2008 12:47
Profiili
Tuotannon kätyri

Viesti Lähetetty: 11 Syys 2008 14:03
Kuka uusi tulee taloon ?
Vai onko tuo Risto, kun tuossa oven aossa näkyy?

11 Syys 2008 14:03
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 405 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Seuraava