Subin Viralliset BB-sivut

Keskustelua liittyen Suomen neljänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Syys 2008 15:27

bigbrother.fi kirjoitti: Big Brother poisti Mariannan talosta!

Kuva

Big Brother on poistanut Mariannan talosta eilen maanantaina 15.9. Marianna poistui talosta päiväkirjahuoneen kautta. Marianna ei luovuttanut, vaan Big Brother poisti hänet yksipuolisesti.

Poistaminen johtui Mariannan henkilökohtaisista syistä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Syys 2008 16:26

blogit.sub.fi/bigbrother kirjoitti: Uutta verta, sanoi vampyyri!

No niin, nyt ollaan taas asian ytimessä.

Taloon on onnellisesti saateltu neljä uutta asukasta, jotka ovat jo päässeet ensimmäisen viikkotehtävänsä makuun. Miltäs vaikuttaa, joko olette löytäneet uudenkarheita suosikkeja nelikon joukosta?

Kävin sunnuntaina jututtamassa Tuulia, Anniinaa, Anttia ja Jari-Mattia vain muutamaa tuntia ennen heidän taloon astelemistaan. Jännittyneen oloisesta porukasta irtosi muutamia loistavia tiedonmurusia. Ehkä hauskimman hetken (ja samalla pelottavimman deja vous -ilmiön ikinä!) koin, kun Anniina laulaa lurautti Minnan talossa lanseeraaman Kaikki tytöt -hitin. Meinasin kirjaimellisesti pudota tuolilta, kun vaaleaverikkö aloitti karaoken vakiovetonsa.

Jari-Matti vastaili uteluihini lyhyesti, ja totesi jopa ahdistuvansa. Kiltin Pikkusiskon kysymyksistä? Mitä ihmettä? Mies kommentoi muun muassa protestoivansa talossa vallitsevaa bilekäytäntöä, jossa kaikki sihijuomat jaetaan tasan asukkaitten kesken. Onhan se totta, että pitkänhuiskea Jari-Matti tarvinnee hieman enemmän menovettä käynnistyäkseen, kuin vaikka piskuinen Niko.

Tuulin kanssa rupatellessani ajatukset laukkasivat jo tulevaan. Näin sieluni silmin, kuinka nainen painelee talossa luuttu kädessä muitten asukkaitten perässä ja korjailee sotkuja. Mahtavaa siivousdraamaa tuloillaan? Tosin tiskirättirähinöitä huomattavasti enemmän säpinää taitaa olla tiedossa Johanin kanssa yläkerrassa. Hih!

Ja sitten Antti. Minulla oli naurussa pitelemistä, kun hiuksistaan tarkka mies yritti pujottaa mikkiä kaulaansa, pentele kun roikkui pään yli vedettävän nauhan varassa. Menee tukka sekaisin, mitä tehdä, apua! Viikkotehtävässä piccolona häärivä Antti joutuu nyt vain sulattamaan sen tosiasian, että silinterihattu ryttää komeimmatkin kampaukset. Mies yritti myös viedä taloon mukanaan kilokaupalla hiustuotteita, mutta matkalaukkuryhmä pysyi tiukkana poimien lakat ja geelit parempaan talteen. Onneksi BB-talo tarjoaa entistä ehommat tarvikkeet, eikä Antin tarvitse olla huolissaan.

Hyvä juttu, että taloon saatiin uutta verta. Menee ”vanhoilta” asukkailtakin puurot ja vellit hetkeksi sekaisin!

Suukkoja,

Pikkusisko

Ps. Pakko vielä kommentoida Andreaksen ilouutista sunnuntailta. Tuleva isä oli aivan pähkinöinä rakkaansa ilmoituksesta. Minäkin itkin kuin vauva. Myönnetään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Syys 2008 22:50

Subin sivujen BB-uutisten sävy on kyllä muuttunut melkoisesti. Aiemmin tuotanto ignoroi täysin ns. juorupiirin, mutta nykyään siitä kirjoitetaan suunnilleen jokaisessa uutisessa. Tuntuu siltä, että kaikki negatiiviset asiat mitä esimerkiksi Andreas, Maria, Mia ja Niko sanovat mistään - teilataan saman tien Big Brotherin uutisoinnissa.

Olisi ehkä ihan fiksua, että kaikkien muidenkin asukkaiden paskan jauhamiset uutisoitaisiin noin tarkasti. Tuotannon tehtävä on kuitenkin olla tasapuolinen asukkaita kohtaan.

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 18 Syys 2008 23:48

^ Jos inspiroiduit erityisesti tuoreimmasta naurupommista:
Ulkona kokoontui pian taas pieni juorupiiri ja moni talon asukas sai taas arvosteluja osakseen Andreaksen, Marian, Mian ja Nikon "vaihtaessa mielipiteitään".
, niin yksinkertaisesti kukaan muu talossa ei ole ansainnut mitään vastaavaa.

Vähän hienovaraisempia nokkaisujahan web-tiimi näkyy heittäneen tänään esimerkiksi ainakin suunnilleen kaikkien "kyyhkyläisparien" suuntaan.

E: Varmemmaksi vakuudeksi melkein heti äskeisen kirjoittamisen jälkeen kyseinen poppoo istui kuistilla taputtelemassa toisiaan selkään siitä, miten sydämellisiä ihmisiä ovat, ja lähes samaan hengenvetoon pilkkasivat Teron ja Cheryllin tekemisiä sisällä, enkä voi uskoa, että yhtään kukaan voisi pitää päälle päästetyn naurukuoron sävyä minään muuna kuin puhtaan ilkeämielisenä.

Siitä en ole vähimmässäkään määrin eri mieltä, että Niko on tosiaan noista neljästä pienin paha ja pyrkii joskus jopa toppuuttelemaan törkeintä törkyvuodatusta.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Syys 2008 14:56

bigbrother.fi kirjoitti: Duudsonit valloittavat tänään talon! Miten asukkaat reagoivat temppujoukkion saapumiseen?

Mikäli asukkaat onnistuvat Duudsonien heille asettamissa tehtävissä, on illalla luvassa juhlintaa!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Syys 2008 18:07

blogit.sub.fi/bigbrother kirjoitti: Ihastumista ilmassa

Tänään asukkaat saivat Olette-tehtävässä esittää ihastumista henkilöön, johon epätodennäköisimmin todellisuudessa suuntaisivat lämpimiä tunteitaan. Muodostuneet ihastumisparit olivat mielenkiintoisia.

Naisista ainoastaan Maria ilmaisi mielenkiintonsa miespuolisia asuintovereitaan kohtaan (hän ihastui sekä Johaniin että Anttiin). Muut lämpenivät oitis saman sukupuolen edustajiin. Liikuttavimpia ihastuneista pareista olivat mielestäni Harri ja Jari-Matti, jotka löysivät yhteistuumin toisistaan sielunkumppanit. Leikkisässä kisailussa tapahtuneen pikku ”onnettomuuden” jälkeen Jari-Matti piti jääpussia paikoillaan Harrin sukukalleuksien kipunointia lievittääkseen. Romskua!

Jos unohdetaan leikin varjolla tapahtuva feikki-ihastuminen ja mietitään talossa ilmenneitä todellisia tunteita, joudutaan silti vain arvaamaan ihmisten todellisia tarkoitusperiä. Yksi asia on kuitenkin pistänyt ainakin Pikkusiskon silmään: Harri kantaa edelleen Cheryllille kaunaa.

Mies taisi menettää sydämensä vaaleaverikölle pahemmin kuin uskoikaan, ja Riston äkillisen väliintulon myötä pilvilinnat romahtivat. Mistä tämänkaltaisen johtopäätöksen voi vetää? No ainakin siitä, että mies antoi Cheryllille yhden nimeämispisteen. Ja toiseksi, jokaisessa siunaantuvassa tilanteessa hän piikittelee entistä rapsuttelukaveriaan minkä ehtii. Esimerkkejä:
Beach volleyta pelaamaan mentäessä asukkaat saivat valita itselleen uima-asut. Marialle ei tahtonut löytyä oikean kokoista settiä, joten hän vitsaili ottavansa miesten shortsit. Mariannea ehdotus nauratti, ja hän kommentoi leikkisästi yläosattomasti kirmaamisen ihanuudesta.

— Ai niin kuin Cheryll syntymäpäivillään, naljaili Harri heti.

Toisen piikittelyesimerkin voi poimia vaikka tältä päivältä. Muut spekuloivat Cheryllin ”ihastumisen” kohdetta, ja totesivat naisen olevan lääpällään useampaankin kanssa-asukkiinsa. Harri tähän:

— Cheryllillähän on vähän tuollainen kiertopalkinnon maine.

Katkeria, sanoin kettu pihlajanmarjoista…

Myös Marianne ja Tero on totuttu näkemään ainakin öisin läheisissä tunnelmissa. Eilen kaksikko kuitenkin sai välilleen aikaiseksi kismaa. Tero myös totesi silmät kirkkaina, ettei heidän välillään ikinä ole ollutkaan mitään.

Jaa. Näin maallikon silmin parin kiehnäys vaikutti ainakin lievältä ihastumiselta. Mitä mieltä te olette asiasta?
Ja miten on, tuleeko BB-talossa muodostumaan uusia pareja? Näillä asioilla on mielenkiintoista spekuloida, vaikka mitään peitonheiluttelua kummempaa ei tapahtuisikaan. Tuntuvathan asukkaat kuin läheisiltä ystäviltä, joiden ihmissuhdeasiat ovat mielekästä puitavaa.

Täytyy vielä todeta, että en usko Jari-Matin ja Harrin menevän suhteessaan tämän pidemmälle. Viime vuoden kaltaista Sauli-Niko kuviota tulkinnanvaraisine katseineen ja kosketuksineen siis tuskin on luvassa. Tai mistä sitä ikinä tietää. Big Brother -talossa kun kelkka voi kääntyä silmänräpäyksessä. Onhan se jo nähty!

Suukkoja,

Pikkusisko

Ps. Aivan pian Duudsonit valtaavat talon. Siitä on varmasti romanssi kaukana…
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Syys 2008 22:48

bigbrother.fi kirjoitti: Duudsonit: Asukkaat veti h*lvetin hyvin!

Kovan luokan extremekikkailijoista, Duudsoneista, Jukka ja Jarppi kävivät sekoittamassa asukkaiden elämää. Big Brother nettitiimin haastattelussa he paljastivat suosikikseen nousseen Harrin, joka antoi muun muassa korvansa naulalla rei'itettäväksi!

Kuva

Aluksi on pakko paljastaa, että suoraan talosta webtiimin haastatteluun astelleet Jarppi ja Jukka saapuivat tyylilleen uskollisena toimittajan luo Aatamin asussa, pelkät hatut päässä! Kikkakaksikko paljasti seuranneensa elämää talossa jo ennen tämän illan kohtaamista. Asukkaat ottivat heidät avosylin vastaan, ja sehän sopi temppuilijoille.

— Kyllä oli niin kuin kotiansa olisi mennyt. Heti oli sellainen tervetullut olo. Ei siellä kukaan ruvennut nyrpistelemään, että mitä nuo täällä tekee, Jarppi toteaa tyytyväisenä.

— Tosi fiiliksissähän ne oli. Oli hauska, kun ensin näytettiin se meidän yksi jakso. Sitten kun me tultiin paikalle, ne vaan huusi innoissaan, Jukkakin myhäilee.

Kuva

Suosikit vaihtuivat

Talon asukkaat ovat tehneet Duudsoneihin vaikutuksen. Lisäpisteitä porukka sai vetäessään kaksikon esittämissä haasteissa yhtä köyttä.

—Talossa on nyt sopivan erilainen porukka. On Niko, joka edustaa vähemmistöä, ja sitten löytyy taas vähän tuommoista äijää, Jukka heittää.

— Hienoa, että vaikka niillä on ollut vähän kinaa ja eripuraa, niin nyt kun ne pistettiin tilanteeseen, jossa pitää olla tiimi, niin ne vetivät he*vetin hyvin. Kaikki lähti mukaan ja tsemppasi toisiaan, hän jatkaa innoissaan.

Ennen temppuilun täytteistä vierailua Jarpin ja Jukan suosikkeina olivat olleet talon kaunottaret Tuuli, Mia ja Cheryll. Nyt miehet pääsivät keräämään pisteitä Duudson-kaksikon silmissä, ja johtoaseman otti kaikkensa antanut korpilahtelainen.

— Tällä hetkellä mun suosikki on ehdottomasti Harri. Tero oli kanssa kova, kun se otti vähän kuminauhaa kasseille. Ja Mia, joka ainoana likoista otti sen autonantennin selkäänsä, Jarppi arvioi asukkaiden kisakuntoa.

— Ja kyllähän Johan oli myös kova. Jari-Matti oli hiljainen kaveri, joka tuli, eikä tehnyt itsestään numeroa. Kova jätkä, Jukka lisää.

Jukka: Rohkeita sällejä!

Asukkaitten temppujen teossa osoittama rohkeus ei tullut Jukalle ja Jarpille yllätyksenä.

—Loppupeleissä ne on niin suomalaisia, että ne laittaa itsensä täysillä peliin. Rohkeita sällejä ja likkoja, Jukka kiittelee.

— Ja ne tietää, että ihmiset katsoo. Ne on tavallaan laitettu sellaiseen tilanteeseen, että on huono kieltäytyä, Jarppi komppaa naureskellen.

Kuva

Duudsonien poistuttua talosta oli Niko huokaillut haikeana Jarpin perään. Mitä mies on itse mieltä asiasta?

—Mitä tuohon nyt sanoisi. Se nyt ei välttämättä ole ihan meikäläisen tyyppiä, Jarppi heittää.

Jari-Matti on villi kortti!

Duudson-kaksikko aikoo ehdottomasti jatkaa asukkaitten elämän seuraamista.

— Varsinkin nyt on mielenkiintoista, kun on tavallaan sellainen henkilökohtainen kosketus. Enää asukkaat eivät ole vain ihmisiä ruudun tuolla puolen, Jarppi toteaa.

Lopuksi Duudsonit vastasivat tärkeään kysymykseen. Kuka poistuu talosta voittajana Big Brother 2008 –kilpailussa?

— Mä luulen, että Harri voisi voittaa. Siitä kuitenkin löytyi sellaista piilevää energiaa. Toisaalta tykkään Johanista. Se on sellainen rempseä tyyppi. Onhan se vähän pelaaja, mutta kuitenkin, Jukka analysoi.

— Ja Jari-Matti vetää villillä kortilla kaikkien ohi, Jarppi heittää lopuksi.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Syys 2008 22:50

bigbrother.fi kirjoitti: Jannea hirvitti Duudsonien parturissa!

Kuva

Duudsonien kovassa käsittelyssä Janne Kataja menetti kauniit kutrinsa. Mies jäikin pohtimaan, onko kotiin menemistä!

Tottunein ottein Jukka ja Jarppi antoivat koneen surrata, ja sileää jälkeä syntyi!

Kuva

Puolivälissä kutrien karsimista Jannea alkoi jo vähän jännittää.

— Aikas hurjaa, en tiedä, voiko tätä enää ottaa huumorilla, epäilevän näköinen Janne tokaisi.

Kuva

Ja takaa yhtä komia! Jukka ja Jarppi näyttivät peukkuja, tai siis Jukka ainakin!

— Pakko antaa propsit, kyllä mä olisin itkenyt, jos olisi tukka viety, Jarppi kehaisi Jannea.

Kuva

Ja tässä on lopputulos! Jukan ja Jarpin ylähuulet saivat koristeet BB Extran juontajan entisestä liehuletistä.

— Eniten pelottaa, mitä kotona sanotaan, uuden hiuslookin saanut Janne pohti urakan jälkeen.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 19 Syys 2008 23:09

bigbrother.fi kirjoitti:Marianne sai juorukerholta lokaa niskaan

Kuva
Maria avautui Mariannesta

Niko, Maria ja Andreas siirtyivät pois muun juhlakansan seurasta. Kolmikko jatkoi aiemminkin nähtyä linjaansa muiden asukkaiden arvostelijoina.

Maria ja Andreas istuivat kylpytakeissaan pihalla tupakoimassa. Muut asukkaat ilakoivat porealtaassa, Mia ja Harri puolestaan juttelivat sisällä. Maria ja Andreas löysivät yhteisen sävelen arvostellessaan muiden asukkaiden käytöstä.

– Siis mulla on niin palanut käämi täällä. Joka asiasta, Andreas supatti Marialle. Nainen tiesi heti, kenestä on puhe.

– Joo, mä juttelin sille keskiviikkona ja sen jälkeen se on ollut jotenkin muuttunut. Mutta mitä se sen muuttuminen sitten tarkoittaa, en voi tietää, Maria tuhahti.

Myös Niko hyppäsi porealtaasta kaksikon seuraan. Mies kysyi kuiskaten pöydän ääreen istahdettuaan, mitä hän keskeytti. Maria kertoi heidän jutelleen Mariannesta.

– No mä sanoin äsken tuolla, että mä en ainakaan lähde sunnuntaina, niin Tero sanoi, että "ai et vai?" Niko puuskahti.

Kuva
Nikoa ärsytti

Tero ja Marianne saivat kolmikolta osakseen muitakin kipakoita kommentteja. Nikoa ärsytti, että hän oli äänestyksessä näiden sijasta. Mies kertoi olleensa pahalla mielellä jo monta päivää, eikä kyennyt edes miettimään äänestystä.

– Mä en ota mitään ressiä. Mä sain jotain selvyyttä asiaan, vaikka en tavallaan saanutkaan, Maria tokaisi. Hän kertoi eilen Mialle saaneensa vihiä siitä, ketkä asukkaista olivat nimenneet hänet tällä viikolla.
Maria: Haistatan kaikille p*skan

- Mä sanoin jo silloin alussa, että tää on Niko-show tänä vuonna. Ja nyt tää viimeinen minuutti, joka mulla on aikaa näyttää, niin se tulee niin olemaan mun show. Mä haistatan v**ut kaikille, Niko alkoi vaahdota.

Alkoholijuomista jo humaltunut mies tylytti, että haluaisi sanoa useille asukkaille pari valittua sanaa. Hän ei ymmärtänyt, millaista lisäarvoa nämä toivat taloon. Omasta mielestään hän sentään ansaitsi paikkansa talossa.

Andreas kertoi olleensa todella yllättynyt kuullessaan sekä Marian että Nikon olevan äänestyksessä.

Kuva
Andreas piti tiukasti yhtä Marian ja Nikon kanssa

– Mun mielestä on niin ruma temppu just näiltä asukkailta, että sinä, joka oot antanut kaikkesi, huolehtinut, halannut ja pitänyt huolta meistä, niin sitten puukotetaan selkään, Andreas totesi rauhallisena Marialle.

– No mutta sellaista mun koko elämä on ollut. Mä en voi sille mitään, että otan aina kaikki muut ihmiset ensimmäisenä huomioon, Maria selvitti.

Andreas toivoi, että edes ulkomaailmassa katsojat olivat nähneet Marian hyvyyden. Niko puolestaan kertasi useaan otteeseen, ettei halunnut lähteä talosta, mutta ei halunnut Marian tai Cheryllinkään putoavan. Cheryll oli häätökolmikosta kuitenkin miehelle mieluisin poistuja.

Häätöäänestykseen joutuminen oli saanut Nikon tolaltaan pahemman kerran. Mies mietti mahdollisuutta, että hän olisi äänestyksessä jokaisella seuraavallakin viikolla, jos ei nyt putoaisi. Mies totesi, että se hajottaisi hänet totaalisesti.

– Jos putoan, niin mä halaan sen yhden minuutin aikana vaan ne ihmiset, jotka haluan. Muille mä haistatan p*skan. Sitten te näette, millainen mä oikeasti olen, Maria tokaisi ykskantaan.

Kolmikko siirtyi sisälle ja kertoi Mialle, mitä he olivat ulkona jutelleet.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2008 09:30

bigbrother.fi kirjoitti: Niko raivoissaan: Johania pitäisi rangaista!

Juttelu Johanista sai tunteet kiristymään ja tunnelman räjähtelemään Big Brother -talossa yöllä. Nikolla oli oma teoriansa siitä, miksi Johanin pitäisi saada vähintään rangaistus.

Kuva

Kaikki alkoi siitä, kun talon uusi brunette Tuuli nyyhkytti keittiönpöydän ääressä. Andreas tuli kysymään, mikä naisella oli hätänä. Tuuli kertoi, ettei enää kestä Johania.

– Se valehtelee ja pettää jokaisen lupauksen. Mä olisin voinut evätä sen koko pääsyn tänne, Tuuli sopersi.

– Jos yhtään helpottaa, niin monella on ongelmia Johanin kanssa, Andreas lohdutti.

Maria tuli kuuntelemaan keittiön pöydän ääreen kaksikon juttelua.

– Se on niin pelimies, ja yrittää nuolla mun pe***ttä, Maria tuhahti ja lähti kuistille.

Tuuli kertoi tietävänsä Johanista sellaisia asioita, joista ei voisi talossa puhua.

Kuva

Maria: Mä vien tämän käräjille

Ulkona Maria, Andreas ja Mia kuuntelivat Nikon salaliittoteoriaa Johanista. Niko oli suunniltaan, koska oli kuullut Tuulilta, että tämä olisi voinut evätä Johanin pääsyn taloon.

– Se on kertonut Tuulille tulevansa taloon, ja Tuuli ei ollut yksi niistä ihmisistä, joiden olisi kuulunut tietää, Niko pauhasi.

– Toi on sääntörikkomus. Todella vakava sääntörikkomus, Andreas sanoi.

Niko jatkoi purkautumistaan. Mies ei itsekään ymmärtänyt, miksi otti asian niin suurella tunteella. Myös Marian tunteet kuumenivat.

– Jos mä lähden sunnuntaina, niin mä vien tän jutun käräjille, koska mua kohtaan on tehty vääryyttä, Maria raivosi.

Kuva

Johan: En ole missään vaiheessa kertonut

Tuohtuneet asukkaat ottivat asian puheeksi sisällä Johanin kanssa. Maria kertoi asiasta tietämättömille, että he ovat nyt päätelleet Johanin tehneen sääntörikkomuksen ennen taloon tuloaan. Johan puolustautui sanomalla, että hän voi kävellä talosta ulos, jos muut sitä tahtovat. Niko tivasi Johanilta tunnustusta sääntörikkeestä.

– Miten mä olen kertonut Tuulille? En oo missään vaiheessa Tuuli kertonut sulle, sä muistat oman puolesi tarinasta, Johan puhisi keittiöstä pöydän ääressä istuville.

Harri seisoi Johanin kanssa keittiössä. Niko räyhähti Harrillekin, vaikka Harri oli ollut koko ajan hiljaa.

– Miksi sä mulle raivoat? Mä en ole ottanut mitään kantaa tähän! Harri sanoi.

Niko kertoi kokeneensa epäreiluutta talossa. Miehestä tuntui, että häntä rangaistiin enemmän kuin muita. Maria oli ulkona tupakalla, mutta pistäytyi ovenraossa huutamassa.

– Mä en nyt v***u rauhoitu pätkääkään! Maria huusi, kun Tuuli yritti saada räjähtänyttä tilannetta laantumaan.

Kuva

Tero toppuutteli Nikoa

Ulkona Mia ja Maria pohtivat Tuulin ja Johanin suhdetta. Maria oli sitä mieltä, että Tuuli ei ollut ollut riittävän hyvä Johanille, ja Tuuli olisi nyt siitä katkera. Mia kertoi, että oli kuullut Johanilta Tuulin olevan ailahteleva ja pinnallinen nainen.

– Jos mä olisin jätkä, niin en pa***s tuota ämmää, Maria sanoi Tuuliin viitaten.

Tunnelma jatkui kireänä vielä sängyllä sen jälkeen, kun Big Brother oli kehottanut asukkaita nukkumaan. Niko avautui sängyllään, ja Tero yritti rauhoitella tätä. Tero meni lähes kiinni Nikon kasvoihin.

– Puhu tännepäin, älä korota mulle ääntä, Tero sanoi topakasti Nikolle.

Tilanne kuitenkin raukesi, ja Tero lähti takaisin omalle sängylleen. Muut asukkaat yrittivät saada sekä Teroa että Nikoa lopettamaan. Viimein Niko tuohtui ja lähti pikavauhtia kohti päiväkirjahuonetta. Muut asukkaat jäivät nukkumaan.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2008 09:36

bigbrother.fi kirjoitti: Muut asukkaat jäivät nukkumaan.
Eivät muuten jääneet. Harri, Mia ja Manta eivät BB:n useista käskyistä huolimatta menneet nukkumaan..
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Syys 2008 10:18

Subin BB uutisointi on kyllä pe****stä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 20 Syys 2008 11:38

bigbrother.fi kirjoitti:Aamuporukka juoruili: Teron eilinen käytös uhkaavaa

Kuva
Aamuvirkut sohvalla.

Aamuvirkut juttelivat sohvalla eilisillan tapahtumista. Cheryll joutui puolustelemaan kiihkeää suuteluaan.

Bileiden jälkeinen aamu valkeni asukkaille hieman väsähtäneenä. Niko ja Maria olivat ensimmäisenä pystyssä, ja istuskelivat olohuoneessa jutellen edellisillan tapahtumista. Cheryll ja Antti kävivät ensimmäisinä suihkussa vuorotellen.

Tero oli illalla yrittänyt hiljentää Nikoa tulemalla lähelle tätä ja komentamalla hiljaiseksi. Niko oli kokenut tilanteen uhkaavaksi.

– Miakin oli säikähtänyt, se oli luullut, että Tero lyö sua, Maria tokaisi nojatuolista.

Maria oli kuullut myös Mian kertovan, että Marianne oli yrittänyt estää Teroa menemästä mukaan tilanteeseen. Maria ei itse ollut paikalla makuuhuoneessa.

– Oli se hyökkäävä, mutta mä katoin sitä silmiin ja räksytin sille, kun se kiljui, Niko kertoi kohtaamisestaan Teron kanssa.

Maria painotti, että hänelle Tero ei ikinä tulisi sanelemaan, milloin pitäisi olla hiljaa. Sen jälkeen nainen huuteli kovaan ääneen talossa, jotta muutkin asukkaat heräisivät.

Kuva
Cheryll puolusteli bileillan käytöstään.

Cheryll: Suutelumme oli kaunista

Andreaskin heräsi, ja tuli Marian ja Nikon seuraksi olohuoneeseen. Andreaksen mielestä eilinen avautuminen oli mennyt hieman yli. Myös Cheryll liittyi aamuseurueeseen. Muut nukkuivat vielä.

– Mä olin valmistautunut, että jos se Tero olisi käynyt suhun käsiksi, niin mä olisin tullut juosten, Andreas kertoi Nikolle.

Cheryllin mielestä Tero ei vaikuttanut sellaiselta, joka kävisi muihin käsiksi. Pian keskustelu kääntyi Cheryllin ja Antin suuteluun porealtaassa. Cheryll ihmetteli, miksi muut olivat tarkkailleet heitä kuistilta.

– No hyvä kun ei pyllynreikä koskettanut toista, Maria sanoi tehden imuääntä huulillaan.

– Kauhee, kun te ootte likaisia. Se oli kaunista, Cheryll puolustautui.

Muita nauratti Cheryllin kommentti. Nikokin nauroi olleensa jalat ristissä kuistilla. Andreas puolestaan kyseli, miten Cheryll oli mielestään viaton, kun oli suudellut porealtaassa nahkalakki päässään.

– Se nahkalakki oli vahinko, Cheryll kihersi.

Pian porukan juttelu keskeytyi, kun verhot aukesivat. Kuistilla nökötti linnunpönttö. Andreas meni ensimmäisenä tutkimaan ilmestynyttä pönttöä.

– Mitä ihmettä, kookospähkinä on täällä sisällä! Andreas huusi muille.

Maria ja Niko tulivat ulos ja sytyttivät tupakat. Cheryll söi jäätelöä sisällä Andreaksen seurassa. Muut jatkoivat uniaan makuuhuoneessa.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Syys 2008 12:24

Sihijuoma(n) kirjoitti:Subin BB uutisointi on kyllä pe****stä.
Niinpä. Oli kyllä melkoisen siloinen versio yön tapahtumista. Olisivat nyt tuoneet esiin kaikki tapahtumat, mutta ei.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 20 Syys 2008 12:33

bigbrother.fi kirjoitti:Maria: Tänään mä todellakin aukaisen suuni

Kuva
Mariaa sapetti likainen peli

Valveilla olevat asukkaat juttelivat jälleen asuintovereistaan. Marian mielestä talossa pelattiin likaista peliä ja hän totesi antavansa muutaman asukkaan kuulla tänään kunniansa

Osa asukkaista nukkui vielä sikeästi bileväsymystä pois. Maria ja Cheryll istuivat sohvalla juttelemassa. Mariaa turhautti, koska hänen mielestään liian moni talossa pelasi likaista peliä. Nainen mainitsi asiasta Cheryllille, joka ei ollut huomannut talon asukkaiden pelaamista.

– Just eilen juttelin Harrin kanssa, ja Harrikin sanoi, että ei olisi uskonut pelin menevän näin nopeasti näin likaiseksi, Maria totesi.

– Kuka pelaa? Cheryll ihmetteli ja Mariaa kummastutti, ettei nainen muka ollut huomannut mitään.

Cheryll totesi, että jotkut pelaavat enemmän kuin toiset. Nainen pohti pelaamisen olevan ehkä kilpailun kannalta olennaista, mutta hän itse ei pystynyt rakentelemaan strategioita.

– Mulla sekoaisi pää. Mun mielestä me pelataan persoonillamme, Cheryll totesi viattoman oloisena.

Marian mielestä ilmiselvä peli rahapalkinnon voitosta oli alkanut heti ensimmäisellä talossa vietetyllä viikolla. Hän itse oli epäillyt pelaajien paljastuvan vasta parin kuukauden jälkeen. Cheryll kysyi, ajatteliko Maria myös hänen olevan pelaaja.

– En, en. Ja sekin, kun eilen huusin että Chipa on ruvennut pelaamaan, niin en tarkoittanut sitä sillain, Maria selitteli.

Kuva
Cheryll otti Marian yölliset kommentit itseensä

Cheryll tunnusti ottaneensa Marian eiliset sanat terassilla itseensä. Maria ei kommentoinut, sillä samalla hetkellä Niko tuli kaksikon seuraan sohvalle ja aukaisi suunsa.

– Ei oo äitilläs kyllä enää yhtään hiustuppoa eilisen jälkeen, Niko tuhahti Cheryllille. Mies uskoi Cheryllin äidin hermoilleen hiukset päästään tyttärensä edesottamusten vuoksi.

Pelkona buuaus, pesäpallomailat ja mädät kananmunat

Äänestyksessä tällä viikolla oleva kolmikko jatkoi juttuaan huomisen häädöstä. Kaikkia jännitti, harmitti ja pelotti sunnuntain äänestystulos.

Niko oli eniten hermona. Mies kauhisteli, jos hänelle buuattaisiin kun hän astuisi ulos talosta yleisön eteen. Cheryll pelkäsi, ettei kukaan olisi häntä vastassa, tai että joku olisi tullut vastaan pahoissa aikeissa, pesäpallomailan kanssa. Maria varautui ottamaan vastaan mätien kananmunien ja omenien sateen.

Kolmikko ei ollut uskoa, että joku heistä todella häädettäisiin jo huomisessa talk show'ssa.

– Viime viikolla olin jo ihan paniikissa. Painoin asioita mieleen ja mietin, millaista täällä oli olla, jos putoan. Mutta sitten mietin myös, että monet ei ole päässeet käymään täällä ollenkaan, Cheryll kertasi viime viikon häätöäänestyksessä olemisen herättämiä tuntemuksia.

Niko oli varma, että käsillä olivat nyt hänen viimeiset hetkensä Big Brother -talossa. Hän ei kuitenkaan halunnut lähteä talosta vielä. Salaisesti mies kertoi haaveilevansa myös jokaviikkoisesta häätöäänestyksessä olemisesta.

Kuva
Niko halusi näpäyttää muita asukkaita

– Mua ainakin naurattais, jos tietäisin, että jengi haluaa mut ulos täältä. Ottaisin sen voittona, että siitäs saatte p*skat, mies räkätti.

Niko ja Maria siirtyivät ulos tupakalle. Andreas liittyi päiväkirjahuoneesta kaksikon seuraan. Maria ja Niko olivat jälleen aloittaneet keskustelun talon ilmapiiristä.

– Mä just sanoin Nikolle, että tänään mä todellakin aukaisen suuni, Maria raportoi Andreakselle. Hänellä oli omien sanojensa mukaan paljon sanottavaa usealle asukkaalle. Andreas toppuutteli naisen uhoa.

– Jokainen puhuu tavallaan, mutta mä toivon, ettei me tehtäis nyt niin kuin tehtiin Ristolle. Koko yhteisö kääntyi silloin sitä vastaan.

Maria totesi, että hänen oli joka tapauksessa puhuttava suunsa tänään puhtaaksi, olivat seuraukset mitkä tahansa.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 21 Syys 2008 12:38

bigbrother.fi kirjoitti:Cheryllin käytös mietitytti Mariaa

Kuva
Mia harjasi Marian tukkaa.

Aamiaispöydässä Niko leikki nahkahanskoilla ja Maria murehti rahatilannettaan.

Anniina laittoi muille aamupalaa. Makuuhuoneessa Maria nojasi Andreaksen olkapäähän ja kaipaili raikasta ilmaa. Nainen pelkäsi saavansa pian astmakohtauksen, jos verhoja ja ovea ei pian saataisi auki. Muut asukkaat loikoilivat sängyllä, Johan rasvasi kehoaan.

Maria oli eilen pannut merkille, että Cheryll oli haastanut riitaa.

– Se näköjään sai teidät muutkin, Anttikin sanoi niin. Mä olin ihan että hetkonen, seis, Maria pohti.

Tero mietti, että Cheryllin käytös saattoi johtua tämäniltaisesta häätöäänestyksestä. Niko katseli Cheryllin vaatepinoa. Mies nosti esille mekon, jonka Cheryll oli ajatellut laittaa illaksi päälleen. Marian mielestä mekko näytti yöpaidalta.

– Ei oo kyllä yöpaita, tää on ollut kallis. Mutta tää on se ensimmäinen, minkä Chipa meinaa laittaa, joten tää muuttuu vielä monta kertaa, Niko tuumi mekko kädessään.

Kuva
Anniina oli keittänyt asukkaille puuroa. Tuuli katseli puuroa oudohkolla ilmeellä.

Niko leikki nahkahanskoilla

Osa asukkaista mietti, oliko Cheryll pessyt kertaakaan vaatteitaan talossa ollessaan. Maria muisti nähneensä yhden Cheryllin paidan pyykissä, mutta muuten naisella oli riittänyt puhtaita, uusia vaatteita käyttöön.

Mia tuli makuuhuoneeseen ja meni suoraan Marian ja Andreaksen viereen istumaan. Mia harjasi Marian hiuksia harjallaan. Viereisellä sängyllä Niko tutki yhä Cheryllin vaatteita. Tällä kertaa hän löysi käsiinsä nahkahanskat.

– Laita illaks nää ja se nahkamekko, Niko ehdotti.

Pian Anniina tuli ilmoittamaan aamupalan olevan valmista. Asukkaat nuhaista Harria lukuun ottamatta menivät syömään.

Anniina piti huolta, että kaikille riitti puuroa. Nainen keitti sitä vielä lisää, jotta kukaan ei jäänyt ilman.

Niko kertoi aamiaispöydässä tietävänsä Helsingissä paikkoja, joissa päivystää maksullisia naisia. Myös Cheryll kertoi nähneensä naisia usein tullessaan öisin kotiin.

Maria puolestaan murehti, millä pääsisi kotiin Helsingistä, jos hänet tänään häädettäisiin.

– Mulla ei oikeesti ole rahaa, en saa lippua kotiin, Maria mietti.

Asukkaat jäivät aamiaispöydän ääreen. Anniina toi kaikille vitamiinitabletit ja Tero siirtyi puuronkeittoon.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 21 Syys 2008 12:43

bigbrother.fi kirjoitti:Maria tahtoo ulos!

Kuva
Maria komensi Cheryllin päiväkirjahuoneeseen. Itse hän tahtoi ulos.

Maria ei kestänyt olla sisällä vaan tahtoi ulos. Raitis ilma ja savukkeiden polttaminen houkuttelivat. Aamiaispöydän ääressä keskusteltiin salaliittoteorioista.

Kesken aamupalan Isoveli kuulutti Cheryllin päiväkirjahuoneeseen. Cheryll oli makuuhuoneessa, mutta ei reagoinut mitenkään.

– Chipa sinne pk-huoneeseen! Maria karjaisi.

– Mä haluun laittaa meikkivoidetta ensin! Cheryll huusi takaisin.

Asukkaat jäivät päivittelemään Cherylliä. He totesivat, ettei Cheryllin kaltaista ihmistä voi edes olla.

– Cheryll on käsikirjoitettu kuin joku Krisse Salmisen show, joku totesi.

Maria: Ulos ja pian!

Maria tahtoi ulos. Häntä ahdisti, kun verhot olivat kiinni, eikä päivänvalo päässyt sisälle. Niko sanoi luulevansa verhojen kiinni olon olevan rangaistus asukkaille. Maria sanoi tarvitsevansa pian astmalääkettä. Koska nainen ei päässyt ulos, päätti hän ruveta nukkumaan.

– Mä nukun sen suoran lähetyksen läpi. Tulkaa sanomaan, jos mun pitää lähteä ulos, Maria huokaili.

Niko rupesi väittämään, että joku olisi käyttänyt hänen kylpypyyhettään.

– Musta tuntuu, että joku on kussu tähän, Niko sanoi.

Maria ihmetteli, mikä Cheryllillä kestää päiväkirjahuoneessa.

Kuva
Niko ihmetteli hidasta Cherylliä.

– Vit** se on läyhännyt siellä, Niko sanoi.

– Ihan sama, mä haluan nyt vain ulos, Maria lopetti spekuloinnin.

Maailmanpolitiikkaa aamupalapöydässä

Aamiaispöydässä pitkään viihtyneet Johan, Mia, Antti ja Tero keskustelivat Pohjois-Atlantin puolustusliitto Natosta. Kaikki olivat Suomen Natoon liittymistä vastaan.

– Se on totta, että jos me siihen liitytään, joudutaan osallistumaan ihan turhiin sotiin, Mia kommentoi.

Tero kannatti palkka-armeijan perustamista Suomeen. Kolmas maailmansota mietitytti myös.

Kuva
Antti osallistui äänekkäästi keskusteluun.

– Sä voit verrata kolmannen maailmansodan alkamista puhtaisiin terrori-iskuihin, joita tapahtuu jatkuvasti, Johan sanoi.

Antti sanoi uskovansa, että USA teki itse WTC-iskut, jotta saisi luvan hyökätä muuta maailmaa vastaan.

– Onhan niissä dokumenteissa ollut spekulaatioita siitä. Pentagonissakaan ei näkynyt jälkiä koneiden osumisesta. Pentagoniin osuneen koneen lentäjä oli kuulemma huono lentäjäoppilas, Tero sanoi.

Cheryllin epäselvät selitykset

Cheryll istuutui päiväkirjahuoneesta tultuaan aamiaiselle ja osallistui pian keskusteluihin.

– Salaliittoteorioiden spekulointi on mielenkiintoista, nainen sanoi.

Terosta tuntui kummalta, kuinka USA:n itsensä tekemiä iskuja voitaisiin pitää niin hyvin salassa, kuin niitä nyt pidetään, mikäli USA todella olisi ollut iskujen takana. Cheryll yritti päästä mukaan keskusteluihin.

– Siis valtiot, jotka kilpailevat, laittavat toisistaan liikkeelle sellaisia perättömiä huhuja. Se on ihan kummallista, Cheryll selitti epäselvästi.

Kuva
Miehet ja Mia spekuloivat aamiaispöydän ääressä.

Miehet eivät pysyneet mukana.

– Siis mitä? Mä en nyt yhtään tajua mitä sä puhut, Johan sanoi.

Cheryll päätti jättää keskustelut sikseen ja mennä makuuhuoneeseen lepäilijöiden joukkoon.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 21 Syys 2008 13:50

bigbrother.fi kirjoitti:Cheryllin keskustelu päättyi ilmiriitaan!

Kuva
Maria keskeytti Mian ja Cheryllin riidan.

Cheryll vaati asukkailta mielipiteitä itsestään, koska hänellä tuntui olevan jotain sydämellään. Useat leimasivat Cheryllin omahyväiseksi ja turhamaiseksi, vaikka vaaleaverikkö yritti kuinka puolustaa itseään.


Makuuhuoneessa häätöäänestyksessä olevat Cheryll, Maria ja Niko purkivat tunteitaan. Cheryllillä tuntui olevan jotain sydämellään. Myös Mia oli makuuhuoneessa.

Cheryll kertoi, kuinka häntä harmitti, ettei hänestä ole saatu täyttä kuvaa talossa. Mia keskeytti naisen tuon tuosta meikkikommenteillaan. Mian mielestä Cheryllin olisi myös hyväksyttävä, että kaikki eivät voi rakastaa häntä.

– Kyllä mä sen tiedän, mutta haluaisin kyllä, että kaikki rakastaisivat mua. Koska mä kuitenkin rakastan melkein kaikkia, Cheryll pohti.

Marian mielestä talosta loppuisi mielenkiinto, jos hän ja Niko lähtisivät pois talosta. Nainen ei tahtoisi vielä lähteä, vaikka eilen viimeksi hän kertoi olevansa hajalla ja lähtevänsä, vaikka ei olisikaan häätövuorossa.

Kuva
Maria komensi Cherylliä rauhoittumaan.

Maria: Mä olen aina ajatellut vain muita

Cheryll kyseli, onko hänestä kukaan saanut mitään positiivista irti. Maria sanoi, että haluaa kyllä tavata talon ulkopuolellakin. Nikokin kertoi, että haluaa lähteä Cheryllin kanssa ulos. Mia keskeytti Nikon juttelun kertomalla puuterirasiastaan.

Muutkin asukkaat tulivat makuuhuoneeseen. Cheryll kyseli seuraavaksi, onko hänestä sellainen kuva, että hän on saanut kaiken mitä on halunnut.

– Mä todella oon tehnyt töitä mun haluamien asioiden eteen, Cheryll sanoi.

– Älä juma***ta korota ääntäs, Maria tuohtui.

Maria kertoi, että ei ole koskaan saanut, mitä on halunnut, koska on aina ajatellut vain muita. Johan mietti, että Cheryllillä on huono itseluottamus. Cheryll ei osannut sanoa, mistä se johtui.

– Mullakin on huono itseluottamus, koska oon aina tehnyt kaikkeni muiden eteen ja saanut vain pas**a niskaan, Maria sanoi.

Kuva
Cheryll tunsi, että häntä ei kuunnella talossa.

Cheryll: Mä olen sopeutunut pissakakkaläppään

Cheryll myönsi, että on huomannut itsensä olevan omahyväinen. Vaaleaverikkö ei kuitenkaan myöntänyt olevansa turhamainen.

– Niko sä olet kyllä, mutta mä en oikeasti ole turhamainen, se on vaan läppää, Cheryll sanoi.

– Mä oon sopeutunut pissakakkaläppään, niin miksei kukaan ole sopeutunut mun bimboblondiläppään? Cheryll kimpaantui.

Tero puolusti Cherylliä kyselemällä, onko naiselle vaatteiden vaihtaminen vähän sama asia, kuin jollekin muulle musiikin kuuntelu. Jari-Matti puolestaan kertoi pitävänsä Cherylliä lämpimänä, mutta hieman turhamaisena.

– Mutta mua ärsyttää ihan sairaasti toi sun vinkuminen, sä haet huomiota. Mä oon huomioinut sua alusta asti, Maria sanoi.

– Kukaan muu ei huomioinut mua alussa! Kuka muistaa mut tervetuliaisbileistä? Ei kukaan! Cheryll sanoi.

Johanin mukaan moni ei muista tervetuliaisbileistä kaikkia. Cheryll puolestaan väitti muistavansa kaikki ensimmäisestä päivästä lähtien.

Niko kertoi, että häntä oli heti alussa ärsyttänyt, että Cheryllillä oli niin paljon vaatteita mukana. Niko oli luullut, että vaatteiden määrä oli jotenkin rajoitettu. Mariakin korotti ääntään ja kyseli, onko Cheryll todella käyttänyt kaikkia kenkäparejaan talossa. Cheryll väitti huutaen käyttäneensä jokaista paria.

Kuva
Maria yritti rauhoittaa Cherylliä.

Cheryll: Lihomiskommentit satuttavat

Cheryll kyseli vielä Marialta, miksi häntä pidettiin ärsyttävänä. Pian keskustelu taukosi, mutta Cheryllin korviin kantautui Mian kommentti vessasta:

– Bullshit!

– Mä kuulin ton, Cheryll sanoi makuuhuoneesta.

– Niin oli tarkotuskin, Mia sanoi.

Cheryll juoksi kylpyhuoneen eteen ja tivasi vastausta. Harri huusi olohuoneesta, että ehkä vessassa oleva ei halua jutella. Cheryll tunsi, että Harrikin kääntyi häntä vastaan. Viimein Maria kuunteli Cherylliä, kun he olivat kahden kylpyhuoneessa.

Cheryll kertoi, että hänellä on ollut syömishäiriö nuorena. Miesten kommentit hänen syömisestään talossa ovat tuntuneet pahoilta, ja hän on tarkkaillut lihomistaan tarkasti.

– Haista pa**a, lopeta tuo, ihan oikeesti. Mullakin on ollut kakarana syömishäiriö, tiedän mistä puhun. Mutta nyt oikeesti, sä et oo lihonut yhtään, lopeta, Maria sanoi.

Maria ja Cheryll halasivat lopuksi. Cheryll vetäytyi yksin vessaan, muut asukkaat siirtyivät keskustelemaan muista asioista olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen.

Kuva
Mia raivostui Cheryllille.

Mian ja Cheryllin huutotappelu

Pian Cheryll tuli kuitenkin takaisin makuuhuoneeseen ja sai Mian lähtemään pois kiroillen saman tien.

Cheryll pinkaisi Marian kehotuksesta Mian perään keittiöön. Mian mielestä Cheryll oli todella turhamainen.

– Ei v**tu, ei juma***a, sä oot ymmärtänyt tän koko ohjelman idean väärin, Mia huusi.

– Älä tule mun lähelle, v***u mulla menee hermo, älä seuraa mua, Mia raivosi!

– Selitä mulle, miks mä ärsytän sua noin paljoa, Cheryll sanoi.

Maria tuli keskeyttämään riidan. Maria sanoi, että Mia ei voi sietää Cherylliä ja Cheryllin pitäisi lopettaa.

– No niin, siinä se tuli, Cheryll sanoi ja meni makuuhuoneeseen.

Hän ei ymmärtänyt, miksei Mia kuunnellut tai perustellut mielipiteitään hänelle. Marianne kuunteli Cherylliä, joka sanoi Mian olevan teiniangstinen.

– Se on vaan murkkuikäinen, teini-ikäinen, mä en oo onneks ollu tollanen teini koskaan, Cheryll sanoi.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
missweed
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 02 Syys 2008 19:48
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja missweed » 21 Syys 2008 16:19

Täytyy kyllä sanoa, että tänä vuonna subin bb-sivut ja varsinkin uutisointi on todellakin syvältä...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Sihi » 23 Syys 2008 10:17

bigbrother.fi kirjoitti:
Harri poistetaan häätöäänestyksestä!
23.09.2008 10:14



Lääkärissä asianmukaista hoitoa saava Harri poistetaan tämän viikon häätöäänestyksestä. Lisätietoja äänestyksestä tänään suorassa BB Extrassa!

BB Extra Subilla klo 19.00.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 23 Syys 2008 10:33

Sihijuoma(n) kirjoitti:bigbrother.fi kirjoitti:
Harri poistetaan häätöäänestyksestä!
23.09.2008 10:14



Lääkärissä asianmukaista hoitoa saava Harri poistetaan tämän viikon häätöäänestyksestä. Lisätietoja äänestyksestä tänään suorassa BB Extrassa!

BB Extra Subilla klo 19.00.
Hyvä, Harrin ei olis pitänyt olla siinä äänestyksessä muutenkaan. Eli nyt lähtee varmana joku juorukerholaisista.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja rink » 23 Syys 2008 10:38

Uutisesssa lukee: "Lääkärissä asianmukaista hoitoa..."

Yleensähän hoitoa saadaan sairaalassa, terveyskeskuksessa tai suljetulla osastolla. Lienee pelkkä virhe. Kiireessä kirjoitettu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2008”