Subin Viralliset BB-sivut

Keskustelua liittyen Suomen neljänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja James » 09 Syys 2008 16:27

Vanha tuttu asukas taloon? Perttu tulee 8)

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja minttuli » 09 Syys 2008 17:24

Selän takana puhumiset näytetään asukkaille .... :lol:
tai Minna menee sekottaan pakan. :twisted:

ekspertt1
Asukaskokelas
Viestit: 104
Liittynyt: 30 Syys 2007 15:02

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja ekspertt1 » 09 Syys 2008 21:44

silmä kirjoitti:
[juuso] kirjoitti:
Sunnuntaina paukkuu ja rätisee, Sainio myhäilee.
:o
Sainio selvästikin puhuu häädetylle näytettävästä klippikoosteesta.
:hahaha:

Tottahan se on. Esim. eilinen bb extra.... voi hitto mitä säätöä, ei saatu edes koosteita näytettyä

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 09 Syys 2008 22:14

Ashlee kirjoitti:Vois tulla äänestys kuka vanhoista taloon? :D
Jooooooo, ehdottomasti. Kunhan sitä vanhaa ei päästetä taloon, niin minun puolesta kyllä.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Syys 2008 00:59

Ilotulitusta se tarkottaa kuitenkin. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2008 16:33

blogit.sub.fi/bigbrother kirjoitti: Palautetta tulemaan!

Moikkamoi taas kaikille tasapuolisesti!

Olen huomannut monien kyselleen paikkaa, jonne antaa palautetta koskien Big Brotheria. Tarkkasilmäisimmät ovatkin varmaan jo huomanneet, että nettisivujemme (http://www.sub.fi/bigbrother) alalaidassa on osio nimeltään Palaute. Sitä klikkaamalla pääsee antamaan palautteensa, niin risut kuin ruusutkin. Muista valita kohtaan ”Palautteen aihe” oikea teema: jos esimerkiksi haluat antaa palautetta nettisivuistamme, valitset Subin netti. Ja niin edelleen.

Kiitos kaikille, jotka ovat lukeneet ja kommentoineet horinoitani. On kiva jakaa ajatuksiaan toisten BB-fanien kanssa!

Suukkoja,

Pikkusisko

ps. Mistäköhän rätinästä ja paukkeesta Kim Sainio oikein puhui jutussa ”Tänä vuonna kaikki on toisin”? Alkaa jo jännittää tuleva viikonloppu.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Syys 2008 12:49

bigbrother.fi kirjoitti:Sängyssä liikehdittiin varhain aamulla

Aamuvarhaisella Mariannen ja Teron sängyssä tapahtui jälleen. Kyyhkyläiset vain eivät osaa pitää näppejään irti toisistaan.

Marianne, Tero ja Marko valvoivat pitkään ja menivät nukkumaan vasta varhain aamulla. Ennen auringonnousua, muiden nukkuessa, alkoi kyyhkyläisten sängyssä tapahtua.

Sutinaa peiton alla.

Kaksikko oli saman peiton alla kasvot tiiviisti vastakkain, vain päät ja Teron käsi näkyivät peiton alta. Nukkumisesta ei kuitenkaan ollut kyse, sillä peiton alla liikehdittiin selvästi. Usean minuutin ajan Teron puolella näkyi selvää liikettä.
Peittoa päälle suojaksi

Pian Marianne kääntyi Terosta poispäin, mutta liikehdintä jatkui edelleen. Välillä Tero veti peittoa paremmin kaksikon päälle, vaikka he peiton alla tiiviisti olivatkin. Liike peiton alla vain jatkui, mutta kaksikon päät pysyivät tiiviisti paikoillaan ja silmät kiinni.
Marianne ja Tero halailivat vielä silloinkin, kun valot räpsäytettiin päälle.

Pian Marianne alkoi räpytellä silmiään. Tällöin Terosta ei enää näkynyt mitään, sillä mies oli uppoutunut lähes täysin peiton alle.

Sitten Marianne kääntyi taas kohti Teroa. Molemmat siristelivät silmiään hetken, mutta sulkivat ne pian. Pieni liike jatkui peiton alla vielä hetken.

Herkkä hetki rikkoutui, kun Johan nousi sängystä ja kolisteli vessaan.

Aamutoimiin

Big Brother herätti asukkaat vaihtelevan mittaisten yöunien jälkeen. Cheryll aloitti päivän meikkihetkellä keittiössä. Sitten hän alkoi valmistaa aamiaista Markon valvovan silmän alla.

Marianne ja Teron makailivat sängyssä siihen saakka, kun Mariannelle tuli aika lähteä remontoimaan huonetta Marian kanssa.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Syys 2008 12:54

bigbrother.fi kirjoitti:Marianne: Eilen selvisi paljon asioita

Naiset halusivat saada remontin valmiiksi, joten Mariannen perässä lähes kaikki ryhtyivät heti aamusta hommiin. Muutama mieskin tuli huoneen laidoille istumaan, ainakin hetkeksi.

Herätyksen jälkeen Marianne ja Maria ryhtyivät heti remonttihommiin, ja Cheryll alkoi tehdä asukkaille munakasta aamiaiseksi. Pian Cheryllkin sai munakkaan valmiiksi ja meni pukemaan remonttihaalarin päälleen. Myös Marianna tuli sahatalkoisiin. Mia nukkui yhä.

– Marianne, mene syömään välillä, Cheryll kehotti ahkerasti sahaavaa naista.

Marko istui naisten seurana remonttihuoneen reunustalla. Cheryll, Marianna ja Maria katselivat vierestä, kun Marianne sahasi laminaattia katki. Pian Andreaskin nousi ylös ja tuli neuvomaan naisia.

– Mä taidankin tästä lähteä sähläämästä, Marko totesi ja lähti huoneesta.

– Teillä on ihan loistava tuo lista tuossa, Andreas kehui jälleen naisten työn jälkeä.

Marianne oli nukkunut huonosti

Maria mietti, mikseivät he olleet sahanneet kaikkia laminaattipätkiä saman kulman avulla. Kukaan ei oikein tiennyt vastausta. Andreas valitteli naisten sahan huonoa kuntoa.

Johan oli noussut ja tuli muiden seuraksi huoneeseen. Makuuhuoneessa muutama yhä veti sikeitä.

– Vitsit, mä oikeasti odotan sitä hetkeä, kun tämä on valmis, ja mä saan mennä nukkumaan, Marianne unelmoi.

Marianne kertoi olevansa väsynyt, koska oli viime yön ajan käsitellyt asioita.

– Eilen selvisi niin paljon juttuja, että uni ei oikein ollut syvää, Marianne kertoi.

– Ymmärrän, Andreas totesi viereltä.
Ulkona aamutupakalla.

Aamutupakalla aamujuoruja

Ulkona Maria oli tupakalla Andreaksen, Marko ja Johanin kanssa. Johan pohti, että Terolla ja Harrilla saattaisi olla huono olo herätessään.

– Varsinkin Harrilla, jos se poltti sen koko sikarin, Johan jatkoi.

Maria kertoi, että hänestä oli tuntunut pahalta kaataa eilen punaviiniä viemäriin. Johan kehui juoneensa kaiken, mitä hänellä oli ollut.

– Nyt kun saisi pullon leijonaa ja jätevettä, niin lähtisi tämäkin aamu käyntiin, Maria töksäytti.

Sisällä Cheryll, Marianna ja Marianne jatkoivat remonttia. Miakin oli jo noussut, ja laittoi itseään valmiiksi päivää varten. Tero ja Harri nukkuivat yhä.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Syys 2008 12:58

bigbrother.fi kirjoitti:Marianna: Nukun ensi yöstä alkaen omassa sängyssä

Samalla kun miehet lekottelivat terassilla, naiset ahersivat remontin keskellä. Viimeinen pala laminaattia pantiin lattiaan.

Marianna ihmetteli, mitä tapahtuisi, jos asukkaat eivät saisi rahaa kauppareissua varten.

– Mä hajoaisin, Mia sanoi.

– Mäkään en kestäisi. Mä haluan teetä, sokeria, hunajaa ja kahvia, Marianna luetteli.

Mia ja Maria menivät tupakalle pohtimaan makuuhuoneen sotkuisuutta.

– Kyllä mun kamat ainakin mahtuvat laatikkoon. Vitu**** toi sekaisuus tuolla, Maria sanoi ja kertoi muille, kuinka monta kertaa oli makuuhuoneen viikkojen aikana siivonnut.

Cheryll uteli Mariannalta Johanista

Remonttihuoneessa Marianna valitti keskittymiskykynsä olevan kateissa, hän sanoi olevansa nälkäinen ja väsynyt.
Cheryll sahasi viimeiset laminaatit.

Cheryll tahtoi tietää, mitä mieltä Marianna oli Johanista.

– Mä olen ihan hyvää mieltä siitä. Välillä tuntuu, että kun se sanoo jotain, se antaa ymmärtää olevansa siinä jutussa tosissaan enemmän kuin oikeasti onkaan, Marianna kertoi.

Cheryll rupesi sahaamaan viimeistä laminaattipalaa. Lattia oli lähes valmis.

– Voi kun pääsisi tämän jälkeen nukkumaan ja sen jälkeen suihkuun, naiset haaveilivat.

Pian keskustelu palasi taas Johaniin.

– Sen päätin, että ensi yöstä alkaen nukun ihan omassa sängyssä, Marianna sanoi.

Mariannan mukaan Mian asenne on muuttunut naista kohtaan sen jälkeen, kun Marianna ja Johan nukkuivat yön yhdessä.

– Munkin asenne Miaa kohtaan on muuttunut, eikä se tule enää muuttumaan takaisin, Marianna sanoi vakavalla ilmeellä.

Marianna haluaa nukkua miehen kanssa

Mariannan mukaan hänen on vaikeaa puhua asiasta Mian kanssa. Myös Johan oli kertonut, ettei hänkään pysty puhumaan asiasta Mian kanssa.

– Mutta mun kanssa Johan pystyy kyllä puhumaan, Marianna kertoi naisille.
Ma

Johan oli sanonut Mariannalle, että jos ovesta tulisi sisään kiimainen kolli, hyppäisi Marianna tähän kiinni heti.

– Musta olisi kiva nukkua jonkun miehen kanssa täällä. Mä kaipaan kyllä niin omaa miestänikin, että olen ihan itku kurkussa jatkuvasti. Joten vähän olen pas**** jos Johan ja Mia menevätkin yhdessä sänkyyn , Marianna sanoi.
Harrin käytös harmittaa

Naiset rupesivat puhumaan Harrista, josta heidän mukaansa on tullut esille uusi sovinistinen puoli. Cheryll oli tästä erityisen harmissaan.

– Oletteko miettineet, että Markon seura voisi olla syynä tähän, Marianne ehdotti.

Naiset jäivät jatkamaan remontoimista kovalla kiireellä.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Syys 2008 13:46

bigbrother.fi kirjoitti:Markon limainen puoli ällötti naisia

Keskipäivällä keskustelun aihe talossa oli Marko. Pihalla Marko kertoi omista tunteistaan, ja remonttihuoneessa naiset puivat Markon persoonallisuutta keskenään.

Marko oli ulkona yhdessä Teron, Harrin, Marian, Johanin ja Nikon kanssa. Hän kertoi, että hänellä ja Mariannalla kaikki kontaktit katkesivat toiseen äänestykseen.

– Mutta mä tykkään Mariannasta silti. Se on kova ulkopuolelta ja herkkä sisältä. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, Marko kertoi.

Tero makoili säkkituolillaan ja kertoi olevansa hieman väsynyt eilisillan Espanja-bileistä. Hänestä tuntui, että terävyys ajattelusta on poissa.

– Ja juuri, kun olen mainostanut, ettei kymmenen olutta tunnu missään, Tero manasi.

– Sä et syö tarpeeksi, sä olet sellainen lapsi, Johan vitsaili vierestä.

Marko paistatteli auringossa

Tero: Harri, sun sanomiset jäi mun päähän

Harri oli ehkä joukon väsynein. Tero alkoi kertoa Harrille asiaa, joka häntä oli mietityttänyt koko eilisillan ja yön.

– Se, mitä sanoit mulle, Tero kertoi salaperäisesti.

Harri ei uskonut ja muistanut sanoneensa mitään, hän vääntelehti kyykyssä vaatien Teroa kertomaan, mitä hän oli sanonut.

– No sie istuit vastapäätä lasi kädessä ja sanoit, että ota sä tuosta. Ajattelin, että hetkinen, nyt on jotain vialla, Harri tarjoaa juotavaa, Tero kuvaili eilisillan tapahtumia.

– Mä luulin, että mä olin sanonut jotain pahaa, mutta olinkin näköjään tehnyt vielä pahempaa, Harri nauroi.

Naiset avautuivat Markosta

Remonttihuoneessa Marianne, Marianna ja Cheryll juorusivat Markosta. Cheryll kertoi, että oli eilen varma, ettei Marko ole talon normaali asukas. Mariannella oli sydämellään jotain, mitä hän halusi Markosta selvittää.

– Miksi se on niin erilainen päivällä ja illalla? Eilen illalla keskusteluissa mä näin sen puolen, josta mä tykkään Markossa. Rauhallinen, totinen ja tosi ajattelevainen. Se kiitti lopuksi keskustelusta ja antoi poskipusut, Marianne kertoi.

– Mutta päivällä siitä tulee joku ihmeen show-ihminen, mua ällöttää se puoli, Marianne jatkoi.

Mariannallakin oli mielipide Markosta. Nainen ilmoitti kertovansa viimeisen kerran koko mielipiteensä miehestä:

– Heti kun näin Markon, tiesin, ettei se ollut mun ihmistyyppiä. Mua ällöttää se, ja miten se käyttäytyi sillon siellä altaalla, kun se oli koko ajan lähellä. Mä oon yrittänyt muuttaa käsitystäni, mutta en pysty.

Marianne harmitteli, että Markosta oli selvinnyt limainen puoli. Cheryll myös kertoi, että hän oli yrittänyt olla suvaitsevaisempi Markoa kohtaan, mutta ei ollut pystynyt.

– Eilenkin se nosti mua yhtäkkiä ja näytti jotain seksiliikkeitä, Cheryll parahti.

Naiset lopettivat pian puheensa Markosta ja alkoivat naputtaa toden teolla listoja paikoilleen. Miehet istuskelivat keittiössä ja makuuhuoneessa aikaa kuluttaen.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Syys 2008 13:47

Oho !!!

Väärä paikka...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja minttuli » 11 Syys 2008 15:03

Kuka uusi tulee taloon ?
Vai onko tuo Risto, kun tuossa oven aossa näkyy?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2008 15:18

bigbrother.fi kirjoitti: Big Brother –talon ovi käy sunnuntaina!

Kuva

Tällä viikolla häätöäänestyksessä ovat Cheryll ja Marko. Sinä päätät, kumpi heistä poistuu talosta sunnuntaina.

Mutta tuleeko joku häädetyn asukkaan tilalle ja kuka hän on?

Katso Big Brother Talk Show sunnuntaina 14.9. klo 21.00!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Syys 2008 23:56

Virallisten sivujen uutisoinnissakin Mame-dissajaiset ohitettiin täysin. Tämä mielestäni valitettavasti tarkoittaa myös sitä ettei niitä töllöstäkään nähdä :(

Dailyn lopussaki nähtyjen juttujen aikoihin sijoittunu uutinen päätty näin:
Pian Cheryll oli saatu analysoitua, ja koko porukka oli hyvässä yhteishengessä. Uni ei kuitenkaan tullut vielä, vaan asukkaat jatkoivat valvomista.
Seuraava uutinen sitten alkaa kun kaikki on jo ohi:
Aamuvarhaisella Mariannen ja Teron sängyssä tapahtui jälleen. Kyyhkyläiset vain eivät osaa pitää näppejään irti toisistaan.

Marianne, Tero ja Marko valvoivat pitkään ja menivät nukkumaan vasta varhain aamulla. Ennen auringonnousua, muiden nukkuessa, alkoi kyyhkyläisten sängyssä tapahtua.
Eli, ei mitään mainintaa missään Juorukerhon jutuista! Naurettavaa. Yks kauden tähän asti tärkeimmistä ja paljastavimmista sessioista pyyhitty täysin maton alle.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 12 Syys 2008 11:33

bigbrtoher.fi kirjoitti:Syntisiä salaisuuksia makuuhuoneessa

Andreas, Niko ja Maria keskustelivat makuuhuoneessa seksistä ja seksiongelmistaan. Niko pohti, oliko hän aseksuaali. Andreas puolestaan kaipasi rakasta harrastustaan.

Niko oli tullut juuri suihkusta ja levitti itseruskettavaa voidetta keholleen. Maria ja Andreas makoilivat omilla sängyillään.

– On se outoa katsoa miestä, joka laittaa itseruskettavaa, Maria hämmästeli.

Tupakkapaikalla lähentyneen kolmikon jutustelu lipui seksiin.

– Siitä mä olen yllättynyt, etten ole r*nkannut täällä vielä, Andreas mietti. Niko kertoi, että hänellä oli ollut lähellä. Andreas sanoi olevansa normaalielämässä seksuaalisesti hyvin aktiivinen.

– R*nkkaaminen on yksi lempiharrastukseni, Andreas paljasti. Mies puhui haikeasti itsetyydytyksen rentouttavasta ja mielihyvää tuottavasta vaikutuksesta.

Andreaksen intiimi paljastus sai myös muut avautumaan. Niko kertoi, että oli epäillyt olevansa aseksuaali, koska häntä ällötti usein toinen ihminen seksin jälkeen.

– Mulla on usein, että mä haluan ottaa vastaan, mutten tehdä toiselle, mies jatkoi. Andreas sanoi oman tilanteensa olevan täysin päinvastoin.

Niko tunnusti, että saattoi pokata yöseuraa vaikka narikkajonosta.

– Mä voin kysyä suoraan, että tehdäänkö syntiä, Niko tykitti. Hän kertoi olleensa ennen todella herkkä, mutta kovien kolauksien jälkeen mies oli kovettanut itsensä.

Maria puolestaan kertoi omista orgasmiongelmistaan. Hän sanoi, että mietti ennen jatkuvasti pahoja asioita seksin aikana.

– Sitten kun mä keskityin liikaa siihen ajattelemiseen, niin en mä sitten koskaan saanut, nainen paljasti. Hän oli alkanut saavuttaa seksihuppuja vasta monen vuoden jälkeen.
Niko: Chipa pistää sille jauhot suuhun!
Mia, Andreas ja Cheryll toivottivat Markolle epäonnea sunnuntaille.

Niko jatkoi pohdiskeluaan omasta aseksuaalisuudestaan.

– Tosin kyllä mä tänäänkin näin sellaista valveunta, että olin kahden kanssa, mies purskahti nauruun. Hän jatkoi ja toivoi, että saisi viettää kymmenminuuttisen talon ulkopuolisen ihmisen kanssa yläkerran huoneessa. Samassa Mia asteli makuuhuoneeseen ja kysyi, mistä muut puhuivat.

– Nää on niin rivoja puheita, ettei ne sovi alle kaksikymppisten korville, Niko naljaili 19-vuotiaalle Mialle. Mies kuitenkin jatkoi ja kertoi puhuvansa omasta aseksuaalisuudestaan. Mia kysyi, mitä sana tarkoitti.

– Antiseksuaalinen, eli ettei tee mieli seksiä, Andreas selitti.

– Tai siis tekee, muttei tee mieli tehdä sitä ihmisten kanssa, Niko lisäsi ja purskahti nauruun muiden kanssa ymmärtäessään, miltä hänen kommenttinsa kuulosti.

Nikoa mietityttivät huoneen ulkopuoliset talon asukkaat.

– Osa ihmisistä on tuijottanut kuin, v*ttu, makkaratehtaan huoraa kun me pelleiltiin! hän puuskahti. Niko, Andreas ja Cheryll olivat riehuneet koko illan laulaen ja näytellen.
Niko epäili olevansa aseksuaali.

– Onneksi se yksi v*tun rokkikukko on pysynyt erossa! Niko puhisi. Andreaskin kertoi olleensa aiemmin päivällä ahdistunut saman ihmisen seuraamisesta.

– Se oli joka paikassa minne mä meninkin! Andreas kivahti. Andreas tunnusti, että häntä olivat talossa oloaikana ärsyttäneet vuoron perään kaikki muut miehet paitsi Niko. Niko oli samaa mieltä ja sanoi Andreaksen olevan ainut, joka ei ole häntä ärsyttänyt.

– Mua ällötti, se tuli pussailemaan mua poskelle, Maria jatkoi keskustelua. Makuuhuoneeseen tullut Cheryll kysyi, ketä nainen tarkoitti ja Andreas selvensi, että he puhuivat Markosta.

– Mä niin toivon, että Chipa pistää sille sunnuntaina jauhot suuhun! Niko tuhahti omasta sängystään. Muut huoneessa olijat myötäilivät.

Cheryll kehräsi kohteliaisuuksista ja kehui muita ihaniksi.

– Meidän rokkikukko ei lähde yhtään mihinkään! Andreas totesi keskustelun lopuksi.

Kello tikitti BB-talossa, mutta yökyöpelit jatkoivat valvomistaan.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 12 Syys 2008 11:37

bigbrother.fi kirjoitti:Mariannan ja Cheryllin lämmin yöhetki

Yön pimeinä hetkinä Marianna ja Cheryll herkistyivät tilittämään toisilleen tuntojaan keskinäisestä suhteestaan. Cheryll kertoi Mariannan olevan hänelle läheisin talon asukki.

Marianna ja Cheryll makasivat sängyillään pimeässä makuuhuoneessa. Marianna oli turhautunut Cherylliin useita kertoja Remontti-viikkotehtävän aikana. Nyt puhalsivat kuitenkin uudet tuulet.

Cheryll kertoi Mariannalle, että tunsi tutustuneensa naiseen paremmin tällä viikolla.

– Sun kanssa mä luotan vaistoihini, Cheryll sanoi. Marianna oli kertonut, että tunsi itsensä tyhmäksi talossa, koska ei ollut kiinnostunut tutustumaan kaikkiin. Häntä myös ärsytti, koska ihmiset olivat kertoneet hänelle, että eivät osanneet suhtautua räväkkään naiseen.

Cheryll paljasti, että koki olevansa hengenheimolainen Mariannan kanssa. Marianna naurahti hermostuneesti Cheryllin kommentille. Marianna oli antanut vaaleaverikölle pisteen tämän viikon nimeämisissä. Hän oli muun muassa sanonut, että Cheryll oli liian blondi hänen makuunsa ja toivottanut hänet ulos talosta ”vaikka saman tien”.
Cheryll: Sä pidit mua tyhmänä blondina

Cheryll jatkoi ylistävää virttään.

– Eilen ja tänään, kun mä oon kattonut sua, niin musta sä oot tuntunut tutuimmalta, Cheryll sanoi. Nainen jatkoi, että suurin osa hänen ystävistään oli Mariannan kaltaisia.
Marianne tuli keskeyttämään Mariannan ja Cheryllin herkän hetken.

– Mä oon tällänen boheemimpi, mutta ne on just tollasia huoliteltuja. Cheryll kertoi, että häntä kuitenkin ärsytti välillä, kun Marianna oli ilkeä ja kärkäs.

– Mutta musta on ihana päästä sua lähelle, vaaleaverikkö huokaisi. Marianna kuunteli hymyillen naisen ihailevia sanoja. Cheryll paljasti, että oli aluksi analysoinut Mariannaa jatkuvasti, mutta oli ymmärtänyt ärsyttävänsä naista.

– Ja sä pidit mua tyhmänä blondina, Cheryll sanoi surullisesti. Marianna vastasi nopeasti sen olevan vain hänen huumoriaan.

– Mun kaveripiirissä ne on tottunut siihen, että mä vitsailen sillai, nainen selitti. Hartaan keskustelun keskeyttivät huoneeseen rynnivät muut asukkaat. Naiset halasivat lopuksi toisiaan pitkään.

– Mä toivon, ettet sä lähde sunnuntaina, Marianna kuiskasi Cheryllin korvaan. Tiistaina päiväkirjahuoneessa hän oli toivottanut tälle suorat lähtöpassit.

Tero ja Harri jäivät vielä olohuoneeseen muiden mentyä nukkumaan. Teron johdolla kaksikko siirtyi kuitenkin pian makuuhuoneeseen, jossa osa asukkaista vielä jutteli.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 12 Syys 2008 13:26

Sunnuntaina neljä uutta asukasta taloon!
12.09.2008 13:21

Tulevana sunnuntaina Vappu Pimiän juontamassa Talk Show'ssa taloon marssii neljä uutta asukasta!

Miten muut asukkaat reagoivat yllättävään käänteeseen? Keitä nämä neljä henkilöä oikein ovat?

Katso Big Brother Talk Show Subilta klo 21.00!
Toivottavasti tässä on sitten kaikki tämän kauden uudet asukkaat. Ja nämä kaikki jotain Olleja tai Nikoja. Ei kaivata todellakaan tapettia. Tässä vaiheessa taloon menevillä olisi mahdollisuus vielä voittoon.

Avatar
pornokaki
Päivystävä meribiologi
Viestit: 626
Liittynyt: 01 Syys 2006 00:15

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja pornokaki » 12 Syys 2008 13:31

Olli-kaki-hena -tasoa niin sit nousee huimasti kiinnostus.
:holyshit:

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja calderyon » 12 Syys 2008 13:50

bigbrother.fi kirjoitti:Vakavat uutiset hiljensivät talon

Kuva


Niko masentui Isoveljen uutisista. Cheryll lohduttaa.


Niko oli istunut pitkään Big Brotherin puheilla. Ulos tultuaan hän kokosi kaikki yhteen ja kertoi vakvat uutiset, jotka Isoveli oli käskenyt hänen välittää muille.

Ulkona Cheryll ja Marianna juttelivat äänestyksestä. Marianna kertoi, että ei ollut asennoitunut ollenkaan niin, että Cheryll lähtisi talosta sunnuntaina.

– Nyt kun mä katon tota taivasta, mä mietin kuinka mä haluan sille toiselle planeetalle mistä mä tuun, Marianna huokaisi. Hän kuitenkin jatkoi, ettei voisi kuvitella hetkeä sillä hetkellä kun kuulisi joutuvansa häätöäänestykseen.

Cheryll ehdotti, että naiset kävelisivät hieman. Molemmat olivat sitä mieltä, että olivat vasta päässeet sisään talon henkeen.

– Täällä on pakko olla oma persoonansa, Cheryll huokaisi. Mariannaa pelotti putoaminen. Hän ei halunnut kohdata ulkomaailmaa, eikä perustella tekemisiään talossa.

– Ulkopuolella olevat eivät voi ymmärtää, millaista täällä on, Marianna totesi. Hän kertoi ajatelleensa taloon tullessaan, että mikäs siinä, kunhan on oma itsensä. Nyt hän oli kuitenkin sitä mieltä, että se ei ollutkaan niin helppoa. Hän sanoi, että oli alussa pystynyt olemaan oma itsensä, mutta nyt tilanne oli muuttunut.

Kuva
Cheryll ja Marianna ovat lähentyneet.

– Musta tuntuu, etten mä voi antaa täällä mitään muille, Marianna jatkoi. Molemmat olivat sitä mieltä, että ulkomaailmassa läheisten pitäisi osata suhtautua heihin suvaitsevaisesti.

– Mä en halua kuulla mitään kuittia frendeiltä, Marianna sanoi vakavasti. Cheryll kertoi odottavansa palautetta, mutta toivoi ystäviensä ymmärtävän miksi hän käyttäytyi talossa miten käyttäytyi.

Naisten välit olivat selvästi lähentyneet edellisyön keskusteluhetken jälkeen. Cheryll oli kertonut Mariannalle kokevansa tämän hengenheimolaisekseen. Marianna oli aikaisemmin viikolla nimennyt naisen häätöäänestykseen.

Mariannan lisäksi myös Andreas ja Maria tuntuivat muuttaneensa suhtautumistaan naiseen eilisillan riehumistuokion jälkeen. Cheryll oli tanssinut ja laulanut vapautuneesti muiden mukana ja alkuviikon mökötys vaikutti olevan tiessään.

Isoveli kovensi otteitaan

Kuva
Mia, Johan ja Marko vakavina.

Miehet laittoivat pyykkejä kuivumaan. Niko tuli itkeneen näköisenä päiväkirjahuoneesta ja kehotti kaikkia kokoontumaan sohvalle.

– Nyt se naama kiinni ja p*rse sohvaan! mies tiuskaisi. Tiukasti hän kertoi, että jatkossa ei saisi enää puhua menneistä BB -tuotantokausista, tuotannon asioista eikä mistään aiheista, jotka kielletään säännöissä.

– Mä en voi teitä kaikkia vartioida, mutta mä toivon, Niko sanoi herkistyneenä. Asukkaat istuivat sohvalla ja tuijottivat vakavina Nikoa. Mies kertoi, että jatkossa rikkomuksista tultaisiin rankaisemaan kovalla kädellä.

Saatuaan sanottavansa sanottua Niko purskahti itkuun ja paineli ulos. Hän pyysi muita jättämään hänet rauhaan. Cheryll kuitenkin meni pyytämään mieheltä anteeksi.

– Mä en ole tarkoittanut, nainen sanoi hiljaa. Niko poltteli savukkeettaan hiljaisuuden vallitessa. Nainen istuutui miehen viereen ja nojasi päänsä tämän olkapäähän. Pain myös Andreas ja Marianna liittyivät seuraan.

Nikon ilmoitus sai kaikki vakavaksi. Kaikki yrittivät kuitenkin jatkaa arkitoimiaan tavalliseen malliin, vaikkeivat vitsit lennelleetkään totuttuun tapaan.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Syys 2008 19:38

Punde kirjoitti:Eli, ei mitään mainintaa missään Juorukerhon jutuista! Naurettavaa. Yks kauden tähän asti tärkeimmistä ja paljastavimmista sessioista pyyhitty täysin maton alle.
Niinpä, myös koostelähetys tietenkin oli jätti asian näyttämättä kokonaan. Olisiko Andreas tänä vuonna BB:n suosikki?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Syys 2008 19:40

bigbrother.fi kirjoitti:Miehet laittoivat pyykkejä kuivumaan. Niko tuli itkeneen näköisenä päiväkirjahuoneesta ja kehotti kaikkia kokoontumaan sohvalle.

– Nyt se naama kiinni ja p*rse sohvaan! mies tiuskaisi. Tiukasti hän kertoi, että jatkossa ei saisi enää puhua menneistä BB -tuotantokausista, tuotannon asioista eikä mistään aiheista, jotka kielletään säännöissä.

– Mä en voi teitä kaikkia vartioida, mutta mä toivon, Niko sanoi herkistyneenä. Asukkaat istuivat sohvalla ja tuijottivat vakavina Nikoa. Mies kertoi, että jatkossa rikkomuksista tultaisiin rankaisemaan kovalla kädellä.
Mielenkiintoinen ratkaisu isoveljeltä. Toki sääntörikkomuksiin tulee puuttua, mutta Nikon valinta ei mielestäni ole aivan johdonmukaista. Hän on toki muiden mukana möläytellyt asioita, mutta esimerkiksi Marianna on kyllä puhunut ohi suunsa huomattavasti enemmän.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Subin Viralliset BB-sivut

Viesti Kirjoittaja rink » 12 Syys 2008 19:50

Petri kirjoitti:
bigbrother.fi kirjoitti:Miehet laittoivat pyykkejä kuivumaan. Niko tuli itkeneen näköisenä päiväkirjahuoneesta ja kehotti kaikkia kokoontumaan sohvalle.

– Nyt se naama kiinni ja p*rse sohvaan! mies tiuskaisi. Tiukasti hän kertoi, että jatkossa ei saisi enää puhua menneistä BB -tuotantokausista, tuotannon asioista eikä mistään aiheista, jotka kielletään säännöissä.

– Mä en voi teitä kaikkia vartioida, mutta mä toivon, Niko sanoi herkistyneenä. Asukkaat istuivat sohvalla ja tuijottivat vakavina Nikoa. Mies kertoi, että jatkossa rikkomuksista tultaisiin rankaisemaan kovalla kädellä.
Mielenkiintoinen ratkaisu isoveljeltä. Toki sääntörikkomuksiin tulee puuttua, mutta Nikon valinta ei mielestäni ole aivan johdonmukaista. Hän on toki muiden mukana möläytellyt asioita, mutta esimerkiksi Marianna on kyllä puhunut ohi suunsa huomattavasti enemmän.
Marianna olisi ansainut ankaran rangaistuksen ajat sitten. Pahiten rikkonut sääntöjä.

Voisiko olla, niin että Mariannan "uhkaamista" vakavilla seuraamuksilla (talosta poisto tai äänestykseen laittaminen) pidettiin liian "riskialttiiiina". Tämähän on puhunut monesti vapaaehtoisesta talosta lähtemisestä yms. Eikä varmaan ole BB:n etu, että porukka lähtee talosta vapaaehtoisesti eikä äänestysten kautta. Miinusääniähän Marianna tulee joka tapauksessa keräämään.

Marianna olisi luonteensa puolesta (=veemäinen tyyppi) muita vahtimaan. Uskoisin, että Nikokin osaa olla veemäinen ja on välillä hyvin suorapuheinen...ja on anakin tähän asti ollut erittäin motivoitunut asukki.

Eiköhän Niko ja muut asukit toivu tästä tilanteesta melko nopeasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2008”