Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Keskustelua liittyen Suomen neljänteen Big Brotheriin.
Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Viesti Kirjoittaja HPP » 24 Elo 2008 20:18

Yleensäkin siitä turhasta makoilusta pitäisi päästä eroon. Aina kun yleistä veltostumista alkaa ilmeneen voisi isoveikka järjestää pakollista ohjelmaa asukkaille.

No toisaalta tämän kauden asukkaiden "energiatasoista" ei ole vielä mainosteltu mitään (viime kaudellahan tämä oli aivan loistava läppä). :roll:
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Elo 2008 20:41

HPP kirjoitti:Aina kun yleistä veltostumista alkaa ilmeneen voisi isoveikka järjestää pakollista ohjelmaa asukkaille.
Ei nyt sentään ihan _aina_ kuitenkaan, energisimmätkään tyypit ei oo duracelpupuja kolmea kuukautta eikä tuotantokaan lopulta ole ihmemies että ihan joka väliin pitää jotain väkisin tunkea.

Joo, et varmaan tarkoittanutkaan kirjaimellisesti että "aina", mut sanoinpa kuitenki. :)

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Viesti Kirjoittaja BuZu » 25 Elo 2008 11:16

Nist kirjoitti:Sauna ja palju aina vapaassa käytössä!

Ei muita toiveita. Kitoosh.
Olen täysin samaa mieltä.

Laittaisivat pihalle pari koivutukkia + sahan + kirveen/halkaisulaitteen.
Saunan ja paljun saisi lämmittää milloin tahansa, kunhan itse pilkkoisi halot niiden lämmittämiseen.

Tulisi asukkaille tekemistä ja viihdettä ja myös katsojille jotain nähtävää.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Ellimau
Kyttääjä
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Elo 2008 19:42

Re: Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Viesti Kirjoittaja Ellimau » 25 Elo 2008 15:55

BuZu kirjoitti:
Nist kirjoitti:Sauna ja palju aina vapaassa käytössä!

Ei muita toiveita. Kitoosh.
Olen täysin samaa mieltä.

Laittaisivat pihalle pari koivutukkia + sahan + kirveen/halkaisulaitteen.
Saunan ja paljun saisi lämmittää milloin tahansa, kunhan itse pilkkoisi halot niiden lämmittämiseen.

Tulisi asukkaille tekemistä ja viihdettä ja myös katsojille jotain nähtävää.
Aivan. Ja saisivat nähdä vähän vaivaa mukavan asian edestä :wink:

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 25 Elo 2008 17:26

No voi nenä..
Asukit voisi ennen taloon menoa suunnitella itselleen päiväohjelman, tekemistä, leikkejä ja teemabileitä, ettei talossa sitten jähmety ja vaan makaa sängyssä.
Esim. itselläni ohjelma jotain tämän suuntaista, silloin kun ei ole järjestettyä ohjelmaa: 9-12 aamupuuhat ja muiden kanssa rupattelua, 12-15 leipomista, liikuntaa, pyykinpesua 15-16 päivällinen ja hiukan lepoa 16-19 kahden kesken juttelua jonkun kanssa 19-20 iltapala 20-24 ryhmässä juttelua tai itse järjestämän bileet. Esimerkkiksi Valkoiset toogabileet: pukeudutaan lakanaan ja syödään pelkkiä valkoisia ruokia.
Asukkaiden vinkumiseen että haluaa viinaa ja saunan, ei Isoveljen tietenkään pitäisi suostua. Mutta jos joku asukki on sutki ja keksii jonkun omaperäisen idean, niin tähän isoveli voisi suostua. Esim. jos haluaisi tehdä lauantaina eri maan ruokia, niin voisi ostaa Isoveljeltä reseptejä ja ruokia, mitä kaupasta ei saa.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: Milloin toimintaa, milloin lepoa?

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 25 Elo 2008 17:40

päiväunivuorot olisi ok.. vaikka puolet ja puolet kerralla. kaikki saisi nukkua ja silti olisi mitä katsella tv:stä
ja noin

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2008”