82. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 17 Marras 2006 13:02

Oon ainakin ihan vihreänä täällä kun oon niin überkateellinen Karille sen julkisuudesta ja kaikesta muustakin. Satavarmasti. Ansaittu kateutta, just joo. :roll:
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Fernando
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Loka 2006 16:24

Sunnuntaina rymisee

Viesti Kirjoittaja Fernando » 17 Marras 2006 13:17

Oma veikkaukseni on , että Kala saapuu studioon ja ilmoittaa, että hommat on ohi Ollin kanssa. Jos ei saavu itse studioon, niin sitten vain info kerrotaan Ollille.

Tämä tuli ekana mieleen.

Avatar
Alida
Heikoilla hangilla
Viestit: 88
Liittynyt: 10 Elo 2006 14:28
Paikkakunta: Esboo

Re: Sunnuntaina rymisee

Viesti Kirjoittaja Alida » 17 Marras 2006 13:29

Fernando kirjoitti:Oma veikkaukseni on , että Kala saapuu studioon ja ilmoittaa, että hommat on ohi Ollin kanssa. Jos ei saavu itse studioon, niin sitten vain info kerrotaan Ollille.

Tämä tuli ekana mieleen.
En näkis että tuo nyt vaikuttaisi keneenkään muuhun ku Olliin tai ehkä Hanneenki.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 17 Marras 2006 14:23

Kari kertoilee Studio Julmahuvin sketsejä, Olli, Hanne ja Jani komppailevat minkä muistavat.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 17 Marras 2006 14:28

Kyllähän tuo sellaisena muisteluhetkenä menee kun kaikki tietävät mistä puhutaan, mutta muuten Kari on kyllä ehkä huonoin vitsien ja sketsien kertoja ikinä.

sickboxing
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 28 Elo 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja sickboxing » 17 Marras 2006 14:40

silmä kirjoitti:Kari: "Mä veikkaan, et me ollaan ansaittu kateutta. Jengi on kateellisii, kun me ollaan julkkiksii." (tms.)
Big Brotherin kautta ansaittu julkisuus onkin tavoittelemisen arvoista. Karin yks suuri motiivi hakea taloon varmaan olikin toi julkisuus. Raukka varmaan luulee saavansa oman talk-show:n tai jotain. Nolo tyyppi. :)

Ja hieman offtopikkii mut viime vuoden kisaaja Timo on nykyään joku ilmaislehtien lemmikki :D lolz

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 15:41

silmä kirjoitti:Hanne ehdotti, että he ovat kateuden sijaan ansainneet sääliä.
Aika pitkälti kyllä :) Karilla on aika usein tuota julkisuussettiä. Varmasti yksi noista tän vuoden tyypeistä, jotka ovat BB:ssä varta vasten julkisuutta hakemassa.
Fernando kirjoitti:Oma veikkaukseni on , että Kala saapuu studioon ja ilmoittaa, että hommat on ohi Ollin kanssa. Jos ei saavu itse studioon, niin sitten vain info kerrotaan Ollille.

Tämä tuli ekana mieleen.
Ihan hyvä, mutta miten se vaikuttaisi muihin kuin Olliin ja Hanneen.

Edit:
Hanne - Mitä me voitais tehdä
Olli - odottaa

Todella tylsää sohvalla istuskelua. Pakko kai niiden on OIKEASTI järkätä niille ohjelmaa/illanviettoa tänään. Koko viikko on ollut todella turhauttava niin katsojille kuin asukkaille. Enkä ole känniviihteen puolestapuhuja, mutta nyt sitä KUKKOA!
Tai ainakin kohta :)

Varastohuoneen ovi on auki. Siellä tais olla petivaatteet, mausteita, kuiva-aineita tms. ei mitään ihmeitä tässä vaiheessa.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 16:28

OT
Nukuin päikkäreitä BB:n äänet taustalla ja näin unia, missä Kaki oli lomalla talosta ja hengattiin sen kanssa kauppakeskuksessa. Pudotteli kolikoita peliautomaattiin ja aina joku hihku taustalla, että "Tuolla on Kaki!". Myöhemmin hengasin talon porukan kans jossain talossa. Olli tunki kolikoita (vein tänään kolikoita pankkiin) sellaseen leluhevoseen ja keinuttiin siinä porukalla :D Harmi, kun unohdin mitä näin, kun Kakin puhe ei sopinut ollenkaan siihen mitä se teki ja heräsin siihen nauraen.

- - -

Olli kakaramaisella uhoäänellään: "Mä osaisin PhotoShoppaa savuu 7-kertaa paremmin ku se jannu ja se oli sentää joku Reuters".

Kari lähti pk-huoneeseen kutsusta.

Sari: "Vielä Janin vuoro ja sitten alkaa bileet"

Keksivät (Olli) päivätehtävän itselleen: "Jokaisen tulee juoda itsensä yhteen promilleen ilman, että Kaki huomaa, ja sitten alkaa bileet"

- - -

Kaki ehdotti puolituntia sitten sipsien ja dipin syömistä ajankuluksi. Ketään muuta ei kiinnostanut. Hanne päätti kuitenkin tehdä dipin valmiiksi maustumaan. Nyt Hanne avasi sipsipussin - tosin eivät syö niitä vielä. Kaki on yhä pk-huoneessa.

- - -

Olli: "Tänään ei oo bileitä".
Hanne: "OLLI!"
Olli: "Ei ku mä tiedän sen".
Olli: "Mä tiedän muuten, mistä Mira tiesi aina kaikki jutut".
Hanne: "Älä sano sitä, jos se liittyy tuotantoon".
Olli: "Niin joo".

- - -

Sari: "Mä oon ihan varma, että tänään on pelkkä sauna".
Olli: "En mä usko".
...
Olli: "Saattaa olla, että tänään olis pelkkä peli-ilta".

- - -

Hahah, mikä toi leikkaus oli :lol:
Ensin lähikuvaan veitsenterä pöydällä. Seuraavaksi Ollin kasvot ruudussa. Veitsenterävää ajattelua?

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 17 Marras 2006 16:45

JimmyMoonJam kirjoitti:OT
Nukuin päikkäreitä BB:n äänet taustalla ja näin unia, missä Kaki oli lomalla talosta ja hengattiin sen kanssa kauppakeskuksessa. Pudotteli kolikoita peliautomaattiin ja aina joku hihku taustalla, että "Tuolla on Kaki!". Myöhemmin hengasin talon porukan kans jossain talossa. Olli tunki kolikoita (vein tänään kolikoita pankkiin) sellaseen leluhevoseen ja keinuttiin siinä porukalla :D Harmi, kun unohdin mitä näin, kun Kakin puhe ei sopinut ollenkaan siihen mitä se teki ja heräsin siihen nauraen.
Samaa tapahtunut mulle myös. Aika skitsoja BB-unia nähnyt todellakin, kun on äänet päällä ja ne sekottuu uniin... [/OT]
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 16:49

Toivottavasti olisi jotain ohjelmaa. Ehkä säästelevät huomiselle, mutta mieluiten sitten perinteistä oleskelua kuin esim. peli- tai leffailta.

***

Voi kun saisi soittaa yhden puhelun, sanoo Hanne.
Soittaisi äidille.

Olli soittaisi pizzataksin :)

Sari soittaisi kaverilleen uskaltaako tulla enää "ulkomaailmaan". :)

Jani soittaisi sille tytölle - kysyisi onko treffit voimassa.

Sille tytölle, jota kukaan ei kuulemma ole koskaan nähnyt. (Eilisestä Ekstrasta)

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 16:51

Kamera seuraa, kun Olli ajelehtii ympäri kämppää syöden leipää ja Hannen munavoita(?). Nyt vuorossa jugurtti ja uusi kiertoajelu. Olli parkkeeraa hetkeksi terassin ovelle ja jatkaa matkaa takaisin jääkaapille. Tauko paikalla. Viimeistelee kuppinsa tyhjäksi, väistää sulavasti jääkaapilla käyvää Saria, pesee kupin ja lähtee vaeltamaan takaisin tuolilleen. Nappaa vielä suutilaansa perunalastun.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 16:54

Antakaa niille ne kemut, jooko.
Tämä on ollut yyyyber-tylsä viikko.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 16:58

Kaki tulee pk-huoneesta. "Avasitteko te jo sipsipussin?". Kaikki menevät terassille Kakia lukuunottamatta. Jani sanoo, "Täällähän on ihan kesäkeli. Voi vitsi, täällä on lämpimämpää kuin silloin, kun pelattiin futista". Kukaan ei kuuntele.
Hanne: "Oi, nurmikko näkyy".
Jani toistaa kommenttinsa eikä kukaan reagoi siihen. Sitten Olli tokaisee "Tääl on yhtä lämmintä ku sillon ku pelattii palloo" :D

Sipsien mussutus alkoi. *Rousk*

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 17:06

Mä tykkään noista JimmyMoonJamin rustaamista dialogeista :) Hei, monta f*cking päivää niitä palapelejä ja nyt viihde, joka tarjotaan on asukkaiden perunalastujen rouskutus. Auttakaa. Jooko. Onko mitään enää tehtävissä.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 17:20

No hyvä, että joku tykkää =D
(ja joo, NÄIN tylsää tää on. Katsojat jännittävät, milloin joku käy sipsien kimppuun. Kameramiehetkin kuluttavat aikaansa viestittämällä rinnastavan leikkauksen keinoin)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 17:30

JimmyMoonJam kirjoitti:Kameramiehetkin kuluttavat aikaansa viestittämällä rinnastavan leikkauksen keinoin)
:D
Tulin tänne juuri. Lähtivät ulos. Kuuluttiko BB ne sinne...? Toivottavasti ei vain siksi, että asentavat 30 minuuttia sitä pinkkiä pleikkaria ja pohtivat, minkä hassunhauskan triviapelin valkkaavat tällä kertaa.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 17:37

Mole kirjoitti:Huomenna vasta bileet, BB mjitah? Minäminäminä lähden nyt kupille.
Ei tietoa, ei tietoa, mutta pakko niiden on jotain järkätä. Minä lähden ihan minne tahansa, jos siellä on jotain peli/leffailtaa luvassa. Katsojien kidutusta.

Ulkona selittävät. Kaikki puhuu päällekäin (paitsi Jani, joka myötäilee), ei jaksa seurata nyt.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 17:43

Kuulutti tosiaan ulos. Kaikki innostuivat, että jotakin tapahtuu, mutta Olli tokaisi, että hakevat vain pleikkarin. Sen jälkeen Olli nimitettiin jonkinlaiseksi fiiliksen pilauksen mestariksi (en muista enää oikeaa nimitystä). Naureskelivat, että Olli voitaisin aina välillä kutsua työpaikoillekin pilaamaan hyvän fiiliksen. Ollilla olisi myös oma suosittu tv-ohjelma.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 17:45

JimmyMoonJam kirjoitti:Naureskelivat, että Olli voitaisin aina välillä kutsua työpaikoillekin pilaamaan hyvän fiiliksen.
:) Vaihtoehto Marco Bjurströmin nami-nami-positiivisuus-sessioille.

Siivoilen tässä samalla. Joo, mullakin iski tosiaan ne pleikkari kauhuskenaariot.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Marras 2006 17:54

Asukkaat pääsivät sisälle...

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 17:55

Sisällä jonkinlainen laatikko jossa on nappi päällä? Tulee mieleen Lost :D

Olli kuvittelee sitä voimavirtajohdoksi (tai ainakin spekuloi).

Jani keksii, että mysteerinappia pitäisi painaa ja katsoa mitä tapahtuu. Esimerkiksi bileet voisi alkaa sitä painettua. "Katsovat kauan me kestetään ennen kuin painetaan". itse olisin käynyt painelemassa sitä ihan apinana ajat sitten. *tuako sitä spekuloimaan, painakaa sitä jo :D

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 17 Marras 2006 17:58

Vai että oikein voimavirtaa... Ollilla taas välähtää.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”