41. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

41. päivä

Viesti Kirjoittaja Augustus » 14 Loka 2022 01:38

DC1: Illan Heidin ja Reeon teehetki oli varsin lämminhenkinen. Vaikkapa 00.25 jäätelömuistelu lapsuudesta. Heidin vanhemmat ovat (yrittäneet) syöneet salaa jäätelöä kaksistaan sen jälkeen, kun on Heidi on laitettu unille.

Pelkkää voittosuoraa Heidille illan päätös. 01:09 kauden ensimmäinen onnistunut Reeon pelästyttäminen. Pari minuuttia myöhemmin voitolla KPS-haasteet tilanteeseen 10-7. Heidi on omien sanojensa mukaan liekeissä.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Loka 2022 11:55

DC1 10:34 Lauran ja Merven keskustelua nimeämisitä ("Keskustelua livetapahtumista" -ketjussa aiheesta enemmän)

https://twitter.com/brotherbbb2/status/ ... 1509116929
a walking disaster

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 14 Loka 2022 14:49

DC1: 14.04 Asukkaat on käsketty sohvalle ja he ovat saaneet postia. Nabazin lukemassa kirjeessä sanotaan, että Hyvän Mielen Olennon vierailu BB-talossa päättyy. Asukkaiden pitää kiittää ja jättää hyvästit olennolle, jottei sille tule paha mieli. Merve voi sen jälkeen viedä olennon asun varastohuoneeseen.

Merve (vaisusti kirjeen luvun aikana): "Jes."

Nabaz kysyy lukemisensa jälkeen, haluaako joku lukea vielä uudelleen, mutta kaikki sanoivat saaneensa selvää kirjeestä. Asukkaat kiittävät Hyvän Mielen Olentoa. Kiitosten ja hyvästien jälkeen Merve lähtee vaihtamaan olennon asua pois päältään.

Hyvän Mielen Olento vilkuttaa asukkaille:
hyvanmielenolentovilkuttaa-141022.jpg

DC1: 14.08 Nabaz jää sohvalle lukemaan tehtäväkirjettä. Nabaz lukee sanoja kirjeestä ja Tuula opettaa, miten sanoja pitäisi lausua.

BB kuuluttaa Mervelle varastohuoneen olevan auki. Asukkaat sanovat viimeiset moikat Hyvän Mielen Olennolle. Reeo ihmettelee, että asukkaat moikkaavat asulle. Miikka heittää, että laitetaan varastohuoneen ovi kiinni, kun Merve meni sinne.

DC1: 14.10 BB antaa asukkaille luvan poistua sohvilta. Milla ihmettelee, miksei kauppatehtävästä ole kuulunut mitään ja Nabaz yhtyy ihmettelyihin. Miikka uskoo, että se tulee vielä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 15:49

Dc 1 klo: 15.48

Saavat postia. Kauppatehtävän tulos. Tehtävä onnistumis prosentti 45%. Kauppabudjettinne on 216 euroa.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 14 Loka 2022 16:00

DC1: 15.37 Asukkaat on käsketty sohvalle, Nabaz on pk-huoneessa.

Nabaz tulee pk-huoneesta kärpäsasussa. Asukkaat räjähtävät nauramaan.
nabazpahkinaporriainen-141022.jpg
milenallajaheidillahauskaa-141022.jpg

Nabazilla on mukanaan sanko, joka on täynnä pähkinöitä. Nabaz alkaa jakaa pähkinöitä asukkaille. Nabaz sanoo, että hän ei itse saa syödä niitä.
nabazjakaapahkinoita-141022.jpg

DC1: 15.39 Laura kysyy, kuinka kauan pähkinäkärpänen on heidän keskuudessaan. Nabaz ei tiedä.

BB: "Tämä on Big Brother. Teille on postia."
Miikka: "Viittiiko kärpänen lentää?"
Heidi lähtee hakemaan kirjettä postilaatikosta, Nabaz istuu sohvalle Lauran ja Miikan väliin.
lauramiikkakarpasnabazinkanssa-141022.jpg

DC1: 15.40 Heidi lukee kirjeen.

Asukkaat, talossa on tapahtunut eilen hirvittävä sääntörikkomus. Kuten tiedätte, jo pimeän tullen, pörräsi päällikön huoneeseen ylimääräinen olento, joka ahneuksissaan imaisi päälliköltä noin kymmenen kallisarvoista pähkinää kärsäänsä.

Nabaz, rangaistuksena sääntörikkomuksestasi, sinusta tulee tämän päivän ajaksi BB-talon pähkinäpörriäinen. Pähkinäpörriäisen tehtävä on pörrätä asukkaiden keskuudessa ja huolehtia heidän pähkinätasapainostaan. Pähkinäpörriäinen tarjoaa asukkaille pähkinöitä kunnes pähkinäsanko on tyhjä. Tämän lisäksi mikäli Nabaz on vielä ensi viikolla Big Brother -talossa, hän ei saa osallistua tulevan viikon päällikkökilpailuun.

Eikä tässä vielä kaikki. Lisärangaistuskin on tulossa.

Terveisin, Big Brother

P.S. Pörriäinen ei saa itse syödä pähkinöitä, eikä vierailla päällikköhuoneessa siivelläkään.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Loka 2022 16:30

dc1 16:10 Nabbe räjähti Tuulalle ja Soffelle. Tilanne alkoi jo hiukan aiemmin.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 14 Loka 2022 17:49

DC1 aiemmin:

15.59 Sohvilla on keskusteltu sääntörikkeistä. Mia on puhunut omasta aiemmasta mikrofonirikkeestään. Nabaz mutisee ärsyttävästä Tuulasta jossain. Nabaz ei näy kuvissa tässä vaiheessa.

Mia: "Jeps."
Sofia: "Ei kannata rikkoa sääntöjä."
Mia: "Ei."
Tuula: "Nii."
Merve: "Simple!"
Tuula: "Vaikka se kurjalta tuntuu ja just niiku Nabbe sanoo, Sofia, Miikka ja minä niinku ni. Me ollaan uskallettu sanoa ehkä siitä niinku se ei oo reiluu. Et niinku ei sitä rankkuu, mikä se rankku on. Mutta semmonen, että ei musta voi sanoa, et me ollaan täällä ja mä oon niinku 'tuli himo'. Kaljavaraskin voi sanoa, 'mullekin tuli vaan himo, et ei mun tarvii siitä niinku mitään'. Et must on niinku rakkaudella oli kuka vaan tossa, ni mä sanosin mut sit suuttuu siitä ni..."
Sofia: "Emmä usko, et se suuttu tollasesta."

Tuula sanoo olevansa periaatteidensa takia. Miikka otti puheeksi taas Mian rikkeen ja muistuttaa Nabazia, että hän meni "kaikkein pyhimpään" ja sai ison rangaistuksen. Miikka sanoo ymmärtävänsä rangaistuksen.

Reeo sanoo, että nyt he tietävät, mitä BB arvottaa. Reeo ottaa esiin mikrofonisäännöt. Tuula komppaa ja sanoo, ettei jos sääntöjä ei noudata, siitä menee idea. Keskustelu mikrofonisäännöistä jatkuu.

16.02 Sofia kertoo aiemmasta illallisesta talossa. Sofian mukaan hän ja Aleksi olivat lähellä ottaa sitä itselleen, mutta he jättivät ottamatta.

16.06 Nabaz saapuu olohuoneeseen tarjoamaan pähkinöitä. Miikka ja Milena kutsutaan pk-huoneeseen.

Reeo miettii, sanottiinko kirjeessä, kuinka kauan Nabazin homma kestää. Joku muistaa, että tämän päivän. Laura lisää, että pähkinöitä tarjoillaan niin kauan, kun niitä riittää sangossa.

Nabaz lukee kauppatehtävän tulosta tehtäväkirjeestä. Nabazin mielestä heidän tuloksensa on hyvä. Sofia arveli, että noin puolet onnistuu. Tuula ihmettelee, että "hälytyksiä" oli niin paljon.

16.08 Nabaz alkaa puhua, että on tärkeintä, kun häntä katsoo, alkaa naurattamaan. Hän puhuu siskontytöstään ja Nabaz sanoo rakastavansa tätä ja puhuu, kuinka tyttö katselee häntä. Asukkaat puhuvat Nabazin asusta, jota ei pidetä lapsellisena. Heidi toteaa, että se näyttää paremmalta Nabazilla kuin Reeolla. Heidi sanoo, että se oli kohteliaisuus.

Hetken hiljaisuus, jonka katkaisee Laura pohtimalla, pitäisikö tehdä leipää. Asukkaat taitavan päätyä kuitenkin tekemään ruokaa, ettei mene liian myöhäiseksi.

16.09 Sohvalla keskustelu jatkuu. Nabaz on mietteissään sohvalla ja repii tehtäväkirjettä.

Tuula: "Oot sä Nabbe mulle ja Sofialle vihanen?"
Nabaz: "Ei. Mä olen vain, jos sä haluat kuunnella suoraan. Mä olen pettynyt nyt mitä sä sanot."
Tuula: "Mitä mä sanoin?"
Nabaz: "Että että joo, mä sanon, mäolen surullinen. Mä en saa olla kilpailussa."
Tuula: "En mä ole sitä sanonut."
Nabaz: "Sä oot varastajan varastaja, että totuus on (jotain, ei saa selvää)."

Nabazin mielestä on väärin, että tuon sanoi kaveri. Se on Nabazin mielestä OK, jos sen sanoo vaikkapa Heidi. Tuula ihmettelee, miksi Nabaz sanoo noin. Nabaz kertoo esimerkin, että jos hänen kaverinsa tappaa, hänkin on tappaja. Tuula ja Sofia ovat eri mieltä. Nabaz sanoo tulevansa surulliseksi tuollaisesta, mutta Tuula sanoo, että hän ei ajattele noin.

Sofia sanoo, että hän haluaisi, että hänen kaverinsa sanoisi, jos hän varastaisi. Nabaz sanoo, että he ovat sanoneet hänelle koko päivän eilen ja hän on sen hyväksynyt ("accept", sanoo Nabaz). Kun hänelle sanottiin, että hän ei saa olla päällikökisassa, se meni Nabazin mielestä yli. Tuula sanoo, että se ei ole hänen vikansa. Nabaz vastaa, ettei olekaan, mutta hänelle ei siitä tarvitse sanoa, että on varas.

Tuula kiihtyy hieman ja nousee sohvalta. Heidi huomaa, että Tuulalta irtoaa mikrofoni ja huomauttaa siitä. Tuula korjaa mikrofoniaan ja siirtyy lattialle istumaan Nabazin eteen. Tuula haluaa selvittää asian Nabazin kanssa.

16.10 Tuula kertoo esimerkin, että jos joku toinen asukas ottaa hänen kaapistaan jotain ilman lupaa, se on Tuulan mielestä varastamista ja hän sanoo siitä ystävälleen tai jollekin muulle. Tuula sanoo, ettei hän erottele ystäviä tai muita kertomisessa. Sofia toteaa, että Tuula sanoisi myös miehelleen ja Tuula on samaa mieltä.

Nabaz sanoo, etteivät Tuula ja Sofia ymmärrä häntä. Nabaz sanoo, että Tuula on sanonut Nabazin varastaneen päälliköltä. Hänen mielestään se ei ole varastamista, heidän mielestään on. Nabaz selittää, että koko Suomi seuraa, eikä se ole Nabazin mielestä varastamista. Hänelle tuli vain himo.

Sofia sanoo jotain väliin keskeyttäen Nabazin ja Nabaz hermostuu.
Nabaz: "Kuuntele loppuun vittu! Älä teke mua enemmän vihanen! Mä en halua puhua!"
Sofia: "No sano sitten."
Nabaz: "Emmä haluu puhuu teille! Jos ette kuuntele, miksi mä puhun!"
Nabaz nousee tuolista tuohtuneena.
Sofia: "Mä kuuntelen."
Nabaz: "Ei! Mä en puhu, mä en halua puhu kenenkään kanssa!"
Tuula: "Ei kannata, niiku sä ymmärrät..."
Nabaz poistuu vihaisena olohuoneesta ja puhuu mennessään.
Nabaz: "Vittu, jos mä puhun ja ei kuuntele, miksi mä puhun!?"
Tuula sanoo, että Nabazin kannattaa antaa nyt rauhoittua.

16.12 Tuula ja Sofia kertaavat vielä äsken taphtunutta. Heidi osallistuu keskusteluun ja toteaa, että parhaat ystävät sanovat asiat päin naamaa, mitä ajattelevat. Tuula ja Sofia toteavat, etteivät sanoneet pahalla. Sofian mielestä kielto osallistua päällikkökisaan on hieman kohtuuton, mutta he eivät voi sille mitään. Miikka sanoo, ettei se ole kohtuuton. Sofia ihmettelee, että aikuinen mies räjähtää tuollaisesta pikkujutusta.

Miikka jatkaa juttuaan, että kaikki haluaa päällikköhuoneeseen ja piti siksi rangaistusta oikeutettuna. Tuulan mielestä ulkomaailmassa voi varastaa himosta ja siihen pitää puuttua, mutta talossa ei voi. Hän sanoisi samasta asiasta ihan kelle vaan. Jos ystävyys menee tällaiseen, sanoo Tuula olevansa pettynyt.

Sofia komppaa ja sanoisi parhaalle ystävälleen, jos tekisi väärin. Tuula ymmärtää, että Nabaz tulistuu ja antaa nyt ajan mennä. Tuula toteaa, että jos hän tästä jatkaa vielä, Tuula sanoo "moido". Tuulan mukaan BB määrittelee säännöt.

Miikka sanoo, ettei kyse ollut määrästä, vaan se, että rikot sääntöä. Tuula sanoo, ettei hänkään menisi ilman lupaa ottamaan Sofian kaapista ja sanoisi "vähän lainasin". Se on varastamista, sanoo Tuula. Miikka uskoo, ettei Mia ja Aleksi puhunut "semmosia asioita", vaan ehkä nauroivat. Eikä asia ollut, että nauru ei kuulunut, vaan se asia.

Miikan mukaan BB maksaa heidän asumisensa, eikä asukkaiden tarvitse itse maksaa mitään. BB määrittelee säännöt. Sofia huomauttaa, että he ovat itse tulleet ja allekirjoittaneet paperit ja hyväksyneet säännöt. Miikka sanoo, että ensimmäistä kertaa päällikköhuonetta rikottiin ja, jos nyt olisi annettu pieni rankku, niin kaikki voineet mennä ja ottaa jotain.

16.15 Sofia sanoo, että Nabaz vielä rauhoittuu. Tuula miettii, että Nabazista tuntuu pahalta, kun ystävä sanoo noin. Sofia pohtii, että ehkä Nabazille ei yleensä sanota tuolla tavalla. Sofia sanoo aina sanovansa ystävilleen ja hän pyytää ystäviensä myös sanomaan. Miikka komppaa, että ehkä itse ei aina huomaa.

Tuula toteaa, että ehkä hänelle ei sanota, koska Nabaz reagoi niin voimakkaasti. Se on rohkeutta sanoa, sanoo Tuula. Miikan puolesta, jos suuttuu, suuttukoon. Jos vaan osaa rauhoittaa jälkeenpäin, se on tosi hyvä Miikan mielestä. Heidi sanoo, että Nabazin on hyvä yksin rauhoittua nyt. Heidi pitää hyvänä, jos hänen ystävänsä sanoo hänelle. Tuulakin haluaa kuulla, jos hän tekee jotain väärin. Sen voi sanoa ystävällisesti ja Tuulan mielestä on sanuttu ystävällisesti.

Nabaz otti asian aluksi huumorilla, eikä ota vakavasti asioita. Nabazia harmittaa nyt kova rankku ja Tuulan mielestä Nabaz suuttui heille, kun he ilmiantoivat hänet. Tuulan mielestä nyt Nabazin pitää antaa rauhoittua. Tuula kiittelee Sofiaa, että hän ymmärtää. Ketään ei Tuulan mielestä ketään ei jätetä yksin, ei Nabaziakaan, mutta Tuulaa harmittaa, jos nakkelee niskojaan.

16.18 Sofia myöntää, että hän keskeytti Nabazin äsken. Hän ei kuitenkaan ajatellut, että Nabaz räjähtää asiasta. Tuula ja Sofia päättävät asian puinnin ja lähtevät pois olohuoneesta. Sanovat vielä raportoineensa päällikölle tapahtuneesta. Myös Heidi poistuu olohuoneesta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 18:04

DC 1 klo: 18.04

BB kuuluttaa että tänään olis päällikön juhlat. Päällikön pitää uhrata yksi asukas joka ei saa osallistua juhliin. Heidi päikkyyn sen jälkeen.
Heidi Uhraa Sofian.

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 18:07

DC 1 klo: 18.07

BB, sauna on lämmin hopi hopi.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Loka 2022 18:16

DC 1 klo: 18.04 Lisäyksenä. Samalla kun Heidi valitsi uhrattavan, hän ilmoitti BB:n käskystä, että Nabbe on kärpäsenä katossa, eikä osallistu saunomiseen
a walking disaster

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 19:39

DC 1 klo: 19.36

Porukka on saunassa niin BB ilmoittaa että jotta asukkaat pääsee porealtaaseen niin päällikön on uhrattava yksi asukas jonka bileet loppuu heti. Heidi uhraa Milenan.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 14 Loka 2022 19:45

Mainittakoon, että mikäli ketään ei olisi uhrattu paljun (kuten BB sitä itse kutsui) saamiseksi kaikilta olisi loppunut bileet.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 19:50

DC 2 klo: 19.49

Porukkaa porealtaassa. BB kuuluttaa jotta saavat lisää alkoholia ja juhlat voi jatkua niin päällikön uhrattava yksi asukas. Jos ei uhraa ketään niin juhlat päättyy kaikilta. Päällikkö uhraa Lauran.

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 20:36

DC 1 klo: 20.34

BB kokoontukaa sohville. Päällikkö eteen. BB selittää että pizzaa luvassa. Päällikön uhrattava yksi asukas jotta bileet jatkuu ja asukkaat saa pizzaa. Eli Jos ei uhraa niin kaikkien bileet loppuu. Heidi uhraa Merven.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 14 Loka 2022 21:12

DC2 aiemmin:

16.32 Asukkaat ovat keittiössä, osa taitaa olla ruoanlaittopuuhussa. Tuula seisoo keittiösaarekkeen reunalla ja Sofia ruokapöydän päässä häätöoven edessä.

Nabaz tulee keittiöön ruokapöydän toiseen päähän seisomaan ja selittää, että hänestä tuntui pahalta, koska ystävät sanoivat häntä varkaaksi ja "tulivat hänen päälleen". Sofia pyytää selvennystä Nabazin sanomaan. Nabaz sanoo ymmärtäneensä, että hän varasti. Hän on 38-vuotias. Nabaz olisi halunnut kuulla, että hänellä on paha mieli ja he ovat hänen takanaan. Näin ei käynyt ja siksi Nabaz oli vihainen. Korjasi heti perään, että surullinen.

Nabaz sanoo, että hän on sanonut sanottavansa. Tuulalla ja Sofialla ei ole mitään sanottavaa. Nabaz toteaa, että he eivät ymmärrä toisiaan. Se on hänestä OK. Hänelläkin on oikeus tunteisiinsa.

16.34 Tuula sanoo, ettei rangaistus ollut heidän päätöksensä. Tuulan mielestä Nabaz syyttää Tuulaa ja Sofiaa, koska heidän takiansa Nabaz sai rangaistuksen ja Nabaz kokee, että häntä sanotaan koko ajan Nabazia varkaaksi. Nabaz sanoo, ettei ikinä ollut näin. He ymmärtävät häntä väärin. Nabaz ihmettelee, että miksi hänelle sanotaan hänelle koko ajan. Tuula sanoo, että hän ja Sofia ovat ainoat, jotka ehkä uskaltavat sen sanoa.

Tuula ihmettelee, Nabaz nauroi asialle eilen. Varastaminen on iso asia hänelle, sanoo Nabaz. Nabaz sanoo, että jos hän varastaa ja kukaan ei näe, se on varastamista. Koska koko Suomi näkee ja Big Brother näkee, Nabazin mielestä ei tarvitsisi olla koko ajan "varastaja, varastaja, varastaja".

Nabaz pyytää unohtamaan, että se ei ollut Tuulan tai Sofian vika, Big Brother päätti. Nabaz sanoo, että Mia ymmärtää häntä mitä on, kun ei voi osallistua kilpailuun. Nabaz ei kuitenkaan mennyt sanomaaan Mialle, että se oli oikein Mialle, koska hän leikki mikrofonin kanssa. Nabaz sanoo, että Tuula ja Sofia ovat sanoneet hänelle koko ajan.

Tuula puolustautuu, että ovatko he sanoneet, että se olisi oikein olla varas. Nabaz toteaa, ettei Tuula ymmärrä häntä ja Nabaz pyytää jotain toista selittämään. Nabaz selittää, että hänelle on sanottu, että hän on varas ja hän ei saa olla surullinen. Hänelle vielä sanotaan, ettei saa osallistua kilpailuun ja siitä tulee paha mieli. Jos esimerkiksi Reeo sanoisi noin, se ei olisi mitään, mutta, kun Tuula sanoo, siitä tulee paha mieli.

Nabaz sanoo, että hän on ollut kuusi viikkoa Tuulan takana, eikä itse ikinä sanoisi noin.

16.36 Sofia pyytää puheenvuoroa. Sofia selventää, ettei Tuula ole Nabazia vastaan. Sofia lähestyy tilannetta, että Nabaz oli pettynyt BB:n rangaistukseen, mutta Nabaz kiistää ja sanoi nauraneensa sille. Kilpailukiellosta hän on surullinen. Kun Nabazille sanotaan varastamisesta, hän tulee enemmän surulliseksi. Hän odotti, että häntä tultaisiin halaamaan ja sanottaisiin, että unohdetaan tämä viikko.

Nabaz sanoo, että läheisen sanomana tekee surulliseksi. Nabaz tekisi niin, että jos Tuulaa syytettäisiin varkaaksi, hän ottaisi ne niskoilleen. Tuula tekisi toisin ja hän sanoisi ystävälle suoraan. Nabaz vaatii, että Tuula ei sitten suutu, kun Nabaz sanoo suoraan Tuulalle. Tuula sanoo, ettei suutu. Sofia sanoo Nabazille, että hän sanoo kavereilleen ja myös hänelle saa sanoa.

Nabaz ihmettelee, miksi Tuula sitten suuttui hänelle, kun Nabaz sanoi suoraan. Tuula kiistää olevansa vihainen. Tuula oli sanonut Nabazille, että "haluatko draamaa" ja Tuula sanoo sen olleen vitsi, koska Nabaz oli aamulla valittanut, että on tylsää ja haluaa draamaa. Nabaz sanoo, ettei halua draamaa. Tuula sanoi tulleensa vitsillä rinnalle ja Tuula sanoo Nabazin suuttuneen tästä.

16.40 Tuula ei halua, että hänen virheitään otetaan muiden kontolleen. Nabaz ei halua riidellä ja Sofia ja Nabaz pyytävät anteeksi. Sofia sanoo, etteivät halunneet, että Nabaz tulee surulliseksi. Sofia ja Tuula halusivat, että Nabaz ymmärtää, sen takia Nabazilla on rangaistus, koska hän on tehnyt väärin. Nabaz sanoo ymmmärtävänsä rangaistuksensa. Nabaz sanoo edelleen, että hän tulee enemmän surulliseksi, kun hänen ystävänsä muistuttavat siitä ja Nabaz haluaa, että se lopetetaan.

Tuula toteaa, että hyvä, että Nabaz sanoo siitä. Tuula myöntää, että on ehkä muutaman kerran sanonut, mutta ei koko ajan omasta mielestään. Tuula kysyy muiden mielipidettä asiasta. Merve sanoo sivusta, ettei näin ole käynyt (kuuluu huonosti). Tuula ymmärtää, että Nabazista tuntuu pahalta, läheinen sanoo noin.

16.42 Tuula pyytää Nabazilta anteeksi ja sanoo Nabazia läheiseksi ystäväkseen. Nabazistakin Tuula on ystävä ja siksi Nabaz oli enemmän surulliseksi hänen sanomisestaan. Tuula korostaa, ettei hän ole tarkoittanut ja Tuula ja Nabaz halaavat ruokapöydän päädyssä. Molemmat sanovat rakastavansa toisiaan.

Tuula painottaa, että asiat pitää unohtaa ja Nabaz on samaa mieltä. Myös Sofia halaa Nabazia ja pyytää anteeksi aiempaa keskeyttämistään. Nabazkin pyytää anteeksi hermostumistaan. Keskustelu alkaa päättyä ja Nabaz sanoo, että oli hyvä keskustelu. Tuula toteaa, että pitää sanoa vielä, jos joku jää painamaan mieltä. Tuula vielä kertoo, että tällainen on hänen tapansa toimia.

16.44 Keskustelu päättyy, kun BB kutsuu Tuulan ja Sofian pk-huoneeseen. Nabaz jää yksin istumaan keittiön pöydän ääreen. Reeo tulee Nabazin luokse tiedustelemaan, kestääkö Nabaz. Reeo sanoo ymmärtävänsä Nabazia. Reeo sanoo, ettei tarvitse hieroa naamaan koko ajan. Reeo ymmärtää Nabazin pettymyksen ja on elettävä sen kanssa.

Nabaz ihmettelee, miksei Reeo tai Merve sanonut samalla tavalla kuin Tuula. Reeo sanoo, että hyvä, että he saivat sovittua. Reeo toteaa, että on hyvä vetää henkeä, ettei tunnekuohussa tule sanottua pahasti. Nabaz jatkaa asian selvittämistä Reeolle ja Reeo sanoo kuulleensa jo koko tarinan, eikä hänen tarvitse kuulla enää.

Reeo vielä asettelee Nabazin kärpäsasua paremmin ja jättää Nabazin istumaan pöydän päähän.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 14 Loka 2022 21:23

DC 1 klo 21.17

Tämä on BB, kokoontukaa sohville.
Klo 21.20 Päällikkö siirry tv n eteen. BB sanoo mielenpainuvimmat tarjoilut kuuluu juhlaan ja jotain kakuista selitti. Juhlat jatkuu jos Päällikkö uhraa yhden asukkaan. BB, päällikkö tee valintasi. Päällikkö uhraa Sallan. BB neuvotteluhuone on nyt auki. Neuvottelu huoneessa monta kakkua.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 14 Loka 2022 21:50

DC2 21.24 Milena kertoo päätänsä hänen sylissään pitävälle Mervelle kuinka juoni Heidi on. Heidi kuulemma valinnut juuri äsken Sallan bileistä pois, jotta Salla voi vakoille pudonneita etteivät he voi juonitella. Laura pyydetään keskusteluun mukaan ja mietitään kuinka Heidi luulee hämäänvänsä valintajärjestyksellä esim. Miaa.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 14 Loka 2022 23:28

Dc1 klo. 23:27 Miia: Voiskohan noihin kakkuihin sylkäistä
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2022 00:23

22:32 DC1: Päällikön juhlapöytä. Bileissä mukana päällikkö-Heidin lisäksi yhä Reeo, Miikka, Mia ja Milla.

Miikka kysyy pöytäseurueelta, tiesivätkö kaikkien vanhemmat, että lähtivät BB-taloon. Kaikki nyökyttelevät. Miikka jatkaa kysymällä, mitkä olivat reaktiot.

Heidi oli kertonut äidilleen jo aiemmin, koska taloonmeno kuitenkin vaikuttaa äidinkin elämään aika paljon. Tanskalaiselle, Tanskassa asuvalle isälleen Heidi kertoi vain pari viikkoa ennen. Tällä hetkellä Tanskassa ei pyöri Big Brotheria, eikä Heidin isä muutenkaan ole mikään tosi-tv-ihminen. Heidi uskoo isänsä mieltäneen BB:n ja tosi-tv-ohjelmat ylipäänsäkin lähtökohtaisesti Temptation Island -tyylisiksi.

Heidi: ”Sitte mä muistaan vaan ku se katto johonkin tyhjyyteen, ja mä näin vaan, ku sen aivot raksutti...” (pyörittää sormiaan ohimoillaan) ”...ja niinku kuuluu klik-klik-klik-klik!” (esittää käsillään päänsisäisten rattaiden pyörähtelyä pykälittäin eteenpäin)

Heidi selittää isänsä kyselleen, oliko ohjelma se, missä oli se talitintti. Isä oli muistanut nähneensä edellistä BB-kautta Suomessa viime marraskuussa käydessään. Kaudella asukkaat seurasivat Topiksi nimeämäänsä talilitinttiä. ”Just se!” oli Heidi todennut. Isä oli kysellyt viikon aikana Heidiltä vähän väliä vaihvihkaa yksityiskohtia ohjelmasta, mm. koiraa lenkitettäessä, mutta oli lopulta ollut ihan fine asian kanssa. Heidi oli myös järjestänyt niin, että isällä on mahdollisuus katsoa kautta Tanskasta käsin. Heidin isä ei ymmärrä suomea, mutta sen verran ymmärtää, että voi katsoa.

Eniten Heidi oli kuitenkin pelännyt siskonsa reaktiota. Sisko on niin suojeleva Heidiä kohtaan. Kun Heidi oli pohjustanut, että hänellä on nyt vähän suurempi uutinen kerrottavanaan, oli sisko arvannut ensin, että Heidi on raskaana, mutta heti toisena vaihtoehtona BB:n. Heidin vastattua tähän myöntävästi, sisko oli ollut hetken hiljaa.

Heidi: ”Sit mun sisko oli vaan: ’Noh, jos nyt jotain positiivista täs on, niin se ei oo ainakaan Temptation Island!’”

Sen jälkeen oli tullut ohjeita ja hinnasto: jos Heidi tekee jotain typerää, se on satanen siskolle. Jos Heidi panee jotakuta, se on tonni siskolle.

Miikka naurahtaa, että tuohan motivoi voittamaan. Kaupan kassan tulot eivät riitä tällaisiin sakkoihin, parempi mennä ihan päätyyn asti ja voittaa koko kausi.

Siskon miesystävälle oli myös kerrottu, jotta siskolla on joku, jonka kanssa asiasta voi puhua. Miesystävä oli ollut enemmän innoissaan kuin sisko; lupasi katsoa joka hetken ja kaiken ja äänestää. Siskokin lupasi hankkia 24/7:n ja katsoa koko ajan, ettei Heidi tee tyhmyyksiä. Mutta kyllä sisko oli myös sanonut, että mitä ikinä tapahtuukin, ja vaikka tulisi paskaa niskaan, Heidin on tiedettävä, että rakastaa häntä, ja on ylpeä siitä, että on päässyt ohjelmaan.

22:36

Miikka kysyy, miten Reeon osalta meni. Reeon isä ei enää ole täällä, tsiigaa tätä jostain muualta. Mutta äiti oli ottanut ihan hyvin. Ei ollut ihmetellyt yhtään, sanonut vain, että täytyy varmaan katsoa. Reeon kuvailee vähän yli 70-vuotiaan äitinsä olevan nuorekas ja hyvin kartalla asioista: matkustelee paljon, käy salilla jne.

(Pähkinäpörriäinen Nabaz liittyy seuraan tarkkailijajäsenenä pörriäisasussaan.)

Puoliso ei tiennyt ihan alusta, että Reeo on hakenut, vaikkakin oli kyllä heittänyt, että haku on auki. Mutta ensimmäisenä Reeo kuitenkin puolisolleen kertoi. Pojille ei aivan heti kerrottu, kertoivat yhdessä sitten. Olivat sanoneet, että ole loppuun asti.

22:41

BB: ”Tämä... on Big Brother. Asukkaat, kokoontukaa sohville!”

Pähkinäpörriäinen Nabaz tahtoisi jo nukkumaan. Pähkinäpörriäinen Nabaz valittaa, että Heidin pitäisi sanoa, että bileet loppuvat nyt.

22:43

Olohuone. Asukkaat sohvilla. Miettivät, miten ilta tästä jatkuu.

BB: ”Tämä... on Big Brother. Päällikkö!”

Puhuttelu herättää hilpeyttä asukkaissa.

BB: ”On tullut aika polkaista juhlasi käyntiin... toden teolla!”

Tästä vasta riemu repeää. Säkkituolilla muiden edessä istuva Heidi nostaa käden kasvoilleen, kumartuu eteenpäin ja nauraa räkättää.

BB: ”Mikään ei nosta juhlatunnelmaa yhtä hyvin kuin... musiikki!”
Mia: ”Haaaa! Ei, vittu jos tä--”
BB: ”Etenkin... lempimusiikki!”

Heidi on noussut pystympään istuma-asentoon, mutta kädet ovat edelleen suun edessä. Juhlissa vielä mukana olevat asukkaat — etenkin Miikka ja Mia — huutelevat epätoivoisina, että Heidi säästäisi heidät.

BB: ”Heidi, uskon, että haluat jatkaa illanviettoa--”
Mia: ”Mää tiiän mikä tää on! Mää tiiän!”
BB: ”--ja tarjota juhlijoille unohtumattoman kokemuksen.”
Milla: ”Mitä!”
Mia: ”Et vittu lähe--”
Sofia: ”Vittu mä itken!”
Mia: ”Mää tiiän mikä tää on!”
BB: ”Uhraamalla yhden asukkaan pois juhlista...” (Heidi mäjäyttää kasvonsa käsiinsä) ”...saatte muiden juhlijoiden kanssa kuunnella... toivomaanne musiikkia.”
Mia: ”Oikeesti!”
Milla (henkäisten) ”Aah!”

BB: ”Miten on? Jatkatteko kohti toiveiden täyttymystä--”
Mia (henkäisten): ”Mää kuolen!”
BB: ”--vai päättyvätkö juhlat tähän?”
Milla (eteen päin kumartuen): ”Oh my God!”
BB: ”Jos uhraat asukkaan... juhlat jatkuvat.”
Mia: ”Mää kuol...” (nyökytellen) ”...mää rupeen itkemään!”

BB: ”Tee valintasi!”

Heidi naurahtaa tuskaisena. Kumartuu eteenpäin, nousee pystympään.

Mia: ”Mä rupeen itkeen oikeesti!”

Heidi tekee nauraen ilmassa pumppuhaulikon latausliikkeen ja suullaan ”pa-tum”-ääniefektin. Kääntyy sitten tähtäämään ”haulikolla” Miaa, jonka kuvitteellisesti ampuu.

Heidi (nauraen): ”Mia!”
Mia: ”Vittuuuu!

Asukkaita naurattaa Heidin valintamenetelmä ja Mian epätoivo. Heidi vie nauraen kädet kasvoilleen ja nojaa taaksepäin. Kallistuu sitten säkkituolillaan niin taakse, että humpsahtaa siltä lattialle.

22:44

Mia ilmoittaa, että hänen tekisi mieli sanoa tästä yksi juttu, mutta kun ei saa puhua siitä. Mutta oli tiennyt tämän.

Heidi (ihmetellen): ”Mistä sä tiesit tän?”
Mia (kädellä huitaisten): ”Mä vaan arvelin!”

BB: ”Tämä... on Big Brother. Mia, tule päiväkirjahuoneeseen!”
Mia: ”VITTU!

Nousee ylös juomalaseineen ja lähtee kohti pk-huoneen ovea. Heidi ohjeistaa Miaa juomaan juomansa nyt äkkiä, kun joutuu juhlaseurueesta ulos. Mia vetää lasin tyhjäksi pk-huoneen ovella, pääsee sitten sisään.

Asukkaat naurahtavat, kun kuulevat ovien läpi, kuinka Mia huutaa vielä pk-huoneessakin ”vittu oikeesti!” Musiikin kuuntelu olisi ollut Mialle tärkeä juttu.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2022 01:20

22:56 Peilikaapit. Läsnä Salla ja Heidi. Salla kiskoo takkia ylleen, koska on lähdössä ulos. Tenttaa Heidiä siitä, miksi tiputti hänet juhlijoiden joukosta pois niin varhaisessa vaiheessa. Keskustelu käydään matalalla äänellä, jotta muut eivät kuulisi.

Heidi oli valinnan hetkellä ajatellut vain sitä, mitä jengi talossa on halunnut tosi paljon. Kun tarjolla olivat kakut ja tiesi kuinka paljon Mia on sellaista halunnut, päätyi jättämään Mian ja pudottamaan Sallan.

Salla (silmät pyöreinä hymyillen, käsillä elehtien, matalalla vihjailevalla äänellä): ”Mut... ehkä täs on jotain pelillistäkin--”
Heidi (päätään pyörittäen): ”Ei, ei oo!”
Salla (sinnikkään salaliittolaismaisesti): ”--niin sen mä ymmärrän täysin!”
Heidi: ”Niin mut--”
Salla (hymyillen): ”Siis ymmärrän täysin! Mä hämmennyin vain siitä... Millu-jutusta! Et mä aattelin, et Millu ois ollu... vähemmän aikaa ku... mä!”
Heidi: ”Joo, mä ymmärrän sen. Ja mä oikeesti... siis sillä hetkellä, ku mä sanoin sun nimen, niin mä kaduin melkein heti, oikeesti, siis melkein saman tien. Ja mä olin vaan, ’Mitä, Heidi!’ Mut ku... se oli oikeesti, mä menin melkein joka valinnan intuitiolla!”
Salla (matalalla äänellä): ”Joo joo! Mut ku sit ku tuli mieleen kysyä sitä, että... jos siinä oli...” (katsahtaa ympärilleen, madaltaa äänensä sipisupikuiskaukseksi) ”Missä Millu on...?

Heidi kohauttaa olkapäitään. Elehtii torjuvasti.

Heidi (hiljaisella äänellä): ”Puhutaan huomenna!”
Salla (kääntyy kannoillaan): ”Joo!”

Heidi taputtelee Sallan matkoihinsa kohti ulko-ovea. Puuskahtaa sitten ”hoh!” ja alkaa lisätä peilikaapin peilen edessä huulipunaa.

22:57

Salla ei ole vielä siirtynyt ulos vaan palloilee jossain keittiön ympäristössä. Heidi nappaa kylpytakkinsa mukaan ja lähtee itsekin kohti ulko-ovea.

Salla (kysyvästi Heidiä katsoen): ”Mitäh?”
Heidi (hiljaisella äänellä): ”Mä tuun ulos! Nopeesti!”
Salla (ovesta ulos astuen): ”Joo.”

Pelkkään pikkumustaan pukeutunut Heidi laittaa kengät jalkaan ja seuraa Sallan perässä kylpytakki kädessä terassille.

Salla suuntaa kohti tupakkakoppeja, joista toisen Milla on jo varannut.

Salla: ”Mä sanoin...” (olkansa yli perässään seuraavaa Heidiä vilkaisten) ”...mä sanoin vaan äsken Heidille, että ’Nyt saat selittää! Nyt saat selittää!’”

Tupakkakopissa sähkötupakoitsevaa Millaa naurattaa.

Heidi jatkaa selitystään Sallalle. Ihan oikeasti, kaikki mitä valitsi, meni vain sillä hetkellä puhtaasti intuitiolla. Heidi ei ajatellut mitään sen enempää.

Salla: ”Juu! Eikä siin mitään! Et ja sit jos sul on jotain pelillisii juttuja... et haluut olla vaikka Millun lähellä, tai jotain--” (piirtää kaaria kädellään ilmaan)
Heidi: ”Ei ku, en mä--”
Salla: ”--siis pelillistä, se on täysin fine! Et ku mä olin vaan...” (naurahtaa eteenpäin kumartuen) ”...hämmentynyt!”

22:58

Heidi selittää, että häntä ärsytti oma valintansa heti sen jälkeen, kun oli sanonut Sallan nimen.

Salla: ”Joo?”
Heidi: ”Mut, tiäks, sillä hetkellä... tiäks, ku mä näin... sen silmist, tiäks...” (elehtii käsillään) ”....Millun silmistä, kuin paha se haluaa sitä--”
Salla: ”Joo.”
Heidi: ”Niin tiäks mul tuli vaan semmonen, niinku, sympatia sitä kohtaan--”
Salla: ”Joo.”
Heidi: ”--ja sitä mä halusin... ja kyl sä varmaan huomasit, et mä halusin pitää Millun niinku siinä niinku koko ajan hollilla--”
Salla: ”Pelillisesti?”
Heidi: ”Niin, tiäks... et niinku...” (ähkäisee vaikeana)

Salla: ”Onks Millu sellanen, et Reeo haluu pitää hänet lähellä?”
Heidi: ”Ei. Ei oo! Mut mä va... ku mä en halunnu myöskään, et tuol on niinku...” (elehtii molemmilla käsillään) ”...kaikki, tiäks... ne muut--”
Salla: ”Joo! Jotka... muut! Joo.”
Heidi: ”--tiäks, kaikki... ne muut--”
Salla: ”Niin, niin. Se. Joo. Tätä kyl...” (nyökyttelee) ”...mä tiesin.”

Heidi kehottaa Sallaa kuvittelemaan, että juhlijoina olisivat olleet vain Heidi itse, Miikka, Reeo, Milla ja Salla. Se olisi niin ilmiselvää. Salla komppaa.

Salla on miettinyt, että tämä on tavallaan pelillisesti tosi hyvä, koska oli nähnyt muutamien ei-juhlijoiden ilmeistä, että niillä on nyt mennyt aivan sekaisin, mikä tämä homma on.

Heidi (painokkaasti): ”Nimenomaan!”

Salla perustelee sekaisinmenoa sillä, koska Heidi tiputti hänet juhlijoiden joukosta niin aikaisin. Nabbekin oli ollut, että mitä ihmettä.

Heidi (käsillä selittäen): ”Ja sit nimenomaan mä valitsin, tiäks, myös sen takii sut, koska sä oot niin lähellä mua--”
Salla: ”Joo.”
Heidi: ”--ku sä oot oikeesti yks lähimmistä ihmisistä--”
Salla naurahtelee ja joojottelee.
Heidi: ”--ja mä ajattelin, et... sit mä ajattelin et sä oot niinku sellanen ihminen jonka mä pystyn heittämään tavallaan niinku poies--”
Salla: ”Joo joo, Joo. Joo joo! Juu.”
Heidi: ”--myös senki takia, et mä sut niinku heitin pois, niinku! Tai ku mä aattelin, et sä myös niinku ymmärrät sen!”

Salla (hymyillen): ”Joo joo. Ja mä en täst suutu, mä halusin vaan tietää tän logiikan!!” (hohottaa)
Heidi (toiveikkaasti): ”Joo joo! Mut... nyt sä ymmärrät mua!”
Salla (hymyillen): ”Mä ymmärrän. Mä halusin tietää tään logiikan--”
Heidi: ”Joo.”
Salla (etusormella ohimoaan osoittaen): ”Ku mä aattelin, et sul on pakko olla joku...” (naurahtaa) ”...logiikka!”
Heidi: ”Mmh! Hmh!” (vakuuttavasti) ”Aina!”
Salla (naurahtaen, toistaen): ”Aina!”
Heidi (hymyillen, polleasti): ”You know me!”

22:59

Salla menee vapaaseen tupakkakoppiin, samalla Milla tulee ulos omastaan. Toteaa, että voisi käydä suihkussa. Heidi aikoo käydä myös, kokeili vain mekkoa tässä välissä. Lähtevät kohti taloa.

Heidi askeltaa vielä terassilla takaperin ja selittää loitontuen kopissa olevalle Sallalle, että oikeasti, Salla ja Milla ovat yksiä lähimmistä henkilöistä talossa hänelle. Sen takia uskalsi laittaa Sallan pois juhlijoiden joukosta.

Heidi: ”Mä uskalsin! Sä oot...” (vie sormensa huulilleen, lähettää maiskauttaen lentosuukon Sallalle)

Salla hohottaa kopissaan. Milla ja Heidi katoavat sisälle.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2022 03:09

23:12 DC1/DC2: Olohuone. Kukin juhlijoista (Heidi, Reeo, Mikka, Salla) saa varastohuoneesta langattomat kuulokkeet. Musiikki alkaa lähes heti. BB himmentää olohuoneen valot osittain ja laittaa katosta roikkuviin lamppuihin miedot discovälkkeet päälle. Myös pellejen silmät välkkyvät eri väreissä. Juhlijat tanssivat.

Päältäkatsojat nauravat silent disco -meiningille ja arvuuttelevat, kuuluuko juhlijoilla kaikilla sama musiikki vai eri. Etenkin Nabazia ja Sofiaa näky viihdyttää.

23:15

Mia ja Laura istuvat olohuoneen ovensuussa katselemassa menoa. Lauralla menee hetkeksi vähän tunteisiin. Mia pitää Lauraa tiukassa sivuhalauksessa poski poskea vasten. Milenakin kumartuuu takaa hieroskelemaan molempien olkapäitä ja olkavarsia.

23:16

Kuulokepäiset hiljaistanssijat ovat jo tanssineet itsensä hengästyksiin. Huohottavat ja läähättävät musiikin tahtiin innokkaasti hyppiessään.

Laura (hiljaisesti, lähinnä Mian ja Milenan kuullen): ”Toi kuulostaa muuten vähä siltä ku kuurot harrastaa seksiä...”

Mia ja Milena pyrskähtävät nauruun.

Mia (epäuskoisena nauraen): ”Lurri! Lurri! Nyt sä oot hilijaa!”
Milena (sohvalla olijoille): ”Lurri heitti jonku hirveen hävyttömän vitsin!”
Mia (edelleen nauraen): ”Nyt sä oot hilijaa sit!”
Milena: ”Todella hävyttömän!”
Sofia (hymyillen): ”Mitä se sano?”
Milena: ”En toista.”
Mia (nauraen): ”Ei toisteta!”
Milena: ”Lurri sano mulle tänään, et se heittää sairait vitsei, mut--”
Mia (pontevasti): ”Nyt tuli tosi sairas vitsi!”
Merve: ”Mä haluun kuulla...”
Nabaz: ”Niin mäki...”
Milena (Lauralle, toruvasti): ”Ai ai ai!”
Laura (naurahdellen): ”Mitä?”
Milena (nuhtelevalla äänensävyllä): ”Lurri!”

23:19

Lisää tanssijoiden läähätystä.

Milena: ”He ei niinku kuule itseänsä!”
Salla (hymyillen): ”Ei!”
Sofia: ”Niin, kuuluu vaan...” (läähättää)

BB: ”Tämä... on Big Brother. Laura ja Milena, tulkaa päiväkirjahuoneeseen!”

23:21

Kuulokkeista kuuluu jotain läpi. Milla käy vielä Mian lähellä tanssimassa niin, että tämä voi painaa korvansa ulkopuolelta kuulokkeisiin hetkeksi.

Mia (innoissaan): ”Arttu Wiskaria!”
Tuula: ”Saako tehä noin...?”
Nabaz: ”En mä tiedä.”
Sofia: ”Ei ehkä saa tehä noin...”
Tuula: ”Niin...”
Sofia: ”Sori!”

23:22

Nabaz: ”Nyt mä ymmärrän. Kaikille on sama--”
Salla: ”Joo!”
Sofia: ”Joo.”
Nabaz: ”--mutta kaikille favorit tulee sama!”
Tuula: ”Niin, niin, niin jokaisen...”
Salla: ”Joo. Kaikille tulee kaikkien toiveet, joo!”
Nabaz (kateellisena): ”Tämä on niin väärää... oikeesti!”

23:23

Biisi vaihtuu. Heidiä naurattaa, ilmeisesti kappale on Heidin soittolistalta. Tanssijat alkavat marssia rinkiä säkkituolin ympäri. Päätellään, että nyt soi Imperial March Star Warsista.

23:24

BB: ”Tämä... on Big Brother. Heidi, Milla, Miikka ja... Reeo... varastohuone on nyt auki!”

Varastohuoneesta saadaan juomatölkit jokaiselle.

23:27 DC2: Kylpyhuone.

Hiljaisdisko jatkuu olohuoneessa. Sofia on kuitenkin hakeutunut kylpyhuoneeseen hammaspesulle ja Mia aikoo käydä suihkussa, koska ei ehtinyt käydä siellä saunan jälkeen kun joutui jo juhlaporukasta ulos.

Mia arvelee, että se, että sai olla juhlijoiden joukossa noinkin kauan, oli Heidiltä hyvittely-yritys viime nimeämisistä ja häätötuloksesta. Ehkä sillä vähän se kuitenkin painaa mieltä.

Mia: ”Et... siiis siinä mielessä niin... tosi ihanasti ajateltu, että hän...”
Sofia: ”Joo.”
Mia: ”Niinku!”
Sofia: ”Joo.”

Harmittelee kuitenkin sitä, että pliis, ei olisi nyt tuon musiikkivaiheen alkaessa vielä tiputtanut. Vaikka tajuaa kyllä, että jos Heidille on vaikka Milla läheisempi, niin sitten toimii näin. Päätyy siihen, että olisi tehnyt itse ihan saman.

Mia hakeutuu suihkukoppiin ja riisuu yltään kylpytakin, jonka heittää kopin oven päälle. Vetää myös uimapuvun olkaimia alas.

Mia (feikkituohtuneena): ”Mut kyl silti!
Sofia: ”Mmh! Ärsyttää.”
Mia (suihkun säätimiä kohti kääntyen): ”Niin.”

23:29

Mia nostaa suihkun ylemmäs kiskossaan ja avaa alahanan kokeillakseen veden lämpötilaa. Suihkusta tulee vain kylmää vettä. Toteaa ääneen, etteikö saakaan nyt lämmintä vettä enää. Katsahtaa Sofiaa odottava hymyntapainen kasvoillaan.

Mia (aloittaa peseytymisen pienellä vedenvirtauksella): ”Noni, no mä pesen aamulla sit paremmin...”
Sofia (ääntä korottaen): ”Isoveli, voiko Millu saada lämmintä vettä, kun hän ei saunan jälkeen kerennyt käydä lämpimässä suihkussa?”

Sofia: ”Please!”

BB päästää ruman ”väärin”-töräytyksen.

Mia: ”HAISTA...” (Sofia naurahtaa, Mia kääntyy hymyillen katsomaan tätä) ”...Sofia, sitä hammastahnaa!”
Sofia: ”Mmh!”
Mia: ”Sä teet tän tahalleen, Isoveli!” (yhyyttää tekoitkua)

BB päästää ”oikein”-plingin.

Sofia naurahtaa.
Mia (suihkuttelua jatkaen): ”Tiedetään!

Mia: ”Senkin sisilisko!”

00:16 DC1: Olohuone. Hiljaisdisko jatkuu edelleen juhlijoiden kesken. Yleisö on jo siirtynyt toisaalle.

Miikka nostaa kuulokkeita hetkeksi päästään.

Miikka (Reeolle, hymyillen): ”Ei oo musiikki koskaan ollu näin hieno asia!”
Reeo: ”Näin o!”
Miikka: ”Ei ikinä!”
Reeo naurahtaa.

00:19

Viimeinen biisi ohi. Olohuoneessa Heidi ja Reeo kaksistaan, yrittävät saada hengitystä tasaantumaan. Miikka ja Milla ovat jossain näkymättömissä.

BB: ”Tämä... on Big Brother. Hyvää yötä!”
Heidi: ”Eiii!”
Reeokin päästää pettyneen äännähdyksen.

Reeo (olohuoneen oviaukosta jossain kauempana olevalle Miikalle huudellen): ”Olihan se nättii!”
Miikka: ”Oli!”

Varastohuoneen ovisummeri soi. Heidi avaa oven ja astuu sisään.

Heidi (hymyillen): ”Oli kova!”
Reeo (naurahtaen): ”O!”

Molemmat ottavat kuulokkeet päästään ja palauttavat ne varastohuoneen pöydälle.

00:20

Heidi (voipuneella äänellä): ”Nyt suihkuun! Aivan hiest märkä!”

Astuvat taas olohuoneen puolelle shakkilaudalle.

Millakin ehtii viimein paikalle. Kantaa kuulokkeita kädessään.

Milla (hymyillen): ”Se oli kyllä...”
Heidi: ”No siis!
Milla: ”Ihan oikeesti!”
Miikka: ”Vittu mikä elämys!”
Heidi: ”Oh my God!”

Miikka utelee ääneen, mitä kakuille tehdään. Arvelee, että ne pitää viedä varastohuoneeseen. Saa BB:ltä plingin.

Nelikko lyö yläfemmat ja ottaa Reeon ehdotuksesta ryhmähalin shakkilaudan nurkalla.

Milla: ”Ihan sairaan magee, todellaki!”
Heidi: ”Jep! Ihanaa!”
Reeo: ”Kiitos!”
Milla: ”Kiitos!”
Miikka: ”Ihan huikeeta!”
Heidi: ”Ihan mahtavaa!”
Milla: ”Se oli niin siistii!”
Heidi: ”Oh my God!”

Käyvät hakemassa kakut ruokapöydältä ja vievät ne varastohuoneeseen.

00:21

BB: ”Tämä... on Big Brother. Tulkaa päiväkirjahuoneeseen.”
Milla: ”Siis toi oli niin siistii! Mä en oo kokenu mitään noin siistii!”

Reeo kehottaa muita miettimään Dingon Autiotaloa, jonka ilmeisesti olivat yhtenä kappaleena kuulleet. Oli hakenut itse sen kaupasta saman tien kuin ilmestyi, maxisinglenä.

Juhlijanelikko katoaa päiväkirjahuoneeseen. Kuva siirtyy makuuhuoneeseen. Muut asukkaat ovat jo unessa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”