3. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 06 Syys 2022 17:47

Ruzbeh ja Marko pyydetään PK huoneeseen.
Merve: Jumalauta jos ne nyt sen päättää.

Ruzbeh: Kenet me nyt... Jos me nyt saadaan päättää. (lause jää kesken, koska kuvataan jotain ihan muuta!)
Marko: Mitä täs nyt tapahtu? Pudotetaanko me nyt joku?
Ruzbeh: Joo me laitetaan nyt 2 häätöön ja kaikki asukkaat valitsee sit kolmesta.
Menivät PK huoneesen.

17:58 Markon puheista päätellen eivät tehneet vielä päätöstä. Daiyna, Tuula ja Laura on ne kenestä valitaan. Mitään ei oo lyöty lukkoon 1 oli vielä mutta ei muista.
Miikka: Pitää miettiä pelin kannalta, ja myös kenen kanssa viihdyt täällä.
Marko: Sitä mä just mietin. Eihän tää kivaa oo.
Miikka: Mutta se pitää tehdä. Se kuuluu peliin. Turha alkaa itkee. Jos sille kenet valitaan tulee paha mieli. Ei sille voi mitään. Joku pitää nimetä.
Marko: Etkä sä mee ite sinne.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 06 Syys 2022 17:59

17:51 DC2
Marko ja Ruzbeh supattelee kaksistaan.

Marko sanoo että Dayiana tekee kyllä ruokaa, mutta ne desibelit. Ruzbeh miettii Sofiaa, mutta Marko ei ole samaa mieltä. Marko ehdottaa Lauraa ja Dayianaa, sanoo kyllä tykkäävänsä Laurasta kun on rauhallinen. Ruzbeh epäilee ettei tänään päätetä, kun perjantaina tulee tulokset julki ja sunnuntaina häädetään. Mutta voisi illalla jutella.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 06 Syys 2022 18:11

18:03 DC1
Makkarissa pohditaan tulevaa häätöä naisten kesken, Heidi, Laura ja Merve. Myös Kirsi liittyy seuraan. Ovat yhtä mieltä että Reeoa ei ainakaan äänestetä pois. Olivat huomanneet miesten supinat ennen kisaa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Syys 2022 20:00

DC2 klo 19.59 Asukkaat syömässä. Marko veikkaa kellon olevan kahdeksan, vähän yli

DC2 klo 20.30 Iltahepulit pihalla kera Nabaz, Laura, Tuula ja Kirsi. Kaikki alkoi ruotsinkielisestä sanasta trosa eli alushousut
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 06 Syys 2022 20:55

20:37
BB antaa asukkaille mahdollisuuden käyttää osan kauppabudjetista, 160 euroa, Lauran tavaroiden tai vaatteiden hankintaan. 1 kg maksaa 25 euroa ja 2 kg maksaa 50 euroa. Voivat myös olla ostamatta.

Laura niiskuttaa liikutuksesta ja toppuuttelee muita asukkaista näiden ollessa heti valmiina käyttämään rahaa Lauran hyväksi. Laura sanoo ettei halua että ruokabudjetista käytetään rahaa. Asukkaat valmiina ostamaan 2 kg.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Syys 2022 21:01

DC2: 20.36 Pihalla terassin katoksen alla Nabaz, Laura, Tuula ja Kirsi. Nabaz, Tuula, Laura ja Kirsi nauraa räkättävät iltahepuleitaan.

BB: "Tämä on Big Brother. Asukkaat, kauppabudjettinne tulevalle kauppakäynnille on 160 euroa. Saatte nyt mahdollisuuden käyttää osan kauppabudjetista ostaaksenne tavaroita tai vaatteita Lauran matkalaukusta hänen käyttöönsä. Saatte päättää, otatteko laukun sisältöä 1 kilon verran hintaan 25 euroa, vai 2 kilon verran hintaan 50 euroa. Paino ei saa ylittyä grammaakaan. Voitte myös päättää olla käyttämättä kauppabudjettia Lauran tavaroihin. Valinta on teidän, tehkää päätös välittömästi".

Laura purskahtaa itkuun sohvalla, Nabaz on heti sitä mieltä, että Laura saa tavaroitaan. Myös muut terassilla ovat tätä mieltä, mutta Laura itse on päätöstä vastaan. Nabaz sanoo, että hänellä oli pallo käsissään kaksi päivää ja hänkin päättää. Terassin porukka siirtyy sisälle.

DC2: 20.38 Nabaz tiedustelee sisällä, kuuluiko kuulutus myös siellä. Sofia tulee ovella vastaa ja toteaa kuulleen ja Nabaz kertoo, että he ottavat laukun. Myös Tuula sanoo Lauralle, että Lauran tavaroita otetaan, mutta Laura on edelleen vastaan. Porukka siirtyy olohuoneen sohville.

Laura seuraa tilannetta itkuisena ja muutamat halaavat Lauraa. Nabaz luulee, että Laura saa koko laukun 160 eurolla, mutta hänelle sanotaan, ettei näin ole. Muut yrittävät perustella Lauralle, että hän ottaisi tavaroita. Laura on vieläkin vastaan, mutta muut yrittävät kääntää hänen päätään. Molemmat vaihtoehdot ovat porukalle ok, 2 kiloa tulee päätetyksi.

Merve pohtii, että se olisi sama kuin he olisivat rikkoneet yhden pallon ja se olisi voinut hyvin tapahtunut. Laura kiittelee muille asukkaille.

DC2: 20.40 BB kuuluttaa vielä vaatteiden "hinnaston". Diayana vielä varmistaa Sofialta, että kaksi kiloa sopii myös hänelle ja Sofia huutaa keittiöstä, että sopii. Vitsailee tosin perään, että haluaa itse kaikki rahat ja Laura ei saa yhtään vaatteita.

Olohuoneessa spekuloidaan, miten Laura tietää, että on kaksi kiloa. Arvellaan, että siellä on vaaka. Mietitään myös, jos joutuu itse arvioimaan, mutta joku heittää, että heillä on keittiövaaka.

DC2: 20.44 Laura kutsutaan pk-huoneeseen. Merve toteaa, että oli arvattavissa, että kaupparahoihin liittyy joku juttu. Merve myös veikkaa, että joku toinenkin juttu. Miikka veikkaa, etteivät he 110 eurolla pääse kauppaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 06 Syys 2022 21:05

ramasee kirjoitti:
06 Syys 2022 20:00


DC2 klo 20.30 Iltahepulit pihalla kera Nabaz, Laura, Tuula ja Kirsi. Kaikki alkoi ruotsinkielisestä sanasta trosa eli alushousut
Tarkemmin pikkuhousut, miehillä ne on kalsongit.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 06 Syys 2022 22:55

22:37 dc2 pihalla Heidi, Ruso, Marko ja Miikka.
Marko: niin. Jännä nähä mitä seuraavat päivät tuo. Kaupat ja mitä puuhaa me saadaan.
Miikka: mä oon sitä mieltä. Että tuli tuosta Laurasta mieleen. Siihenhän just sijoitettiin viiskybää. Et mä kuitenkin puhkasin pallon. Et mä oon niin persreikä, että yritin jotain tuoda siihen. Että mitä järkee sitä ois lähettää pois, kun sijoitettiin 50€ kauppabudjettia.
Ruso: niin, siinä on sellainen kiitollisuuden velka takaraivossa (naurahtaen).
Miikka: kyl se lähtee siitä. Kyl mä tykkään siitä että ihmiset saa sen mahdollisuuden. Jotkut ihmiset vaan on sellasia, että ne vaatii vaikka sen 5 päivää.
Marko: tätä me jo puhuttiin tässä. Tässä on ollut se sauma. Että mölisijät... Saavat edes jutella suhteellisen kovaan ääneen tai miten on. Sit on se tila mihin voi mennä rauhassa ja jutella... normaalisti ja olla vaikka ihan hiljaa eikä olla niiku (tekee luodin äänen).
Miikka: mäkin oon aina välissä ottanut hapen. Miettinyt mitä kotona tapahtuu jne.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Syys 2022 23:05

DC1: 23.01 Telkkariin tulee BB:n tulevien viikkojen "pelikaavio":
pelikaavio-060922.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 06 Syys 2022 23:17

23:04 Dc2 keittiössä Reeo ja Kirsi.
Reeo: ootsä jutellut, et meitsi ois aika safe?
K: no tota...
Sofia tuli väliin esittelee sen ihoa.
K: se mitä tuolla makkarissa oli suurin osa ihmisistä. Jengiä joka... ei ole tässä toisessa leirissä. Niin kaikki oli, että ei mitään zäänssei. Se on ihan sama kuka sinne mennee niin sä et oo (vaarassa). Sit mulla on tosi paha. Mä en voi äänestää Tuulaa enkä sua. Enkä Miikkaa.
R: eihän sitä kannata laittaa siihen ollenkaan.
K: sitähän mäkin.
R: jos Diyana ja Tuula, niin sit Diyana ulos. Antaa niitten nyt päättää. Mut tohon kelkkaan kun lähtee, niin meillä on melko hyvä tiimi.

R: kyllä tässä kannattaa miettiä pidemmälle. Ei kannata jäädä yksin. Tässähän myös katsojat äänestää.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”