Big Brother Belgia

Keskustelua muiden maiden Big Brothereista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Big Brother Belgia

Viesti Kirjoittaja Jk » 16 Maalis 2006 19:24

Oletteko seuranneet kyseistä tapausta? Virallisilta sivuilta http://www.bigbrother.be näkee ilmaiseksi kaikki jaksot, livestremiä ja videoklippejä. Vaikka "dutch" onkin vähän hakusessa, niin minä oon jäänyt ihan koukkuun, enkä suotta.

Viikon sisällä on paljastunut yksi HIV-positiiviseksi, kahden muun välille on syntymässä romanssi, yksi pari meni kihloihin, kaksi asukasta (isä ja äiti) odottaa esikoisensa syntymistä ja suutuspäissään peilin vasaralla nuijinut asukki heitittiin muiden asukkaiden yhteisellä päätöksellä pois.

Käyttävät myös big boss -systeemiä, jossa äänestetään yksi asukkaista talon pääksi. Samalla hän joutuu automaattisesti häätöäänestykseen kahden muun nimetyn kanssa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 18 Maalis 2006 03:22

Joo, tätä tapausta tuli jonkun verran katseltua tuossa jokin aika sitten. Täytyy sanoa että minun makuuni tässä on menty aivan liian pitkälle, mm. tuo HIV-positiivinen asukas ja odottava äiti ym.
Voisin jopa sanoa että tämä on lopun alkua koko Big brotherin hienolle idealle. : (

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 18 Maalis 2006 13:02

En tiedä sitten, että onko ainoa syy Kennyn valitsemiseksi taloon se, että hän on HIV-positiivinen, mutta en mä kyllä nää mitään syytä miksei hänkin saisi samalla tavalla asukkaaksi päästä, kuin kuka tahansa muukin.

Olin ehdottomasti vastaan, kun Tania synnytti siellä hollannin BB:ssä lapsensa, mutta tämä uusi tapaus ei oikeastaan enää hetkauta. Ei mun mielestä edelleenkään oo eettisesti oikein synnyttää lapsensa koko maailman vahtivien silmien alla, mutta kun se on kerran tapahtunut, niin... :roll:

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Maalis 2006 01:05

Mulla on ainakin niin suuri HIV-fobia että en olisi samaan talon astunut jos oisin yksi noista muista asukkaista ollut. Ja nimen omaan sehän tässä on väärin että Kenny ihankin varmasti otettiin asukkaaksi juurikin tautinsa takia, ei niinkään oman persoonansa. (en tätä toki 100% varmuudella tiedä mutta se on aika ilmeistä, tapauksessa on kuitenkin nykypäivän BB jossa kaikki repäisevä näyttää olevan tervetullutta)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 01 Huhti 2006 19:48

Hiv on erittäin vaikea tartuttaa ns. normaalissa elämässä. Lisäksi kyseinen henkilö osaa varmasti itse vielä tarkasti huolehtia kaikista mahdollisista vaaratilanteista.

Minä mielummin kyllä katsoisin sellaista ohjelmaa, jossa todellakin on jotain repäisevää ja mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Toivottavasti nyt Suomen Big Brother 2:ssa ihmiset eivät heti äänestä sitä ulos, joka tuo edes vähän mielenkiintoa ja keskustelua taloon.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Huhti 2006 11:13

gemini kirjoitti:Minä mielummin kyllä katsoisin sellaista ohjelmaa, jossa todellakin on jotain repäisevää ja mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Toivottavasti nyt Suomen Big Brother 2:ssa ihmiset eivät heti äänestä sitä ulos, joka tuo edes vähän mielenkiintoa ja keskustelua taloon.
Voivoi pientä geminiparkaa. Olen melkein varma, että pääset taas itkua vääntämään kun ihkutsuosikkisi tipahtelevat pois. No saadaan meille ainankin iloa.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 06 Huhti 2006 19:34

No jos on iloa katsella kun samanmieliset istuvat sisällä ja juttelevat koko ajan samoista asioista, kenenkään välillä ei ole erimielisyyksiä eikä riitoja...


minna kirjoitti:
gemini kirjoitti:Minä mielummin kyllä katsoisin sellaista ohjelmaa, jossa todellakin on jotain repäisevää ja mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Toivottavasti nyt Suomen Big Brother 2:ssa ihmiset eivät heti äänestä sitä ulos, joka tuo edes vähän mielenkiintoa ja keskustelua taloon.
Voivoi pientä geminiparkaa. Olen melkein varma, että pääset taas itkua vääntämään kun ihkutsuosikkisi tipahtelevat pois. No saadaan meille ainankin iloa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut”