Juoninkäänteet

Keskustelua muiden maiden Big Brothereista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Juoninkäänteet

Viesti Kirjoittaja Krii » 23 Syys 2007 13:46

Mitä olette pitäneet ulkomailla tapahtuneista juoninkäänteistä ja mitkä ovat olleet omia suosikkejanne? Mitkä käänteet sopisivat Suomeen?

Lähinnä Wikipedian avulla olen lukenut eri kausista, esim. Briteissä ja käänteet ovat kuulostaneet mahtavilta. Esim. BB ilkeänä, feikkiasukas ja monet muut.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 23 Syys 2007 13:55

Mä en oo seurannu niit paljo muutaku ruottin BB! Mut sehän on melkein samanlainen ku suomes. Itte haluaisin enemmän rangastuksia, vaikeemmat tehtävät ja lisää viinaa :lol:
Perttu <3

Avatar
Pollukka
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:54

Viesti Kirjoittaja Pollukka » 23 Syys 2007 15:22

Tuli tuossa mieleen muuten yksi ilta aika absurdi ajatus että asukkaana olisi eläin, esim koira, jota äänestettäisiin ihan niinkuin ihmisiäkin. En tiedä onko jossain kokeiltu, kun oma BB tietämys rajoittuu noihin muutamiin BB UK kausiin mitä on seurannut.

Olis se aika uutinen jos se vielä voittaisi.
Jos ei saa olla oma ittensä Pohjanmaalta, niin ihan v...n sama!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Syys 2007 08:54

Aikamoisia juoninkäänteitä on juu ollu ulkomaailmalla.

Juonenkäänteistä en taasen pysty sanomaan mitään, niitä tuskin on ollut missään.

Avatar
amelia
Kuhnuri
Viestit: 66
Liittynyt: 24 Syys 2007 11:34

Viesti Kirjoittaja amelia » 26 Syys 2007 10:10

Musta se oli hyvä sillon BB-UK:ssa, et porukka jaettiin vähempiosaisiin ja paremmistoon ja kämppään laitettiin kalterit väliin. Toisella puolella ei ollu tupakkaa, alkoholia ja vain perusruokatarvikkeita. Toinen puoli joi ja poltti tupakkaa ja sai hyvää ruokaa jne. Spencerille se oli varmaan sen elämän vaikeinta aikaa :)
Se oli ihan hauskaa kattoo, kun toinen puoli hajos ihan tyystin, kun toiset "eleli herroiksi".
"Kyl mä luulen, että jään taloon. Tiimityötä kun tehdään niin nää on mun järkevät ratkaisut mitä yritän ihmisille sanoa. Mä sanon ihmisille miten ois viisain tehdä, pikkasen opastan niitä siinä, jos joku ei tiedä jostain jutusta."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut”