8. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

8. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 13 Syys 2020 00:07

Mökillä tuli saatte mennä nukkumaan-kuulutus.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 13 Syys 2020 01:12

Mökissä nukutaan jo täyttä häkää klo 1:11. Siirryn katsomaan taloa.

Talo klo: 1:11: Arttu on silmät auki ja mietiskelee. Muut nukkuvat.

Minna(?) nosti päätään, mutta painui takaisin nukkumaan heti.

Talo klo: 1:17: Arttu kääntyi selälleen ja sulki hetkeksi silmänsä kunnes avasi ne taas ja nyt on selällään edelleen mietiskelemässä silmät auki. Arttu huokaisee syvään ja kääntää päätään vähän edelleen silmät auki.

Talo klo: 1:24: Arttu edelleen silmät auki. Mikä kimaltelee Joelin parrassa?
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

liejuhome
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 07 Syys 2020 03:31

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja liejuhome » 13 Syys 2020 03:29

02:55
Sami herää omaan kuorsaukseensa, yskii, kääntää kylkeä ja herättää samalla vieressään nukkuvan Nikon. Kristiinakin taitaa herätä ja O-P kääntää päätä. Jatkavat nukkumista rauhallisesti.

03:30

Samilla selkeitä uniapnean oireita, korisee kyljellään. Paula ja Tiia reagoivat, Tiia kaivaa nenää.
Viimeksi muokannut Jacobus, 13 Syys 2020 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kaksi perättäistä viestiä yhdistetty.
Olen 14 vuoden murjottamisen jälkeen antanut anteeksi Maxinen häätämisen ja palannut seuraamaan Big Brotherin käänteitä. I support lautapelit, Lesbo-Late ja Katja - ja rahaa on!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Syys 2020 06:01

Aikaisemmin:

00:25 DC1: Pimeä makuuhuone, jossa kuitenkin käynnissä monia rinnakkaisia keskusteluja.

Minnalla ja Katilla menossa vielä jälkikeskustelu pride-aiheesta. Minna selittää, että uskonnollinen kenttä on niin viipaloitunut erilaisiin pieniin porukoihin. Poliittisesti pitäisi tietää, koska on ”hyvien puolella”, olla kauhean vahvoja perusteluja kaikelle. Tästä kyseisestä aiheesta ei haluaisi veivata, koska se veivaus on loputonta. Pelkää että hänet revitään niiden piirien medioissa kappaleiksi.

Minnalla ei ole mitäään viisasten kiveä siihen, mikä on oikein, mikä väärin, kuka suvaitsevainen, kuka tiukkapipo. Sen takia ei tietoisesti ota mitään vahvaa kantaa. Ei sillä, etteivätkö ihmisoikeudet olisi tärkeitä. Ei vain halua ottaa. Ilonpito ja iloitseminen ihmisoikeuksista on totta kai tärkeä juttu. Mutta asia on jotenkin niin moniulotteinen, haluaisi vain jättää asian pöydälle.

Katista Minna hoiti asian hyvin, vähän kuin Kati alun perin neuvoikin. Että ottaa tehtävän tehtävänä, ja täällä tulee niitä epämieluisiakin. Minna meinaa sanoa jotain, mutta miettii sitten. Ei oikeastaan tahdo aloittaa tätä keskustelua.

Kati tähdentää, ettei ole missään vaiheessa tahtonut olla ilkeä, ei halua olla millään tavalla ilkeä. Katin ääni vähän värisee. ”Höpö höpö”, sanoo Minna. Halaavat. Kati oli huomannut, että Minna pidättelee pöydässä itkua, kun oli neuvonut ottamaan pride-tehtävän vain tehtävänä.

Minna kertoo että se oli hirveän vaikea tilanne hänelle, olla konservatiivi, vaikka hyväksyy asioita, ja että se on OK, että toiset ovat mitä ovat. Mutta jos konservatiivina alkaa... jostain... hänet sitten lynkataan somessa. Tunsi olevansa todella puun ja kuoren välissä. Kati neuvoo, että jos somessa tulee jotain, niin pitää vain muistaa, etteivät ihmiset oikeasti tunne Minnaa. Minnä on samaa mieltä, eivät tunne häntä.

00:28

Minna: ”Ja sit ku mä en niinku... oikeesti mä en itekään tiedä, mitä mieltä mä ihan oikeesti olen! Että tota--” (pyyhkii silmäkulmaansa)

Minna miettii hetken.

Minna: ”Ehkä siin on tietty niinku sekin, et ku mä asun tuolla vähä niinku kauempana pääkaupunkiseudusta, niin mä en oo ees joutunu niinku miettimään koko asiaa.”
Kati: ”Joo.”
Minna: ”Et ku ei... ei meil oo niinku silleen, kulkueita. Mutta ei ketään kiinnosta niinku, että... onks ne homoja vai heteroita.”
Kati: ”Niin. Kyllä.”
Minna: ”Niin sitte tavallaan, että... jotenki...” (vetää syvään henkeä)
Kati: ”No se tuli todella puskista, pyytämättä!”

Minna oli kyllä ajatellut, että jokin tähän liittyvä tehtävä voisi tulla, koska se on siirretty koronan takia ja on tällä viikolla, mutta oli sitten unohtanut koko asian. Niistää nenänsä.

Kati sanoo toivovansa, että tämän päivän jälkeen ihmiset ovat hoksanneet, että Minnan pitää pysyä täällä. Toivoo näin. Koska se, miten MInna tänään heittäytyi, kertoo siitä, että Minnasta löytyy vielä paljon juttuja. Minna uskoo näin itsekin, ei tässä ole mitään hätää. Ja jos joutuu lähtemään, niin odottaa uusi elämä kuitenkin.

00:30

Kati kysyy, miten Minna arveli sopeutuvansa jengiin tänne tullessaan. Minna oli jännäillyt sitä, että jos talossa oikeasti on 15 muun kanssa, niin olisi aivan hukassa, kun ihmiset pulisevat koko ajan. Mutta kun oli vain kahdeksan niin se oli helpompaa. Kati toteaa, että jos olisi koko ajan oltu isossa porukassa, ei olisi itsekään saanut Minnasta mitään irti. Mutta vaikka heidänkin ajatusmaailmansa ovat niin erilaiset, niin tässä on ollut mahdollisuus kahden kesken jutteluun.

Minna tahtoo talosta päästyään käydä läpi nimeämispisteiden jakauman ja nimeämisperustelut. Kuinka ylivoimaisesti ja millä perusteluilla häntä nimettiin. Jos siellä on mitään sellaista, mistä voisi kehittyä, niin ottaa sen oppina. Katikin muistuttaa siitä, että kaikkien piti äänestää ja jotain keksiä nimeksi ja perusteluksi.

Minna: ”Mut joo, toi Sini ja Arttu -kuvio tuli kyllä niinku ihan puskista. Silleen, että...” (naurahtaa)

Kati toteaa, että Sinikin sanoi, että vähän liikaa innostui tästä jutusta. Minna toivoo vain ettei siitä tule sille mitään ongelmia somessa tai kotona. Siitä lähinnä on huolissaan. Pelata voi monenlaisilla korteilla, mutta onko se aina viisasta. Kati muistuttaa, että Sini on sanonut sopineensa tietyt asiat. Että jos asia on niin, niin sitten ei pitäisi olla mitään pelkoa siitä.

Minna oli vähän ihmetellyt kuitenkin kun oli kaksi muutakin miestä. Mutta mitään mustasukkaisutta ei hänen puoleltaan ollut.

Minna (pohdiskellen): ”Mut kyl mä... haluisin jäädä tänne vielä toiseksi viikoksi!”

Kati kehuu Minnaa hyvästä heittäytymisestä tänään.

Minna: ”No tänään, joo! Mutta sitte niinku, en mä tiedä. Hitsi ku ei voi puhuu hirveesti, mut täs on... äänestysaikaa vielä hyvin vahvasti.”

Kati lähtee nukkumaan. Minna jatkaa jutustelua vielä vähän Timon kanssa. Katikin tulee vielä takaisin. Halaavat vielä hyvänyöntoivotukset.

Asukkaat alkavat pikku hiljaa toivotella toisilleen hyviä öitä. Levoton keskustelu ja kommentointi jatkuu kuitenkin vielä hyvän aikaa.

00:48

Makuuhuoneessa alkaa olla hiljaista.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Syys 2020 06:22

Aiemmin:

00:14 DC2: Mökilläkin käydään nukkumaan.

Tiia peitoissa kohtalaisen reippaissa tunnelmissa. Oli ollut varma siitä, että oma nimi tulee.

00:19

Mökkiin tulee kuulutus.

BB: ”Tämä on Big Brother. Arttu, korjaa mikrofonisi asentoa!”

Mökkiläiset ovat saaneet haraviinsa jo Sinin ja Minnan. Nyt tietävät Artunkin. Keskustellaan niitä näitä.

00:32

BB sammuttaa mökistä valot. Mökkiläiset alkavat toivotella toisilleen hyviä öitä.

00:35

Mökissä hiljaista. Ulkoa tullut Roope vielä häröilee.

Kuiskaillaan uima-altaan kannesta ja sen kiinniolosta.

00:39

Mökissä oikeasti hiljaista.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 13 Syys 2020 09:35

Talossa Minna ollut jo pitkään hereillä. Istuskeli jossain vaiheessa olohuoneen seinän rinkulassa mietteliäänä. Touhuillut sen jälkeen kaikenlaista, mm. pyöritteli sukista tms. palloja, ja asetteli olohuoneessa pikkupöydällä olleen rinkulan tarkkuusheittoja varten, ja heitteli siihen sukkapalloja jonkin aikaa. Viikkasi myös vaatteita, ja lueskellut sääntökirjaa sohvalla.

Nyt puoli kymmenen maissa myös Timo herännyt, kävi aamutoimilla kylppärissä.

10:00 Talossa vielä hiljaista, Minna edelleen ainoana hereillä, Timo ilmeisesti palannut makkariin nukkumaan. Minna juo kahvia olohuoneessa puhelee itsekseen, että voiskohan nuo toiset jo pian herätä. Jatkaa kuitenkin, että jos ne nukkuu vielä, niin ei niitä tosin tarvitse herättää.

Mökillä jo ollaan hereillä samaan aikaan ihan porukalla.

10:15 Talon puolelle BB:n huomentakuulutus.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 13 Syys 2020 10:56

DC1 10:20

Minnalla ja Katilla mielenkiintoinen keskustelu olohuoneessa kahdestaan. Kati kertoi, että ei meinannut saada nukuttua, oli miettinyt Minnaa. Taloon tultuaankin oli toivonut, ettei ainakaan halua loukata ketään. Minna sanoo, että ei mitään hätää sen osalta. Minna vain naureskelee, että ainoa se, että miltä noitten läyhääminen on näyttänyt ulospäin, ja hän on itse vain tyhmänä haahuillut täällä (naureskellen), mutta sehän kosahtaa noiden nilkkaan, jos kosahtaa.

Minna kertoo lähteneensä asenteella, että haluaisi olla kaikin puolin rohkeampi. Kati kannustaa tähän. Minnakin pohtii, että mielipiteitä on niin paljon kun on päitäkin, antaa somen räjähdellä. Minna myös miettii kuriositeettina, että jos nyt viikonkin jälkeen lähtisi, ovatko ihmiset löytäneet hänen youtube-kanavansa ja onko sinne tullut tilaajia. On vain sekalaisia videoita tehnyt ja tilaajia vain noin 30.

Minna naureskellen: "Ei hitsi vie, mulla on niin paljo annettavaa tässä pelissä, nimenomaan pelissä, täällä on viikko läyhätty selän takana ja mä en tiedä mistään mitään. Ei sillä, että mulla ois yhtään mitään ketään vastaan. Mutta niinku... tulihan tuo vähän yhtäkkiä yllättäen."

Kati muistelee Minnan aiemmin pohtineen, että jos talossa ois ollut 15 henkilöä, oisiko Minnaa silloin huomattu. Mutta nyt Minna onkin ollut hyvin keskeinen hahmo tällä viikolla.

Kati pohtii, että mikä oma tarkoitusperä olikaan, kun oli tätä Minna-Arttu-kuviota aluksi ottanut esiin, tarkoitti hyvää. Nyt ihmetteli, miksi nyt oli itselleen tullut illalla paha mieli, kun ei missään vaiheessa tarkoittanut pahalla. Pohtii, että ymmärtänyt jälkeen päin, että jos on vaikka kiusaamistaustaa koulusta, niin tuollasesta voi jäädä ikäväkin fiilis.

Minna sanoo, että heidän välit ovat hänen puoleta ihan ok, hän vain yllättyi. Sen sijaan jännä kun Minna oli Siniltä ohimennen kysynyt, että jos hän ei olisi nyt häätöäänestyksessä, niin olisiko Sini kertonut ollenkaan. Vastaus oli ollut tyyliin "Hmm, mahdollisesti". Minna tästä vähän ihmeissään, että camoon. Kati miettii, että ehkä siinä oli sitäkin, että jos Minna tippuu, niin ei olisi päässyt heti kysymään asiasta.

Minna haluaa jutella vielä Artun kanssa tästä tarkemmin. Ei siitä, missä heidän välillään mennään, vaan että mikä Artun fiilis on. Kun Arttuhan on ollut siinä sen kiehnäyksen kohteena. "Mä oon ihan sillein good to go... Ollaan aikuisia ihmisiä, jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Mä lähden siitä... mutta Arttua kohtaan aika ilkeesti tehty. Tai ei ehkä ilkeesti, mutta negatiivissävytteinen adjektiivi".

Minna puhui kiusaamiskokemuksistaan lapsuudesta. Alkoi ala-asteella. Jonkun pitää aina olla se ketä närpitään ryhmässä, siellä on tietty nokkimisjärjestys, vaikka sanotaan että lapset on viattomia. Pojat ovat kiusanneet häntä, mm. hänen kalenteri oli revitty. Aikuisten kommentti oli se, että ne kiusaa koska ne tykkää. Tämä on Minnasta paskapuhetta.

BB keskeyttää juttelun, pyytämällä Minnaa pk-huoneeseen.

11:00 Makkarissa koko porukka juttelee hyvässä hengessä. Minna kertoo aamulla yrittäneensä kuunnella, kuuluuko papinkellot, olisi ollut rauhoittava kuulla. Joel ehdottaa, että voisiko tänään pitää pieni hartaus, sellanen johon saa osalistua jos haluaa, rauhoittumishetki, sellanen ihan vähän uskonnollinen. Arttu jatkaa, että pikku ripaus mutta ei liikaa. Kati kertoo, että illalla rukoili, että saispa minna jäädä tänne. Timokin uskoo Minnan jäävän taloon.

Minna: "On tästä häätöäänestyksestä olemisesta jotain hyötyä, kun porukka rupeaa rukoilemaan täällä".


DC2 11:40
Mökillä Tiia ollut koko aamun melkoisen murtuneena ja omissa oloissaan, muut eivät ole tainneet saada paljon kontaktia häneen (en ole ehtinyt seurata kuin sivusilmällä).

Tiia kertoo itkuisena, että arvelikin olevansa äänestyksessä, mutta pahalta tuntuu se, että hän on heistä ainoana siinä. Tiia ei oikeasti haluaisi lähteä vielä. Muut lohduttavat ympärillä, ja kannustavat, että ei Tiia varmasti lähde. Roope vie viltin Tiian harteille ja käärii lämmittämään. Tiia tästä sitten vähän jo rentoutuu ja alkaa naureskelemaan ja juttelemaan muiden kans. Alkaa hetken päästä vaikuttaa jo enemmän omalta itseltään, "Uuteen nousuun!" muiden kannustamana.

DC1 12:50
Talon äijäporukka, Arttu, Joel ja Timo, kylppärissä kolmestaan miettimässä suihkuja. Tajuavat, että ammeen päällä katossahan on suihkut myös (ilmeisesti kukaan ei ole näitä aiemmin tajunnut?). Kokeilevat laittaa ne päälle, ja ihastelevat, kun kuusi sadesuihkua kytkeytyy päälle. Aikovat testata myöhemmin näitä ja kylpyammetta, vaikka amme onkin vähän tiellä jos vain suihkusta haluaisi nauttia.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mama » 13 Syys 2020 13:36

Sini tilittää pihalla (klo 13.30 paikkeilla) miehensä exästä hieman arkaluontoistakin tietoa. Kertoo ammatin ja mm. siitä kuinka hankala alku on ollut miehen kanssa exän takia kertoillen tekstiviesteistä yms.

Sasa kauhistelee vieressä ja muut kuuntelee ihan hiljaa.
”Katkeruus kun vie joskus vallan”, toteaa Sini tarinointinsa päätteeksi.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 13 Syys 2020 15:14

Sini toi PK-huoneesta tiedon, että pakastin on epäkunnossa, joten joutuivat heittämään pizzan ja ranskikset roskiin.

(Ärsyttää tuollainen amatöörimäisyydestä johtuva ruuan tuhlaus :ruoska: )
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 15:50

15.45 Sini lukaisee BB-postin.

Päivätehtävä, suut siistiksi. Tästä hetkestä lähtien kirosanoina tunnetujen ilmausten käyttö Big Brother talossa on kielletty.

Tehtävänänne on keksiä kymmenen uutta voimasanaa joita käytätte jatkossa kiellettyjen ilmausten sijaan. Kirjoitatte ne annetulle taululle, ja asetatte taulun näkyvälle paikalle. Mikäli asukas rikkoo kiroilukieltoa ja käyttää kiellettyä ilmaisua, hän kutsuu kaikki asukkaat koolle ja pyytää heiltä anteeksi. Lisäksi hän selittää asukkaille mitä hänen käyttämänsä ilmaisu tarkoittaa, ja perustelee miksi päätyi käyttämään kyseistä sanaa. Vahinko ei kelpaa selitykseksi.

15.46 Käsiään taputtava Sini iloitsee, tämä oli hyvä tehtävä. Sairaan hyvä juttu meille. Sasa komppaa, tekee hyvää meille.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 15:57

Minna miettii, kukakohan meistä joutuu ensimmäisenä kertomaan mitä se tarkoitti se paha sana.
Sini toteaa, mä voin ehkä olla hiljaa vaan jatkossa.
Arttu komppaa, mäkin ajattelin että pidän vaan turpani kiinni.
Sini jatkaa, pidetään kuule vaan turvat tukossa niin ei tarvitse paljoa selitellä.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 16:31

16.28 Arttu heittää, ... sellaista rennon letkeää paskan jauhantaa … Selittelyiksi meni.

16.29 Anteeksi pyyntöjen jälkeen. Tämä peenjauhanta on sellaista rennon letkeää merkityksetöntä puhetta, joka ei herätä tunteita ja ajattelin tuoda sen ilmi vähän tällaisella voimakkaammalla sanalla. Että heitetään sellaista rentoa meininkiä, ei mitään vakavaa keskustelua, ettei näitä voimasanoja tule ilmi, ja siinä sitten tunteen kuohuksissa minulle tuli tämä peenjauhanta, mistä olen erittäin pahoillani. Anteeksi..

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 16:42

16.06 Mökillä.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 16:45

16.08 Mökillä, Markukselta lipsahtaa. Roope ihmettelee, siis kaksi minuuttia vai, voi sosseli hetero, oikeasti.

16.09 Markus kutsuu asukkaat koolle, haluan tosiaan arvon kanssa-asukkaat pyytää anteeksi, käytin äsken tunnepurkauksen vallassa tosi rumaa alapäänimitystä. Sanoin sen silleen aika hiljaa kyllä että se ei kuulunut, joku sen kuulikin, ja itsekin sen tajusin. Sanoin että voi vattu.
Muut ohjeistavat että pitää kertoa mitä se tarkoittaa.
Markus jatkaa, sanoin siis voi vittu, ja se tarkoittaa mikä naisilla on tuolla alapäässä jalkojen välissä mistä pissitään ja mistä tulee myös menkkaverta välillä.
Tiia sanoo, perustele miksi päädyit käyttämään kyseistä sanaa.
Markuksen vuoro jälleen, tunneryöpyn vallassa se tuli minulle mieleen kun puhuttiin myös oluesta samassa lauseessa ...

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 17:07

16.58 Talon makkarissa mietitään mitä laitetaan tänään päälle. Ella on antanut yhden mekoistaan Artun kokeiltavaksi … Sängyllä makolileva Joel toteaa, mä vähän toivoisin että Arttu sanoisi hyi helvetti että mä saisin sen …

16.59 Joel aloittaa, niin, tulin julkisesti pyytämään teiltä anteeksi, mutta tämä on myös Artun vika (naurua) Mutta eritoten minun vika, koska käytin tätä hele-sanaa, mutta sanoin sen niin että toivottavasti Arttu sanoisi että hele. Arttu heittää, se oli vähän niin kuin minun imitaatio. Joel jatkaa, imitoin Arttua, kuinka Arttu yleensä sanoo hele-sanan, ja valitsin hele-sanan siksi että Artulla on varmasti hyvät yhteydet tähän kyseiseen paikkaan (naurua) joka tuolla alakerrassa odottaa sitten syntisiä ihmisiä, ja siinä se tuli mieleen kun yhdistän sen Arttuun. Anteeksi.

Arttu toteaa, kaunis puhe.
Minna sanoo, mutta sitten kun miettii tätä sinun esitystä, ethän sinä olisi voinut autenttisesti imitoida Arttua, ellet sinä olisi käyttänyt tätä kyseistä sanaa.
Joel sanoo, kyllä minä annoin sellaisen realistisen kuva.
Minna vastaa, joo-o, se on ihan ymmärrettävää, saat anteeksi.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 17:30

17.23 Katilta on lipsahtanut, aloittaa puheensa, no niin arvon kollegat, nyt pääsi käymään sillä tavalla että kiroilin kahteen kertaan. Ja käytin sellaista sanaa mikä meiltä kaikilta tuolta takapuolesta ilmestyy aina silloin tällöin. Halusin sillä painottaa sitä kuinka tylsä olotila tuli siitä eilisestä, että oli saanut aikaan tällaisen ketjureaktion, jos näin voi sanoa. mutta joo, olen pahoillani.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Syys 2020 18:11

17:57 DC1: Talon makuuhuoneessa meikkaillaan ja pakkaillaan. Läsnä Ella, Sasa, Sini ja Minna.

Minna (matkalaukkua pakaten, pienen hiljaisuuden jälkeen): ”On tää nyt jännää, oikeesti, silleen, että...”
Sasa (peilin edessä puuteroiden): ”Mikä fiilis?”

Minna esittää hymyillen, että on jännä ajatus, että koko tämän illan ”justka” tehdään Tiialle ja hänelle. Heitä varten on liveyleisöä ja bändiä ja Arttu Wiskari ja Kirka. (Naurahtavat.)

Minna jatkaa ajatustaan: Jos ei ketään olisi häätöäänestyksessä, ei olisi myöskään tarvetta livelähetykselle. Saa puolet sunnuntain huomiosta, Tiialle tulee toinen puoli.

Ella: ”Ihan totta.”
Sasa: ”Kyllä! Mahtava tapa ajatella asiaa!”
Ella: ”Telkkarissa on sun naama pyöriny mainoskatkoilla.”
Minna: ”Voi Luoja, oikeesti! Argh.”

Minna: ”Nyt viimesetki työkaverit tajuu että... siel se pyörii...”
Ella: ”Mm-m!”
Minna: ”Niin ku puolukka Peugeotissa.”

Ellaa naurattaa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Syys 2020 18:40

Aiemmin:

17:57 DC2: Mökin makuukammarissa on lojuttu sängyillä ja keskusteltu Raamatusta ja sen käyttömahdollisuuksista. Läsnä koko lössi.

Puheenaihe vaihtuu siihen, että mökkiläiset puhuvat vain faktoja. Ovatko kertaakaan sanoneet mitään, mikä ei ole faktaa? Päättävät, että eivät. Ovat puhuneet pelkästään totta. Hyeenafaktat kuitenkin kyseenalaistetaan. Tiia lupaa tarkistaa faktat sitä koskien valmiiksi muille jos lähtee tänään.

Keskustelu kääntyy kastematojen sukupuoliin, joita on kaksi; tämän jälkeen etanoihin, jotka Kristiinan kertoman mukaan ovat sukupuolettomia kunnes päättävät sukupuolensa.

Roope (hämmentyneenä kulmat kurtussa): ”Ennen ku ne päättää?!
Kristiina: ”Joo. Ne voi päättää.”
Roope: ”Mut miten ne tekee sen päätöksen?”
Kristiina: ”Ne vaan päättää.”

Sami esittää härskeillä eleillä ja suulla tehdyillä ääniefekteillä, miten etanat hänen käsityksensä mukaan toimivat.

17:58

Paula kiinnostuu etana-aiheen johdattelemana Roopen identiteetistä.

Paula (vieressä istuvaa Roopea tökäten): ”Ookkonää niinku... muu, vai...?”
Roope: ”Eehn, eehn, eehn!”
Paula: ”No... mikä? Minkä... sää rastit?”
Roope: ”Mies.”
Paula (nyökkien): ”Okei! Joo.”
Roope: ”Mä oon mies.”
Paula: ”Juu!”
Roope: ”Enkä muuttaisi.”

Tiia ehdottaa, että Roope rastisi prinsessan, jos voisi. Roope täsmentää Paulalle olevansa tyytyväinen kehoonsa; tiedostaa olevansa kyllä täysin oikeassa kehossa.

Roope: ”Mutta et niinku... ’just expressing’, niinku, joskus myös niinku feminiinisiä puolii.”
Paula (nyökkien): ”Joo.”
Roope: ”Mut en kyllä vaihtais! Et kyl mä niinku miehenä oon ja pysyn, ja en haluis olla... olla muuta ku mies.”
Paula: ”Joo.”
Tiia: ”Se on parasta... et tuntee olonsa kotosaksi.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Syys 2020 19:31

Aiemmin:

18:00 DC1: Talon olohuone. Sohvalla Joel ja Arttu, jotka juttelevat BB-asukkaana olosta.

Talossa olo on psykologinen ihmiskoe. Joel on tajunnut, ja ennakoikin jo ennen taloon tuloaan, että minkäänlainen valmistautuminen ei ulkopuolella onnistu, prosessi pitää aloittaa ja käydä läpi vasta siellä ollessaan.

Omaa rauhaa ei saa missään. Kahden keskenkään puhuessa ei ole mitään mahdollisuutta sanoa asioita niin, että sanoisi ne vain keskustelukumppanilleen. Se ahdistaa.

Ja ne mahdolliset kolme kuukautta tuntuvat todella pitkältä, kaukaiselta ajalta, vaikka ei talosta poiskaan halua. Talossa pidetään huolta ja päivät toistuvat samankaltaisina; jos niin kauan on, ehtii jo laitostua. Ulos mennessä pitää käydä läpi käänteinen sopeutumisprosessi.

Myös tuntemattomasta taviksesta hetkelliseksi monien satojen tuhansien katsojien tuntemaksi ”julkkikseksi” nousu mietityttää sen osalta, mitä vaikutuksia sillä on arjessa kulkiessa.

Arttu pitää hyvänä että heillä on mahdollisuus psykologiin. Joel varoittaa että se on aihe, josta ei tulisi puhua.

Ovat kuin ihmisnappuloita tai akvaariokaloja. Mulkut tulevat koputtelemaan lasin taakse. Ovat arvosteltavana talossa. Helppo arvostella sieltä lasin takaa.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 20:24

Aiemmin:

17.26 Talon asukkaat viettävät aikaa makkarissa. Sasa kyselee mikä olisi sellainen mokaus joka voisi tapahtua täällä.
Sini vastaa, mä luulen että se on tapahtunut jo. Että siis, mä luulen että se meni tavallaan yli. Että mun mielestä on ihan ok että halaa ja näin, mutta se ei ehkä ollut enää ihan ok että me oltiin tuossa sillälailla vähän, halattiin pidempään. Ei muuten, mutta sitten se miltä se tavallaan näyttää ulospäin, sekin kun peiton alla silittää, se voi ulospäin näyttää ihan miltä vaan.
Sasa hihkaisee, aaa, totta, voi kauhea.
Sini jatkaa, se on ainakin mulla sellainen asia mitä olen joutunut tässä vähän miettimään, miltä se on näyttänyt ja mihinkä se on näyttänyt. Artulla voi olla vähän sama, joutuu kanssa vähän miettimään sitä, miltä on näyttänyt.
Arttu vastaa, kyllä, mietinkin että, rupesin miettimään.
Sini jatkaa, kun jos sä peiton alla olet (näyttää kädellä silittävää liikettä).
Sasa kommentoi, se voi toisille näyttää että peitto heiluu.
Sini toistaa, se näyttää että peitto heiluu. Että tavallaan se mun pahin moka tuli jo.
Sasa kommentoi, mutta se riittää että sä tiedät totuuden …

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 13 Syys 2020 20:32

Aiemmin:

18:45 DC1-> Kati, Timo, Arttu ja Joel keskustelevat lemmikkieläimistä olohuoneen sohvalla.

20:05 DC1: Makuuhuoneessa talolaiset keskustelevat.

Kati: Jopa meidän viikkotehtävä onnistui
Timo: Niin o
Ella: (Rapoaja ei saa selvää puheesta)
Kati: Ja me ollaan oltu kivoja niille meiän mökknaapuri... mökkilijoille
Sasa: Niin ollaan
Minna: Ja ne sai kaurapuuroleipää
Kati: Täytyypä kysyä että söikö ne ne
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2020 20:41

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”