21. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2020 02:04

Niko on sanonut Ellasta pahaa ja sitä ruodittiin keittiössä, tulee varmaan saamaan häätöääniä jatkossa.


M. Krisse oksulla vessassa ja Niko istuu ulkopuolella.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Bandit » 26 Syys 2020 02:05

Kristiina puhuu norjaa vessassa.
* One Day at a Time *

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 26 Syys 2020 02:07

DC1: 02.05 Niko ja Kristiina kylppärissä. Kristiina on vessakopissa ja häntä oksettaa. Sasa toi Kristiinalle lasin vettä, myös Joel ilmestyy kylppäriin. Joel ohjeistaa Sasaa vessanpöntön kanssa, ilmeisesti pois paikoiltaan.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2020 02:11

Noin puoli tuntia aikaisemmin keittiössä: Niko on jossain vaiheessa sanonut Ellasta tyyliin: "En tiedä onko tuo mies vai nainen". Paula ei halunnut kertoa tätä Ellalle mutta Roope kertoi.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Bandit » 26 Syys 2020 02:14

02:14 BB: Teillä on 15 min aikaa.

Pariairokaksikko Ella ja Roope pyrkivät pk-huoneeseen.

02:17 Sami tempaisi lerssinsä esiin imoittaen; A-luokan suomalaista lihaa.
* One Day at a Time *

Avatar
PartaJeesus
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 17 Syys 2020 12:23

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja PartaJeesus » 26 Syys 2020 02:18

Sami esittelee munaansa olohuoneessa ja sanoo että tässä on a-luokan suomalaista ****** :D

Nopeesti vaihtu kamera muualle.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2020 02:24

Sami hermostui tosissaan Artulle: "Nyt turpa kiinni!" Arttu meni osaksi Samin paikalle petiin ja ei ollut hiljaa vaikka käskettiin.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2020 02:37

Marko kertoo saaneensa ukaasin että onko tarpeita enää järjestää bileitä jos eivät mene nukkumaan BB:n käskystä.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Bandit » 26 Syys 2020 02:38

02:37 Sami: kukko tuu tänne niin nussitaan, tuu tänne niin saat suomalaista lihaa.
* One Day at a Time *

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 02:44

Aiemmin:

01:07 DC1: Keittiön ovensuu. Taustalla keskustelua ja huutelua. Ei aivan vesiselvä Kristiina avautuu vielä kännisemmälle O-P:lle siitä, mitä elämältään hakee, ja miksi mm. on tullut BB:hen. Aikaisemmin on keskusteltu siitä, kuinka O-P on ollut interreilaamassa 13 eri maassa.

Kristiina: ”Mä haluisin vaan... kokee niin paljon elämältä kuin sil on antaa! Siis vaikka mä kuolisin kolmekymppisenä, mä haluisin, niinku, kokee, niin paljon kuin vaan, niinku, mahollista!”
O-P: ”Eikä?!”

Kriistina on käynyt vain Vantaalla ja Porissa. Haluaisi, että voisi sanoa, että on käynyt näissä ja näissä ja näissä ja näissä paikoissa. Kaikki olisivat vain silleen, että ”wow”. Kristiina haluaisi vain kokea ne asiat itse.

Kristiina ”Mä haluisin vain ite sanoa, että.. mul on tää... kokemus! Ja... se oli ihana!. Mä halui... mä haluisin sen vaan sanoo niinku joka ikiselle ihmiselle joka on (epäselvää).”
O-P: ”Onko näin?!”
Kristiina (hymyillen): ”On!”

Kristiina selittää, että Big Brother on osa tätä. Hän haluaisi, että voi sanoa olleensa kaikkialla, Big Brotherissa, hänellä on tämä tutkinto, on valmistunut, mutta sillä ei ole mitään väliä.

Kristiina: ”Sil ei oo, mul ei oo mitään välii niinku, mut mä haluisin vain tehä sitä, mitä mä haluun, mut toisaalta, mä haluisin vaan tien päälle ja nähdä maailmaa!”
O-P myöntelee.

01:09

Kristiina (intensiivisesti): ”Niinku mä haluisin vaan vaan nöyryyttää itteeni siihen pisteeseen saakka, et mä oon vaan silleen, et ’Okei, kuka mä oon’. Kuka mä oon. Niinku oikeesti, kuka mä oon ihmisenä?”

Kristiina: ”Ja sit mä on vaan silleen, et mä en oo oikeesti mitään ihmisenä!”

Kristiina: ”Ihmiset tulee siitä saakka, kun ne on köyhyydestä, ne on nöyryytyksestä, ne on kaikista... ja et ne on silti silleen, et ’Mä oon tehnyt tämän’. Ja mä haluisin silti kokee sen.”

Känninen, paidaton, keittiön kaakeliseinään nojaileva, tällä hetkellä kovin paljon Jeesusta muistuttava O-P kallistaa päätään hitaasti tölkki kädessä ja yrittää ymmärtää Kristiinaa.

O-P (lähemmäs kumartuen, tiedustelevaisesti): ”Joo, mutta mikä sä oot?
Kristiina: ”Niin. Se just.”

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Bandit » 26 Syys 2020 02:49

02:46 Ella kellistyy Artun kainaloon nukkumaan.

Timo hymyilee ilmeisen kokemuspohjaisesti Markon ja Roopen nukkumaanohjaus säätämistä.
* One Day at a Time *

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2020 03:03

Niko nuokkuu yksinään olohuoneessa, liekö herännyt Krissen oksentamiseen. Krisse siirtyi nyt reunapedille Markon tilalle.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 26 Syys 2020 03:10

DC 1, klo: 02:58 Kylpyhuone.

Timo tulee kertomaan Roopelle ja Markolle jotka kylpyhuoneessa ovat hammaspesulla, että Kristiina oksentaa koko ajan. Marko on sitä mieltä että Kristiinaa ei voi pitää makuuhuoneessa. Marko sanoo että yrittää puhua Kristiinalle. Sami mutisee kuullessaan Kristiinan oksentamisenääniä että aikuinen ihminen oo koskaan viina nähnyt tai vastaavaa.
Sitten kuitenkin Marko haluaa vain vaihtaa paikkoja Markon kanssa makuuhuoneessa ja Kristiina menee Markon puolelle nukkumaan ja Marko Kristiinan. Sami vaan mutisee missä mikkinsä on ja Marko sanoo että on siinä. Kristiina kiittelee tosi paljon kun saa vaihtaa paikkaa.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 26 Syys 2020 03:52

Timo, Arttu ja Ella lääppivät nukkuvaa Kessua. Arttu räplää jopa housuja.

Livekuulutus: ”Lopettakaa heti. Hyvää yötä”

OP ammuu äänekkäästi ilmeisesti unissaan.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Syys 2020 04:18

n klo 04:00
DC1
OP:lla jonkinlaiset psykoosit tulilla. Alkoi lehmän ammumis-ooppera show
porukka repeilee.
Sami heräsi ja meinaan mennä OP:hen hermot. Käskee mennä omalle puolelle.
Marko heitti vedet OP: n päälle?. OP alkaa mätkimään tyynyllä Markoa.
Samilla meinaa mennä taas hermot.
Marko käskee OP:ta painamaan pään tyynyyn ja pitämään turvan tukossa.
Timo kokeilee hengittääkö Kristiina. Marko käskee antamaan olla.

Kati ja Roope kävi pk:ssa ja tuli kuulemma semmonen käsky että jos nukkuminen ja hiljaa olo ei onnistu ollaan kaikki häätöäänestyksessä.
Marko tippu sängystä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2020 04:26

Aiemmin:

02:21 DC1: Olohuone. Bileet alkavat olla lopussa. BB on kuuluttanut viiden minuutin kuulutuksen. Timo, Paula ja Arttu viipyilevät vielä sohvalla.

Arttua on kovin vaikea saada nukkumaan, vaikkakin meinaa sammua sohvalle. Unillepanoon tarvitaan avuksi päättäväiset asukastoverit Joel ja Sami, jotka saapuvat paikalle määrätietoisesti ja ottavat passiivis-aggressiivisesti vastustelevan ja jonkinlaista ”ty-dy-dyn-dynt-ty-dy-dyn!”-laulua rasittavan kovalla äänellä vastalauseeksi hoilaavan Artun pakkokynkkään molemmilta puolilta ja alkavat kuljettaa tätä kohti iltatoimia ja makuuhuonetta.

02:22

Tölkit kädessä sohvalla edelleen istuvilla Timolla ja känni-Paulalla ei näytä olevan vielä kiire mihinkään.

Timo: ”Mä en... mä en oo kylläkään niitä koskaan kattonu. Mä oon kalat.”
Paula: ”No ku mä inhoon! Mä oon skorpioni.” (muihin asukkaisiin viitaten) ”Kukkaan ei tiiä noista. Kukkaan ei tiiä!”
Timo (naurahtaen): ”Mulla ei oo mitään hajuu mitä... öö... skorpioni on... jotain?”
Paula: ”Kukkaan ei tiiä!”
Timo: ”Niin.”

BB: ”Tämä on Big Brother. Teillä on minuutti aikaa!”
Timo (toteavasti, mutta eväänsäkään liikauttamatta): ”Minuutti!”
Paula: ”Mitääh! Mennäänkö?”
Paula nousee sohvalta horjuvin askelin, kävelee keskilattialle.
Paula: ”Mihin?”

Makuuhuoneen suunnalta kuuluu ”Turpa kii!”. Arttua vissiin hiljennetään.

Timo makoilee koko ajan sohvalla puoli-istuvassa noja-asennossa rennosti eikä hötkyile mihinkään suuntaan. Paula pyörtää takaisin sohvalle Timon viereen.
Paula (Timolle naurahtaen) ”Fuck that!”
Timo (rauhallisesti): ”Ohan meillä minuutti aikaa. Se on kuuskyt sekuntia. Mmh?”
Paula päästää myöntävän ”mjaa jaa” -tyylisen äännähdyksen ja ottaa huikan tölkistään.

02:23

Paula (kesken jäänyttä juttua jatkaen): ”Niin mä inhoon horoskooppeja ihan sydämeni vitun kyllyydestä!
Timo (hörähtäen): ”Niin mä kuulinki, niin!”
Paula (ilahtuneena/hämmästyneenä): ”Ai ooksää kuullu?”
Timo: ”Öö, kuulin, joo!”
Paula: ”Mä inhoon, vittu!”

Paula selittää, että kun hänen elämänsä mies tuli juttelemaan baarissa, niin kysyi, missä kuussa hän on syntynyt. Timo pyrskähtää halveksuvasti.

Paula (tarinan miehelle): ”Fuck you!”
TImo: ”Kysyyks joku tommosta oikeasti?”
Paula: ”Joo, joo, just kysy! Joo!”

Timo naurahtaa, että ei ole koskaan kysynyt tuollaista.

Paula: ”No kuka kysyy, saatana! Miks se olis muuten kysyny ellei olis, niinku, horoskoopit mielessä!”

Timo miettii olisiko se ollut iskurepliikki. Varmaan oli, mutta meni Paulalta vähän ohi, kun hän ei ota mitään taikauskoisia.

02:24

Timo kysyy äkisti, onko Paula ihastunut Arttuun. Ei ole.

Timo: ”Ai et vai? Ai mä luulin!”
Paula: ”Miks oisin?”
Timo: ”No en minä tiedä... joku juo--”
Paula: ”Mä en tykkää parrasta, okei?”

Timo ymmärtää. Oli vain ajatellut että kun Joelilla ja Sasallakin on jotain, niin Paulakin olisi ihastunut Arttuun. Paula vakuuttaa, että ei tykkää parrasta.
Timo: ”Aah.”

BB: ”Tämä on Big Brother. Arttu, mene nukkumaan!”

Naurahtavat.

02:25

Timo alkaa kehua Paulan silmiä. Tykkää niistä, ovat samanlaiset kuin näyttelijä Susan Sarandonilla. Silmien alla on ”kauniit, yksilölliset viivat”. Paula ei ehkä ole ihan varma tietääkö vai eikö.

BB: ”Tämä on Big Brother. Paula...” (Paula haukkoo henkeä ikään kuin olisi hämmästynyt; Timolla velmu hymy naamalla) ”...ja... Timo: menkää nukkumaan!”
Timo (nauraen, Paulaa silmiin katsoen ja käden tämän olalle asettaen): ”No nih!”
Paula: ”Nukkumaan.”
Timo: ”Niinpä. Tuli käsky!”

Nousevat sohvalta. Timoa kiinnostaa millä sänkypaikalla Paula nukkuukaan Timoon nähden. Keskustelevat tästä vielä, Paula ei oikein osaa selittää.

Sasa saapuu olohuoneen ovelle paimentamaan mattimyöhäisiäkin petiin. Tähdentää, että kaikki menevät nyt nukkumaan. Paula ja Timo lähtevät kiltisti käytävälle, jossa hyörii ja pyörii vielä muitakin asukkaita. Olohuone tyhjenee.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 26 Syys 2020 07:19

DC1 5:51 Paula herää ja nousee sängystä, suuntaa kohti vessaa. Hetken päästä istuskelee vessakoppien välissä portailla juoden vettä. Olo ei vaikuttaisi olevan ihan paras, pitelee päätään. Vähän toivuttuaan, suuntaa keittiöön, ottaa sipsikulhon ja menee lattialle kylkiasentoon sen kanssa, välillä sipsejä nappaillen.

6:19 Paula hiippailee makkariin, kuin etsien jotain, yrittää sitten saada Roopea hereille, mutta onnistumatta. Menee sitten Markon viereen, vesilasi kädessä yrittää saada tätä hereille, ihan kuin haluaisi tarjota vettä. Marko ei tästä innostu, kääntää vain kylkeään. Seuraavaksi menee O-P:ta herättämään, ja saakin tarjottua tälle vesilasin. Juttelevat kymmenisen minuuttia hiljaa, saaden Markon heräämään, yrittävät saada tätä mukaan tupakalle.

6:34 Paula ja O-P keittiössä. O-P tunnustelee, että hänellä on vähän huuli auki. Epäilee, että Markon tai Kessun kanssa osunut siihen, mutta ei muista mitään. Löytävät sitten jääkaapista vielä kaljat molemmille, kikattavat innoissaan. Yrittävät hetken päästä päästä röökille, mutta ulko-ovi lukittuna, päätyvät sitten sohville juttelemaan juomistaan nauttien. Paula kertoo, miten sipsien syönnin jälkeen tuli hyvä olo, jonka jälkeen tuli katselemaan makkariin kuka nousisi seuraksi. Menevät lopulta pk-huoneeseen, ilmeisesti toivovat röökille pääsyä.

6:54 Paula ja O-P palaavat makkariin, jotain epäselvyyttä mikeistä, onko jommalta kummalta hukassa, vaikea saada selvää.

6:58 Marko väsyneenä pyytää, että voisivatko Paula ja O-P mennä muualle juttelemaan, pitää makkarin hiljaisena. Joutuu toistamaan pyyntönsä vielä muutaman kerran.

7:05 Paula meni pk-huoneeseen, ilmeisesti joku mikki edelleen hukassa. O-P etsii olohuoneessa kovasti minne jättivät oluensa. Paula tulee pk:sta, tuoden käskyn, että molempien pitää mennä nukkumaan. Juovat yhtä olutpulloa yhdessä käytävällä, Paula: "Jos me ei liikuta tästä mihinkään, niin kyllä me saadaan juoda tuo".

O-P puhuu Roopesta, muistelee miten taloon tullessa näki Roopen, niin mietti että minne on tullutkaan. O-P:sta Roope on tosi hyvä tyyppi, kun on normaalina itsenään, mutta kun hänellä menee rooli päälle ja innostuu, niin ei niin tykkää. Paula komppailee.

7:15 Kaksikko alkaa mennä nukkumaan. Kuiskuttelee makkarissa kuitenkin, yrittävät ilmeisesti saada Samia hieman siirtymään että mahtuis siihen nukkumaan. Sitten ottavat petivaatteet, ja saavat idean mennä nukkumaan makkariin. O-P ei pysty kuitenkaan valossa nukkumaan, mutta Paula päättää jäädä yksin sohvalle.

7:35 Muut rauhoittuneet takaisin nukkumaan, ja Paulakin päättää kömpiä takaisin makkariin.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 26 Syys 2020 10:32

DC1 10:20 Sami heräilee kunnolla ensimmäisenä. Hieman aiemmin OP oli mölissyt jotain, muut nukkuvat vielä. Paitsi Paula, joka on jossain vaiheessa siirtynyt kylppäriin vessojen väliin lattialle nukkumaan, vessapaperirulla päätyynynä.

10:27 BB herättää asukkaat. Paula säikähtää kunnolla. Asukkaat alkavat pikkuhiljaa käydä fiiliksiä ja tapahtumia läpi, ja muutaman minuutin päästä tulee patterikuulutus saaden kaikki viimein jalkeille.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 26 Syys 2020 10:33

DC1, Klo 10:28. Hetki sitten tullut "Hyvää huomenta" kuulutus. Paula makoilee vessan portailla wc-paperirulla pään alla. Timo tulee suihkuun, silittää Paulaa ja kysyy onko Paula hereillä. Paula toteaa krapulaisena, että "viimeinen kerta, kun syö juo wasabi...olutta." Paula siirtyy takaisin makkariin, jossa muukin porukka on käskyn myötä hereillä.

Noin klo 10:34. Kati naureskelee, että Paula oli kysellyt vyölaukkunsa perään. Paula toteaa, että oli vissiin palannut 80-luvulle.

Klo 10:37. Porukkaa alkaa raahautumaan keittiösaarekkeelle:
keittio.jpg
keittio.jpg (80.23 KiB) Katsottu 3060 kertaa
:trollface:

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 26 Syys 2020 11:46

11:40 Asukkaat saivat BB:ltä postia: "Hyi, siivotkaa jälkenne." Eli siivouspäivä. Marko yrittää heti organisoida, että sovittaisiin ensin jokaiselle jotakin, ettei kaikki häslää samassa paikassa. Aluksi otetaan eilisiä koristeita pois, ja aloitellaan siivousta ympäri taloa.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 26 Syys 2020 11:57

DC2: 11.41 Asukkaat on kutsuttu sohvalle, Sami on saanut pk-huoneesta kirjeen.

Kirjeessä lukee: "Siivotkaa jälkenne, hyi!"

Marko vaatii, että ensin pitää jakaa siivouksen vastuualueet kullekin. Sohvalta asukkaita valitsee siivousalueita talosta.

DC2: 11.42 Kati ja Joel keittiössä.
Kati: "Sinä Joel sanoit minulle eilen, että minä vaan vien kaiken huomion. Olihan se vitsi?"
Joel (naurahtaa): "Varmasti oli vitsi."
Kati: "Taas Kati vie kaiken huomion! Mä olin vaan, että ei kai!"
Joel: "Miksi sanoit niin?"
Kati: "En tiedä."
Joel naurahtelee väleihin.
Joel: "Mitä mahdoin edes tarkoittaa sillä? Voi ei."
Kati: "Kuulemma kaikki halusivat puhua Katista."
Kati nauraa.
Joel: "Ehkä se sitten oli vitsi."
Kati: "Mutta aattelin näin se ilmeisesti oli."
Joel: "Eikö se ole parempi, että kaikki haluaa puhua Katista?"
Kati: "No joo, jos se ei rupea ärsyttämään."

Joel: "Missä on keittiö... keittiö-vitun-suihke?"
Kati on lähtemässä pois keittiöstä, mutta kaartaa takaisin
Kati: "Siinä meidän pöydällä."
Kati osoittaa sormella keittiösaarekkeen tasolle.
Joel: "Siinähän se."

Kati lähtee keittiöstä naureskellen ja Joel jää puuhaamaan keittiöön.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 26 Syys 2020 13:37

DC2. Klo 13:35. Osa asukkaista on kylpyhuoneessa. Ohjelmassa Olli-Pekan karvoituksen epilointia:
op.jpg
op.jpg (78.93 KiB) Katsottu 5765 kertaa
--
Klo 13:48. Talossa väsynyttä porukkaa. Arttu, Joel ja Ella syövät ruoan tähteitä kattilasta:
kattila.jpg
kattila.jpg (70.5 KiB) Katsottu 5715 kertaa
--
DC1. Klo 14:38. Asukkaille on tullut postia. Päivätehtävä: Tuomion päivä.

Eilisissä tupareissa on käyttäydytty huonosti ja rikottu sääntöjä. Selvitätte ketkä kaksi asukasta ovat käyttäytyneet huonoiten. Selvitätte myös kenen kahden asukkaan käytös on ollut nuhteettominta. Kokoontukaa tuomiopäivän käräjille olohuoneeseen. Luetelkaa huolellisesti kunkin asukkaan eiliset edesottamukset ja punnitkaa ketkä kaksi ansaitsevat tulevan tuomion. Syytettyjen on kerrottava kullekin syytökselle uskottava selitys ja puolustauduttava parhaansa mukaan. Kun syntisimmät ja nuhteettomimmat asukkaat on löydetty, tulette ilmiantamaan heidät päiväkirjahuoneeseen.
:trollface:

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”