10. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 15:45

15.14 Mökki. Väsynyt ja huohottava Roope epäilee että voitto jäi saavuttamatta kun kumpikaan ei suoriutunut loppuun. Roope selvisi ensimmäisestä osiosta, eli köyden rullaamisesta vartalon ympärille, mutta ei jaksanut enää toista, eli köyden rullaaminen takaisin. Talon edustaja Sasa oli vasta ensimmäisen osion puolessa välissä. Muut kuitenkin tsemppaavat että voitto tuli, BB kuulutti että tehtävä on päättynyt.

Roope kelailee tehtävän haasteita ja rankkuutta. Muut tyytyväisiä kun Roope ei antanut missään vaiheessa periksi.

15.19 OP tokaisee, rökäle voitto. Minna sanoo, hurjan iloinen meidän puolesta, mutta on sellainen pieni pisto, mutta hyvä mökki. OP vastaa, sä olet meidän master mind. Roope kehuu, mä näin sen friidun silmä, sillä oli niin kauniit silmät. Minna väliin, sillä on. Roope jatkaa, tuon mustan puvun alla niin kaunis nainen että mä en kestä. Minna toteaa, on, ja luonteeltaan niin viimeisen päälle kiltti, ja sitten kun se alkoi hihittämään niiden valjaiden kanssa, se kuului meidän katsomoon asti ...

15.20 Roope epäilee, tästä voi tulla nolla nolla, se kun ei mennyt loppuun asti … Niko sanoo, ei voi, koska ne itse pysäytti sen peli, ei ollut susta kiinni että loppu. Minna sanoo, jos pitää teistä kahdesta voittaja arpoa, niin kyllä se on meidän joukkue … OP miettii, se oli niin selvä peli että ne päätti ... Roope kelaa ohjeita, piti nostaa käsi ylös kun köysi on eka sun kehon ympärillä, ja kun tulee bling niin saat alkaa pyörittämään sitä takaisin. Ja kun olet valmis teet näin (nostaa käden ylös). Paula huikkaa, täplällä. Roope siihen, jep ...

15.22 Minna muistelee, oli kyllä hauska kun molemmat makasi selällään maassa silleen että nyt oli oikein kunnon taistelun tiimellys, te olitte ihan loppu. Roope sanoo, kyllä mä olin aika kauhuissani kun … aika tosi kauhuissani kun tuo tehtävän anto tuli, mä olin vaan, nou tämä oli fyysinen. Minna huikkaa, sittenkin. Mutta sä handlasit sen. Kessu heittää, sä voitit. Roope jatkaa, ärsyttää se loppu sillä mä olisin halunnut tehdä sen takaisin vielä. Minna sanoo, tehtävä on päättynyt, Big Brother ei kestänyt katsoa sitä enää. Kessu tuumii, siinä oli joku aikaraja, mutta sä sait sen. Roope väliin, mutta kun ei lukenut mitään. Kessu jatkaa, tämä on harmaata, mutta heti kun kuului bling, niin tuli että tehtävä on päättynyt ... Sami jatkaa, sehän on sääntö että sääntöjä voidaan muuttaa kesken kaiken …

(BB:n kotisivuilta bongattua, siniset, eli mökki, voittivat tehtävän.)

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 16:34

1614 Talossa Marko kertoilee että jutut mökissä liikkuivat välillä todella korkeissa sfääreissä. Kertoilee että jutut meni myös uskonnolliseksi ja maailman kaikkeuteen. Arttu toteaa, niitähän olisi mukava kuunnella. Marko sanoo, niitä oli tosi mukava kuunnella, en mäkään niin hirveästi ole ajatellut, mutta siellä oli Niko, Sami ja Kristiina jotka oli kovimpia puhumaan niistä. Arttu kysyy, niin Nikoilla oli jotain maah… Marko päälle, hän on sieltä Persiasta, Iranista kotoisin. Tullut kolme vuotiaana Vaasaan, ja muuttanut sieltä neljä vuotta sitten tännepäin. Täytyy sanoa että itselläkin oli ennakkoasetelmat kun näin hänet, mä olin siis viimeinen joka meni sinne. Niin sellaiset ennakkoasetelmat, mutta sitten kun on hänen kanssa jutellut niin, kyllä mä sanon että enemmän suomalaisuutta kun monessa kun niissä jotka on Odinin. Arttu toteaa, ai jaa. Marko jatkaa, hän oli tosi sellainen että tuomitsee kaikki tämmöiset maahanmuuttajat jotka tulee vaan, ei tee töitä ja tekee rikoksia. Ei yhtään diggaa, ja hän sanoi sen ihan suoraan …

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 16:56

16.18 Marko sanoo, ei mulla ole kenestäkään siellä pahaa sanottavaa. Arttu heittää, hyviä tyyppejä. Marko jatkaa, hyviä tyyppejä joo, ehdottomasti. Kyllä täälläkin tuntuu olevan. Mutta kuten sielläkin naurettiin sitä että viikko, kun odotetaan että menee, niin vieraskoreus alkaa katoamaan pikku hiljaa … Kati sanoo, mikä se on se aika, viime kaudella ne puhuikin siitä kun aluksi ollaan one big happy family, että sitten olisiko se se aika kun meidät yhdistetään, että joka rupeaa ottamaan pannuun, siellä omalla puolella. Tavallaan, löytääkö sitten kaveria sieltä toiselta puolelta. Ihan varmaa sellaisessa kohdassa justiin. Arttu sanoo, sitä mä odotinkin kun puhuttiin, kun mä luin jotain uutisia että konflikteja ja tunnepitoista tulee olemaan, niin sitten kun tulin tänne että missä ne. Marko sanoo, vähän sama oli itselläkin mutta kyllä mä sen myönnän että mitä pidemmälle tässä mennään niin. Mutta toisaalta mulla on hyvä mieli että mä pääsin kokemaan ensimmäisenä, näkemään teidätkin. Tuollakin oli moni sillain että he ovat ihan kateellisia sun puolesta kun sä pääset sinne näkemään muut ihmiset. Kati sanoo, kun sä sanoit sitä että ravintoketjun alhaalla, niin mutta se voi loppupeleissä olla tosi hyvä juttu. Marko komppaa, niin voi. Arttu heittää, etu. Marko siihen, sitäpä, sitäpä. Kati sanoo, sä et koskaan voi tietää millainen se on se seuraavan viikon tilanne. Marko vastaa, kyllä, äkkiä muuttuu ihan parissa kolmessa päivässä. Kati sanoo, ei sitä kannata hireveästi edes kelailla. Marko toteaa, ei se, peliähän tämä vaan on …

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 18:03

Ella ja Kati mennä temppuilevat palloilla. Sasa nauraa että he ovat kuin lapsia jotka haluavat näyttävät vanhemmilleen mitä on taas opittu.

Kuva

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 15 Syys 2020 18:05

Mökkiläisten keskustelujen innoittamana Minna, Niko ja Kristiina tekivät itselleen foliohatut:
Screenshot_2020-09-15 6 9 2020 BB 24 7 - 2 stream.jpg
:trollface:

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 15 Syys 2020 18:27

Talon asukkaille äsken paristojenvaihto. Enteilee viikkokilpailua.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 18:31

Mökillä folihattuhassutelut jatkuvat.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 18:59

18.55 Postia mökille.

Kolmas kaksintaistelu. Tarvitaan työkalutuntemusta sekä massojen ja tilavuuksien hallintaa.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 15 Syys 2020 19:03

Kristiina ja Kati osallistuvat tehtävään.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 15 Syys 2020 19:05

BB talossa: "Paikoillanne, valmiit, nyt. Teillä on 30 sekuntia aikaa"

Asukkaat ovat hämillään.

BB: "Lopettakaa välittömästi. Voitte unohtaa edellisen viestin"
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 19:31

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 19:43

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 19:55

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 20:02

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 20:05

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 21:42

21.39 Mökillä, asukkaat havaitsevat rotan vilistävän roskiksen päällä.

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Syys 2020 22:22

22:16 DC2: Mökille postia. Arvelevat, että luvassa on yökisa tai tulokset edellisestä kisasta.

BB kuuluttaa kirjekuoren hakeneet asukkaat mökistä ulos. Jäävät terassille seisomaan ja spekuloimaan. Ehkä joku siirretään puolelta toiselle. Kirjekuoressa lukee: ”EI SAA AVATA ENNEN BIG BROTHERIN LUPAA”.

BB: ”Teillä on viisi minuuttia!”

Mökkiläiset hämmentyvät, mitä pitää tehdä. Kirjekuoren avauslupaa ei ole vielä tullut. Päättävät, että pitää mennä pöydän ääreen istumaan. Ovat jännittyineitä siitä, mistä nyt on kyse. Voi tulla ihan mitä vaan.

22:22

O-P: ”Mitä täs nyt tapahtuu?”
Kristiina: ”Ei tiiä!”
Niko (BB:tä imitoiden): ”’Laittakaa kirjekuori takaisin postilaatikkoon!’”
Kristiina: ”’Menkää nukkumaan!’”
Minna: ”’Hyvää yötä!’”

22:27

BB: ”Tämä on Big Brother! Saatte avata kirjekuoren.”

Kristiina: ”Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Hybridi-tv-katsojat saivat äänestää, kumpi joukkueista saa helpottavan vihjeen myöhemmin tulevasta kaksintaistelusta. He valitsivat mökin asukkaat eli sinisen joukkueen. Terveisin, Big Brother.”

Mökkiläiset puhkeavat riemunhuutoihin.

BB: ”Varastomökki on nyt auki.”

Mökkiläiset löytävät varastosta hopeatarjottimen, jolla on täytettyjä vesi-ilmapalloja. Tarjolla on myös ritsa. Päättelevät, että vesi-ilmapallot ovat kohteita, joita pitäisi rikkoa ritsalla pikkukiviä ampumalla. Ovat vähän erimielisiä siitä, onko tarkoitus ampua pikkukiviä (joita ei ole) vai vesi-ilmapalloja.

22:32

Roope kampeaa keskustelun todennäköisesti oikeammalle raiteelle: varastomökistä löytyneet välineet ovat ehkä vain vihje; oikea kisa käydään isommilla välineillä, jotka ovat jotenkin samankaltaisia. Muut komppailevat; näin sen täytyy olla.

Paula muistuttaa, että mökkiläiset saivat tämän vihjeen, talolaisilla ei sitä ole. Ovat innoissaan, että heille tuli tämä.

22:35

O-P spekuloi, että pihalla on iso ritsa, jolla pitää ampua vesi-ilmapalloja maaliin.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 15 Syys 2020 22:33

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Syys 2020 23:16

22:41 DC2: Mökkiläiset ovat jo pitkään suunnitelleet kenet jäljellä olevista talon asukkaista valitaan minkäkin luonteisiin tuleviin kisakoitoksiin ja kenen mökkiläisen kanssa ne paritetaan. Tätä pohditaan mm. kunkin asukkaan luonteen, fysiikan, ammatin, koulutuksen tai muiden vastaavien henkilökohtaisten ominaisuuksien kautta.

Kristiina ja Minna alkavat keskustelun aikana sovitella vesi-ilmapalloja paitansa alle.

Kristiina (vesi-ilmapallorintojaan kohennellen): ”Tässä täytyy vähä kyllä... treenata... nämä rinnat, jotta pysyy paikoillaan.”
Minna: ”On nää aika hyvät.” (keimailee vesi-ilmapallorintojensa kanssa)
Kristiina: ”Uuh, wow!”
Minna: ”Uuh!”
Roope (arvioivasti): ”Mmm, yhtäkkii silikonit!”
Kristiina: ”Yhtäkkii silarit!”

Kristiina (tissejään tarkastellen): ”Mikä tää ois? Tää ois varmaan... joo, just C-kuppi mulle!” (nauraen) ”Jes, mä oon aina halunnu!”
Minnaa naurattaa myös.
Minna (Kristiinalle): ”Anna mun kokeilla tissejä!” (kokeilee) ”Uuh!”
Roopenkin pitää saada kokeilla.
Roope (kokeillen): ”Uuh!”

O-P (toteavasti myhäillen): ”Meidät oikeesti halutaan sinne taloon!”
Paula komppaa.

Roope kokeilee Minnankin tissejä. Kokeillaan sekä omia että vieraita ja sanotaan ”uuh”.
Minna (hymyillen): ”No niin, nyt tää lähti...”
Ottavat vesi-ilmapallot paidan alta pois.

Niko: ”Me ollaan varmaan hauskempaa porukkaa.”
Kristiina: ”Ollaan!”
Roope (hörhörhör-are-you-kidding-me-nauruäänellä): ”No pakkohan meidän on olla! Totta kai me ollaan!”

22:42

Niko kysyy Minnalta kumpi porukka on hauskempia. Minna vastaa, että no ”totta kai” mökkiläiset, niin kuin Roope sanoo.

Minna: ”Siis mä asun nyt täällä, niin mun mielestä täällä on hauskempaa.”
Kristiina: ”Oikeesti?”
Minna (nyökytellen, hymyillen): ”Joo.”
Kristiina (tyytyväisenä): ”No niin! Mä tiesin!”
Minna: ”Viime viikko oli aivan hubaa tuolla, mut siis tää nyt eskaloitui täällä vielä!”

Minna (tämän päivän mökkipelleilyihin viitaten): ”No ei me nyt mitkään foliohatut päällä... päässä siellä kuljettu, ja yks niinku...housuissa” (elehtii sovitellen vesi-ilmapalloa haaroväliinsä)
Roope (nauraen): ”No ei tietenkään!
Minna (kompaten ja nauraen itsekin): ”No ei tietenkään!”
Roope (nauraen): ”Vain mökillä!”

O-P: ”Vain mökillä on mökkijutut!”
Roope: ”Mut me viedään mökki taloon!”
Kristiina: ”Todellakin!”
Minna: ”Totta kai!”
Kristiina: ”In da house!”
Roope: ”In da house!”
Kristiina (vesi-ilmapalloja ilmassa heiluttaen): ”Mökki taloon 2020!”
Minna: ”Kyllä!”
O-P: ”Ja turvaa häädöiltä!”

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 15 Syys 2020 23:39

23:07 talossa keskustelivat mitä mahtaa kello olla, Joel sanoi 23:07.
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 16 Syys 2020 00:10

DC2 mökki. Klo: 23:23: Sami: Ihanan pehmee sänky
Niko: Ei kyl väsytä
Roope: Silmät kiinni ja pää tyynyyn. Jos ei nukuta, pidät silti pään tyynyssä
Niko: Tai tähtiportissa
Sami: Nyt Niko!
Minna: Oi kauheeta. Joko se on huomenna keskiviikko?
Muut myöntelee.
Niko: Pikkulauantai
Minna: Bileet
Roope: (tai joku muu) Bibikset
Niko: Jos pitää joku päivä mennä tehtäviin kahesti niin laittakaa mut Katin kaa
Minna: Totta kai me laitetaan
Niko: Kunnolla
Minna: Mm.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”