BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Marras 2010 19:37

minna kirjoitti:20p - Brutalgentleman
Nyt taisi tulla jokin kosminen (kosmeettinen?) näppäilyvirhe. Kirjoitit epähuomiossa "Brutalgentleman" kun piti kirjoittaa "Punde", "[juuso]", "Zygerö", "Tuusannuuska" tai vaikkapa esimerkiksi "omelia", monista muista kelvollisista vaihtoehdoista puhumattakaan. Mutta kiitos ja kumarrus kuitenkin!

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Marras 2010 19:40

Ei tullut näköjään muuta näppäilyvirhettä kuin Gentleman olisi pitänyt kirjoittaa isolla. Muillekin pahoittelut jos tälläisiä löytyy. En jaksanut tarkistella oikeita kirjoitusmuotoja, kun noista kuitenkin selvän saa.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Xanten » 16 Marras 2010 19:56

Kiitoksia :lol: 13p. jo heti ensimmäisissä pisteytyksissä. Kiitos reilulaksatiivi!

Kyllä kestää, ennen kuin oman listani saan aikaiseksi.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Marras 2010 20:02

Purnaan vähäistä pistemäärää varsinkin muiden moderaattorien suunnalta ja jään vielä odottelemaan ennenkuin omat pisteeni tulevat. :P

Mut hienosti on alkanut kisa sikäli ettei varmaa voittajaa ole vielä tässä vaiheessa! Hieno juttu.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Marras 2010 20:03

Tirkka kirjoitti:Purnaan vähäistä pistemäärää varsinkin muiden moderaattorien suunnalta ja jään vielä odottelemaan ennenkuin omat pisteeni tulevat. :P
Tässä on syy miksen antanut pisteitä. Valitit muistaakseni toissa vuonna kun et saanut pisteitä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Marras 2010 20:04

minna kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Purnaan vähäistä pistemäärää varsinkin muiden moderaattorien suunnalta ja jään vielä odottelemaan ennenkuin omat pisteeni tulevat. :P
Tässä on syy miksen antanut pisteitä. Valitit muistaakseni toissa vuonna kun et saanut pisteitä.
Olen ollut sen takia tänä vuonna huonompi foorumilainen kuin Big Mother?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 16 Marras 2010 20:05

Jopas sitä irtopisteitä ropisee vaikka kausi on mennyt lähinnä sohvaperunan roolissa. Ilmeisesti vanhat meriitit ovat valttia, aivan kuten talossakin...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Marras 2010 20:06

Kuten sanottu, annan aina mamalle pisteitä. Hän on minulle aina täyskymppi vaikka kävisikin vain pyörähtämässä.

Enkä pidä ihmisistä, jotka tälläisessä "kisassa" kitisevät vähäisistä pisteistä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja sandman » 16 Marras 2010 20:09

"7p sandman - Enemmän aavikkokettu kuin nukkumatti. Avansa mukaisesti joskus no-nonsense straight talker, joskus humaani rommeli." -Punde

Kiitos Punde pisteistä ja pundemaisesta perustelusta, otan tämän kohteliaisuutena :grin:

Kova nakki tämä 15 nimen lista mutta enköhän viikonlopuksi saa omani valmihiksi.

Avatar
storyline
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:43

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja storyline » 16 Marras 2010 20:40

Aika härski sisäpiirin herutusketju ^^ Jehs, pistän omat myöhemmin.
Kyllä heterotkin voi olla onnellisia -Marika

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja playtupus » 16 Marras 2010 22:13

storyline kirjoitti:Aika härski sisäpiirin herutusketju ^^ Jehs, pistän omat myöhemmin.
Siitä vain foliohattu päähän itsellesikin ja sisäpiireilemään.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 16 Marras 2010 22:21

minna kirjoitti:Kuten sanottu, annan aina mamalle pisteitä. Hän on minulle aina täyskymppi vaikka kävisikin vain pyörähtämässä.
Mamalla on kotikenttä-etu... :totallybored: En kitise, teen vain havaintoja.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Marras 2010 22:27

Ja siis mamallahan tuossa tarkoitin muuten Big Motheriä. Itse mama jäi ilman pisteitä tänä vuonna, kun on valitettavasti ollut vähän hiljaisempi esim. viime vuoteen verrattuna.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Marras 2010 22:40

Ou mai kaat! Mä olen ihan sairaan yllättynyt tästä kunniasta :oops:
Ja vielä "nyyppä", se on niin söötti. "Kaikenmaailman nyyppiä täälläkin on pelaamassa, eihän nuo osus ees ladon seinään." :lol:

Kiitos kaunis Punde. Etenkin tästä: "ajatteleva nyyppä"

3p knocker - Nyyppä. Sanon nyyppä, koska havaitsin vasta tällä kaudella (taisin olla bännissä kun joini viime vuonna :) ). Nyyppä mutta ajatteleva nyyppä.
a walking disaster

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja calderyon » 16 Marras 2010 22:46

Kiitos kaikille pisteitä tähän mennessä antaneille :cheers :thumbsup

Oma lista tulee hieman myöhemmin...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2010 00:39

storyline kirjoitti:Aika härski sisäpiirin herutusketju ^^ Jehs, pistän omat myöhemmin.
Tirkka kirjoitti:Purnaan vähäistä pistemäärää varsinkin muiden moderaattorien suunnalta ja jään vielä odottelemaan ennenkuin omat pisteeni tulevat. :P
Jokainen tietty antaa pisteet niin kuin itse tykkää, mutta minä en ainakaan anna niitä siksi, että joku on ollut jonkun fani, olen jonkun kaveri tai että satun olemaan samassa duunissa jonkun kanssa.

Kiitos piste piste pisteistä jo näille ja mahdollisille tuleville. Oma lista tuloillaan, pitää vielä karsia aika rankalla kädellä yli puolet pois. Tällä foorumilla on yllättävän paljon porukkaa jolle haluaisi antaa jollain tavalla tunnustusta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Marras 2010 21:10

Tirkka kirjoitti:Purnaan vähäistä pistemäärää varsinkin muiden moderaattorien suunnalta ja jään vielä odottelemaan ennenkuin omat pisteeni tulevat. :P
Ite tuntu jotenki pahalta antaa jopa kolmelle vihernickille pisteitä (tosissaan siis), neljä olis ollu liikaa. Tappelit rinkin kanssa kyl siitä pojosta, jos se yhtää lohduttaa, rink on vaa ollu aktiivisempi etenki tuol asukasketjuissa :thumbsup

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja sandman » 18 Marras 2010 16:04

tuusannuuska kirjoitti: Jokainen tietty antaa pisteet niin kuin itse tykkää, mutta minä en ainakaan anna niitä siksi, että joku on ollut jonkun fani, olen jonkun kaveri tai että satun olemaan samassa duunissa jonkun kanssa.

Kiitos piste piste pisteistä jo näille ja mahdollisille tuleville. Oma lista tuloillaan, pitää vielä karsia aika rankalla kädellä yli puolet pois. Tällä foorumilla on yllättävän paljon porukkaa jolle haluaisi antaa jollain tavalla tunnustusta.
Voitaisiinhan sitä järjestää vaikka oma äänestys modeille...
Kaikille pitäisi antaa jotain pisteitä niin tulisi Tirkallekin hyvä mieli (vitsi, vitsi)

EDIT
Tai tämä mahdollinen mode äänestyshän voitaisiin tehdä äänestys osioon. Olisi ainakin simppeliä - paitsi että minä en sitä osaa tehdä :wink:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Marras 2010 16:13

^Jaa että kuka on paras mode -äänestys? No tokihan sen saa tehdä, jos niin haluaa. :P
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Marras 2010 18:08

sandman kirjoitti:Voitaisiinhan sitä järjestää vaikka oma äänestys modeille...
No mutta sehän olisi täysin epäreilu äänestys, ei muilla olisi mitään jakoa. Sitäpaitsi olen jo kerran voittanut Varjo-BB:n, ei meinaa sekään pokaali mahtua takanreunukselle edes yksinään. Kaikki muut himmenisivät kateudesta sen vieressä.
The reason I swear so much is because fuck you.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 18 Marras 2010 18:19

tuusannuuska kirjoitti:
sandman kirjoitti:Voitaisiinhan sitä järjestää vaikka oma äänestys modeille...
No mutta sehän olisi täysin epäreilu äänestys, ei muilla olisi mitään jakoa.
koira-tuusannuuska poistais muiden viherpiipertäjien viestit ja antais bannit päälle..on se niin kova
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Marras 2010 19:01

BB-Kärpänen kirjoitti:koira-tuusannuuska poistais muiden viherpiipertäjien viestit ja antais bannit päälle..on se niin kova
Just näin siinä kävisi. Ja toki jos äänestys olisi pelkillä plussilla pelattava, voittaisin siinäkin kevyesti kun ei ne kaikki katkerat ja epäoikeudenmukaista kohtelua kokeneet pikkusielut pääsisi äänestämään satapata miinusta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”