Kenellä parhaimmat vaatteet?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Kenellä parhaimmat vaatteet?

Viesti Kirjoittaja gemini » 01 Joulu 2005 19:18

Kenellä asukkaista on mielestäni paras vaatemaku?

Mielestäni Kathylla oli tosi hienoja vaatteita, samoin Tiinalla on itselleen sopivannäköisiä vaatteita. Miehistä Antilla on ihan kivan oloisia vaatteita. Varsinkin se vihreänsävyinen, hieman reikäinen paita sopii hyvin Antille. Ja Timolla oli ihana takki.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 01 Joulu 2005 19:36

Joku voisi siirtää tämän äänestyspuolelle, kiitos.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 01 Joulu 2005 20:00

Hmm.. kaikki pukeutuivat 'ihan jees' -tyyliin (paitsi Terhi.. ne hatut olivat jotain ihan hirvittävää), minkäänlaista kovin hienoa tyyliä en kuitenkaan spotannut kenelläkään. Aika tavallista pukeutumistyyliä. :thumbsup

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Joulu 2005 20:04

Kaikki pukeutu ihan jees, terhillä ehkä turhan tiukkoja vaatteita. Minna ja stringit olivat kyllä jotain... jotain. Pois se kuva päästäni, näen muuten taas painajaisia.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 01 Joulu 2005 20:09

Kyllä siellä jokaisella tuntui olevan ainakin riittävä maku pukeutumisen suhteen. Kathyllä oli joo mielenkiintoinen vaatetyyli ja hänen pukeutuminen sopi kyllä persoonaakin melkoisesti.

Ketään tuskin tarvitsee passittaa Fab5:n pakeille tuolta.. kai :)

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 01 Joulu 2005 20:13

Tiinan tyyli on aivan ihastuttava, näkee että tyttö pukeutuu juuri niinkuin parhaalta tuntuu. Ja näyttää sitten suloiselta. Hannan tyyli oli miusta vallan teiniä, ne iänikuisen hiuspannat.. Yäk. Terhi.. Voi Terhi!! Ei ole mitään vikaa siinä jos ei ole tikkulaiha, mutta sitten ei pidä pukeutua niinkuin hoikat ihmiset voivat pukeutua. Ei avonaisia halternekkejä jotka kiristyvät selän ja vatsan kohdalta. Pliis, ei. Eikä pipoja, ei joka päivä pipoja. Ei. Minnan tyyli oli miusta ihan Minnan näköinen, paitsi ne eräät farkut tökkäsivät silmään. Katin sekaväriset farkut ja se musta toppi missä oli epätasainen helma oli tosi kivat. Iinalla on ihan tuollainen perustyyli, ihan jees. Pojat on olleet miun mielestä kaikki melko hyvin pukeutuvia, paitsi se Timon ainainen paita-kraka -hässäkkä oli miusta vähän väsynyt. Valkoinen kauluspaita on aina kiva jos se on hyvin leikattu ja kivoihin farkkuihin yhdistetty, Pertullekin sopivat T-paidat hyvin. Ja se valkea villatakki on aivan ihana. Mikalla oli tosi kivoja paitoja..

Oonksmie joskus kattonu BB:tä? Eheeeen, mitennii? :oops:
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 02 Joulu 2005 09:20

Miehistä Antti, Perttu ja Mika edustivat sellaista siistiä perustyyliä, Timolla oli vähän trendikkäämpiä vaatteita, paitsi siitä musta paita, valkoinen solmio -yhdistelmästä en tykännyt.

Iinalla, Minnalla ja Hannalla oli semmoinen nätti perustyyli. Talk showssa on ollut joskus tosi nättejäkin yhdistelmiä ja finaalissa ainakin Minna oli mielestäni edukseen. Tukka näytti hyvältä ja toppikin oli kivan värinen.

Kathyn tyyli oli aika persoonallinen, ei ehkä meikäläisen makuun. Tiinalla on ollut aika hauskojakin vaatteita ajoittain päällään, mm. tästä finaalin asusta tykkäsin, siinä oli kiva fiftari-tunnelma, sopi oikein hyvin Tiinalle. Terhille vinkiksi että jos on vatsamakkaroita (niissä ei ole mitään pahaa mutta...), valitse vähemmän löysempi paita, niin ihan kaikki "muodot" eivät näy läpi. Myös kangasvalinnoilla voi vaikuttaa asiaan. Ja ihan tuohon vyötärölle päättyvät vaatteet eivät nekään imartele. Pipot ja hatut päästä pois sisällä ja harjataan ne hiukset sieltä alta. Kun on nätti vaalea pitkä tukka, kannattaa sitä esitellä.

Hih... Täähän oli kivaa. :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 02 Joulu 2005 10:31

Kukaan ei oikeen noussut mielestäni esiin hyvän pukeutumistyylin johdosta. Negatiivisia asioita en viitti mainita, kun ne on tullut edellisissä viesteissä jo esiin. Pertun punaset kengät tosin on hienot, kun mulla ittellä on samanlaiset :P

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Joulu 2005 12:17

minusta kaikki puketui hyvin... kaikilla oma vahva tyylinsä joka sopi heille. Ja tietenkin Terhi oli ykköstyylikkäin, miksi ne lemmenkahvat pitäisi aina piiloittaa kaikenmaailman halaattien alle... kysymys on itsensä ja ulkomuotonsa hyväksymisestä. Sitäpaitsi Terhillä on niin vähän tuota ylimääräistä, joten turha siitä on nokkaansa koputtaa :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Joulu 2005 12:34

Mie voisin kyllä väittää vähän vielä siulle vastaan tuossa, Mäkki. Miun mielestä itsensä hyväksyvä ihminen tietää täsmälleen missä kohtaa itsellä on parantamisen/ piilottamisen varaa ja tietää miten pukeutua edustavan näköisesti. Ei se näytä nätiltä jos pullistelee, kyllä mie sen peilistä nään. Kun on kyse lievästä ylipainosta niinkuin Terhin kohdalla, mahamakkaroiden peittämiseen ei välttämättä liity isot telttapaidat, minä jos kuka sen tiedän. Oikeilla materiaalivalinnoilla ja hyvillä leikkauksilla voi tehdä ihmeitä. Ja näyttää hiton hyvältä. Ihan tosi :D
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Joulu 2005 12:48

mut Liisi-rakas :kissey: ... siinähän se onkin, niitä ei pidä peitellä "oikeilla leikkauksilla"... länsimainen kauneusihanne on mielestäni kieroutunut ja muualla (esim. lähi-itä, Afrikka) pientä pyöreyttä pidetään kauniin ja sitä ei pelätä näyttää... Terhillä on hyvin kaunis ja naisellinen vartalo ja kurvit ja kaaret ovat muotopuhtaita ja ihan oikeissa paikoissa... mielestäni vartalonmyötäiset asusteet tuovat nämä kaaret kauniisti esille :wink:

saahaanko me nyt tästä kiista aikaiseksi :roll:

onkos sulla muuten krapula eilisistä viskeistä :shock:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Joulu 2005 12:53

Mut mäkki rakas, miusta se ei oo nättiä kun tursuu!! Miunkin mielestä pieni pyöreys on kaunista, hei todellakin, mutta sitä pitää korostaa nätisti. Ei myö tästä riitaa saada aikaiseksi (niin kivaa kun siun kans onkin nahistella), koska makuasioista ei voi oikeasti kiistellä. Miustahan se on vaan ihanaa jos sie oot tuota mieltä, edustat varmasti vähemmistöä miessukupuolessa. Hei, meillä mallinmittojen ulkopuolella elelevilläkin on vielä toivoa :D

Ei miulla krapulaa ole, mutta aamu oli kyllä hiton ankea 8) Mut mukavaa oli niin että ei se haittaa. Siitä saa aina vähän maksaa.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Joulu 2005 12:57

taas mä puutun sun sanomisiin Liisi... mun mielestä Terhillä ei vielä missään tursu mikään... ja tämähän on vain minun mielipiteeni ja viimeinen kommentti tähän aiheeseen, ettei muut kyllästy näitä lukemaan... :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 02 Joulu 2005 12:59

Liisi kirjoitti: koska makuasioista ei voi oikeasti kiistellä. .
Mistäs muustakaan sitä vois kiistellä? :D

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Joulu 2005 13:00

No niinkuin sanoin, makuasia. Mut eihän nyt meijän nahistelua VOI kyllästyä lukemaan... :o
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 02 Joulu 2005 14:19

Liisi kirjoitti:No niinkuin sanoin, makuasia. Mut eihän nyt meijän nahistelua VOI kyllästyä lukemaan... :o
Ehdotan että Liisi ja Big Mac kirjottavat SBB2:een semmosta He said, she said -kolumnia. Nahistelu jatkukoon! :lol:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Joulu 2005 14:39

Liisi kirjoitti:No niinkuin sanoin, makuasia. Mut eihän nyt meijän nahistelua VOI kyllästyä lukemaan... :o
mä en ainakaan kyllästy Liisiin...

...mä vaan satun oleen tällanen jankuttaja ja asioiden vatkuttaja... luulen aina että jos vielä yritän perustella argumenttini vähän paremmin niin vastapuoli muuttaa mielipidettään :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Joulu 2005 15:09

No niin Tinttu, mikä idea :lol:

No nythän tää menee ihan keskinäisen kehumisen kerhoksi :oops: Ehkä se viehätys on mäkki justiinsa siinä ettet sie miun mieltä yleensä saa käännetyksi ;)
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Joulu 2005 17:55

Eipä nyt kenenkään vaatteista tosiaan niin pahaa sanottavaa. Terhin pipot ja tukka sotkussa alla ei ollut ehkä parasta.

Tiinalla kiva tyttömäinen tyyli. Sopii kuin kala veteen Tiinalle.
Iinalla myös aika perustyyli, mutta siisti ja tykkäsin itse. Aika samanlaista kuin minultakin päältä löytyy.

Pojilla myös kaikilla hyvät tyylit. Jani varsinkin oli kovin siisti. Tykkäsin kovasti siitä tyylistä.

Avatar
Rauhanmerkki
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 20 Elo 2005 15:17
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Rauhanmerkki » 03 Joulu 2005 10:29

Kathyllä oli mielestäni hienoja housuja. Niistä tykkäsin kovasti. Paidoista en niinkään paljon. Tiinalla oli ihania hameita. Tykkään hirveästi hameista joten olin niiden perään. :) Paidatkin sopivat aina tyyliin. Terhin makkaroihin en kiinnittänyt huomiota, koska olen itsekkin samanlainen pullukka ja arvostelu on inhoittavaa. Tosin joskus pisti silmään sellaiset kuvioidut sukkahousut päiväkirjahuoneessa... Ne olivat aika karmaisevat. :x

Monilla miehillä oli sellainen kiva perustyyli. Siistin näköisiä vaatteita oli ja eritoten Janilla niitä näytti olevan. Timolla oli sitten enemmän näitä trendijuttuja ja kravatti ei oikein iskenyt.
Sweet Kisses

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Joulu 2005 17:02

Mun mielestä Antti A, Kathy ja Tiina pukeutuivat parhaiten omaan luonteeseen ja tyyliin nähden.
En hirveästi tosin tykännyt siitä Antin vihreästä päähuivista. :x
Terhi pukeutui kyllä huonoiten, tai siis ei ainakaan yhtään mun makuun. Ja ne pipot oli kyllä jotain niin järkkyä. :shock:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 06 Joulu 2005 19:23

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mun mielestä Antti A.
Ai.. mä olen kyllä aivan eri mieltä tästä. Antin melkein kaikki vaatteet olivat kulahtaneita ja vanhoja t-paitoja.. Itse en vois kuvitellakaan lähteväni tv-ohjelmaan tuollaisissa kuteissa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”