Bongaa BB-asukas

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Huhti 2012 01:59

^ Saako kysyä, miksi olit vip-tilassa tuolla risteilyllä? :D
Itsekin olin joskus pari vuotta sitten kun kaverin kautta pääsin.

Ja tähän ketjuun voinkin samalla kertoa, että pari päivää sitten Kadi nähty N-junassa. Meni ainakin Tiksiin asti, kun ei jäänyt Puistolassa ainakaan. :D

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Huhti 2012 03:43

Sunnuntaina Kouvolan Amarillo Nightissa BB6-Riikka hyvin lyhyessä hameessa ja paljastavassa topissa ja nahkasaappaissa. Jossain vaiheessa iltaa hänen päähänsä ilmestyi lippis ja aurinkolasit.
That damn fox!

Kuva

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Huhti 2012 06:10

Jonksu kirjoitti:BB6-Riikka hyvin lyhyessä hameessa ja paljastavassa topissa
Pic or it did not happen.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Huhti 2012 14:03

Eipä ollut kameraa mukana :D Mutta kyllä oli noin, ihan selvillä silmillä näin, enkä ollut meidän porukasta ainut joka sen huomasi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Huhti 2012 20:10

Jason S. kirjoitti:BB-4 Mia Tikkurilan asema kesällä 2009, tarkka ajankohta ei muistissa, vettä satoi.
BB-3 Aki Pukinmäessä kesällä 2008, tarkka ajankohta ei muistissa, ilta oli.
BB-3 Niko Lohjan Primessä torstaina 11.3. 2010 klo 01.30-02.00. Näytti aivan Nikolta, en muista oliko tatuoinnit näkyvillä. Myös tyttö-ystävä näytti olevan paikalla.
BB4 Antti ja BB4/BB6 Henna selvittivät välejään Helsingissä Rautatieaseman edessä raitiovaunupysäkillä lauantaina 18.9.10. Lordin keikalle olin menossa.

Olen aika varma että Piia on nyt töissä Helsingin Rautatieaseman pelipaikassa, mikä lie Ray Täyspotti onkaan. Sen verran samalta näytti tossa pari viikkoa sitten kun siellä olin.... Bongaus joulun ja uudenvuoden välillä.

Uusi:

Marianna jakeli ilmaiseksi uutta ED Scizzo Light-energiajuomaa Narinkkatorilla eräässä opiskelijatapahtumassa. Juoma maistui jollekin limsalle ja jätti pahan jälkimaun. Eikä Mariannakaan nyt niin ruma ole livenä.
Aki kahteen kertaan tällä viikolla: American Car Showssa maanantaina 9.4. (tällöin en ollut varma bongauksesta) ja tänään 13.4. Hesan rautatieasemalta. Molemmilla kerroilla mukana blondi nainen (vaimo?). Aika lyhyt jätkä...

Avatar
mara
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Syys 2010 12:46

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja mara » 21 Huhti 2012 12:00

Ben bongattu viime yönä Fredan Tivolissa. Voin kyl sanoo et aika yksin näytti harhailevan ja ihan silmät ristis kulki pitki baaria :D oli muuten lyhyempi mitä kuvittelin

totta kai mentii jotai mun kavereiden kans juttelemaanki sen kans, kuvakin on todisteena

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Huhti 2012 13:44

^ Oliko mukava heebo? :D

Ja tottakai tyyppiä luullaan pidemmäksi mitä on, jos laittaa muutamia senttejä lisää pituuteensa. :tu

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 16 Kesä 2012 20:31

Kutoskauden Marika tänään Kotkan Palotorninvuorella, keskustassa. Facebookin mukaan on palannut Lontoosta Suomeen, ja uskon että on myös visiitillä Kotkassa. :D

Myös veli ja sen kaveri oli nähny Mardiksen viime kesänä Kotkan keskustan Isossapuistossa. :scratch :)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 01 Heinä 2012 11:16

Bongattu Leuka-Henna yökerho Herculeksessa Helsingin Prideilla. Oksensin vähän suuhuni.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 01 Heinä 2012 12:58

BB-Tanja Riihimäen yössä eilen. Taisi olla Riihimäki Rockissa jamittamassa Petriä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 01 Heinä 2012 17:35

rubyblue kirjoitti:BB-Tanja Riihimäen yössä eilen. Taisi olla Riihimäki Rockissa jamittamassa Petriä.
Tanja ja Terhi kirjotteli eilen Facebookissa kaikkea, että aikovat mennä yhessä Riihimäki Rockiin. :)

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Stobe » 01 Heinä 2012 18:28

Jonnexxx kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:BB-Tanja Riihimäen yössä eilen. Taisi olla Riihimäki Rockissa jamittamassa Petriä.
Tanja ja Terhi kirjotteli eilen Facebookissa kaikkea, että aikovat mennä yhessä Riihimäki Rockiin. :)
Ja Tanja ja Terhi bongattu yhdessä Tikkurilan asemalla 29.6. En ollut aivan varma olivatko kyseessä samat hlöt, mutta kyllähän ne sit varmaan oli, kun samaa H-junaa odottelivat.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 01 Heinä 2012 18:34

Stobe kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:BB-Tanja Riihimäen yössä eilen. Taisi olla Riihimäki Rockissa jamittamassa Petriä.
Tanja ja Terhi kirjotteli eilen Facebookissa kaikkea, että aikovat mennä yhessä Riihimäki Rockiin. :)
Ja Tanja ja Terhi bongattu yhdessä Tikkurilan asemalla 29.6. En ollut aivan varma olivatko kyseessä samat hlöt, mutta kyllähän ne sit varmaan oli, kun samaa H-junaa odottelivat.
Katoitko yhtää, että oliko niillä paljo pituuseroo? Ku mun tietääksee Tanjaha on jonku 175-180 cm pitkä ja Terhi jonku 160 cm.. Nii olis iha kiva tietää ! :)

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Stobe » 01 Heinä 2012 18:51

Jonnexxx kirjoitti:Katoitko yhtää, että oliko niillä paljo pituuseroo? Ku mun tietääksee Tanjaha on jonku 175-180 cm pitkä ja Terhi jonku 160 cm.. Nii olis iha kiva tietää ! :)
No nyt on kyllä pakko myöntää, että en katsonut.

En uskaltanut sen lähempää tutkia niitä, koska ajattelin että jos kyseessä on Terhi, niin se näyttää mulle kieltään...:)

Ja koska jäin junasta jo Järvenpäässä, niin en sitten tavannut heitä heidän määränpäässäkään.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 01 Heinä 2012 18:54

Stobe kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:Katoitko yhtää, että oliko niillä paljo pituuseroo? Ku mun tietääksee Tanjaha on jonku 175-180 cm pitkä ja Terhi jonku 160 cm.. Nii olis iha kiva tietää ! :)
No nyt on kyllä pakko myöntää, että en katsonut.

En uskaltanut sen lähempää tutkia niitä, koska ajattelin että jos kyseessä on Terhi, niin se näyttää mulle kieltään...:)

Ja koska jäin junasta jo Järvenpäässä, niin en sitten tavannut heitä heidän määränpäässäkään.
Juu, ei haittaa. :) Katon sitte 2011-koostevideoita Subin sivuilta, että onks niillä sitä pituuseroa vai ei :D

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Stobe » 01 Heinä 2012 20:35

Big Mother kirjoitti:Bongattu Leuka-Henna yökerho Herculeksessa Helsingin Prideilla. Oksensin vähän suuhuni.
Ja missä on like-nappi. :imrgreen:

Enkä tarkoita nyt vain tätä viestiä, vaan yleensäkin. Mä oon rakastunut Big Motheriin. Ja väitän olleeni täällä niin kauan, että mulla on oikeus sanoa näin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Heinä 2012 12:57

Marianna Zaikova istuskeli eilen metrossa niin lähellä, että juuri ja juuri tajusin sen olevan hän. Sen mitä kuitenkin katsoin, niin oli kaunistunut oli tosi paljon parissa vuodessa! Onkohan elänyt terveellisesti sitten. :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 06 Heinä 2012 13:40

Mariannahan on kyllä kaunis livenä. Vaikka onhan se hehkeä kuvissakin. Mut on siinä Mariannassa jotain vähän pelottavaista, ei semmoselle naiselle uskalla kauheesti jutella. Vaikka mieli tekisikin. :P
Viimeksi muokannut Tirkka, 06 Heinä 2012 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pikkumuokkausta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Heinä 2012 14:10

Jep, livenä selvästi kauniimpi kun telkkarissa tai varsinkaan kuvissa! Olen viimeksi Mariannan nähnyt ehkä pari vuotta sitten kävelemässä jossain ja nyt oli jotenkin vielä kauniimpi!

Tuokin on totta, että vaikka yleensäkin näille asukkaille olisi vaikea jutella (kun tuntuu että yksityiselämässä haluaa antaa heille tilaa! en Sarillekaan mennyt juttelemaan kun näin messukeskuksessa vapaa-ajallaan) niin Marianna on kyllä kaikista vaikeimmin lähestyttävän oloinen!
Joskus vajaa neljä vuotta sitten kun hänet näin baarissa ja olin täyttänyt vasta 18, niin menin kyllä pari sanaa vaihtamaan ja ihan mukavalta vaikutti. :D Ei vaan sentään sellainen joka moikkailisi sen jälkeen koko illan ajan tai vaikuttaisi muutenkaan siltä että onpa ihanaa saada huomiota joltain randomilta!

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 10 Heinä 2012 17:34

Lauantaina (07.07.2012) bongattu kutoskaudelta se ärhäkkä tyttö, se Mia Kampissa! :) Oli aika vihaisen näköinen ja kielikorua vilautteli.

Edit. Vähän myöhemmin näin hänet Kampin Seppälässä kärttyilemässä myyjälle kaverinsa kanssa, ettei jotain tiettyä kokoa löytynyt. :o

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Heinä 2012 20:15

^Kesti jonkun aikaa ennen kuin valkeni että kenestä oli kyse. Mutta tuntuu siis havaintosi perusteella olevan samanlainen kusipää IRL kuin oli talossakin.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongaa BB-asukas

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 12 Heinä 2012 20:26

Evalds kirjoitti:^Kesti jonkun aikaa ennen kuin valkeni että kenestä oli kyse. Mutta tuntuu siis havaintosi perusteella olevan samanlainen kusipää IRL kuin oli talossakin.
Noniipä! Jotaa ne siin kurttuili sille Seppälän myyjälle siit kokojutusta ja myyjä selitti niille ettei kokoo ollu ja sitte Mia ja sen kaveri lähti ja Mia sano hiljaa ''haista vittu'' sille myyjälle. :x En mäkää tykänny Miasta yhtää talossa, koko ajan ulinaa pikku-asioista!

Olin siis niitte takaan siin kassajonossa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”