Leyla Väänänen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Leylasta?

Äänestys päättyi 01 Joulu 2014 11:07

5 - Suosikki
8
3%
4
15
5%
3
50
17%
2
67
22%
1
96
32%
0 - Inhokki
62
21%
 
Ääniä yhteensä: 298

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 30 Loka 2014 19:05

creeperqueen kirjoitti:Oon ruvennut tykkäämään Leylasta nyt kun sitä oon kaltereiden poistuttua seurannut. Onhan toi ihan mielettömän laiska vätys, mutta on yllättänyt ainakin omasta mielestäni monessakin tehtävässä. Pissa-kakka-fistaus puheet poislukien Leylalla on kuitenkin mielestäni hyviäkin juttuja ja osaa keskustella.
Kyllähän Leilei on melkoinen tapetti, mutta kun asukkaista niin iso osa on täyttä pastaa tai eivät vain herätä minkäänlaita mielenkiintoa, niin annan jopa 3 pistettä. Mutta lähinnä siksi että tuolla on niin paljon asukkaita joista pidän jopa vähemmän.
Kun luin tätä kuvausta Leylasta, tuli mieleen Andte. Siis melko lailla samanlainen kuin Andte, mutta koska hän on nainen, ei ole suosittu unelmavävy [smilie=a_tongue.gif]
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Loka 2014 20:40

Sihi kirjoitti:Tämä turhake seilaa vielä talossa. Saisi joutua jo häätöön ja ulos. Välillä unohdan että ainiin se lellukin on siellä talossa ja kun muikki tulee kuviin asento on yleensä vaaka. Ei tee mitään ellei tarvitse.
Sama täällä, en huomannut tänäänkään tätä tapettia tai oikeammin täkkiä :D Muija on ns. under the radar eli muu talon väki ei huomio tätä kisaajana.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 30 Loka 2014 23:58

creeperqueen kirjoitti:Pissa-kakka-fistaus puheet poislukien Leylalla on kuitenkin mielestäni hyviäkin juttuja ja osaa keskustella.
Ehkä hieman OT, mutta tämä on mielenkiintoista miten pahasti ihmisillä voi keittää hieman yli jos ihmisen seksuaalisuus on tavasta hieman poikkeavaa. En tarkoita tässä sormella osoittaa sinua, vaan ihan yleisesti.

Leyla nauttii, saa kiksit, kiihottuu jne. eri asioista kuin me. So what? Miksi se tekee hänestä monen mielestä vastenmielisen? Mikään noista ei ole laitonta. Joskin hieman poikkeavaa keskivertoihmisen seksuaalisuudesta ja ulosteleikit voi olla terveydelle haitaksi, mutta Leyla ilmaisi mielipiteensä niistä ja kertoi ettei pidä.

Kokisin huomattavasti harmittomampana asiana Leylan seksuaalisuuden kuin Jonin pimeät kiusaamisjutut, Tuulikin rikoshistorian tai paikoittain jopa Danin käytöksen Jennaa kohtaan. Leyla ei vahingoita ketään, paitsi joidenkin herkkänahkaisten suomalaisten mieltä puheillaan.

Kuten sanottua en kohdista tätä paatosta creeperqueeniin, vaan ihan yleisesti. Ja lupaan tarttua tähän joka kerta kun huomaan ihmisten 'väheksyvän' Leylaa hänen seksuaalisesta 'suuntautumisestaan' (mikä tähän nyt olisi oikea ilmaisu?).

Minun mielestäni se on melkein yhtä rasistista kun kritisoida Jonathania homouden/biseksuaalisuuden takia. Ottaahan/antaahan suurin osa homoista kakkoseen, johon en itse pystyisi ja se ei ole millään tapaa osa minun seksuaalisuuttani - ei se minua saa kavahtamaan silti millään tapaa.

creeperqueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 24 Elo 2014 22:00

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja creeperqueen » 31 Loka 2014 00:18

Defendant kirjoitti:
creeperqueen kirjoitti:Pissa-kakka-fistaus puheet poislukien Leylalla on kuitenkin mielestäni hyviäkin juttuja ja osaa keskustella.
Ehkä hieman OT, mutta tämä on mielenkiintoista miten pahasti ihmisillä voi keittää hieman yli jos ihmisen seksuaalisuus on tavasta hieman poikkeavaa. En tarkoita tässä sormella osoittaa sinua, vaan ihan yleisesti.

Leyla nauttii, saa kiksit, kiihottuu jne. eri asioista kuin me. So what? Miksi se tekee hänestä monen mielestä vastenmielisen? Mikään noista ei ole laitonta. Joskin hieman poikkeavaa keskivertoihmisen seksuaalisuudesta ja ulosteleikit voi olla terveydelle haitaksi, mutta Leyla ilmaisi mielipiteensä niistä ja kertoi ettei pidä.

Kokisin huomattavasti harmittomampana asiana Leylan seksuaalisuuden kuin Jonin pimeät kiusaamisjutut, Tuulikin rikoshistorian tai paikoittain jopa Danin käytöksen Jennaa kohtaan. Leyla ei vahingoita ketään, paitsi joidenkin herkkänahkaisten suomalaisten mieltä puheillaan.

Kuten sanottua en kohdista tätä paatosta creeperqueeniin, vaan ihan yleisesti. Ja lupaan tarttua tähän joka kerta kun huomaan ihmisten 'väheksyvän' Leylaa hänen seksuaalisesta 'suuntautumisestaan' (mikä tähän nyt olisi oikea ilmaisu?).

Minun mielestäni se on melkein yhtä rasistista kun kritisoida Jonathania homouden/biseksuaalisuuden takia. Ottaahan/antaahan suurin osa homoista kakkoseen, johon en itse pystyisi ja se ei ole millään tapaa osa minun seksuaalisuuttani - ei se minua saa kavahtamaan silti millään tapaa.
Sanoit viestissäsi ettet kohdistanut tätä ainoastaan minuun, mutta tahdon nyt korjata tuota sanomaani kun sain nyt sen käsityksen että ymmärsit minun kommenttini väärin.
En siis missään nimessä tuomitse Leylan fantasioita - jokainen tykkää mistä tykkää, myös minä, mutta itse en vaan pystyisi puhumaan omista seksimieltymyksistäni noin avoimesti edes läheisten ystävieni kanssa saati sitten ventovieraiden kanssa ja lähinnä oudoksun (mutta samalla nostan myös peukkua) Leylan erittäin avointa tapaa puhua seksistä. Samaan kategoriaan meni Janne ja tämän puheet kuolleeta pojastaan - itse en voisi omaisteni kuolemasta puhua ihmisille, jotka olen tuntenut vain pari päivää.
En siis tarkoittanut tätä mitenkään pahalla ja koen mm. juuri Jonin kiusaamistaustan vakavaksi ja ällöttäväksi asiaksi, mutta en ole sitä pahemmin vatvonut. Leylalle kaikki kunnia rohkeudestaan, mutta en voi sille mitään että nuo puheet menevät ajoitellen oman mukavuusalueeni ulkopuolelle. Mutta tosiaan, jokainen tyylillään :thumbsup

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2014 00:26

Ihan vitun tylsä ja negatiivinen asukas kaikin puolin. Noin hymytöntä ja tosikkoa tyyppiä en ole kohdannut ikinä.
a walking disaster

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 31 Loka 2014 00:28

^^ Jep. Hyvä selvennys. :icool: En siis todellakaan tarkoittanut pelkästään sinua. Ja selvennyksen jälkeen en lainkaan. Tuo aihepiiri sattui vain nousemaan jälleen esille.

Tuo Leylan seksuaalisuus, niin liveketjussa, kuin Leylan omassakin ketjussa aiheuttanut osassa kirjoittajista lievästi sanottuna sellaista mielipahaa, että tuntui häntä lyötävän pahasti sellaisella leimalla otsaan mitä hän ei todellakaan ansaitse. Vain sen takia, että tykkäsi tuoda nautinnollisia mieltymyksiään niin avoimesti esille.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja semale » 31 Loka 2014 00:34

Onhan Leyla laiska, mutta onko oikeasti sen laiskempi/flegmaattisempi kuin vaikkapa Jenna, Dani, Tuulikki, Joonas ja Andte (pl Kivikko ja Myrsky). Sängyssähän tuolla suurin osa viettää aikaa ja odottaa jotain tapahtuvaksi. Leyla toki verbalisoi sitä tylsyyttä enemmän ts. valittaa, mutta toisaalta keskustelee, kyselee ja on enemmän kiinnostunut muiden ajatuksista ja fiiliksistä kuin moni muu. Leyla oikeasti kuuntelee ja vaikuttaa empaattiselta.

Leylalla ei oikein ole ollut ketään läheistä koko aikana, joten harhailee tuolla ryhmästä toiseen. Jonin kanssa lähentyivät, mutta olivat samalla puolella niin vähän aikaa ja sitten Joni lähtikin. Leyla on jäänyt vähän "ylimääräiseksi", toisenlaisessa seurassa varmasti Leylastakin irtoaisi enemmän.

Siitä vielä plussaa, että ei anna kenenkään kävellä ylitseen, vaan puolustaa kyllä itseään tarvittaessa ja uskaltaa sanoa ääneen nekin ajatukset, joilla uhmaa talon "pomoja" tai suosikkeja.

Ja extraplussat vielä siitä, että Leylalla on talon selkein ja miellyttävin puheääni. Tällä kaudella siitä voisi jakaa jo jonkun erikoispalkinnon.

Jos tuosta jengistä pitäisi valita joku, jonka kanssa tulisi suljetuksi tuollaiseen paikkaan kahdestaan edes viikoksi, niin valintani olisi ehdottomasti Leyla.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Taika » 31 Loka 2014 09:09

^^ Luulen, ettei monikaan pissakakka -juttuja kommentoinut ole niinkään kauhistunut Leylan suuntautumisesta niihin vaan niistä jankuttamisesta. Ei ole enää pitkään aikaan niistä puhunut, mutta kellarissa ollessaan ne oli pinnalla useampanakin päivänä. Minä olen yksi niistä, joka ei jaksanut niitä kuunella ja minun kohdallani asia ei todellakaan liity siihen, et kiinnostaisi tai kauhistuttaisi miten Leyla tykkää harrastaa seksiä. Se nyt vaan on lähtökohtaisesti typerää tunkea joka keskustelun väliin kysymyksiä nyrkistä perseessä, vaikka toiset ovat selkeästi joko kiusaantuneita tai kyllästyneitä tähän aiheeseen. Suhtautuisin ihan samalla tavalla jatkuvaan puheeseen siitä, et miten joku tykkää miten sen klitorista nuollaan tms yleisesti ns normaaliin seksikeskusteluun. Ei vaan kiinnosta kuunnella jatkuvasti ja joka tilanteessa muusta keskustelusta irrallaan.

Leylan laiskuutta tulee myös kommentoitua, koska Leylassa olisi asukkaana muuten potentiaalia. Nää Jennat sun muut nyt on ilman laiskuuttakin maailman tylsimpiä asukkaita, ni ei kiinnosta niistä ees jauhaa. Leylassa tuo laiskuus harmittaa, koska menee potentiaalisesti hyvä asukas ihan hukkaan.

Eiköhän tämä harmittelu täällä ketjussa johdu juuri siitä, että yritämme käydä yksipuolista kehityskeskustelua Leylalle taloon. Pliis, virkisty vähän, me halutaan tykätä susta enemmän.
Kuva

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Santra » 31 Loka 2014 10:34

Jos Leylan sydämensyke on lepotilassakin noin korkea, olisi syytä mennä lääkärin vastaanotolle. Itse sain beetasalpaajaa, koska sisätautilääkärin mielestä leposykkeeni 85 paikkeilla oli ehdottomasti liian korkea.
:shock:
24/7 kaapelissa.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Jonni » 31 Loka 2014 10:37

Leyla on jatkanut koko matkansa yhtä sympaattisen laiskana eli kun en tee mitään niin tapahdu virheitä :)
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 12:07

Santra kirjoitti:Jos Leylan sydämensyke on lepotilassakin noin korkea, olisi syytä mennä lääkärin vastaanotolle. Itse sain beetasalpaajaa, koska sisätautilääkärin mielestä leposykkeeni 85 paikkeilla oli ehdottomasti liian korkea.
:shock:
Ehkä Leyla ei juuri tuon takia uskallakaan pahemmin talossa liikkua, johan se räjähtäisi käsiin! ;)

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Liito » 31 Loka 2014 20:05

Vittu mikä eukko. Tää aktivoituu oikeesti röökistä, viinasta ja bileistä.

Nyt kyllä jaksaa jorailla mutta muulloin jumppaaminen(tekis hyvää tolle) on niin saatanan iso rasti tällä laiskalla kasalle.

Nollat.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 31 Loka 2014 20:30

Niin se vain on että tämä supertäkki (ex-tapetti) on semifinaalissa! Ellei ensi viikolla tule erikoishäätöjä keskellä viikkoa!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Mole » 31 Loka 2014 20:33

Uskomatonta tosiaan, että Leylalai leila laila leila lai on maleksinut itsensä näin pitkälle.

Usutettiinko tämä turhake kopissa Andten kimppuun viime bileissä? Nyt voisi antaa saman käskyn Dania kohtaan.

Reterikki
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Syys 2013 20:28

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Reterikki » 01 Marras 2014 01:34

Passiivinen asukas, ei tarjoa viihdettä, mutta puhuu ihan fiksuja. Moraaliltaan asukkaista parhaasta päästä.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja RedMal » 01 Marras 2014 01:35

Hyvin on tänään vetänyt :tu
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Tiki
Kyttääjä
Viestit: 72
Liittynyt: 28 Loka 2014 21:17
Paikkakunta: Tampere

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Tiki » 01 Marras 2014 01:52

Tämän illan tapahtumat ovat nostaneet Leylan pisteitä huimasti. On osoittanut olevansa asiallinen, omilla aivoillaan ajatteleva asukas.

Jokaisessa tilanteessa, jossa on joutunut ottamaan puolia (Jussiläyhäys, röökisota, Jonathanin veden kanssa leikkiminen) on näyttänyt, ettei anna jengin yleisen mielipiteen vaikuttaa omaansa, vaan toimii vakaasti ja rehellisesti oman moraalinsa mukaan. Kunnioitettavaa toimintaa, kun on tuollainen paskasakki ympärillä tunkemassa omaa näkemystään kurkusta alas joka asiassa.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 01 Marras 2014 07:07

Tiki kirjoitti:Tämän illan tapahtumat ovat nostaneet Leylan pisteitä huimasti. On osoittanut olevansa asiallinen, omilla aivoillaan ajatteleva asukas.

Jokaisessa tilanteessa, jossa on joutunut ottamaan puolia (Jussiläyhäys, röökisota, Jonathanin veden kanssa leikkiminen) on näyttänyt, ettei anna jengin yleisen mielipiteen vaikuttaa omaansa, vaan toimii vakaasti ja rehellisesti oman moraalinsa mukaan. Kunnioitettavaa toimintaa, kun on tuollainen paskasakki ympärillä tunkemassa omaa näkemystään kurkusta alas joka asiassa.
Totta - huomasin saman ja arvostan. Leyla ja Anna kyseenalaistivat asioita hyvillä perusteluilla.

Tuulikki, Armi ja Jonathan, Joonas sekä yllättäen myös Andte yrittivät hiljentää heidät. Ääliöiden Jennan ja Danin mafia tietysti myös hyötyy siitä, ettei jakajia ole enempää kuin he.

Leylalle kiitos siitä, että hän tuntuisi puhuvan sekä oikeudenmukaisuuden että katsojien mielenkiinnon kannalta asiaa.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

ozku4
Kyttääjä
Viestit: 74
Liittynyt: 29 Syys 2009 13:22

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja ozku4 » 01 Marras 2014 16:13

Leylalle taisi tulla ihan oikeasti todella paha mieli :holyshit: Ihan hätkähdin, kun tämä näyttää tunteensa noin vahvana.

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... aa/4470916

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 01 Marras 2014 16:24

^ Mitäs hittoa nyt? Danihan sen pitsan Leylan naamalle länttäsi.

Mutta ymmärtäähän tuon että laskuhumalassa on tunteet pinnassa. Itse tilanteessa oli kyllä tuohon verrattuna huomattavan tyyni.

ozku4
Kyttääjä
Viestit: 74
Liittynyt: 29 Syys 2009 13:22

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja ozku4 » 01 Marras 2014 16:40

LuckyTheFox kirjoitti:^ Mitäs hittoa nyt? Danihan sen pitsan Leylan naamalle länttäsi.
bigbrother.fi: Juttua korjattu 1.11.2014 klo 16.22: Jonathanin sijaan Dani iski pitsan Leylan naamaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2014 16:41

ozku4 kirjoitti:
LuckyTheFox kirjoitti:^ Mitäs hittoa nyt? Danihan sen pitsan Leylan naamalle länttäsi.
bigbrother.fi: Juttua korjattu 1.11.2014 klo 16.22: Jonathanin sijaan Dani iski pitsan Leylan naamaan.
Tosin jutun lopussa lukee yhä ”Leyla piti Jonathanin tempausta hyvin harkitsemattomana.”

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”