Anne Vieri

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Annesta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:52

5-Suosikki
4
2%
4
6
3%
3
15
6%
2
54
23%
1
104
44%
0-Inhokki
53
22%
 
Ääniä yhteensä: 236

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Elo 2014 21:51

Komppaan Mouria siinä, että Kartanon puolella on vääjäämättä vajoamassa tapetiksi.
Jonkun verran on haitannut Annen tapa "ennustaa", mitä seuraavaksi tapahtuu. Asioita, jotka kaikki BB:tä paljon katsoneet osaavat ennakolta aavistaa. Vähän vastaavasti, kuin se, että joku asukas on aina kommentoimassa: "Mä tiesin tän.
Ihan reilun ja kiltin oloinen ihminen, mutta liian vaisu. Toisaalta en usko, että on häädössä ihan pian.
a walking disaster

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja plop » 30 Elo 2014 01:38

Talossa on paljon niin persoonallisia ihmisiä, että väkisinkin Anne on vajoamassa tapetteihin. Vaikuttaa mukavalta ja sellaiselta, jonka keskusteluja voisi kuunnella, mutta on todella yksin tuolla kartanon puolella. Toivoin jollain tapaa, että pääsisi esille enemmän. Jos näin jatkuu, niin ulos mahdollisimman nopeesti.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Elo 2014 01:58

Selvästikin yhtä huono huumorintaju kuin itselläni. Anne on kuin neutraalinvärinen tapetti vuokrahuoneistossa: eihän se ärsytä, mutta ei nyt haltioitumaankaan saa.

Välttynee alkunimeämisiltä, mutta miten aktiivisia ovat Annen ydinkannattajat häätöäänestyksissä? Ääntä äänen perään performanssista riippumatta vai jääkaapille mainoskatkolla?

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Elo 2014 05:32

Minusta Anne on ehkä hyvä esimerkki henkilöstä, joka saattaa vaikuttaa kenties oikeinkin verbaaliselta ja kyvykkäältä, sosiaaliselta henkilöltä ns. somessa, mutta joka osoittautuukin "livessä" varsin tavalliseksi ja jopa tylsäksi tallaajaksi.
Annesta huomaa hänen kommenttejaan myöten, että ne ovat hänen yleensä Facebookissa tai Messengerissä oppimiaan ja käyttämiään "onelinereita", tokaisuja ja toteamuksia, jotka varmasti siinä yhteydessä ja sillä hetkellä vaikuttavat hauskoilta ja osuvilta, mutta eivät toimikaan sitten oikeassa sosiaalisessa tilanteessa, eivätkä varsinkaan BB-talossa.

Annen jotkut kommentit ovat olleet aika tökeröitä ja härskejä, rasvaisiakin, ja muut kilpailijat vaikuttaisivat selvästikin vähän kulmiaan kohotellenkin suhtautuneet niihin sekä tähän BB-fanien valintaan ylipäätään.

Minusta Anne on vaikuttanut tähän asti aika hitaalta, jotenkin jopa flegmaattiselta, ikäänsä nähdenkin jotenkin virttyneeltä ja väsyneeltä henkilöltä ja tehnyt itsensä osin jopa naurunalaiseksi käytöksellään ja erilaisilla välineillään, kuten otsatukallaan, jonka muut arvelivat olevan hänen ns. majavansa.

En näe Annessa kilpailijana mitään mahdollisuuksiakaan kilpailussa etenemiselle kovinkaan pitkälle. Ehkä siihen oli sittenkin ihan hyvä syy, että hänet on jo viisi kertaa aiemmin jätetty valitsematta kilpailuun.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Elo 2014 15:59

Tää vaikutti alussa jopa ihan potentiaaliselta - oli hauska nähä tätä ja Jonia keskustelemassa kahestaan dailyissä, kun ovat niin kaks äärilaitaa - mutta on tää vaan liian tapetti. Harmi. Mukava mutta hardcore-BB-fani harvoin toimii itse talossa.
Edit: Positiivisinta ehkä lienee, että Annesta ei todellakaan usko kuoriutuvan mitään edelliskausien tapaista mammaläyhääjää.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Elo 2014 17:27

Mardis kirjoitti:
Edit: Positiivisinta ehkä lienee, että Annesta ei todellakaan usko kuoriutuvan mitään edelliskausien tapaista mammaläyhääjää.
Annehan on hakenut monena vuonna ja tänä vuonna kikkaili tiensä taloon. Uskon että tällä on pelikirja selvä ja tää tietää, että läyhäämällä ei pitkälle mennä.. Paitsi tietenkin Teija Kurvisen tapausta lukuunottamatta.. :td

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Elo 2014 19:17

Ei ole esillä, vaisu. Plussaa siitä ettei ole läyhääjä, ei ainakaan vielä.

lollero999
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 29 Elo 2014 14:45

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja lollero999 » 31 Elo 2014 11:26

Tuotanto kirjoitti:
Suuret hetket BB-talossa. Ensimmäinen alastonkohtaus tällä kaudella koosteissa. Kai sekin joku meriitti on? Muuten aika tylsää.
Sekin olisi ollut parempi kun ei olisi ikinä tapahtunut :sad55:

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Liito » 31 Elo 2014 13:28

Ei kirosana! Mulla hirttää tän kanssa todella pahasti. Ääni ei muutu, ilme ei muutu, asento ei muutu, löhöö jossain nurkassa vaan tai mussuttuu ruokaa keittiössä katse lasittuneena eteenpäin.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Hensley » 31 Elo 2014 15:54

Jos nykymeno eli tapettimaisuus ja vaisuus jatkuu niin toivottavasti ei kovin pitkään talossa ole, mutta en itse näe tarvetta potkaista tätä ensimmäisenä ulos. Syyskuun aikana häätö olisi ihan ok.

Tapetit ei itselle koskaan ole olleet niin suuri ongelma että ne pitäisi välttämättä saada heti ulos. Ne on vaan tapetteja, harmittomia asukkaita joiden olemista tai poistumista ei hirveästi huomaa, eikä yksi tai kaksi tälläistä kauden tai asukasjoukon tasoa juuri mihinkään suuntaan muuta. 1-2 arvosanan asukkaita siinä missä inhokit 0-1.

Jos talossa on viisi asukasta ja ne ovat "inhokki" "tapetti" "ristiriitainen" "näkyvä mutta neutraali" "suosikki" niin toive häätöjärjestys on minulla aina sama eli ylläoleva. Ja tapetti ei mulla voi olla inhokki.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 31 Elo 2014 23:46

Tuotanto varmaan hykertelee innoissaan kun katsojien valitsema asukas on paljastunut armottoman näkymättömäksi. "Siitäs saivat kaikki asukasvalinnoista narisseet nenilleen! Tehdään Annesta tapettikooste ensimmäiseen talk show'hun!"

Ehkä Anne pääsisi kellarin puolella paremmin esille, mutta tuskinpa siirtyy sinne niin kauan kun sukupuolijakauma pysyy tuollaisena.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja henkka » 31 Elo 2014 23:52

Anne on edelleen yksi tylsimmistä asukkaista ja ainoa joka on naisesta mieleen jäänyt on useat ja turhat suihku kohtaukset :D

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Lulla » 31 Elo 2014 23:59

Hahaaa tän über blingeille tänää :bidmouth:
Glxblt?

valivali
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 28 Elo 2014 18:16

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja valivali » 01 Syys 2014 01:42

Ekana ulos vaan. Ei tällä näytä olevan mitään annettavaa :thumbsdown

kettunen
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 01 Syys 2014 11:29

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja kettunen » 01 Syys 2014 12:19

Siis mitä tämä tekee talossa? Ei mulla muuta.....

Avatar
Yykka
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 28 Elo 2012 17:41

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Yykka » 01 Syys 2014 15:52

Itse olin syvästi hämmästynyt Annen vastauksesta :shock: Puolen lauseen mutina, joka jäi jotenkin vielä kesken. Hämmentävää.

Niinkuin muutkin ovat sanoneet: somessa on helppo olla mielenkiintoinen.

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 01 Syys 2014 16:31

Tää ei ole edes tapetti, vaan asukas, jota ei ole rekisteröinyt lainkaan. Tapetit ovat usein edes neutraaleina mielessä. En tiedä, mitä hauskaa tää on tehnyt päästäkseen tuonne, mutta voisin oikeastaan passittaa numero ykkösenä kotiin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 17:09

^ En itsekään tiedä mikä Annessa sitten niin ihmeellistä oli, että pääsi taloon. Joku Annea äänestänyt voisi kertoa?

Mutta.. Kukas muistaa kolmoskauden Piian? Hänhän pääsi myös yleisön valintana taloon, enkä koskaan ymmärtänyt että miksi. Ärsyttävä ja tylsä asukas, eli eipä näihin katsojien valintoihin voi luottaa..

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Rita » 01 Syys 2014 17:47

Kieltämättä on jäänyt aika tylsäksi. Aluksi kyllä tykkäsin kovasti kun vaikutti niin mukavalta ja rennolla tyypiltä, mutta tuolla on muitakin samantapaisia ja Anne on jäänyt varjoon. Varmaan asukkaista Jonin lisäksi uteliain tietämään kauden jälkeen että mitä hänestä on ulkomaailmassa ja somessa mietitty, kerta on iso formaatin fani.
Tuulikki, Anna, Joonas.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja lake79 » 01 Syys 2014 17:48

Melkein olen valmis dumaamaan Annen koko Suomen BB-historian turhimmaksi asukkaaksi. Kertonee kaiken tarpeellisen näistä katsojien valinnoista/äänestyksistä.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja RedMal » 01 Syys 2014 17:51

lake79 kirjoitti:Melkein olen valmis dumaamaan Annen koko Suomen BB-historian turhimmaksi asukkaaksi. Kertonee kaiken tarpeellisen näistä katsojien valinnoista/äänestyksistä.
Anne on toki täysi turhake ja lähtee varmasti nopeasti talosta. Mutta ei tämän perusteella voi äänestyksiä tyrmätä, Sarikin äänestettiin taloon ja voitti koko roskan.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Anne Vieri

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 17:58

Annehan hengailee aika paljon pihalla aidan vieressä puhumassa Kellarin naisväen kanssa. Luulen että jos/kun Anne pääsee samalle puolelle muiden naisten kanssa, tai ainakin Armin kanssa. Niin sitten hänkin antaa itsestään enemmän ja olisi enemmän oma itsensä. Annella tuskin nyt paljon juteltavaa on Jennan tai noiden äijien kanssa.

Äänestykseen kuitenkin ykkönen, koska tylsähän tuo on eikä hänellä taida olla talossa paikkaa. En kuitenkaan vielä olisi pihalle heittämässä. Kahtoo muuttuuko mitenkään jos/kun tosiaan pääsee samalle puolelle muiden naisten kanssa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”