Jussi Kettunen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jussista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:40

5-Suosikki
24
6%
4
34
9%
3
67
17%
2
46
12%
1
61
16%
0-Inhokki
154
40%
 
Ääniä yhteensä: 386

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Lulla » 12 Marras 2014 02:25

No niin, täytyy nyt minunkin hieman kommentoida. Lopetin siis koko ohjelman kaiken katsomisen ja seuraamisen kuin seinään Jonin tiputtua. Olin kaksi viikkoa täysin poissa ohjelman ääreltä ja mistään mitään tietämättömänä. Ja nyt sitten avasin sunnuntain talk show'n ja olen hiukan tarkastellut edellistä kahta viikkoa järkytyksestä toivuttuani (ja nähtyäni että Jonilla menee hyvin [smilie=a_tongue.gif] )

Asiaan. No minä ihmettelinkin hiukan kun luin tuota kirjoitusta, että kylläpä Jussi avoimesti puhuu monesta tuotannon asiasta. Itse ainakin olen ajatellut, että ilman muuta sopimus koskee myös ohjelman jälkeistä aikaa. Ja ohjelmahan on vielä menossakin. Eli Jussi siis ei saa nyt osallistua finaalilähetykseen lainkaan. No, pääseehän hän silti baariin vielä. Jollain tavalla hyvin juuri "Jussimainen" heitto, siis ylilyönti, jota ei ehkä osannut arvioida. Hellyyttävä sinällään.

Itse otin tuon "Second Chances" -asian pelkkänä Jussin heittona, koska se olisi juuri sellaista mitä Jussi voisi sanoa. Ja jos ajatellaan, että jokaiselta kaudelta olisi mukana esimerkiksi yksi tai kaksi asukasta, olisiko Jussi valittujen joukossa? No, todennäköisesti, ehkä, mielestäni Joni voisi olla toinen.

Mutta sehän on aivan selvää, että sellainen tai All Stars -kausi on tulossa. Koska ne ovat käytännössä ainoita asioita, joita Suomen BB:ssä ei ole vielä ollut. Ja kun ottaa huomioon tavallisten BB:iden laskevat katsojaluvut, tekee järkeä että ne olisivat jo ensi vuonna, jonka jälkeen sitten ohjelma saatettaisiinkin laittaa kaiken tehneenä ja nähneenä pussiin, jos siltä näyttää.
Glxblt?

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 12 Marras 2014 14:44

Vieläkö tämä jantteri yrittää räpiköidä julkisuudessa. Pysy nyt poissa Jussi vaan, olit todella nolo tyyppi.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja plop » 12 Marras 2014 15:07

Huhhuh. Muistin tota Jussin kirjoitusta lukiessani, miks olin jo ekoilla viikoilla aivan kypsä tähän ohjelmaan. Huikeen älykäs, kaikkien lajien harrastaja ja mitä vielä. :D

Mielenkiintoinen kirjoitus niiltä osin, kun ei kehunut itseään. Mietin kyllä jo lukiessa, että aika jännä, että nykyään tällaisia saa kertoa. Koko hakuprosessi kun on haluttu pitää melko salaisena lääkärintarkastuksineen kaikkineen. Tiedä sitten rikkoiko Jussi tahallaan sopimussääntöjä vai eikö huikea älykkyys riittänytkään tällä kertaa.

Jussin täytyy nyt katsoa finaali jossain muualla ku paikan päällä. Mut hei, huikee twisti. :D

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 21 Marras 2014 00:46

Kolme viikkoa talossa ja yhdeksi syksyn legendaarisimmista asukkaista. Ei hullumpi suoritus. Harmi että paikka mahdollisella allstars-kaudella taisi mennä, ehdottomasti ansaitsisi toisen mahdollisuuden.

Kiva olisi tietää miten Jussin matka talossa olisi jatkunut. Suosio oli kuitenkin hyvässä nousussa kun shokkihäätö napsahti, joten jopa paikka kahdeksan asukkaan finaalissa olisi mielestäni ollut hyvinkin realistinen, ehkä olisi noussut jopa potentiaaliseksi mustaksi hevoseksi ajan myötä. Murhamysteerin kimpussa tämä olisi myös voinut olla hauska nähdä.

Häädön hetkellä muistaakseni kuvailin Jussia, eräisiin muihin asukkaisiin verrattuna, harmittomaksi ja sympaattiseksi päsmäriksi. Tämä vaikutelma vain vahvistui kauden edetessä. Täysiä en kehtaa antaa, mutta hyvät 4 pistettä Jussi saa. Loistava asukas.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”