Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 604 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
 Jussi Kettunen 

Mielipiteesi Jussista?
Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:40
5-Suosikki 6%  6%  [ 24 ]
4 9%  9%  [ 34 ]
3 17%  17%  [ 67 ]
2 12%  12%  [ 46 ]
1 16%  16%  [ 61 ]
0-Inhokki 40%  40%  [ 154 ]
Ääniä yhteensä : 386

Jussi Kettunen 
Kirjoittaja Viesti
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 11 Marras 2014 17:36
Paha paikka Jussille, ettei saa edes finaaliin muiden asuinkavereidensa kanssa osallistua. Varmaan aikoo silti matkustaa etelään ja treffata kämppiksiään BB:n puitteiden ulkopuolella...?

Onko Jussi muuten itse kommentoinut asiaa mitenkään? Onko näkynyt facessa kommentteja?

11 Marras 2014 17:36
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 11 Marras 2014 18:06
Ketkäs kaikki entiset asukkaat ovat päässeet tuotannon mustalle listalle? Susanna Ingerttilä nyt ainakin. Harvojen ja valittujen joukkoon on johtaja Kettunen päässyt.

Yllättävä skuuppi kyllä, jos tuo Second Chance -kausi pitää paikkansa. Käsittääkseni BB:n jatko on jo monen vuoden ajan ollut epävarma aina kausien päättyessä.

11 Marras 2014 18:06
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 11 Marras 2014 18:24
LuckyTheFox kirjoitti:
Ketkäs kaikki entiset asukkaat ovat päässeet tuotannon mustalle listalle? Susanna Ingerttilä nyt ainakin. Harvojen ja valittujen joukkoon on johtaja Kettunen päässyt.

Mustalla listalla taitaa olla ainakin BB12 Petteri, jolla oli myös porttikielto finaaliin. Evättiinkö muuten Saarisen Nikolta finaali viinilasin heittämisen jälkeen ekalla kaudellaan?

Nähdäänköhän finaalissa tämän kauden Tommyakaan? Ei sillä, että häntä sinne kuumeisesti odottaisinkaan...

11 Marras 2014 18:24
Profiili
Sala-asukas

Viesti Lähetetty: 11 Marras 2014 19:18
^

Ei evätty finaalia Nikolta vaan oli siellä näkyvällä paikalla Andreaksen ja Minnan välissä istuen.

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

11 Marras 2014 19:18
Profiili
Kuhnuri

Viesti Lähetetty: 11 Marras 2014 19:43
Jos tuo Second chance -kausi on totta niin kyllä pitää olla pösilö että menee sen paljastamaan. [smilie=a_teeth.gif]

No, onneksi nyt tiedetään ainakin että Jussia ei sillä kaudella tulla näkemään :thumbsup

11 Marras 2014 19:43
Profiili
Luovuttaja

Viesti Lähetetty: 11 Marras 2014 20:40
Hyvää tekstiä Jussilta blogissa. Oikein tuli ikävä, asukkaana mainio ja muutenkin aika huvittava tapaus.

Totuushan on se, että Jussi olisi ollut ainoa vastus Jonathanille tuossa höpöttämisessä, manipuloinnissa ja sylikoirien keruussa. [smilie=a_cool.gif]

Tuohon Second Chance -kauteen en jotenkin jaksa uskoa, ehkä sellaisella on ajatuksen tasolla leikitelty, mutta tuntuu epäuskottavalta että siihen löydettäisiin tarpeeksi kilpailijoita edellisiltä kausilta.
Suurin osa varteenotettavista tyypeistä, Ninot, Nikot yms ovat jo talossa olleet uudestaan ja loppuja tuskin kiinnostaa koko juttu.

11 Marras 2014 20:40
Profiili
Läyhääjä

Viesti Lähetetty: 12 Marras 2014 02:25
No niin, täytyy nyt minunkin hieman kommentoida. Lopetin siis koko ohjelman kaiken katsomisen ja seuraamisen kuin seinään Jonin tiputtua. Olin kaksi viikkoa täysin poissa ohjelman ääreltä ja mistään mitään tietämättömänä. Ja nyt sitten avasin sunnuntain talk show'n ja olen hiukan tarkastellut edellistä kahta viikkoa järkytyksestä toivuttuani (ja nähtyäni että Jonilla menee hyvin [smilie=a_tongue.gif] )

Asiaan. No minä ihmettelinkin hiukan kun luin tuota kirjoitusta, että kylläpä Jussi avoimesti puhuu monesta tuotannon asiasta. Itse ainakin olen ajatellut, että ilman muuta sopimus koskee myös ohjelman jälkeistä aikaa. Ja ohjelmahan on vielä menossakin. Eli Jussi siis ei saa nyt osallistua finaalilähetykseen lainkaan. No, pääseehän hän silti baariin vielä. Jollain tavalla hyvin juuri "Jussimainen" heitto, siis ylilyönti, jota ei ehkä osannut arvioida. Hellyyttävä sinällään.

Itse otin tuon "Second Chances" -asian pelkkänä Jussin heittona, koska se olisi juuri sellaista mitä Jussi voisi sanoa. Ja jos ajatellaan, että jokaiselta kaudelta olisi mukana esimerkiksi yksi tai kaksi asukasta, olisiko Jussi valittujen joukossa? No, todennäköisesti, ehkä, mielestäni Joni voisi olla toinen.

Mutta sehän on aivan selvää, että sellainen tai All Stars -kausi on tulossa. Koska ne ovat käytännössä ainoita asioita, joita Suomen BB:ssä ei ole vielä ollut. Ja kun ottaa huomioon tavallisten BB:iden laskevat katsojaluvut, tekee järkeä että ne olisivat jo ensi vuonna, jonka jälkeen sitten ohjelma saatettaisiinkin laittaa kaiken tehneenä ja nähneenä pussiin, jos siltä näyttää.

1. Joni 2. Anna 3. Armi 4. Jonathan 5. Leyla

12 Marras 2014 02:25
Profiili
Intruuderi

Viesti Lähetetty: 12 Marras 2014 14:44
Vieläkö tämä jantteri yrittää räpiköidä julkisuudessa. Pysy nyt poissa Jussi vaan, olit todella nolo tyyppi.

12 Marras 2014 14:44
Profiili
Jebou

Viesti Lähetetty: 12 Marras 2014 15:07
Huhhuh. Muistin tota Jussin kirjoitusta lukiessani, miks olin jo ekoilla viikoilla aivan kypsä tähän ohjelmaan. Huikeen älykäs, kaikkien lajien harrastaja ja mitä vielä. :D

Mielenkiintoinen kirjoitus niiltä osin, kun ei kehunut itseään. Mietin kyllä jo lukiessa, että aika jännä, että nykyään tällaisia saa kertoa. Koko hakuprosessi kun on haluttu pitää melko salaisena lääkärintarkastuksineen kaikkineen. Tiedä sitten rikkoiko Jussi tahallaan sopimussääntöjä vai eikö huikea älykkyys riittänytkään tällä kertaa.

Jussin täytyy nyt katsoa finaali jossain muualla ku paikan päällä. Mut hei, huikee twisti. :D

12 Marras 2014 15:07
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 21 Marras 2014 00:46
Kolme viikkoa talossa ja yhdeksi syksyn legendaarisimmista asukkaista. Ei hullumpi suoritus. Harmi että paikka mahdollisella allstars-kaudella taisi mennä, ehdottomasti ansaitsisi toisen mahdollisuuden.

Kiva olisi tietää miten Jussin matka talossa olisi jatkunut. Suosio oli kuitenkin hyvässä nousussa kun shokkihäätö napsahti, joten jopa paikka kahdeksan asukkaan finaalissa olisi mielestäni ollut hyvinkin realistinen, ehkä olisi noussut jopa potentiaaliseksi mustaksi hevoseksi ajan myötä. Murhamysteerin kimpussa tämä olisi myös voinut olla hauska nähdä.

Häädön hetkellä muistaakseni kuvailin Jussia, eräisiin muihin asukkaisiin verrattuna, harmittomaksi ja sympaattiseksi päsmäriksi. Tämä vaikutelma vain vahvistui kauden edetessä. Täysiä en kehtaa antaa, mutta hyvät 4 pistettä Jussi saa. Loistava asukas.

21 Marras 2014 00:46
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 604 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28