Jonna Tuominen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jonnasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:00

5-Suosikki
15
5%
4
43
13%
3
70
21%
2
61
19%
1
64
20%
0-Inhokki
73
22%
 
Ääniä yhteensä: 326

LUUKAS
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Elo 2014 17:16

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja LUUKAS » 29 Elo 2014 09:42

Mäki diggaan. Vaikka onkin äänessä, niin ei tee sinällään itsestään numeroa. :tu

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Cheri » 29 Elo 2014 16:46

Jonnan ääni saa välillä havahtumaan että onko kauden 2011 Suvi talossa :D

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Elo 2014 07:06

Jonna on mielestäni enemmän johtaja -tyyppi kuin BB Suomi 2014 -talon Kellarin nykyinen johtaja Jussi konsanaan on ja onkin mielenkiintoista nähdä, milloin ja missä vaiheessa Jonnan tyyppisen henkilön hermot loppuvat Jussin harjoittamaan lässytys- ja hyvä meininki -johtamiseen, jonka seurauksena he ovat hävinneet kaikki kilpailut.

Jonnahan otti jo eilen itse ohjat ja päätti, että pizzaa tahkotaan vastustajille, häviöstä huolimatta. Löysempi Jussi -johtaja taipui Jonnan tahtoon.

Jonna on henkilönä ehkä jonkinlainen "räkkärimarket" -tyyppi, isokokoinen ja -ääninen, hallitseva persoona, joka varmasti joutuu pidättelemään tuollaisessa tilanteessa omia mielipiteitään, tahtoaan ja pyrkimyksiään.

Tyhmä hän ei ole missään tapauksessa, mutta hermostunutta tyyppiä ja syö kynsiään neuroottisen oloisesti. Hän ei ehkä kestä pitkään ilman tupakkaa ja alkoholia ja saattaa niiltä osin mennä kuitenkin BB-tuotannoista tuttujen "röökimuijien" ja muiden flippaajien vähemmän kunniakkaaseen joukkoon.

Itse pidän hänen asenteestaan kuitenkin ja uskoisin, että hän on hyvä kilpailija.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 30 Elo 2014 13:18

hanna75 kirjoitti:
Jonna on henkilönä ehkä jonkinlainen "räkkärimarket" -tyyppi, isokokoinen ja -ääninen, hallitseva persoona, joka varmasti joutuu pidättelemään tuollaisessa tilanteessa omia mielipiteitään, tahtoaan ja pyrkimyksiään.
(Kiva, et oot tullu Plazalle, oon aina tykännyt sun kirjoituksista)

Räkkärimarketti tyyppi, tismalleen. Odotin paljon Jonnalta, mut oon pettynyt eniten just tähän ja oon ollut jo ajamassa tätä pois talosta. Pidättelee, pidättelee. Ehkä taustalla on rätväköitä tilanteita ollut, joten on näin aluksi matalalla profiililla.

Olen samaa mieltä myös siitä, et tästä olisi johtajaksi. Pärjäsi hyvin tehtävissä, hoksottimet tuntuu pelaavan jne. Luulen, et on melko kyllästynyt jo Ketku-Jussiin, mut epäröi nousta vielä näkyvämpään rooliin. Voi olla ihan älykästäkin.

Kynnyskysymys tulee olemaan, kappas kappas, alkomahooli ja sen vaikutukset. Röökin puutekin, juu.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2014 13:23

Jonna on se asukas, jonka unohdan aina. Jos mietin keitä naisia talossa on, joudun aina miettimään kuka se yksi on! Yleensä en edes tajua ennen kun lunttaan jostain Jonnan nimen.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 30 Elo 2014 13:27

orgasmienkeli kirjoitti:Jonna on se asukas, jonka unohdan aina. Jos mietin keitä naisia talossa on, joudun aina miettimään kuka se yksi on! Yleensä en edes tajua ennen kun lunttaan jostain Jonnan nimen.
Sama, mutta oliko ettei sullakaan ole 24/7? Ei kyllä päälähetyksissä näy, tai en ainakaan ole huomannut. Ellen sitten sekoita johonkin toiseen, eikä sekään ole varmaan hyvä juttu asukkaan kannalta.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2014 13:35

^ Juu, ei ole 24/7 eli luultavasti dailyista jätetään Jonna pois.
Luen tosin täällä live-ketjua, eikä silti ole Jonnasta jäänyt mitään mieleen.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Elo 2014 17:29

Tää on ihan heittämällä nostanut osakkeitaan mun silmissä. Esittelyvideolla vaikutti hullulta ja miesmäiseltä, mutta nyt talossa ollessaan on ihan mukava! Toivottavasti jatkaa pitkälle. :tu

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 31 Elo 2014 00:04

Tää ihminen ärsyttää mua jostain syystä todella paljon. Huutaa ja laulaa. Annan kanssa rasittava kaksikko. Ulkonäöstä tulee mieleen Kummankaa Ellu.

LUUKAS
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Elo 2014 17:16

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja LUUKAS » 31 Elo 2014 09:32

Mä tykkään. Kellarin parhaimmistoa Tuijan ohessa. Kuulostaa paikoitellen Kiinteistö-Kaisalta ilman itseriittoisuutta.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 31 Elo 2014 12:11

Ihan mukava ja jees neitonen mutta ÄRSYTTÄVÄ ÄÄNI. En tiedä miksi särähtää mun korvaan niin kamalasti.

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Liito » 31 Elo 2014 14:51

Jonna kertoi yöllä kirjottaneensa laudaturin matikasta...vähän hankala uskoa tällä hetkellä

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja amanda » 31 Elo 2014 15:15

Herrajumala, kun ei osaa tavallista vähennyslaskua!

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Lulla » 31 Elo 2014 15:28

Täähän onkii aika hyvä tyyppi :bidmouth: Siis sillee että en jotenki ehkä olis uskonukaa..............vaikuttaa iha phiksulta ja varmaa olis ollu huamattavan paljo parempi johtajatar kuin Jussi............. khyl nousee joo
Glxblt?

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja seb » 31 Elo 2014 15:32

Tilannehan oli toki hektinen, mutta... Molemmat tujottivat 15-6 = 1 > 11! Kuinka kumpikaan ei tajunnut tuota? Toivottavasti tehtävää ei näytetä asukkaille, tytöthän häpeisivät silmät päästään!

Ps. Sainio vois illalla kysyä Jonnalta paljon on 15-6!

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja amanda » 31 Elo 2014 15:37

Minusta olisi ihan hyvä, jos noille näytettäisiin, minkä mokan teki. :)

Joanie1980
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 25 Elo 2014 20:40

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Joanie1980 » 31 Elo 2014 16:41

Liito kirjoitti:Jonna kertoi yöllä kirjottaneensa laudaturin matikasta...vähän hankala uskoa tällä hetkellä
Mutta toisaalta jos on laudaatturin matematiikasta saanut, on tottunut vähän "monimutkaisempaan" matikkaan, vaikkakin olisi ollut lyhyt matikka lukiossa.

Silloin tällaiset simppelit päässälaskut (laskento eli aritmetiikka) voi olla matemaattisen loogisuuden omaavalle ihmiselle yllättävän vaikeita, koska ovat "liian simppeleitä" (vertaa johonkin trigonometriaan tai monimutkaisiin algebraprobleemeihin taikka johonkin derivaattakauhuihin), plus vielä stressi päällä kun on aikataulu, joten ymmärrän Jonnaa tässä tapauksessa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 31 Elo 2014 17:11

Tykkään kyllä Jonnasta joka päivä enemmän ja enemmän. Ei oo mikään turha muija. Sopivasssa määriin äänessä ja muutenkin just silleen sopivan mukava ja hösö yhtäaikaa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 01 Syys 2014 01:41

Joanie1980 kirjoitti:
Liito kirjoitti:Jonna kertoi yöllä kirjottaneensa laudaturin matikasta...vähän hankala uskoa tällä hetkellä
Mutta toisaalta jos on laudaatturin matematiikasta saanut, on tottunut vähän "monimutkaisempaan" matikkaan, vaikkakin olisi ollut lyhyt matikka lukiossa.

Silloin tällaiset simppelit päässälaskut (laskento eli aritmetiikka) voi olla matemaattisen loogisuuden omaavalle ihmiselle yllättävän vaikeita, koska ovat "liian simppeleitä" (vertaa johonkin trigonometriaan tai monimutkaisiin algebraprobleemeihin taikka johonkin derivaattakauhuihin), plus vielä stressi päällä kun on aikataulu, joten ymmärrän Jonnaa tässä tapauksessa.
Aivan sama, kyl simppeli vähennyslasku pitää toimia vaikka olis mikä stressi ja laudaatturi päälle. Mokia sattuu, eikä se ny ketään tyhmks tee. Kyl sitä pää jäätyy itse kullakin, mut noin simppeli juttu ei voi mennä noin.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 01 Syys 2014 01:47

Tänään erittäin hauskaa tarinaa Thaimaasta, bungalowista ja hajonneesta vessan altaasta. Saisi näkyä enemmänkin kameroissa, tykkään kovasti ja nostaa pisteitään koko ajan.
Anna 247!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 11:14

Joanie1980 kirjoitti:
Liito kirjoitti:Jonna kertoi yöllä kirjottaneensa laudaturin matikasta...vähän hankala uskoa tällä hetkellä
Mutta toisaalta jos on laudaatturin matematiikasta saanut, on tottunut vähän "monimutkaisempaan" matikkaan, vaikkakin olisi ollut lyhyt matikka lukiossa.

Silloin tällaiset simppelit päässälaskut (laskento eli aritmetiikka) voi olla matemaattisen loogisuuden omaavalle ihmiselle yllättävän vaikeita, koska ovat "liian simppeleitä" (vertaa johonkin trigonometriaan tai monimutkaisiin algebraprobleemeihin taikka johonkin derivaattakauhuihin), plus vielä stressi päällä kun on aikataulu, joten ymmärrän Jonnaa tässä tapauksessa.
Aivan! Itselläni matikka oli paskin arvosana peruskoulussa (sain siitä ysiluokan lopussa huonon kutosen) ja perheessäsi on ihmisiä, jotka on kirjoittaneet pitkästä matikasta vaikka kuinka hyviä arvosanoja.
Siitä huolimatta kysyvät aina minulta yksinkertaisia päässälaskuja, koska olen ainoa joka osaa perusmatikkaa.

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna Tuominen

Viesti Kirjoittaja Stobe » 02 Syys 2014 01:21

Ensivaikutelma ekan viikon jälkeen:

Jonna on ollut mulle aiemmin vähän sellainen tapaus kuin "kuka Jonna?"

No viimeisen parin päivän aikana olen tutustunut tyttöön ja Jonnassa on potentiaalia. Jonnassa tuntuu ainakin olevan asennetta, joten pidetään hänet vielä talossa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”