Jarno Pouhula

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jarnosta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 19:49

5- Suosikki
21
6%
4
40
11%
3
66
18%
2
67
18%
1
69
19%
0-Inhokki
105
29%
 
Ääniä yhteensä: 368

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Risto » 28 Elo 2014 16:15

Hyvät käytöstavat on ihan jees juttu ilman rangaistuksen pelkoakin.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 28 Elo 2014 17:37

Jarno yhdessä Jennan ja Danin kanssa yritti kiusata Joniakin pari ensimmäistä päivää, Joni ei vain reagoinut siihen kiusaamiseen odotetulla tavalla ja on nyt voittanut heidät kaikki puolelleen. On tavallaan Jarnon, Jennan ja Danin onni, että Joni sattui olemaan niin paksunahkainen persoona, joka osaa laukoa takaisin samalla mitalla ja vielä pahemminkin, koska muuten tuo trio olisi jo profiloitunut kiusaajiksi katsojien silmissä.

Jarno tuntuu kuitenkin olevan ainoa tällä hetkellä, jolla on tarve Joonaksen koolle naureskella.

Massimasa
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Elo 2014 19:50

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Massimasa » 28 Elo 2014 19:53

Tää nuuskahuuli vois lähtee mun puolesta luukuttaa corollaa sinne mistä tulikin.

Massimasa
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Elo 2014 19:50

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Massimasa » 28 Elo 2014 20:02

Evalds kirjoitti:Vielä noista säännöistä:

"Väkivaltainen ja rasistinen käytös.

.....Erilaisiin etnisiin ryhmiin, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, uskontoon tms. perustuen hyökkäävästi käyttäytyminen."

Eli jos tuota tulkitseen tarkasti, niin Jarno EI riko sääntöjä, Joonas on vammainen ei kuulu vähemmistörotuun, eikä J käyttäydy hyökkävästi tai väkivaltaisesti.

Tässä on vähän sama asia kuin huorittelu joka ainakin edellisinä taviskausina ja varsinkin "Rummakaisten" kaudella oli ihan tavanomaista ja siihen ei puututtu.

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/saannot
No jopas on jutut. Näin ihan juridisesti asiaa tarkastellen puhutaan erityisryhmistä ja tämän perusteella asiaa voidaan kyllä käsitellä saman lainkohdan puitteissa.
orgasmienkeli kirjoitti:Junttihan Jarno on, mutta ei sittenkään ehkä niin positiivisessa mielessä mitä ehdin luulla. Jotenkin tilannetajuton. Erityisesti tuo "kääpiöllä on hassu ääni" on lähinnä vaivaannuttava heitto. Jos olisin Joonas, olisin todella vaikeana tuollaisen kommentin jälkeen, jos sen kuulisin.

Olen itse ollut vähän jarnomaisen tilannetajuton joskus, joten en täysin osaa tuomita.
Itse katsoin vasta mitä jengiä sinne on roudattu ja tämän vatipään kohdalla tekisi kyllä mieli pistää tosta ikkunasta pari rakettia pohjoisen suuntaan nuuskahuulen suuntaan. Mutta sitten vielä tollasta perseilyä.. Jos sillä on auto parkissa niin käyn pöllimässä sen jenssenit. No ei kai. Pelle mikä pelle.
Viimeksi muokannut Mour, 28 Elo 2014 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Elo 2014 20:10

Siis tämä tyyppihän on osottautunut täysin päinvastaiseksi, mitä aluksi kuvittelin. Eipä ole sellainen rehti pohjanmaalainen, vaan on siellä pohjalaisten toisessa päässä. Eli itsekäs, ajattelematon ja töykeä.
:trollface:

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 28 Elo 2014 20:19

Skygge kirjoitti:Siis tämä tyyppihän on osottautunut täysin päinvastaiseksi, mitä aluksi kuvittelin. Eipä ole sellainen rehti pohjanmaalainen, vaan on siellä pohjalaisten toisessa päässä. Eli itsekäs, ajattelematon ja töykeä.
Joo ihan mulkkuhan tää taitaa olla.. Aluksi oli selvää suosikkiainesta - hauska, rehellinen ja kaikkea muuta.. Ei jumalauta. :ilie:

svintern
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Elo 2014 18:23

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja svintern » 29 Elo 2014 18:28

Tämä herrahan on kova mustamaalaamaan ja haukkumaan muita ihmisiä. Itse olen joskus ollut kohteena, vaikka en ole tehnyt hänelle mitään pahaa. Näköjään sellaisella asenteella pääsee pitkälle. Onneksi hänen luonne rupeaa ajan kanssa paljastumaan tuolla, esim. Joonaksen nimittely kääpiöksi ym.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Taika » 29 Elo 2014 21:39

Rasittava, ylimielinen, jankuttava, tökerö ja kaikin puolin pölö ikääntynyt teini, jota ilman ainakin minä pärjäisin tätä kautta eteenpäin. Pisteenä iin päälle ihanat yleistykset vastakkaisesta sukupuolesta saavat minut suuresti epäilemään tyypin maailmankatsomuksen laajuutta.
Kuva

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja biggis » 29 Elo 2014 23:57

Voihan pizzagate!

Aivan erilainen on tämä kuin mitä alussa vaikutti olevan. Jarno luo nahkansa ilmeisesti ensimmäisten joukossa ja alta paljastuu herkkäperseine turuhanylypiä pohojanmaalaane. Kun katsookin väärin jarnoa tai vaikka ajatteleekin väärin jarnosta, niin jarnon painetarroilla suojattu valtava ego ottaa kolauksen ja siitä seuraa konflikti. Joku meni tietämättään sanomaan poikittaisesti Jarnolle! Siis Jarnolle!! Apua! Katastrofi!

Ja eihän nyt tietenkään mennä selvittämään asiaa tai sanota mitään takaisin, vaan mennään oman porukan kanssa omaan pesään märehtimään asiaa tuntitolkulla. Eikä se tietenkään haittaa vaikka muut olisi unohtaneet koko asian jo aikaa sitten.

(mukaelma) ...kun ei ne veivanneet kaikki ja osalla oli huono asenne varmahan kun veivasi. Liekö ees hymyihilivät veivatessa, nii! Ja kun se Nimokin kehtasi sanoa sillai jotenkin! Miten se kehtaa!? Mulle?!! Meidähän pitää kostaa, kun tuonnehe puollelle joudutaha! Mitään ei tehdä!
...
2 tuntia myöhemmin
...
En mä vaan vaan kestä tommoosta epäreiluutta! Me voitettiin, ja pitsat on kaikki meidän ja ne veivaa, niin mä päätin ja ne rupes vastahan länkyttämähä! Me ei sitten tehä mitää, jos tuonne joudutaha! Ja kun se Armikin sillai katto ja auko suutahansa! Mulle?! Me kostetahan niille kaikille, jotka ei veivanneet ja hymyilleet veivatessa!
...
(huone alkaa tyhjentyä väestä)
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Liito » 30 Elo 2014 03:02

-Hankala päättää kumpi on huonompi johtaja, Jarno vai Sunny Car Centerin Ritaluoma. Miksi edes haki johtajaksi kun ei siitä mitään tajua.

JUNTTI

0 pistettä

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Elo 2014 05:45

Jarno oivalsi eilen päivätehtävän kolmannessa osassa täydellisesti sen, mitä joukkueen piti tehdä ja se kesti häneltä sekunnin, samoin kuin se, että joukkue toteutti sen. Siksihän he voittivat.

Jarnossa on varmasti juuri tällaisia nopeiden oivallusten tekijän ominaisuuksia ja sosiaalista älykkyyttä, mutta mutta...
Kuten hän on itsekin sanonut ja tiedostanut, niin suu käy nopeammin kuin päässä ehtii prosessoida.
Käytös ja kommentit erityisesti "akkoja" kohtaan vaikuttavat aika tökeröiltä, törkeiltä ja asiattomilta - ja kohdistuvat usein ulkonäköön, mikä on erikoista, kun hän kuitenkin tuntuu kaipaavan kovasti rakastettuaan, jolle hän aikoo ostaa voittorahoilla silikonitissit.

Jarno piti eilen päänsä ja kuuntelematta kaikkia joukkueensa jäseniä päätti, että enemmistöpäätöksellä pizza -gatessa ei neuvotella. Hän ajautui toivottomaan tilanteeseen, kun Kellari -joukkueen Jonna keksi, että he toimittavat "kermaperseille" pizzat kuitenkin, vain nähdäkseen heidän reaktionsa.

Jarno arveli, että hän saa ainakin 6 nimeämispistettä Kellarista. Hän oli itku kurkussa selittäessään, että heillä päin jos joku tekee toiselle palveluksen, siitä ei oteta maksua, vaan se korvataan vastapalveluksella.

Jarnon osalta täytyy ihmetellä sitä, ettei kukaan tunnu edes muistavan enää sitä, että Jarnohan on Kellarin alkuperäinen asukas, ja että he valitsivat hänet johtajakseen.

Vaikeaa sanoa, miten Jarno tulee kilpailussa pärjäämään ja arvioisin, että se johtuu enemmänkin mieskilpailijoiden kuin naiskilpailijoiden suhtautumisesta häneen nähden. Mutta mikään huono kilpailija hän ei ole mielestäni.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Mour » 30 Elo 2014 14:01

Hienoisen pettymyksen paikka Jarnonkin suhteen. Ensivaikutelma oli, että jes, lupsakka jätkä joka ei seinäruusuksi jää. Ärsyttää huonotapaisuus ja tahdittomuus puheissa pidemmän päälle. Talon ulkopuolella varmasti tulisin juttuun ja kaveripiiriin sopisi tällainenkin tapaus, mutta ei sitä mielekkäintä seurattavaa talossa.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Elo 2014 15:07

Tää on kyllä niin juntti! Jollakin tapaa tosi rasittavanoloinen, ja toi murre vaan vankistaa tätä tuntemusta. Vois olla välillä hiljaakin, kun harvemmin häävin järkevää tekstiä kuulee tämän suusta. Toi muiden asukkaiden nimittely kertoo juuri tuosta ajattelemattomuudesta puheissa. Johtajana vaikuttaa aikas tumpelolta, toisella lailla vaan kuin Jussi.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 31 Elo 2014 13:33

Mä en käsitä mikä tässä ihmisessä on. Mä en pidä hänestä mutta joku siinä vetää mua puoleensa. En tajuu. :?

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Hensley » 31 Elo 2014 14:52

Ensivaikutelma oli se että jotenkin tuli mieleen Johan, joka ei varsinaisesti hyvä juttu koska se ei mitenkään suurimpiin suosikkeihin aikoinaan kuulunut.
Sen jälkeen hetken nousu pisteissä jonka jälkeen tökerömäinen junttimaisuus pudottanut pisteet laskuun.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Zeus » 31 Elo 2014 15:00

Jarnolla ei mielestäni ole neuvottelutaitoja / - kokemusta, kun tarkastelee hänen toimintaansa kaupankäyntitilanteessa. Tässähän täytyy ottaa huomioon, että osat saattavat vaihtua. Siksi kosto ja pihtaus voivat osua omaan nilkkaan myöhemmin. Kellari tuottaa taloon jotain lisäarvoa, mutta Kartano vain kuluttaa. Tämä asetelma on liian monisyinen Jarnolle.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Lulla » 31 Elo 2014 15:35

Onhan tää vähä upi/tyhymä, mutta jotenki muuten kyllä piän tästä... jotenki kivaa toi pohjalaanen rentous ja letkeys ja oleminen.... veikkaisin tulevani ihan ok toimeen tämän kanssa kylä :D
Glxblt?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Elo 2014 16:03

Mun arvoasteikossani Jarnon pisteet ovat negatiivisen alkuvaikutelman jälkeen puolestaan vain nousseet.
Alussahan Jarno vaikutti sikamaiselta, piereskelevältä, hölöttävältä, isoääniseltä, nuhjuiselta, vetelältä...

Jarno on talossa mun mielestä jotenkin nyt seestynyt ja rauhoittunut. Johtuukohan vain päällikön roolista tai koti-ikävästä? Keskustellessaan ja kuunnellessaan muiden asukkaiden tarinointia, kaverin päässä näyttää liikkuvan muukin kuin hiukset (enkä nyt tarkoita mitään hyönteistä). Bileissä oli ensimmäisenä siivoamassa paikkoja jne.

Mitä taas siihen pizzagateen tulee: musta oli vain oikeus ja kohtuus etteivät Jarnon johdolla suostuneet neuvottelemaan voittamastaan edusta. Kartanon miehet ovat kyllä aidan takana huomanneet Jussin tyylin puhua ja "neuvotella": hyvä että joku ensimmäisen kerran heitti kapulaa Jussin rattaisiin kieltäytymällä osallistumasta Jussin show'hun.
Pisteitä 2,5.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Elo 2014 22:18

Aika perus alkutuntuma, sohvalla makoilua ja muutamat hyvät jutut. Katoaa välillä kuvasta täysin. Onko jatkopotentiaalia vai oliko tämä tässä, häh? "Johtajan käskyllä: ei harjoitella" :tu . Del Pieron kymppipaidasta saa aina parit extra pisteet.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja scorchio » 31 Elo 2014 23:14

Tell Pieru se on koko heebo.

Ja kun one-linereita ei saa tehdä, niin...

...elä hauvvo sitä piätäs sillä pipalla, lähtee viimeisetkin haivenet.

Mut on tää parempi johtaja kuin Ketku-Jussi, kuuntelee sentään välillä muitakin. Tekee hommia ja ottaa tehtävät tosissaan. Töksäyttelee ilmeisesti sammakoitaan tasapuolisesti kaikille. Ja akat hiljaa! Ai herttinen, kun tää olis vaihdettu takaisin kellarin pomoksi, ehheh. Akat plus neiti Hesseli. Jeh.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja Lulla » 01 Syys 2014 00:04

Sit mää tykkään tän dynamiikasta Jonin kaa - sellai just vähä et paimentaa kuritonta kakaraa ja naureskelee kumminki perää ja kumpiki tavallaa tiedostaa roolinsa - tykkää varmaa oikeesti Jonista ihan kybällä vaikkei sitä ehkä sanoskaa :bidmouth:
Glxblt?

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jarno Pouhula

Viesti Kirjoittaja newman » 01 Syys 2014 22:18

*taputtaa Joonasta päälaelle kuin poikaa*

"hyvää syntymäpäivää pitkä"

"sä et ole kyllä yhtään kasvanut"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”