Jussi Karttunen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jussista?

Äänestys päättyi 01 Joulu 2014 12:06

5 - Suosikki
30
10%
4
61
20%
3
76
25%
2
55
18%
1
32
11%
0 - Inhokki
46
15%
 
Ääniä yhteensä: 300

kepakko
Kuhnuri
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2014 16:08

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja kepakko » 03 Marras 2014 12:30

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... na/4474766

Mites tän kommentin jälkeen, vieläkö täällä ollaan ihastuneita Jussiin?

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 03 Marras 2014 12:43

^
Ihastunut en ole, mutta tottahan Jussi on näköjään puhunut. Paitsi Jenna ja Anna, ni kaikki ylipainoisia, osa tankkeja.

Jos talossa nyt sattuisi olemaan asukas, joka on hanakka heittämään julkisuuskeikkaa, ehdottaisin hakeutumista jonkun laihdutustuotteen mannekiiniksi.

Rehelliset ennen-jälkeen-kuvat vaativat tietenkin rohkeutta (se ennen-kuva) ja kovaa itsekuria, mutta yhdellä ankaralla laihdutuskuurilla saisi monta hyvää: rahaa, julkisuutta ja paremman fysiikan. Eli kaikkien silmää miellyttävämmän fysiikan.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 03 Marras 2014 12:56

ashbenzo kirjoitti:Pelkäsin kyllä aluksi vähän että Jussista tulisi semmoinen "go with the flow"-tyylinen, muita myötäilevä tyyppi, mutta hyvä ettei näin ole kuitenkaan käynyt. Hienoa että uskaltaa sanoa pariskunnalle sekä myös toiselle suosikilleni, Jonathanille, vastaan.
Mielestäni Jussi taas päinvastoin ei uskalla rehellisesti pitää kiinni omista mielipiteistään vaan alkaa myötäilemään samantien, kun häntä haastetaan. Jussi on aina ihan lapanen Jennan ja Jonathanin naaman edessä siihen nähden miten puhuu heistä selän takana.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Marras 2014 13:07

kepakko kirjoitti:http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... na/4474766

Mites tän kommentin jälkeen, vieläkö täällä ollaan ihastuneita Jussiin?

Todellakin. Vielä entistäkin ihastuneempia! [smilie=a_smitten.gif]
Sillä tottahan tuo vain on. Talon naiset ovat ulkoisesti harvinaisen epäviehättäviä tällä kaudella. Ainoat normaalipainoiset naiset talossa ovat olleet Anna ja Jenna (ja Jennakin vain kauden alussa).
Tätä ihan samaahan on katsojatkin koko kauden ajan ihmetelleet. Myös esim. BB-Extran julkkisvieraat ovat enemmistönä toivoneet taloon vihdoinkin hyvännäköisiä naisia koska nykyiset ovat, hmmm, niin, "tavallisia" perusnaisia joiden BMI:t ovat hälyttävän korkealla.
Objektiivisen totuuden ääneen lausuminen ei varmastikaan ole maailman suurin synti?

Eilisen bilettämisen jälkitunnelmissa ja perjantaisten halloween-bileiden vuoksi on suorastaan pakko nostaa Jussin pisteet vihdoinkin vitoseen. Kerta kaikkiaan mukava tyyppi joka tuo Andten ja Joonaksenkin hyvät puolet paremmin esiin.
Ystävällinen, kohtelias, toiset huomioonottava, tasainen, sosiaalinen, reipas, sopeutuva. Selvästi tasapainoisen lapsuuden kokenut, tervepäinen aikuinen. Vetää tehtävät positiivisella asenteella tiettyjen asukkaiden v*ttuilusta välittämättä.
Jussin seuraaminen livestä on myös tosi "helppoa": missään vaiheessa ei tarvitse pelätä, että Jussin suusta tulisi kohta joku myötähäpeää herättävä ja muita loukkaava sammakko, kuten esim. Jonathanin tapauksessa joka on jatkuvasti kuin kireä viulunkieli valmiina katkeamaan ja ilkeilemään toisille.
Ehdotonta finaaliainesta vaikka voittoa en välttämättä soisikaan, ainakaan vielä tässä vaiheessa.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Santra » 03 Marras 2014 13:08

Jussin puheita olen kuunnellut jo pitempään, että moittii muita asukkaita selän takana puhumisesta, mutta tekee aika paljon sitä itsekin! Esimerkiksi viime yön puheita kutsuisin itse hmm...läyhäämiseksi! Mielipiteet talon naisista olisi voinut kyllä pitää omana tietonaan, koska esittää edessä päin hyvin kohteliasta! Mutta Jussihan seurusteleekin missien kanssa! :holyshit:
24/7 kaapelissa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Marras 2014 13:12

Santra kirjoitti:Jussin puheita olen kuunnellut jo pitempään, että moittii muita asukkaita selän takana puhumisesta, mutta tekee aika paljon sitä itsekin! Esimerkiksi viime yön puheita kutsuisin itse hmm...läyhäämiseksi! Mielipiteet talon naisista olisi voinut kyllä pitää omana tietonaan, koska esittää edessä päin hyvin kohteliasta! Mutta Jussihan seurusteleekin missien kanssa! :holyshit:
Totuus satuttaa...? :scratch
Mielestäni kritiikkiä voi esittää ja eihän Jussikaan sitä esittänyt ilman perusteita. Kyseessä kuitenkin on ihan todennettava tosiasia: talon naiset ovat tällä kaudella olleet fyysisesti erittäin huonokuntoisia ja huomattavan ylipainoisia. Anna ainoana poikkeuksena.
Minäkin olen asiasta täysin samaa mieltä, mutta en todennäköisesti haluaisi loukata ketään heittämällä totuutta suustani face-to-face. Eiköhän se peili (tai lääkäri) ennemmin tai myöhemmin kerro karun totuuden myös asianosaisille jos nämä eivät vielä sitä tiedosta. Ei kai se Andten tai Jussin tehtävä ole.
Pidinhän minäkin esim. Presidentti Martti Ahtisaarta lihavana enkä ole pitänyt asiaa omana tietonani, mutta en voisi kuvitellakaan meneväni sanomaan asiasta hänelle itselleen.
Ja kannattaa tosiaan myös muistaa, että Andtehan oli tässä nyt jauhetussa keskustelussa ihan yhtä aktiivinen.

Ja edelleen toistan itseäni: Jussi on selvästi finaaliainesta.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 03 Marras 2014 13:20

Santra kirjoitti:Jussin puheita olen kuunnellut jo pitempään, että moittii muita asukkaita selän takana puhumisesta, mutta tekee aika paljon sitä itsekin! Esimerkiksi viime yön puheita kutsuisin itse hmm...läyhäämiseksi! Mielipiteet talon naisista olisi voinut kyllä pitää omana tietonaan, koska esittää edessä päin hyvin kohteliasta! Mutta Jussihan seurusteleekin missien kanssa! :holyshit:
Miten niin esittää kohteliasta? Jussihan on niitä harvinaisuuksia, joilla on selvästi hyvät ja sivistyneet peruseleet selkärangassa.

Jos jättää vaikka ruokapöydässä sanomatta ääneen hitto Armi kun sun silarihuulet ja nariseva basso vie ruokahalun, voi silti seurustella kohteliaasti ilman, että kyse on leimallisesti teeskentelystä. Fiksu ihminen ei sano kaikkea, mitä ajattelee. Tai näkee silmillään hyvänen aika.

Ihme juttu, miten Armin hokua kaiken sanomisesta suoraan pidetään jonain arvostettavana käytöstapana. Jos näin tekisivät kaikki, olisi talo barbaarinen apinatalo, jossa pääaskar olisi kirjaimellisesti paskan heitto leikki. Sitä paitsi itse Armikin, totuuden jumalatar, puhuu eri lailla "selän takana", ja rumasti puhuukin.

Sitä paitsi 2: Jussin kaveripiiri saattaa hyvinkin koostua missimittaisista tytöstä. Mitä pahaa siinä on?

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Santra » 03 Marras 2014 13:50

Minun mielipiteeni Jussista on kuitenkin aikaisemmin sanomani: nimenomaan esittää kohteliasta! En kielläkään, etteikö talon naiset olisi ylipainoisia, mutta mielestäni heidän arvioimisensa painon perusteella jotenkin huonommiksi on väärin. Eikä missikavereissakaan ole mitään pahaa, mutta jos ylipainoisia ei hyväksytä edes kavereiksi, siinä voisi ollakin jotain moitittavaa! Pinnallisuus, leijuminen julkkiskavereilla on käynyt Jussin käytöksestä jo selväksi ainakin minulle! Hyvänä puolena hänellä on loistava asenne kilpailutilanteisiin.
24/7 kaapelissa.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Mour » 03 Marras 2014 14:02

Tykkään Jussista. Rento ja keskustelemaan kykeneväinen tyyppi. Ajatukset muista asukkaista usein helposti samaistuttavia, vaikka oman pelin kannalta kannattaisi pitää tietyt mölyt ehkä mahassa. Hyvä fiilis tästä kaikkinensa, saisi olla finaalinelikossa.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 03 Marras 2014 14:44

Jussi on vain yksi tylsä kiiltokuvapoika lisää BB-historiassa joka on ollut suhteellisen turha asukkaana. No Dania tuo ärsytti mutta siihen se jäikin. Jaksan ihmetellä miksi tällainen edes piti tuoda taloon kesken kauden. 1 piste, ei ärsytä mutta ei myöskään kiinnostaa edes vähää, turha.
:thumbsdown
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 03 Marras 2014 15:56

Laimea, persoonaton, pikkusieluinen, kateellinen, yksinkertainen ja pintaliitäjä. Tässäpä on Jussi K:sta täydellinen kuvaus. Ja perustuu siihen miten Jussi K on käyttäytynyt talossa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 03 Marras 2014 16:04

Turha asukas, Käpsytin oikeassa: Pinta korea, silkkoa sisältä. Nyt sitten ainoa jännä on siinä riittääkö peesaus finaaliviikolle asti, toivottavasti ei.

Kauden jätkistä turhimpia.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja ripsa » 03 Marras 2014 18:17

Tämä somannäköinen poika ei herätä suurempia tunteita missään mielessä. Jotenkin vain on kuvassa, muttei vaikuta mihinkään. Jokseenkin siis merkityksetön asukas.

maasa
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 27 Loka 2010 20:04

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja maasa » 03 Marras 2014 18:47

Jussi on paljon paremman näköinen silloin harvoin kun ei ole vetänyt sitä tukkaa silleen viimesen päälle taakse. Esim. aamuisin kun tukka on pörröllään ja sekaisin, niin näyttää paremmalta. Mutta varmaan hänelle on tärkeetä, että pitää näyttää koko ajan viimeisen päälle sliipatulta. Toisin kuin esim jennna. Lol

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 04 Marras 2014 22:00

Omaan nenään melko mielenkiinnoton tyyppi. B -luokan räppäreillä ja pintajulkkiksilla leijutteleva kaunis poika ja näköjään taipuvainen juoruiluun. Ainakaan itseä ei kiinnosta senkään vertaa missä Cheek käy kaupassa, ei ymmärrystä mitä näillä jutuilla yrittää voittaa. Ihan oivaltavaa huumoria väliin mutta muuten kiinnostamaton. Kiiltokuvapoika.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 05 Marras 2014 00:01

Minusta Jussi K on saamani vaikutelman perusteella ehdottomasti paras kilpailija ja tyyppi näistä alkuperäisasukkaiden jälkeen BB-taloon tulleista asukkaista, ihan konkreettisten näyttöjensä osalta (Häkkilinnut -tehtävässä Jussi voitti kaikki kolme osatehtävää ja pelasti sekä Leylan, Joonaksen että lopuksi itsensä).

Jussissa tuntuisi olevan vallitsevana myös sellainen, mielestäni arvokas ominaisuus, että hän ottaa selvästikin havaitsemiaan epäkohtia esille, mutta tekee tämän keskustelemisen ja kyseenalaistamisen, avoimen kohtaamisen kautta eikä hyökkäämällä.

On varmasti vaikeaa ja haastavaa tulla uutena asukkaana tuollaiseen ympäristöön, jossa jotkut hallitsevat henkilöt suoraan sanovat, ettei tämä uusi henkilö "ymmärrä meitä", kuten nyt jo talosta poistu Dani -idiootti ja hänen yhtä typerä prinsessansa antoivat Jussin ymmärtää. Jonathan sai nautintoa katsellessaan ja kuunnellessaan tätä uuden tulijan väheksymistä ja alistamista sekä erityisesti hänen sulkemistaan pois joukosta, "pois meistä".

Kuitenkin Jussilla tuntuisi olevan sellaista vaikeasti määriteltävää mielenhallintaa, kärsivällisyyttä ja kestokykyä, korrektiutta, enemmän hyviä kuin huonoja ominaisuuksia, yhdistelmä, jolla on ennenkin jopa voitettu tällaisia kilpailuja.

Minulle tulee Jussista mieleen toimintatavan ja -tyylin puolesta BB-kauden 2010 voittaja Niko Nousiainen, jotenkin.

Minusta Jussin vaikutus esim. Andteen on ollut selvästikin positiivinen ja jotenkin jo arvasinkin, että he tulevat keskenään hyvin toimeen, ikään kuin samanlaiset, mutta erilaiset veljekset.

Toisin kuin jotkut tuntuvat ajattelevan, itse näen niin, että Andtesta on saatu mahdollisesti juuri Jussin ja heidän kaveruutensa ansiosta ja sen seurauksena paljon enemmän irti.

Hieno esim. tämä näiden kundien Cheek -veto with Joonas.

Minusta Jussi ja Andte tietysti voittajana kuuluvat tämän BB Suomi 2014 -kilpailun finaaliin.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

mirttu
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 16 Syys 2014 23:18

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja mirttu » 05 Marras 2014 05:48

mun käy jotenkin niin sääliksi jussia, kun toi jonathanin ja kumppanien läyhäporukka on ottanu jussin silmätikukseen. jussi on kuitenkin mun mielestä (kaikista noista julkkiksilla leijumisista huolimatta) tosi fiksu kaveri, ainakin verrattuna esimerkiksi noihin, jotka tossa aikasemmin jo mainitsinkin. oon ilonen että jussi otettiin taloon, saipahan andtekin itselleen kaverin tuonne. ei tarvitse yksinään kärvistellä tossa kiusaajaporukassa.
en pistäisi pahaksi vaikka jussi voittaisi koko homman, olisi itseasiassa hauskaa kuvitella, miten jonathanit ja jennat sun muut siihen reagoisivat. :D ovathan ne sanoneetkin, etteivät missään nimessä halua jussin voittavan.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 05 Marras 2014 06:00

mirttu kirjoitti:mun käy jotenkin niin sääliksi jussia, kun toi jonathanin ja kumppanien läyhäporukka on ottanu jussin silmätikukseen. jussi on kuitenkin mun mielestä (kaikista noista julkkiksilla leijumisista huolimatta) tosi fiksu kaveri, ainakin verrattuna esimerkiksi noihin, jotka tossa aikasemmin jo mainitsinkin. oon ilonen että jussi otettiin taloon, saipahan andtekin itselleen kaverin tuonne. ei tarvitse yksinään kärvistellä tossa kiusaajaporukassa.
en pistäisi pahaksi vaikka jussi voittaisi koko homman, olisi itseasiassa hauskaa kuvitella, miten jonathanit ja jennat sun muut siihen reagoisivat. :D ovathan ne sanoneetkin, etteivät missään nimessä halua jussin voittavan.
Kirjoitat hyvin ja perustellusti ja mielestäni monien katsojien näkemyksiin osuvasti ja olen samaa mieltä. Jussi K on oikeasti hieno kundi ja hyvä kilpailija sekä parasta laatua oleva BB-asukas selvästikin.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
Seepras
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Syys 2009 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Seepras » 05 Marras 2014 11:44

Minä olen alkanut todella pitää Jussista! Uskaltaa sanoa ettei pidä Jennasta eikä muutenkaan mielistele tuolla ketään.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Taika » 05 Marras 2014 11:49

Jussi on ihan perusfiksu noin niinkuin sosiaalisesti. Osaa käyttäytyä ja ottaa toiset huomioon, omista mieltymyksistään huolimatta. BB-asukkaana on yrittänyt lisätä itseensä jotain suolaa esimerkiksi huolehtimalla raivokkaasti ulkonäöstään ja maustamalla juttujaan julkkiksista puhumisella. Itseäni nuo kaksi asiaa snadisti ärsyttävät, mutta tekeepä edes jotain eli plussaa yrittämisestä.

Onhan tämä pintaliitäjä, mutta on sitä aidosti eli on oma itsensä. Ei mun tarvi arvostaa herraa itseään kovin korkealle, mutta kyllä mä nyt sata kertaa mieluummin katselen tämän mielyttävää käytöstä, kuin jotain hemmetin huutorääkymistä tai pierujen löyhäyttelyä toisten naamalle.

Vaikuttaa myös tasapainoiselta. Suorittaa sen kuuluisan läyhäämisenkin ottamatta jumalattomasti kierroksia. Hyvä asukashan tämä on, harmi ettei tullut jo alussa. Vaikka sen toljottavan idiootin tilalla antamaan tyttösille sitä silmänruokaa.
Kuva

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 05 Marras 2014 18:44

Jussi on kova arvostelemaan talon tyttöjen ulkonäköjä ja puhuu yleensäkin naisitakin halveksuvaan sävyyn. Paha juttu on se että Andte joutuu peesaan Jussia.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jussi Karttunen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 05 Marras 2014 21:44

Vois kadota sinne missä aurinko ei paista. Todellinen haitta-asukas tämäkin.

Nollan pojon nolo pikkupoika. :td

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”