Dani Öini

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Danista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:18

5-Suosikki
26
5%
4
18
3%
3
28
5%
2
36
7%
1
74
14%
0-Inhokki
340
65%
 
Ääniä yhteensä: 522

salur
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 10 Syys 2014 20:14

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja salur » 16 Loka 2014 21:40

Jossakin mainittua, olisiko eiliseltä, joku kysyi Danilta että jos pitäisi valita kumpi ulos talosta tapahtuneen rikkeen vuoksi, kun episodi oli tiedossa, valitsiko Jennan vai itsensä? Vastasi että Jenna ulos. Joka tietty on oikein pelin kannalta, miksi häätää itsensä.

Kysyjä saattoin olla joku pöljemmistä asukkaista, ööh Anna, Leyla tai joku muu.

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja Disaster » 16 Loka 2014 21:50

^ Myös Jennalta kysyttiin ja vastasi häätävänsä Danin. Tosin vähän epäilen että noinko olis.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja mirian » 16 Loka 2014 22:06

salur kirjoitti:Jossakin mainittua, olisiko eiliseltä, joku kysyi Danilta että jos pitäisi valita kumpi ulos talosta tapahtuneen rikkeen vuoksi, kun episodi oli tiedossa, valitsiko Jennan vai itsensä? Vastasi että Jenna ulos. Joka tietty on oikein pelin kannalta, miksi häätää itsensä.

Kysyjä saattoin olla joku pöljemmistä asukkaista, ööh Anna, Leyla tai joku muu.
Joni kysyi tätä eilen.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 05:38

mirian kirjoitti:
salur kirjoitti:Jossakin mainittua, olisiko eiliseltä, joku kysyi Danilta että jos pitäisi valita kumpi ulos talosta tapahtuneen rikkeen vuoksi, kun episodi oli tiedossa, valitsiko Jennan vai itsensä? Vastasi että Jenna ulos. Joka tietty on oikein pelin kannalta, miksi häätää itsensä.

Kysyjä saattoin olla joku pöljemmistä asukkaista, ööh Anna, Leyla tai joku muu.
Joni kysyi tätä eilen.


Nimenomaan Joni kysyi tuon kysymyksen. Dani vastasi, että valitsisi itsensä, koska kyseessä on kilpailu. Jenna vastasi, että hän tekisi samoin.

Joni esitti muitakin aika osuvia kysymyksiä. Harmittelen sitä, ettei tuosta aika paljastavasta ja olennaisesta keskustelusta ole BB-uutisissa tai koosteessa (ns. daily) esitetty mitään, kun se kuitenkin oli mm. twitter-käyttäjien keskuudessa kovinkin kommentoitu ja arvostuksella Jonin aika tiukkojakin kysymyksiä kohtaan.

Itse asiassa nyt kun tämä jopa jossain mielessä mielestäni absurdeihin ulottuvuuksiin edennyt Dani/Jenna -keissi on saamassa rangaistusten osalta jatkoa (BB:n kirjeen mukaan), niin Jonihan heitti vielä tälle pariskunnalle myöhään eilen ennen nukkumaanmenoa, että miettikää, jos joudutte valitsemaan keskenänne teistä toisen suoraan häätöäänestykseen.

Itse olen katsellut Dania sillä silmällä, että varmasti monta kertaa hän on toivonut, että voisi vain astua talosta ulos, vaikka suoraan Hakaniemeen metrosta ja että hänen frendinsä sanoisivat, että nyt mennään, missä sä oot ollut.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

wayne99
Asukaskokelas
Viestit: 111
Liittynyt: 16 Loka 2014 10:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja wayne99 » 17 Loka 2014 07:08

Jep Jep Joni tosiaan esitti eilen loistavia kysymyksiä. Ja bb sanoi, että tämä ei jää tähän. Joten uskon ja toivon että Dani tai Jenna on häätöäänestyksessä mukana ja su lähtee kaksi.

BoMac
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 13 Loka 2014 13:39

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja BoMac » 17 Loka 2014 13:54

Tälläkin on kaakattaminen nyt vähentynyt, kun kanalle pistettiin tuti summuun. :D

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja ripsa » 18 Loka 2014 15:59

Harmi, olisihan Danin voinut pistää hautomaan munia. Kaakattajalle se sopisi ihan nappiiin.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 02:02

"Viimeinen varoitus". Miten monta mahdollisuutta tälle suomen bb:n oletettavasti kookkaimmalle mulukulle oikein annetaan?! Käsittämätöntä touhua. Tuon viimeinen varoitus -sanan kuuluessa töllöstä Jennan epätoivoinen pentukatse nosti päätään masennuksista, koska luuli jo ennen tuota sanaa et sulholle kävi nyt poisto-ovi.

Paskempi homma, jos tämä finaaliin selviää niinkuin kovasti siltä näyttää. Ainut joka ajoittain on nähnyt miehen sisäisen mulkkuuden on ilmeisesti Joni? 0/5
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 19 Loka 2014 08:52

Kylläpä Öilille varoituksia piisaa.. huoh. Suoraan olisi pitänyt jo nyt häätöön pistää tai poistaa talosta, sen verran on nimittäin tämä wannabe-cool-guy rikkonut sääntöjä ja ollut piittaamaton, jopa pitänyt BB:tä pilkkanaan.
Eilen kun sexivideon näyttivät niin Daniahan ei yhtään haitannut kuin ainoastaan siksi kun muut näkivät mikä poropeukalo tää on seksissä kun pitää jyystää tuntikausia, joka näytti enemmänkin raiskaukselta kuin seksiltä Jennan kannalta katsottuna. Pääsköhän poika ekaa kertaa **llun makuun vai mikä mätti. Voi sitä siloposken ilmettä kun muut kommentoivat ja nauroivat :imrgreen:

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja Zeus » 19 Loka 2014 10:13

jamaica_ kirjoitti:Kylläpä Öilille varoituksia piisaa.. huoh. Suoraan olisi pitänyt jo nyt häätöön pistää tai poistaa talosta, sen verran on nimittäin tämä wannabe-cool-guy rikkonut sääntöjä ja ollut piittaamaton, jopa pitänyt BB:tä pilkkanaan.
Eilen kun sexivideon näyttivät niin Daniahan ei yhtään haitannut kuin ainoastaan siksi kun muut näkivät mikä poropeukalo tää on seksissä kun pitää jyystää tuntikausia, joka näytti enemmänkin raiskaukselta kuin seksiltä Jennan kannalta katsottuna. Pääsköhän poika ekaa kertaa **llun makuun vai mikä mätti. Voi sitä siloposken ilmettä kun muut kommentoivat ja nauroivat :imrgreen:
Olen Danin seksitaidoista ja kokemuksesta täysin erimieltä kirjoittajan kanssa.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Loka 2014 10:16

Zeus kirjoitti:Olen Danin seksitaidoista ja kokemuksesta täysin erimieltä kirjoittajan kanssa.
Henkilökohtaista kokemusta vai?

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja skilful » 19 Loka 2014 12:22

Risto kirjoitti:
Zeus kirjoitti:Olen Danin seksitaidoista ja kokemuksesta täysin erimieltä kirjoittajan kanssa.
Henkilökohtaista kokemusta vai?
[smilie=a_happyhappy.gif]

Mutta näin naisena on sanottava, et kyllä toi ois aika puuduttavaa kun ei mitään asennonvaihteluita eikä mitään, joten kokemukseen en sano mitään mut taidot on mun mielestä :td
Lahjattomat treenaa!

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja hiileri » 19 Loka 2014 13:12

skilful kirjoitti:
Risto kirjoitti:
Zeus kirjoitti:Olen Danin seksitaidoista ja kokemuksesta täysin erimieltä kirjoittajan kanssa.
Henkilökohtaista kokemusta vai?
[smilie=a_happyhappy.gif]

Mutta näin naisena on sanottava, et kyllä toi ois aika puuduttavaa kun ei mitään asennonvaihteluita eikä mitään, joten kokemukseen en sano mitään mut taidot on mun mielestä :td
Se saattoi olla erittäin hyvää ja pitkään kestävää nautinnollista seksiä, tai sitte iso D ei vaan onnistunu tulemaan ja siks piti jyystää niin kauan.. :ROFL

Joka tapauksessa ärsytti ku näytettiin täysin leikkaamattomana vaan se yks sessio! Olis voinu editoida ja näyttää kaikki sessiot putkeen.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja newman » 19 Loka 2014 17:04

Siis näyttikö ne sen jyystösession niin, ettei jäänyt enää selityksille "mitään ei tapahtunut"sijaa? Vai jäikö taas silleen auki, että voi kuitata sen olleen jotain... ties mitä?

AInakin se yksi sessio jossa Danin pää näkyi, oli peitonheiluttelua ihas satasella. Sitä ei kai näytetty?

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja liinun » 19 Loka 2014 18:06

Hitto mikä vänkääjä röökistä Dani on... arghh
newman kirjoitti:Siis näyttikö ne sen jyystösession niin, ettei jäänyt enää selityksille "mitään ei tapahtunut"sijaa? Vai jäikö taas silleen auki, että voi kuitata sen olleen jotain... ties mitä?

AInakin se yksi sessio jossa Danin pää näkyi, oli peitonheiluttelua ihas satasella. Sitä ei kai näytetty?

Näytettiin koko kaksituntinen leikkaamattomana :bidmouth:

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja KariTa » 19 Loka 2014 19:07

Minusta se oli leikattu ja näytettiin samaa jyystämistä vähintään kahteen kertaan.

Dani ja Jennahan tunnustivat seksisession, joten siitä ei ainakaan ole enää mitään epäilystä.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja Zeus » 19 Loka 2014 19:27

KariTa kirjoitti:Minusta se oli leikattu ja näytettiin samaa jyystämistä vähintään kahteen kertaan.

Dani ja Jennahan tunnustivat seksisession, joten siitä ei ainakaan ole enää mitään epäilystä.
Ei oltu leikattu. 24/7 ssa kuului äänet yli 2h.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
himppu96
Sala-asukas
Viestit: 366
Liittynyt: 15 Loka 2008 19:52

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja himppu96 » 20 Loka 2014 10:23

Vähän turhan myöhään huomasi että Jennan kanssa lässyttäminen ja tehtävien läskiksi lyöminen ei kannata pelin kannalta.
Kristian & Mira

inari
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 24 Elo 2014 23:07

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja inari » 20 Loka 2014 11:59

Kyllä mä luulen, että ei Jenna Danin peliä pilannut, eiköhän tän jätkän mätämunan piirteet olisi muutenkin tulleet katsojille selville.

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja skilful » 20 Loka 2014 12:04

inari kirjoitti:Kyllä mä luulen, että ei Jenna Danin peliä pilannut, eiköhän tän jätkän mätämunan piirteet olisi muutenkin tulleet katsojille selville.
Kyllä Dani pilas ne ihan itse lässyttämällä ja liimautumalla Jennaan. Ja totta, veikkaan minäkin että ne todelliset kasvot olisivat tulleet ilmi ilman Jennaakin, tavalla tai toisella.

Alkuunhan Dani ei ollut yhtään kiinnostunut Jennasta, kun tytteli iilimatoili ekoissa bileissä. Valahtiko ne aivot sitten oikeasti alapäähän ja se ratkaisi tilanteen?

Jotakin hämmentävän sekavaa tässä tyypissä on :?

Edit. Laskisin pisteitä, jos voisin (on jo nollilla) silkasta munattomuudesta puhua Jennalle suoraan miten asia on. Jätkähän on kuin koukkuun pujotettu onkimato.
Lahjattomat treenaa!

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja melissa » 20 Loka 2014 12:24

Tavattoman munaton jätkä, kun ei uskalla sanoa suoraan jos ei kiinnosta, vaan roikottaa toista mukana ja tällä tavalla satuttaa tarpeettomasti vielä enemmän. Typerää jankkausta eilenkin, Jenna kysyy että mitä sä mietit niin tää vastaa että no mitä sä luulet että mä mietin. Siihen Jenna, että no joku sua vaivaa ja Dani kysyy, no mitä sä luulet että mua vaivaa. Ja samaa rataa puoli tuntia tulematta mihinkään lopputulokseen muuhun kuin että Jenna tuijottaa edelleen rakastuneesti ja Dani yrittää vältellä. :thumbsdown
Molemmat pilanneet pelinsä täysin eikä mitään ole pelastettavissa vaikka tiensä erkanesivatkin. Danin tulevat kumppanit ainakin nyt tietävät, että kantsii miettiä kaksi kertaa ennen kuin tuohon veneeseen hyppää, sen verran kreisi tapaus kyseessä.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Dani Öini

Viesti Kirjoittaja RedMal » 20 Loka 2014 12:39

Voi vittu mitä paskaa taas, kun häätöäänestys-rankku otettiinkin pois [smilie=a_doh.gif] Luvassa lisää viimeisiä varoituksia eikä tästä päästä eroon sitten millään.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”