69. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

69. päivä

Viesti Kirjoittaja skilful » 31 Loka 2014 08:58

Levotonta liikehdintää melkein joka sängyllä. Armi herää, laittaa sädekehän päähänsä (säilyttää Pertin sängyn alla) ja käväisee wc:ssä, palaa sänkyynsä. Pertti herää myös ja käväisee wc:ssä, palaa mikrofoni yllään sänkyyn.
Lahjattomat treenaa!

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 31 Loka 2014 09:16

9:05 Leyla heränny
9:27 Valot päälle makkarissa...ei tullu huomenta kuulutusta
9:29 Huomenta kuulutus, lämmintä vesi kuulutus ja patterien vaihto kuulutus
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 10:22

10:19 Talossa aamutoimet käynnissä. Tuulikki neuvoo aamupalaa syövää Joonasta varpaan hoitamisessa. Tuija tarkkailee keittiöstä tilannetta. Andte ja Dani makoilee sohville, Leyla istuu lattialla olohuoneen pöydän ääressä syömässä. Jussi saapuu pöydän ääreen Joonaksen seuraan. Leyla kiittelee Perttia puurosta.

Dani kysyy Leylan tatuoinnista. Leyla selitää, Expecto Patronum, loitsu Harry Potterista. Suomeksi Leylan mielestä Odotan Suojelusta (oikea suomennos Odotum Suojelius) ja Leylan mielestä Harryn suijelius on peura (oikeasti uroshirvi).

10:33 Leyla venyttelee, Andte kyselee onko paikat kipeänä.
Jussi: En ihmettele yhtään vaikka olisi, Joonas kävi aika ärhäkkäänä
Andtea naurattaa. Makuuhuoneessa Armi meikkaa, Jussin mielestä Joni on päässyt tällä viikolla DTM:n kalastamaan.
Leyla kyselee voisko jokua kertoa salajärjestöistä. Jonathan kyselee mitä Leyla horisee. Hetken neuvottelujen jälkeen saadaan selville, että Leyla tarkoittaa salaliittoteorioita. Sitten keskustellaan Illuminateista ym. muusta. Joku sanoo Annan olevan hyvä näissä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 31 Loka 2014 10:27

10:27 Armi antoi vikan sikarinsa Joonakselle
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 10:34

^
Armi tulee makuuhuoneesta: "Joonas, oot sä mun kaveri? Ootko?"
Jonathan: "No ei se uskalla paljon muutakaan sanoa kuin kyllä."
Jussi: "Kävele selän päällä?"
Joonas: "Miten niin? Minuuttitaksa on viiskymppiä."
Armi: "Odotan tarkkaa vastausta. Ootko?"
Joonas: "No joo, voin ollakin..."
Armi: "Sä saat mun viimeisen röökin. Sä et oo saanut parista edellisistä röökistä yhtään. Ja tää oli nyt sit viimeinen."

Joonas: "Joo, passaa." Joonas vetää vettä väärään henkeen.
Jonathan nauraen: "Perintöä odotellessa...."
Dani mulkoilee sohvalla maatessaan.
Armi: "Ja se oli sitten vika rööki...vai oliko?"
Jonathan: "Kannattiko tota sanoa, nyt Dani jahtaa taas sua koko päivän..."
Dani: "En jahtaa, ei jaksa enää kolmea päivää peräkkäin..."

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 11:10

11:00 Asukkaat pääsevät pihalle. Armin sikaria lähtevät polttamaan Dani, Joonas, Jonathan, Jussi ja Andte. Sikarin jälkeen takaisin sisälle. Joonas kertoilee Gin Lemonin olleen nuorena perus juoma ja miten miedommista juomista siirryttiin hiljalleen väkevämpiin juomiin. Joonas jaktaa, on juonut viimeksi näin paljon mietoja juomia neljätoista/viistoista kesäsenä. Sillon maistunut lonkerot ja muut.

11:10 Joonas jatkaa lempiaiheestaan.

11:22 Tuija, Dani, Leyla, Andte, Joonas ja Jonathan keskustelevat olohuoneessa talon jälkeisestä ajasta sosiaalisen median näkökulmasta. Leyla kommentoi, että WhatsApp ryhmissä tulee helposti normaalistikin 300 viestiä päivässä, pohtii paljonko niitä tulee talon jälkeen. Joonaksen ja Danin mielestä heidän puhelimet menee heti tukkoon. Äänessä lähinnä Joonas ja Leyla, keskustelua yleisemminkin sosiaalisesta mediasta. Jonathan kommentoi vähän väliin, Tuija on sulkenut suurimman osan omista tileistään.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 12:16

Asukkaat käsketty menemään ulos, Armi pk:ssa. Ovi on vielä auki. (BB:n Facessa kerrotaan, että kohta selviää kirjeiden kohtalo.)

Armi tulee pk:sta nyyhkien. Jonathan kysyy, onko kerrottavaa. Armi sanoo, ettei ole. Armi ja Jonathan halaavat.
Kuva

Armi edelleen vaikeana, Jonathan katselee portailta ja kysyy, liittyykö se tohon himmeliin. Armi vastaa, ettei voi sanoa.

Dani tulee kyselemään, Armi ei voi vastata. Armi sanoo, että onneksi väkivaltainen käytös on kielletty. Kirjeitä mietitään syyksi, veikkauksia nousee esiin: vain Armi saanut lukea omansa, kirjeet poltetaan jne.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 12:32

12:29 Armi nyyhkyttää pitkään pihalla.
Armi: Onneksi täällä on väkivalta kielletty
Armi rupeaa nauramaan itkun seasta, Jonathan haluaa tietää kuka sais lärviinsä. Armi osoittaa itseään ja nauraa epäuskoisesti. Dani ja Jonathan haluaa tietää, Armi toistelee, ettei voi puhua PK -huoneen asioista. Saa kuulutuksen aiheesta vaikka ei minun mielestä sanonut mitään. Ehkä vain muistutus?

Leyla: Mitä niille kirjeille voi tapahtua
Jonathan: Ne poltetaan
Leyla: Eikä! Se ois hirveintä kun ne sanat häviäis ikuisiksi ajoiksi

12:34 Armi tarjoaa kruunuaan Tuijalle.
Armi: Haluatko tän kruunun?
Tuija: Ei sitä saa antaa

Armi pienen tauon jälkeen: Nooh, loppuun asti

12:37 Asukkaat pääsevät sisälle. Sisällä jokin mustan peiton alla (mun arvaus: paperisilppuri)
Jonathan: Siellä on tappaja
Leyla huomaa sähköjohdon.
Leyla: Se aikoo silputa ne!

BB: Voitte aloittaa. Armi ottaa ensimmäisen kirjeen.
Jonathan: Sehän on tyhjä kuori
Armi kaivaa kirjeen kuoresta.
Armi: Annalle. Rakkaudella S.
Ja kirje silppuriin.

Seuraaaksi 'Tipu', eli Tuulikki.
Armi: Ei oo lähettäjää
Tuulikki: Varmasti on
Armi: Ei oo, mää en saa lukea tätä
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 12:42

Anna ja Jenna näkevät telkkarista, mitä olohuoneessa tapahtuu. Molemmat itkevät. Anna: Se oli mun rakkaalta. Jenna: Toivottavasti Armi on nyt tyytyväinen.
Kuva
Kuva

Porukka on hiljaista tapahtuman jälkeen. Tuija ja Pertti halaavat Armia, Jonathan menee vessaan, pyyhkii kasvojaan. Tuulikki makkarissa, pyyhkii silmäkulmia, Dani tulee sinne, Tuulikki halaa Dania. Dani: Ois se ollut ihan kiva lukee.

Dani: Kaikella on hintansa. Onkohan Jenna nähnyt?... Jonathan myös makkarissa, kaikki ovat hiljaa.

Dani lähtee ulos, nostelee hetken painoja. Ulkona myös Leyla kuivailemassa silmäkulmiaan sohvalla. Dani: Itsekeskeisin asia minkä vähään aikaan nähny. Leyla ei ole vihainen, ei Armi itse ole halunnut sitä silputa. Surullinen asia.

13:52 Pihalla Tuulikki varoittelee Andtea ryhtymästä liiketoimiin Armin kanssa (Armi kysellyt eilen Andtelta jotakin bisneksiin liittyvää). Tuulikki: Armi on petollinen ihminen. Mieti se on kahdeksan vuotta käynyt veljiensä kanssa oikeutta, aina sen puheissa kuuluu että vähän väliä se on jossain kuulusteluissa ja raastuvassa, se ei ole hyvä merkki. Tuulikki kertoo, ettei tee itse elämässään mitään pelkän rahan takia.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 13:54

Tuulikki arvostelee Armia Andtelle DC2:ssa, ja myöhemmin myös DC1:ssa.
Tuulikki: "Älä vaan ala sen kanssa mihinkään liiketoimiin. Se on petollinen ihminen! Näkee sen jo siitäkin, että se on käynyt veljiensä kanssa oikeutta jo kahdeksan vuotta...Puheista kuultaa että se on koko ajan raastuvassa."
Andte on vaitelias.
Tuulikki jatkaa: "Minä en tee koskaan elämässä mitään pelkän rahan takia. Kudon vain siksi että se on mukavaa ja mukaville asiakkaille. En pakon edessä. Kyllä minä anteeks annoin ja sanoin ääneen jumalalle että annan anteeks. Mutta ei se tarkoita sitä että hyväksyisin."
Tuulikki: "Tuntuks sinusta pahalle kun et saanut kirjettä? Turha Armin oli niitä kyyneleitä vääntää kun hän se itse asian ties! Ei se sille tietämättä tullut. Jokainen saa mitä tilaa ja omilla teoillaan...."

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 13:59

Tuulikki kertoo antaneensa anteeksi, mutta se ei tarkoita että hyväksyy asian. Tuulikki kysyy Andtelta tuntuiko pahalta kun ei saanut lukea kirjettä. Andte myöntää että tuntuihan se. Tuulikin mukaan Armin oli turha kyyneliään näyttää, koska tiesi kyllä ettei muut saa kirjeitä. Jokainen saa mitä tilaa.

Andte kysyy Tuulikkia kuvittelemaan, mitä olisi tapahtunut, jos Tuulikki olisi tehnyt saman tempun. Tuulikki ei ole miettinyt, kun ei itse moista tekisi. Tuulikki sanoo, että enemmän varmaan huutoa, Armi on niin pelottava että kaikki sitä pelkää. Andten mukaan ei ole niin siitäkään kiinni. Andten mukaan Tuulikille siitä olisi kyllä huudettu paljon enemmän. Muutenkin joka päivä... Tuulikki sanoo kestävänsä sen hyvin.

14:17 Leyla ja Dani huispaavat keittiön ympäri.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 14:22

Andte kiillottanut kansallispukunsa näyttävää vyötä jo kauan terassilla... Myös Pertti ulkona kävelemässä.
Muut asukkaat (poislukien Jenna ja Anna) makuuhuoneessa makoilemassa.

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja liinun » 31 Loka 2014 14:25

Kaikki muut makkarissa paitsi Andte ulkona kiillottaa vyötä ja Pertti lenkillä. Jennaa ja Annaa ei näy mistään kamerasta

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 14:52

14:51 Armi ja Joonas syö keittiössä. Joonas pohtii onko sieluton ihminen kun häntä ei kirje nappaa, tsemppiä tsemppiä blää blää ois vaan sisältänyt. Armi kritisoi Tuulikin voimakasta reaktiota.
Joonas: Mää hyväksyin kun tulin tänne, että oon sen vaativan ajan eristyksissä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 15:05

Hetki sitten keittiön pöydän ääressä Armi, Joonas ja Jussi. Puhuvat esim. kirjeiden aiheuttamista reaktioista ja koko tilanteesta. Armi ei olisi koskaan uskonut, että tuollainen tilanne olisi edes ollut mahdollinen. Että viattomuuden enkeli joutuu tuhoamaan kirjeet.

Tuulikki on ainakin Armin mukaan näyttänyt mielipiteensä selkeästi. Pojat ovat huomanneet. Lapsellista touhua Armin mielestä.
Joonas nauraen: "Etpä saa nyt Tuulikilta mattoa...."
Armi sanoo, että oli alunperinkin ollut maksamassa niistä matoista eikä olisi halunnut edes mitään alennuksia. "Mut enköhän mä mattoja löydä muualtakin...onhan mulla niitä jo valmiiksi vinot pinot. Mutta olishan hän saanut samalla mainosta matoilleen, mut jos ite ei halua..."
Jussikaan ei tykkää ihmisistä, jotka hypettävät omaa uskovaisuuttaan ja sitten kuitenkin käyttäytyvät eri tavalla. Puhuvat esim. selän takana jne.

Armi kertoo Tuulikin olleen hänen kanssaan oikein hyvää pataa kauden alussa, mutta heti kun muuttivat eri puolille alkoi Armiin kohdistunut morkkaus. Oli mutapainit jne. Jussikin kertoo kuulleensa mutapainista Tuulikilta monta kertaa.

Armi muistuttaa omastakin varpaankynnestään, jonka Tuulikki oli tallannut koko kynnen pois paikoiltaan eikä Armi ole asiasta valittanut. Sanoo myös että on hyvää hyvyyttään esim. laittanut Tuulikin hiuksia jälkeenpäin. Ei ole halunnut olla paha pahaa vastaan. Ja joutuuhan Armikin tottelemaan isoa veljeä, ei voi suodata ja huovata. Olisi muuten auennut Go-ovi.

Joonas sanoo olevansa varmaan sieluton ihminen, mutta ei jaksa kirjeistä sen kummemmin välittää. Tietää että siellä olisi kuitenkin lukenut vaan jotakin tsemppiä ja blaablaa sitä ja tätä.

Armi sanoo ettei olisi koskaan uskonut, että juuri Tuulikki kaikista asukkaista alkaa äkäilemään noin paljon, erityisesti kun oikein eilen korosti, että tietää mitä kirjeessä olisi ollut. Nyt juuri Tuulikki on ottanut asiasta eniten itseensä.
Joonas sanoo tulleensa kilpailemaan eristys-olosuhteisiin vaaditun ajan. On suostunut siihen taloon tullessaan ja that's it.

Armi: "Toikin mun oli pakko tehdä. Sanotaan näin, ettei mulla ollut muita vaihtoehtoja. Kun katsoo sääntökirjaa, niin ei ole montaa vaihtoehtoa."

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Loka 2014 15:12

Dani kertoo huomanneensa, että Leyla on ihan Danin exän näköinen.
Jonathan: "Tätä se teettää kun Jenna on poissa...."

Dani: "Miten kaikki liittyy muka Jennaan?! On mulla muutakin elämää....ollut...ennen..."

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 31 Loka 2014 15:35

Andte ja Dani joutuivat Tuulikki-rehtorin puhutteluun maton taittamisesta:
Kuva
Nyt sovitte, pojat!
Kuva

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 31 Loka 2014 18:11

Timeshiftiltä kirjoitettu:
Dani makaa sängyllä ja Andte tulee makkariin
Dani: Mikä mietityttää?
A: Ihan kaikki
D: Äläpä muuta sano
A: Vieläkin se kirje
D: Mulla kanssa
A: Tuo olis ollut ensimmäinen kerta kun lähetettään mullekin kirje. Minä en ole koskaan saanut kirjettä. Enkä mie halua kuulla kotona, mitä siinä luki, se on ihan eri asia.
D: Se on eri asia
A: Jos joku mulle kotona sanoo mitä siinä luki, minä kyllä sanon, ei, elä kerro…
D: Mua harmitti tosi paljon se Jennan kirje kanssa…jotenkin tiät sä, kun se on niin tärkee ihminen sillai, niin en minä halua sille mitään pahaa mieltä tai surua ja kun minä tiedän, kuin paljon se olis halunnut sen lukee…ja sit ottaa päähän tietysti omakin toi…ja sit kun se on vielä tuolla pikku kopissa ja jos se on nähnyt sen niin kun tuolta…
A: Kuvittelepa minkälaisella hommalla ne on kotona kirjoittanut ne ja lähettänyt…
D: Ne on ajatellut, mitä ne kirjoittaa, mitä ne sanoo, mitä ne haluu sanoo
A: Niin
D. Ei mitään, yks turasu päähän, se on siinä, ei tarvii paljo lukee

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 19:19

19:19 Anna ja Jenna kävelevät ympyrää tutkimushuoneessa. Anna jännittä, tytöt laulaa Varpusta Jouluaamuna. Anna mielestä koko päivä on ollut häiriintynyt.
Anna: Oikeesti, voitaisko me nyt päästä
BB: Tämä on Big Brother, poistukaa tehtävähuoneesta
Tytöt pääsevät pois huoneesta 19:20. Pitkä oli eritys. Tytöt kävelevät muiden eteen. BB antaa luvat paljastaa epäillyn. Anna aukaisee kuorta.

Tuija on epäilty. Murhaajat: Dani ja Tuija! Häätöön Dani ja Tuija.
Anna: Apua, oikeesti! Tuija mää oon oikeesti tosi surulline, Dani näyttää ilmeellä BUSTED!
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Riittu
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Riittu » 31 Loka 2014 19:20

Asukkaat sohvalla istumassa. Anna ja Jenna kävelevät jännittyneinä ympäri tehtävähuonetta.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 31 Loka 2014 19:23

Tuija: Mää en todellakaan voinut valita teistä kaikista
Dani: Jenna, muista se toissailtainen
Dani: Jenna
Siinäpä pari mielenkiintoista kommenttia.
Tuija: Mää oon joutunu vaihtaan uhria useampaan kertaan

Dani istuu Jennan viereen.
Jenna Jussille: Sieltä tuli sun kuva
Jussi: Oliko komea?
Jenna: Olit sie meidän kanssa päiväkahvilla

Dani: Must tuntuu et mä jäin heti kiinni.
Jenna: No?
Dani: Samantien ku mää tulin PK:sta kylppäriin sanoit et 'sää oot murhaaja'
Dani: Mää oon ihan varma et se oli siinä ja sää sanoit et 'mää tiiän'
Dani: Se oli siinä
Jonathan: Dani vähän hermostu ku mää sanoin sitä murhaajaksi
Dani: Se johtu siitä et mää en oo murhannu Jennaa
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 31 Loka 2014 20:04

pizzakioski on auki muttei kukaan ole joko huomannut sitä ignoroivat muuten.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”