66. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2014 22:06

Jenna tutkimushuoneessa, kun katsoo omaa kuvaansa: Mua kuvottaa, kun mulla näkyy noin selvästi tissit tässä.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 28 Loka 2014 22:09

Jenna ja Anna epäilevät suuresti Tuijaa, Jenna muistuttaa Annaa siitä, että kannattaa miettiä myös sitä, ketä vastaan haluaisi mieluiten olla häätöäänestyksessä. Jennasta tuntuu, että olisi mieluiten Tuijaa vastaan. Anna mietti, että olisi ehkä mieluiten Jussia vastaan, koska tämä on uusin talossa. Jenna toteaa, että tämä kuitenkin päihitti Jonin viime kerralla.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2014 22:13

Dani käy huutamassa Jennan tutkimushuoneesta ulos ja vaatii tietää, onko tällä röökiä.
Jonathan kovistelee Dania, että Jenna on tekemässä tutkimustyötä ja Dani käskee pois sieltä röökin takia, vaikka kaikki tietävät, ettei Jennalla ole röökiä.
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 28 Loka 2014 22:28

Pertti menee kylmään suihkuun. "Jos vessasta kuuluu kovaa huutoa siellä olen vain minä eikä murhaajaa".

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 28 Loka 2014 22:38

Anna: Jotenkin epäreiluu syysmyrskyläisiä kohtaan ettei oo nimeämisii vaan tällaisii...
Jonathan: Miten niin? En mä silti oo häätöuhan alla. Mulle on ihan sama miten te tiputatte toisianne tässä talossa.
Anna: Niin mutta silti...nimeämisissä sä laitat pisteet niille, joita sä haluut eniten pois talosta, tässä ne pisteet voi tulla ihan muista syistä...
Jonathan: Eihän se mua haittaa, mulle on ihan yks lysti, missä järjestyksessä te muut lähdette täältä. Täs on kaks viikkoo aikaa, on ihan sama, kenen kanssa mä asun täällä kaks viikkoo, jos mä oon se, joka lähtee viimeisenä talosta. Niin kun jos tälleen niin kun laitetaan kylmästi faktat pöytään...niin mulle se on ihan yks lysti kuka täält lähtee missä järjestyksessä, kunhan mä olen viimeinen.
Armi: Kaikki muutkin haluaa olla vikana.

Avatar
Tiki
Kyttääjä
Viestit: 72
Liittynyt: 28 Loka 2014 21:17
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Tiki » 28 Loka 2014 22:40

Jenna, Tuija ja Anna Jonathanin johdolla hiillostavat makkarissa Dania niin lujaa, että käytännössä melkein paljasti olevansa murhaaja. Taitaa Danin peli olla pelattu nyt, kiitos Jonathanin tarkkanäköisyyden.

Jonathan: "Dani, sä olet MURHAAJA."
Dani (hymy korvissa): "En voi muuta sanoa kuin että katotaan sit."

Jenna ja Anna vaihtavat merkitseviä katseita.

Edit: Tuntuvat tytöt tutkimushuoneessa olevan sittenkin vähemmän vakuuttuneita Danin syyllisyydestä, koska "ei Jonathan hiillostaisi Tuijaa samalla tavalla". Tuija ollut Dania hiillostettaessa omituisen oloinen, korvat punaisena helottaen.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 28 Loka 2014 23:50

Jonathan hykertelee Tuijalle: "Mä niin nään jo mikä huuto tulee kun ne huomaa että me ollaan syöty niitten Koskenlaskija. Mut siin vaiheessa mä sanon että kaikki ruoka mikä tulee on tarkotettu kaikille tasapuolisesti." *jotain epäselvää* "Ja mä en ala keskustelee näistä asioista enää toista kertaa. Pitäkää tupakkanne. Mä just tein ison jaon."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”