19. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Karma
Julkkisasukas
Viestit: 486
Liittynyt: 14 Loka 2007 12:42
Paikkakunta: Lahti

19. päivä

Viesti Kirjoittaja Karma » 11 Syys 2014 00:10

Nimolla ja Jonathanilla saunassa syvällisiä keskusteluja rasismista. Nimolle sääntörikkomuskuulutus koska käytti vahingossa n-sanaa itsestään puhuessaan itseironian ja rasismin eroista.

Vanhukset, Tuulikki etunenässä valittaa nuorten bilettämisestä. Haluaisivat nukkumaan ja epäilevät etteivät pääse ennen kuin muut tulevat sisälle.

Samantien lupa BB:ltä mennä nukkumaan...
Suosikit: Jonathan Anna & Andte
Inhokit: Tuulikki, Dani & Jenna

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Syys 2014 00:15

BB: Voitte halutessanne mennä nukkumaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Syys 2014 00:15

Tuulikki toivoo että nuoriso alkaisi siirtymään sisälle että isoveli päästäisi nukkumaan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 11 Syys 2014 00:21

00:18 Andte pohtii kellarissa, että voisi tupakkia salakuljettaa ristikoiden läpi kun vinkkaisi vähän silmällä vastapuolelle.
Markku: Kyllä ne huomaa, siinä pitäis olla niin nopeat sormetkin.
Andte hörähtäen Markkuun päin: Nyt ne ainakin tietää.
Markku: Nii-in. Kyllä sä oot fiksu mies Andte.
BB: Andte rikot sääntöjä, lopeta välittömästi.
Andte: Mitä mie muka rikoin? *Armi pyytää Jussia huolehtimaan Jonista, jolla on lasi jatkuvasti kädessä. Armin mukaan se rikkoo sen kohta.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Syys 2014 00:24

Jussi kertoi äsken Talk Showssa kommentoineensa hänestä esitettyä clippiä ja siitä Marille antamiaan kommentteja. Pienellä viiveellä tuli sääntörikkomuskuulutus.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 11 Syys 2014 00:30

00:25 Jussi ja Joonas ihmettelevät, että onko Janne aito vai huijaako kun
kertoili kuolleesta pojastaan /raittiudestaan.
Joonas: Välillä sen puheet ja teot on 20-kesäsiä.
Jussi: Että ei oo aito?
Joonas: Nelikymppinen, ei puhus tuolleen..
Jussi: Tuliks teille kaikille samantien tuo tunne?
Joonas: Samantien, kun tuli niin otti kaikista kiinni moro.
Yritin kattoo onko korvanappia, ei oo pk:seen kututtu. Se on heti ei saa koskea (häkkiin).
Jussi: Yleensä sitä ollaan ujoja, mutta samantien dinopuvut päälle ja?
Joonas: Sillä on semmonen pilke silmäkulmassa että...
Jussi: Jos 3 ihmisellä tulee samanlainen tunne niin..
Joonas: Yhtäkkiä pamahtaa 2 uutta ihmistä. Toinen on helvetin sosiaalinen ja toinen hiljaa.
Jussi: Mä uskosin, kun se on kuitenkin myyntimies. Jotkut on että tulee samantien iholle.
Joonas: Mulle puhu, että heti voin tulla lusikkaan kun kysy kuka tuossa nukkuu.
Jussi: Että liikaa puhuu juttuja..

00:32 Jussi menee selittämään Janne-teoriaa muille kartanolaisille saunan edessä.
Jonathan: Mä oon kuullut ton stoorin (Jannen poika /alkoholittomuus) tänään jo kerran aiemmin. Mikä ylipäätään on sala-asukas?
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Syys 2014 00:33

Kellarissa jutellaan 9/11 terrori-iskusta.
Jarno: En ees tiennyt sitä Penthagonia.
Joonas: Niit oli 3 lentokonetta.
Dani: Niit oli 4. Yks lens yhteen torniin kaks lens yhteen torniin, yks lens Penthagoniin.
Markku: Eiku se yks tiputettiin alas.
Jarno: Se ykshän tippu just, mihin pitikin, siinähän ei kuollut just kukaan siinä Penthagonissa. Se on pudonnut just oikeaan kohtaan, mihin pitikin.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 11 Syys 2014 00:48

Tässä Twerk-Tuulikin iltavilli taidonnäyte illan bileistä. Pian tämän jälkeen taisikin mennä yöpuulle.
Kuva

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja carjock » 11 Syys 2014 00:49

Makuuhuoneesta katsottuna noin parikymmentä minuuttia sitten kun Jussille tuli sääntörikekuulutus, niin Tuulikki sanoi Armille että Jussi on niin kauhee juonittelija, ja Armi vastasi välittömästi niin on ja nyt kun tuli vielä kilpailija sille joka on paremmassa fyysisessä kunnossa.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Taika » 11 Syys 2014 00:52

Tässä teille raporttia: jengi vaan hoilaa. :scry:

Jonna ainakin syyllisenä tässä vähän väliä.
Kuva

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 11 Syys 2014 00:55

Kellarissa maataan pitkästä aikaa sängyillä [smilie=a_happyhappy.gif] Nukkumaan alkavat

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 11 Syys 2014 01:03

00:58 Markku: Andtesta on paljastunut ihan uusia puolia, kun joutui kellariin.
Dani: Ja ilman tupakkaa. Markku: Jep.
*Paljun ympärillä Jonathan yrittää lauleskella Kirkan surun pyyhit silmistäni pois-kappaletta. "Mun äiti on kotona niin vihainen, että poikani mitä mä tein väärin! Se osti mulle kirkan levyn ja mun piti oikeasti kuunnella sitä /osata sanat. Myös Kari Tapiota tuputti Jonathanin äitee.

01:03 Juusi huutaa, että toinen palju on ihan kuuma vielä.
Jonna röökipaikalta: Siirrytään siis sinne. *Jonathanin mukaan heitä painostetaan välillä lämmittelemään, koska paljut viilenee välillä.
Nimo: Tiedättekö mitä? Mä otan oman "shikarin".
Jonathan: Ota. *Jonna meinasi mennä saunaan viimeisille löylyille ja juuri samalla naksahti saunan ovi lukkoon: "naks".
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 11 Syys 2014 01:26

1:15 Nimo: Mulla on aina ollut se, että ihmiset jotka lukee mun blogia, koska mun blogi on tietyn tyylinen. Mää sanon niinku asiat on ja mää oon tosi räväkkä siellä. Ja mun blogin nimi onkin Girl With Attitude ja sen takia monet jotka tulee sanomaan mulle, että 'omg ootsäse?' luulee, että mää oon oikeessakin elämässä se *läps läps* VITTU SÄÄ OOT ÄRSYTTÄVÄ! Mutta ku mä en oikeesti oo. Loppujen lopuksi mää oon tosi sydämellinen ja tosi herkkä. Mutta mää oon sanonu, että ihmiset jotka on kerran lukenu mun blogia niin tuntee mut paremmin kuin ihmiset jotka oikeesti tuntee mut koska mää sanon asioita blogissa, ilmaisen asioita blogissa mitä mää en oikeassa elmässä IKINÄ uskaltais sanoa. Tai silleen uskaltaisin mut silleen en. Niin siksi mää oon aina sanonu, että jos sä luet mun blogia niin sä tunnet mut.

:scratch
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 11 Syys 2014 01:50

DC2 1:50 Dani ja Jenna kuiskailee... eikö ne koskaan saa mitää rankkuu tosta [smilie=a_doh.gif]
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

salming
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 31 Elo 2010 18:02

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja salming » 11 Syys 2014 01:52

Harvoin on muuten näin seesteistä kun toiminnanjohtaja Kettunen on ruudussa. Mies melkeinpä meditoi tuolla ammeessa ja tyytyy vain väliheittoihin.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja semale » 11 Syys 2014 01:55

Anna, älä häpäise itseäsi enempää, myötähäpeä. Nimon ykkösfani. "Nimo on niiin punk. Islam on niin kaunis uskonto. Mä oon niiiin kalpee. En oo ikinä tuntenut ennen yhtään tummaihoista".

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Taika » 11 Syys 2014 01:56

Anna ottaa Nimoa poskista kiinni: Mä en oo ikinä koskettanut tummaihoista, mä olen vasta pari vuotta sitten muuttanut Helsinkiin, missä mä muka olisin? Mä en ole myöskään koskettanut kiinalaista tai intialaista.
:holyshit:

Tämä kuitenkin hyvässä hengessä tyttöjen välillä rasismikeskustelun päätteeksi.
Kuva

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 11 Syys 2014 02:05

Tupakkapaikalla Dani selittää Jennalle salaliittoteoriaansa Jannesta. Lopulta Jennakin sanoo epäilleensä jotakin. Dani voisi lyödä vaikka vetoa asiasta: Janne on selvästi sala-asukas. Janne ei ollut edes yöpynyt hotellissa edellisenä yönä ja Leyla kuitenkin antoi ymmärtää olleensa hotellissa. Janne oli ollut Danin mukaan ihan liian kotonaan ja tiesi säännötkin lukematta sääntökirjaa.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 11 Syys 2014 03:28

Kuva

Ensin oltiin näin... ja sitten näin. Känni-Nimon illan huipennus.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Syys 2014 04:16

4:15 Jonna ja Jussi hetken paljussa sanomatta sanaakaan.

BB: Tämä on Big Brother, menkää nukkumaan.
Jussi: hähähä, loppuun asti.

4:16 Jonna jatkaa laulamista ja uusiksi sama kuulutus, Jussi kehoittaa toimimaan. Ja Jonnakin nousee paljusta pois. Ihmettelevät ulkopöydän äärellä tutkiskellen pöydän "sisältöä".

4:17 Jonna: mä alan olemaan aika humalassa.
4:17 Jonna: MENKÄÄ NUKKUMAAN!

Sitten siirtyvät sisälle, Jussi hamuaa portailla keittiön puolelle ja Jonna biksuissa kuivailee itseään häkin toisella puolella.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

soma
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 02 Syys 2011 04:41

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja soma » 11 Syys 2014 04:17

Nyt herättämään makkaria sitte.

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 11 Syys 2014 04:42

4:41 Ja nyt vessaan

Jussi tulee mukaan huolehtimaan, Jonna kaatuu vessan lattialle, Jussi nostaa umpipäissään olevan Jonnan ylös lattialta ja lupaa saattaa tämän pöntölle. Jonna käskee Jussin ulos. Jussi jää keittiöön vahtimaan, että kaikki sujuu hyvin.

Jonna tulee vessasta, Jussi huolissaan, ettei kaadu. Jussinki pitäisi mennä vessaan, mutta Jonna jää jankkaamaan. Lopulta Jussi ilmoittaa lähtevänsä nukkumaan, Jonna saa tehdä mitä haluaa. Päättävät lopulta mennä yhtäaikaa nukkumaan.

Menevät takaisin makkariin, jossa Jonnaa vielä laulattaa, jutututtaa ja naurattaa erityisesti Menkää nukkumaan kuulutus.

Pienen hetken jälkeen Jonna alkaa kaipaamaan kalsareitaan ja kaivelemaan niitä esille vuoteenaluslaatikosta. Jussi: "älä lähe mihinkään". Armi nousee istumaan: "et sä mee laatikoon". Jonna konttaa lattialla ja kaivelee kalsareitaan laatikosta. Jussi yrittää sanoa, että ei tarvita kalsareita, johon Jonna jankkaa, mä haluun mun kalsarit. Lopulta Jonna ilmoittaa, että kalsarit löytyivät.

Kalsarit jalassa uusi yritys nukahtaa.

5:00 Kartanon makkarissa hiljaista, ilmeisesti kaikki unessa.
Anna 247!

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”