Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Loka 2014 10:41

hansu kirjoitti:Kyllä tuo Jenna niin pelastaa tuota Dania. Danin syyllisyydestä ei ole epäilystäkään. Siinä pääsee itse häätöäänestykseen.
Eikä tipu Annalekaan sympatiaa. Kaisvas nyt sen pään perseestä ja muistelis miten Jonille kävi. Jenna kyllä pitää koko ajan huolen ettei Dani nouse epäiltyjen framille.

Tosin täältä on helppo huudella kun on kuusi kameraa ja kaikkia asukkaita voi koko ajan seurata.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 30 Loka 2014 10:44

="Käpsytin
Minä en yllättynyt tippakaan, Jonathan on riidankylväjä joka saa hyviä fiiliksiä siitä kun riidellään ja on ankea tunnelma. Ankeuttaja ei ole todellakaan huono nimitys Jonathanille.
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jonathan nauttii riitelystä ja hämmentämisestä tuolla talossa.

pancaka
Läyhääjä
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Elo 2011 07:46

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja pancaka » 30 Loka 2014 10:47

hansu kirjoitti:Kyllä tuo Jenna niin pelastaa tuota Dania. Danin syyllisyydestä ei ole epäilystäkään. Siinä pääsee itse häätöäänestykseen.

Annalla on epäilyksiä Danin syyllisyyden suhteen-


Dani ei oikein ole nyt uskaltanut Jennaa riepotella, kun tämä istuu häätöäänestysnapin päällä. Eilen taisi jo melkein kosia :love61:
Jenna oli suostuvainen kunhan ei tarvitse tiskata ikinä.

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja missmarple » 30 Loka 2014 10:53

Olen varmaan umpitylsä vanha kääkkä, mutta tämän aamun parasta antia Tuulikin ja Pertin rauhallinen keskustelu pöydän ääressä.

Pertti on miellyttävä tässä suhteessa, hän osaa kuunnella ja saa turvallisuudellaan ja rauhallisuudellaan toisen avautumaan.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja semale » 30 Loka 2014 10:54

JOS Dani on murhaaja, miksi BB ei ole puuttunut siihen, että Dani on kertonut Jennalle ettei ole murhannut Jennaa? Ei siis kieltänyt olevansa murhaaja, vaan nimenomaan kielsi osallisuutensa Jennan murhaan.

Joko Dani on syytön, Dani ei ole vielä ilmoittanut omia uhrejaan, BB vaihtoi Danin pois tai BB on munaton luuseri.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Loka 2014 10:56

Voi Anna Anna, huomaatko miten se Dani pidetään koko ajan pois framilta :)
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hansu » 30 Loka 2014 10:59

Olikos se niin, että vaikka ne arvaisi toisen murhaajan, joutuvat kuitenkin häätöön? Joutuuko se toinenkin murder häätöön? En jaksa etsiä selitystä vanhoista jutuista.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 30 Loka 2014 10:59

aadeehoovee kirjoitti:Voi Anna Anna, huomaatko miten se Dani pidetään koko ajan pois framilta :)
Ehkä Anna tulee vielä karsaasti huomaamaan tämänkin tehtävän selvittyä, miten kavala maailma on. Jennaa ei kaverin harhaan johtaminen sureta.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 30 Loka 2014 11:01

hansu kirjoitti:Olikos se niin, että vaikka ne arvaisi toisen murhaajan, joutuvat kuitenkin häätöön? Joutuuko se toinenkin murder häätöön? En jaksa etsiä selitystä vanhoista jutuista.
oli

rituli72
Kuhnuri
Viestit: 60
Liittynyt: 26 Elo 2014 16:02

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rituli72 » 30 Loka 2014 11:06

Minusta taas Armi on itsekäs läjä sitä ittiää.
Mua ainaki ois harmittanu hirveest tuos tilanteessa, on talossa oloaikaa paljon tai vähän.. vähäsetkin pisteet laski mun silmissä

Tanzu
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:03

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Tanzu » 30 Loka 2014 11:07

hansu kirjoitti:Olikos se niin, että vaikka ne arvaisi toisen murhaajan, joutuvat kuitenkin häätöön? Joutuuko se toinenkin murder häätöön? En jaksa etsiä selitystä vanhoista jutuista.

Jep, mut tätähän asukkat ei tiedä. Joten Dani saattaa viel päätyä häätöön, mikäli toinen murhaaja paljastuu.
1. Andte 2. Pertti 3. Anna 4. Joonas 5. Jussi K.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 30 Loka 2014 11:10

Dani takaisin taululla! Anna kysyi, ootko satavarma Danista. Jenna: En.


Nyt Jussi tapetuksi äkkiä :)

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 30 Loka 2014 11:17

Hankalan alun jälkeen alkaa Leyla parantamaan tuota C.S.I-hommaansa. Andtesta, sädekehästä ja oikeudenmukaisuudesta sen verran, että en nyt lähtisi hänen luonnettaan tässä ylistämään. Ihan itsekkäästi ajattelee (mikä toki on sallittua), että haluaa lukea kirjeen kotoa. Lisäksi SyMy:läiset ovat turvassa, joten minusta he eivät voi puuttua siihen, haluaako joku toinen murhilta ja epäillyiltä turvaan. Minusta se on oikeudenmukaista.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 30 Loka 2014 11:20

Pera75 kirjoitti:Hankalan alun jälkeen alkaa Leyla parantamaan tuota C.S.I-hommaansa. Andtesta, sädekehästä ja oikeudenmukaisuudesta sen verran, että en nyt lähtisi hänen luonnettaan tässä ylistämään. Ihan itsekkäästi ajattelee (mikä toki on sallittua), että haluaa lukea kirjeen kotoa. Lisäksi SyMy:läiset ovat turvassa, joten minusta he eivät voi puuttua siihen, haluaako joku toinen murhilta ja epäillyiltä turvaan. Minusta se on oikeudenmukaista.
No se on, miltä kantilta tätä asiaa katsoo. Monet muutkin kuin Andte olisivat halunneet lukea ne kirjeet.

Avatar
BBV-C
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 29 Loka 2014 00:30

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja BBV-C » 30 Loka 2014 11:26

pihlaja kirjoitti:Tyhmä veto Armilta, ei se tätä tuu voittamaan vaikka viikon kauemmin sinnittelisi talossa. Ja tuolla se ainakin varmisti että on sitten seuraavalla viikolla taatusti äänestyksessä jos talolaiset saa nimetä.
Armihan nimettäisiin kaikesta huolimatta joten varmisti tällä teolla yhden viikon lisää peliaikaa.

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hansu » 30 Loka 2014 11:28

Kylläpäs Leyla suttaa.

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 30 Loka 2014 11:30

amanda kirjoitti:
Pera75 kirjoitti:Hankalan alun jälkeen alkaa Leyla parantamaan tuota C.S.I-hommaansa. Andtesta, sädekehästä ja oikeudenmukaisuudesta sen verran, että en nyt lähtisi hänen luonnettaan tässä ylistämään. Ihan itsekkäästi ajattelee (mikä toki on sallittua), että haluaa lukea kirjeen kotoa. Lisäksi SyMy:läiset ovat turvassa, joten minusta he eivät voi puuttua siihen, haluaako joku toinen murhilta ja epäillyiltä turvaan. Minusta se on oikeudenmukaista.
No se on, miltä kantilta tätä asiaa katsoo. Monet muutkin kuin Andte olisivat halunneet lukea ne kirjeet.
Tiedän. Ja kaikilla on ihan omat itsekkäät syyt siihen. Paitsi tietysti Tuularilla, joka huomisen koosteessa varmaan päiväkirjahuoneessa sanoo, että hänelle on sama, mutta kun muut ei saaneet kirjettä. Nyyhkis.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja KariTa » 30 Loka 2014 11:31

DC 2:ssa kuva siirtyi Anna/Jennasta ulos ja tylsistyneisiin Tuija/Jonathaniin. Käy jopa sääliksi Thania tuon riippakiven takia.
Ei tuota tehtävää jaksa livenä seurata.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 30 Loka 2014 11:38

Jos sormenjälkiä on yhteensä 20, itse kyllä ilmoittaisin jälkien määrän niin että yhteisluku on se 20, eikä niinkuin esim. Leyla "röökiaski 3, lasi 4, kypärä 11" tai miten se nyt sanoikaan mutta vajaaksi jäi.

Varmaan tekisin niin että tutkisin röökiaskin ja lasin niin tarkkaan kuin mahdollista ja mitä 20:stä jää niin sanoisin olevan kypärässä :)

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja maaru » 30 Loka 2014 11:42

hromppanen kirjoitti:Jos sormenjälkiä on yhteensä 20, itse kyllä ilmoittaisin jälkien määrän niin että yhteisluku on se 20, eikä niinkuin esim. Leyla "röökiaski 3, lasi 4, kypärä 11" tai miten se nyt sanoikaan mutta vajaaksi jäi.

Varmaan tekisin niin että tutkisin röökiaskin ja lasin niin tarkkaan kuin mahdollista ja mitä 20:stä jää niin sanoisin olevan kypärässä :)
Leylalla jäi lasin jalka tutkimatta, kun piti koko ajan lasia siitä kiinni.

Avatar
Seepras
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Syys 2009 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Seepras » 30 Loka 2014 11:50

Mä olen vähän pettynyt muiden rektioihin tuosta Armin ryöväämästä sädekehästä... Olisin odottanut suurempia reaktioita :D

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja semale » 30 Loka 2014 11:55

Seepras kirjoitti:Mä olen vähän pettynyt muiden rektioihin tuosta Armin ryöväämästä sädekehästä... Olisin odottanut suurempia reaktioita :D
Armi on selvinnyt niin monesta häädöstä, että laskevat Armin olevan suosittu.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”