40. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
saru
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 07 Syys 2014 12:29
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja saru » 02 Loka 2014 21:09

Andte ja Jenna päikkäristä, Kaikkien ei ole pakko kantaa yhtäaikaa, eikä ole pakko tehdä, jos on kipeä. Jenna lepäämään ja itkee
Voiko Perttua ylittää? <3
Kopponen oli lähellä
Saruna vuodesta 1996

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Loka 2014 21:10

Andte toi päikystä viestin, ettei lepääminen ole kiellettyä. Jenna haluaisi tehdä, mutta kroppa ei jaksa. Jenna meni lepäämään ja Nimo seuraksi lohduttelemaan.
a walking disaster

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja uzbek » 02 Loka 2014 21:22





BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 21:23

Ennen Jennan ja Andten päiväkirjahuoneesta paluuta:

21:00 Penkillä Jarnon kanssa rauhallisesti keskusteleva Nimo pohtii, että ei halua, että kukaan joutuu kokemaan Kivikkoa enää. Nimo toivoo, että tekevät nelistään loppuun, ja pääsevät sitten sankareina taloon, ja Kivikko on sitten siinä. Vaikka on sanonut, että vitsi kun Joonatan ärsyttää, ja toivoisi että se tulisi, niin ei. Nimosta ei kellekään voi toivoa mitään näin pahaa. Tällaista henkistä ja fyysistä kärsimystä.

Jarnosta se riippuu siitä, minkälaisen vastaanoton saavat talossa. Jarnoa ärsyttää, jos tulee vielä tämän päälle jotain lässytystä.

Nimo arvostaa sitä, että talon porukka on Andten kertoman mukaan ajatellut heitä ja sitä, pärjäävätkö he. Itsekin kyllä miettisi.

Jarno ei ole niin vakuuttunut siitä, että toinen tiimi olisi ajatellut.

Nimo: "Mutta toisaalta mä en tajuu miks sä vihaat niin paljo nykystä kellaritiimii, koska... siis mähän oon sieltä, mä oon eläny niitten kanssa."

Jarno: "Ei mut se on nyt mennyt siihen, tuota noin, vaiheeseen --"

Nimo: "Niin tuota en mäkään tykkää siitä niitten niinku... Joonatanin ylistämisestä, mutta... ne on oikeesti hienoja ihmisiä."

Jarno: "Ei mutta se on kerran kun ruvetahan nälävimähän nuon ja... lässyttämähän, niin... mä tykkään Tuulikista ja Armista, mä tykkään Jonista ja Annesta."

(tauko)

Nimo: "Eli ainoo millä sulla on ongelma on se... Joonatan, Jonna ja Tuija?"

Jarno: "En mä tiedä Tuul... Ei mulla Tuijan kanssa. Mutta niinku, mutta se ku mennähän... kilipaalutilanteeseen, niin niistä kaikista muuttuu aiva erilaasia... paitsi Jonista ja Annesta."

Nimo: "Mmh."

Jarno: "Niin se mua ärsyttää, se mua ärsyt... me ollahan, ku me hävitähän, me ollaan vaan 'Ja onneks olokohon', ja jos me voitetahan, niin me ei lässytetä millään lailla. Ku me voitetaan, niin that's it."

Nimo: "Mmh."

Jarno: "Niin nämä tuota noin... se on ihan täyttä --"

Nimo: "Mut toisaalta... kyl mä sinänsä ymmärrän miks ne on tolleen, koska ne voittaa niin harvoin."

Jarno (päätään puistellen): "Joo mut ei se silti niin --"

Nimo: "Koska harva voitto aina tuntuu paremmalta kuin jokapäivänen voitto."

Jarno: "Joo, mut ei se silti niinku..."

Nimo: "Ja sit toisaalta, mäkin oon sitä mieltä, Jarno, et, tiäksä ku, me ollaan kaikki oikeesti niin erilaisii ihmisii, loppujenlopuks."

Jarno: "On, mutta se on joukkueena ihan perseestä."

Tässä kohdassa ovisummeri soi ja Andte ja Jenna astuvat ulos tehtäväalueen pk-huoneesta.

Jarno kysyy, onko tilanne rauhoittunut. Andte toteaa, että on tyhmyyttä alkaa kantamaan ku ottaa kipeää ja väsyttää. Jenna äännähtää jotain tätä tukevaa ja laahustaa laavuun. Jarno vielä varmistaa Andtelta, että muuten on kaikki Ok. Andte vastaa myöntävästi.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 02 Loka 2014 21:37

Palkintojen jakoa keihäänheitossa.
Soi jonkinlainen "maammelaulu" tms.

Kuva

Kuva

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 02 Loka 2014 21:49

Ja kellarissa kannetaan kiviä

Kuva

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 02 Loka 2014 22:03

Joonas PK:sta, kaikille petivaatteiden vaihto.
Tuulikki kieltäytyy vaihtamasta, koska "käyttää maalaisjärkeä".
Muut kellarin asukkaat varoittavat sääntörikkomuksesta, mutta Tuulikki vastaa vain virsiyninällä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 22:17

Kivikossa nuotiopiiri. Nimo istuu nurin päin käännetyn muovikorin päällä, Jarno penkillä. Penkin toisessa päässä makaa uuvahtanut nukkuvan näköinen Jenna vatsakylkiasennossa pilkkihaalarit päällä ja pipo päässä, jalat maassa, mutta kädet penkin kummankin puolen roikkuen. Andte taisi mennä vessaan.

Talon puolella vaihdetaan petivaatteita. Kellari on jälleen kokonaan hävinnyt livefeedeistä ja ollut poissa jo hetken.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Loka 2014 22:33

Jarno dramatisoi Kivikossa: "Miettikää jos joku meistä aamulla löytyykin kuolleena. Tämän rasituksen takia. Mitä siitä seuraisi? Ne laittais sen meidän oman tyhmyyden piikkiin kun kuitenkin oltais voitu luovuttaa ihan milloin tahansa..."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 23:03

22:50 Kellarissa Joonas pohtii, että Janne joutui ehkä lähtemään siksi, kun rottatehtävässä siltä mopo karkasi käsistä. Katsojat saivat siitä sen käsityksen, millainen se rottana oli. Jonin mielestä se oli kyllä rotan roolissa aika armoton.

Joni kertoo jutelleensa Annan kanssa siitä, että ei ollut oma itsensä, hillitsi itseään rottatehtävän aikana, koska pelkäsi joutuvansa häätöäänestykseen, olisi liian ilkeä rottana. Ei tiedä oliko liikaa pelaamista, mutta ei vain halunnut häätöäänestykseen.

Joonas muistelee jotain ruisleipiä ja näkkäreitä. Joni jatkaa tästä, että Jarnolla meni vähän yli, aivan kiehui ja tulistui. Joonas komppaa että otti Ninon kanssa yhteen. Joni uskoo, että Kivikossakin varmasti ottavat yhteen. Mutta joku saisi sieltä tulla nyt pois jo oikeasti, Nimo ja joku vaikka. Joonas ehdottaa Andtea. Tuntuu siltä kuin olisivat kadonneet kokonaan, vaikka ovat aivan lähellä.

Joni visioi että kivikkolaiset istuvat nuotion äärellä viltteihin kääriytyneenä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 23:08

Kellarissa vaihdetaan lakanoita. Kartanolaiset ovat pihafeedissä tupakkapaikalla (no nyt vaihtui juuri DC1:teen). Kivikossa alkaa läjän pohja paistaa; ei enää kovin paljon siirrettävää jäljellä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 23:32

BB kuulutti kaikki kivikkolaiset päiväkirjahuoneeseen.

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maaru » 02 Loka 2014 23:35

Nimolla näyttää vieläkin olevan ylimääräistä energiaa, kun jaksaa edelleen härkkiä Andtea tuossa ennen päiväkirjahuoneeseen menoa

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 23:38

Talon puolella häkkiterassilla Leyla ja Joni. Leyla oli kuullut tehtäväalueen päiväkirjahuonekuulutukset, joten tiesi kertoa Jonille, että kaikki ovat kopissa sillä puolella.

Molemmat kuulevat jotain ääniä toiselta puolelta. Joni meni kuuntelemaan lähemmäksi tehtäväalueen ovea, mutta valittaa, että allas ja liekkijuttu pitävät meteliä. Joni pyytää, ettei Leyla pyydä heti muita, jos porukka on palaamassa tehtäväalueelta. Voivat vastanottaa ne kahdestaan.

Pihan puolelle kuuluukin tehtäväalueen pk-huoneen summeri, ja porukka purkautuu Kivikon puolella pk-huoneesta.

Jonilla ja Leylalla kovat spekulaatiot siitä, mitä Kivikon puolella on meneillään. Joni mm. miettii, saavatko Kivikosta jossain vaiheessa palaavat asukkaat valita tiiminsä talon puolella.

Joni pohtii, että Kivikossa olevat eivät tiedä mitään tiimien sekoittumisesta, eivät tiedä mitään viikkotehtävästä. Ja saavatko edes puhua Kivikosta kun palaavat. Leyla arvelee, että eivät.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 02 Loka 2014 23:40

Sammuttavat nuotion kaatamalla vettä päälle.

Taisivat saada käskyn mennä nukkumaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 23:43

Joni myös miettii että kolme päivää on kyllä jo pitkä aika. Tulisivat jo. Leyla kysyy, voisiko siellä olla viikonkin. Totta kai voi, Joni vastaa. Joni arvelee, että Nimo luulee, etteivät talon puolella tiedä sen häätöäänestyksessä olosta.

Joni muistelee Nimon valittaneen että onko Kellaria pahempaa olemassa. "No nyt se varmaan tietää, että on."

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 02 Loka 2014 23:52

Kivikko nukkumista aloittamassa. Nimo makaa pää Andteen päin ja muutaman kerran jo poskea hivellyt. Kirehtää toki myös

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 23:53

23:46 Vaihtuvan kameran feedissä (ja nyt DC1:ssä) Andte keräilee tavaroita nuotion ympäriltä ja tulee sitten laavun oviaukolle, jossa muut asukkaat ovat sisällä. Tai Nimo oviaukon äärellä.

Nimo nuuhkii Andtea ja moittii tämän pahaa hajua, tosin läppähengessä. ”Oh my god! You’re disgusting!” Vetää tätä myös kädestä puolihalaukseen. Andte syyttää retkiruokia. Nimo: ”Joo, sen haistan kyllä.”

Nimo: ”Jarno vitsi sä oot hidas. Mä olisin kerännyt mun makuupussin jo kauan sitten.”

Jarno: ”Varmuuden varalta jos tuloo lähtö niin...”

Nimo (huvittuneena): ”’Lähtö?’ Mitä hiton sotaa sä odotat tässä?”

Nimo moittii edelleen Andten hajua. ”Missä sun Axe on?”

Jarno: ”Se on tää kivisota...”

Jenna mumisee laavun perältä, että tää on nyt semmonen, että heidän täytyy oikeesti miettiä mitä kivet tarkoittavat (uskoen että Kivikon rangaistusasukkaiden täytyy ratkaista jokin koodi päästäkseen pois.)

Lopulta Andte ja Nimokin kömpivät laavuun. ”Kivillä on tärkeä merkitys”, toistelevat tytöt. Olisiko pk-huoneessa sanottu näin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”