36. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 14:04

Jennaa ärsyttää kun ei voida sanoa kerralla kaikkia häädössä olevia. Leyla uskoo että Armi ja Jonathan on molemmat häädössä. Jenna ihmettelee miksi. Jarno veikkaa että Jonathan on neljäs ja Armi jäänyt pois häädöstä.

Kartanon puolella Jonathan myös itse totesi että odottaa olevansa neljäs häädössä oleva.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 15:13

Nimo tehnyt Kellarilaisille ruuaksi ryynimakkara-pyttipannua (oletan, näyttää kuvottavalta). Seassa muutama peruna. On kovin ylpeä aikaansaannoksestaan ja käy näyttämässä sitä Kartanollekin.

Nimo: Joonas, oonks mä vaimomateriaalia?
Joonas: Et
Nimo: Andte, oonks mä vaimomateriaalia?
Joonas: Et
Nimo: Et voi vastata Andten puolesta
Joonas: Vastasin jo
Nimo: Mutta mä osaan tehdä ruokaakin!

Kartanon makkarissa Armi, Tuulikki, Joni ja Anna.
Joni miettii iltaa, hän on yhtä tyytyväinen sekä taloon jäämisestä että kotiinlähdöstä. Kokee talossa olon olevan tavallaan epäturvallisempaa kuin kotona olemisen, koska heitä voidaan jatkuvasti arvostella. "Turvattomampaa, pysytään suomen kielessä", Tuulikki korjaa. Joni jatkaa juttuaan miettien kuinka BB-talossa saa kuitenkin heti apua jos tarvitsee.

Joni poistuu siistimään kulmakarvojaan. Armi uskoo Jarnon tippuvan tänään. Anna ihmettelee miksi. Armi perustelee Jarnon kielenkäytön olevan törkeää välillä, mm. eilen lehdistötilaisuudessa Tuijalle puhui rumasti ja rottatehtävän aikana rotille. Annasta Jarno sanoi tyhmästi Tuijalle eilen, mutta sanoo kuitenkin pitävänsä Jarnosta paljon. Tuulikki toteaa että jos kielenkäytön perusteella lähtisi talosta, Jenna tippuisi seuraavaksi.

Jenna ja Dani makoilevat taas aidan luona yhdessä (mutta kamera tuntuu kyllästyneen heihin, koska näkyvät vaan taustalla).
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 15:28

Andte tulee Kellarin sohvalle makoilemaan jutellakseen Tuijan kanssa, joka makoilee Kartanon sohvalla. Nimo istuu heidän välissään Kellarin sohvalla ja huutaa Tuijan olevan hänen nainen. Hihittelee miten paljon Andte häntä on tänään kiusannut. Andten mielenkiinto kääntyy varsin pian takaisin Tuijaan ja Nimo jää istumaan kaksikon väliin. Ottaa taas puheenaiheeksi kuinka Andte on häntä kiusannut. Tuija käskee antaa takaisin. Lopulta Nimo kyllästyy ja ilmoittaa lähtevänsä. Nimon lähdettyä Kellariin, Andte siirtyy sohvalla lähemmäs Tuijaa ja jäävät tuijottelemaan toisiaan.

Andte naureskelee Danilla ja Jennalla tulevan paikat kipeiksi kun nukkuvat pari viikkoa lattialla. Dani marssii sohvien ohi valittaen kuinka hänellä palaa vitun hermot tähän touhuun. Tuija ja Andte nousevat ylös, uhoavat hetken toisilleen aidalla ja jatkavat matkaa.

Dani alkaa avautumaan Tuijalle vitutuksestaan ulko-oven luona. Andte jää peittelemään "Jennaa" tämän lattiasänkyyn. "Jenna" on virnuileva Janne.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 15:55

Jonathan, Tuija ja Jonna istuvat tupakkapaikalla.
Jonna haluaa olla talossa vielä ensi viikolla ja toivoo myös että Tuija ja Jonathan ovat siellä. "Sitä seuraavalla ei ole enää väliä, mutta ens viikko", Jonna nauraa. Alkavat haaveilla bileistä.
Jonna ehdottaa pitäisikö tehdä kiljua. Sima voisi olla sittenkin parempaa.
"Eihän siman tekemistä ole kielletty", Jonna miettii. "Ei varsinaisesti, ei lue sääntökirjassa", Jonathan vastaa. Jonnasta koko tilanne on kuin leirikoulussa, tehdään kaikkea kun opettajan silmä välttää. Talossa vaan vaikeampaa. Jonathan toteaa heidän tekevän kaikkea mikä ei ole kielletty, kyllä se sitten kielletään jos ei saa tehdä.
Jonathan alkaa haaveilla vaihtoonpääsystä BB:n aikana.

Dani ja Jenna ovat palanneet aidalle makoilemaan. Dani selostaa miten Kellariin tulee uusi mies, aidalla ei saa enää nukkua ja Jennan pitää nukkua miehen vieressä. Sitten sunnuntaina kysytään heiluko peitto. "No ei todellakaan", Jenna vastaa. Jenna on vaikka nukkumatta jos nukkuminen aidan vieressä kielletään.
Dani haluaa tupakkaa. Jenna käskee iloita siitä että on saanut polttaa edes vähän, Kellarissa kukaan ei ole saanut tupakkaa. "Kolme hatsia", Dani vastaa. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Tuulikki ja Janne juttelevat Kellarin oven edessä aidalla illan häädössä. Tuulikki käskee pysymään tyynenä, niin pärjää. Tuulikki uskoo Jannen pärjäävän muttei ole Jarnosta varma.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sky » 28 Syys 2014 16:03

Dorothy kirjoitti:Nimo tehnyt Kellarilaisille ruuaksi ryynimakkara-pyttipannua
Tähän pieni backstory, joka siis tapahtui noin tunti sitten:

Nimo ryhtyy valmistamaan pyttipannua, pilkkoo aineksia valmiiksi ja kehuu ruokkivansa ihmisiä, oottakaahan vaan. Joonas häärää ympärillä ja Nimolla menee hermo, "Älä vittu puhu mulle mä teen ruokaa!!". Nimon mielestä tää on hirveetä paskaa ja ihmisten pitäisi olla kiitollisia eikä kommentoida hänen ruoanlaittoaan.

Nimo pyytää Andtea neuvomaan, Andten mukaan Nimolla on liian vähän rasvaa pannulla, mutta tämä on Britneyn mukaan sen takia, että ajattelee muiden sydämiä. "Andte mahtuuko nämä kaikki samalle pannulle?!" Andten mukaan joo.

Nimo: Ei vittu ois pitäny laittaa eka sipulit, vittu mä oon tyhmä.
Leila: Mitä sä laitoit eka?
Nimo: Perunat.
Nimo: Oh shit tarvin enemmän voita! Oh shit.
Nimo: Oh my goooood. Voita, voita, voita. Saatana. Ei saa jäädä kiinni.

Ryynimakkarat lisätty ja pannu on kukkurallaan. Andte neuvoo lisäämään lisää rasvaa ettei pala, valurautapannu vaatii sitä. Nimolla on vaikeuksia sekoittaa pyttipannua, huutaa Andtea apuun. Leilan mukaan nyt on ihan liikaa tavaraa pannulla, Nimo kieltää katsomasta tänne päin. "Tää on oikeesti Andten vika, se sano et nää mahtuu. Oikeesti voitteko auttaa!"

Nimo: Oikeesti mua ärsyttää et toi Andte koko ajan sanoo et tee näin ja sit jättää mut pulaan saatanan paska, oikeesti mua ärsyttää.
Jenna kiljuu Andtea apuun ettei kaikkien ruoka mene pilalle.
Jarno (?) kommentoi jotain siirapista ja Andte menee ulos, Nimolla menee hermot, "Te ootte ihan vitun kusipäitä oikeesti! Mua oikeesti vituttaa niin paljon mä heitän tän nollalle ja jätän koko paskan tähän, olkaa hyvä siin on teiän ruoka! Vittu! Ihan oikeesti aivan vitun paskaa!! Tää on viimenen kerta kun mä meen keittiöön".

Nimo jättää pannun ja poistuu ulos (Joonas: "Mitä vittua ny hessu?!"), valittaa Andtelle kuinka vituttaa kun yrittää tehdä ruokaa ja kaikki vaan pelleilee ja valittaa, ei jaksa tehdä ruokaa!
Andte: Etkai tuollaisesta luovuta?
Nimo: En luovuta! Mut mä en tiedä mitä tehdä ja mä kysyn sulta apua ja säkin vaan vittu käännät selän ja lähet kävelee! Se et mä sanon et mä en osaa tehdä ruokaa ei tarkoita et mä en halua tehdä.
Andte: Ossaat sie mut sie et luota ittees.
Nimo: Enkä osaa, mä en oo ikin tehny pyttipannuu! Mä osaan leikkaa.. Oikeesti mua itkettää ihan vitusti kun kaikki valittaa mulle tost.
Andte: Välitäksie juuri tuosta, et kaikki valittaa?
Nimo: Mut se loukkaa mua! Mieti kun joku tekee sulle ruokaa ja sä koko ajan sanot sille et laita siirappii, laita vittu sokerii!
Andte: No onhan mullekin koko ajan porukka vittuillut minun ruuanlaitosta.
Nimo: Mutku mä oikeesti tosissaan kysyn et mitä mä laitan ja mitä mä teen.
Andtea naurattaa. "No mitä sitten tehhään, jätetään ruoka laittamatta?"
Nimo: No joo, sit ei kukaan syö oikeesti, pitää olla välillä vähän kiitollinen oikeesti.
Andte: Voi teitä naisia, voi vittu teijän kanssa menee hermot. ... Tule nyt sieltä saatana.
Nimoa naurattaa.

Andte ja Nimo lähtevät takaisin Kellariin. Nimo jatkaa ruoan kääntelemistä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 28 Syys 2014 16:05

15:55 Terassin tuoleilla DC2:ssa Jonathan, Armi, Tuija ja Jonna.

Armin mielestä Jarno oli eilisessä ”lehdistötilaisuudessa” tosi typerä. Tuija komppaa, täysin ala-arvoista juttua tuli. Jonnan mielestä on täysin eri asia puhua pillun löysyydestä kuin prinssinakeista.

Tuija on samaa mieltä. Oli heittänyt prinssinakkiläppää Andtelle ja Andte oli heittänyt takaisin tisseistä. Mutta se oli heidän välisensä juttu. Kukaan heidän tiimistään ei ollut huudellut Andtelle mitään sukupuolielinjuttuja.

Jonnan mielestä se, että Jarnolta tulee tuollaista, on "No hei, morjens!" -tason juttu. Tyyppi vähän taas suuttui! Armi muistaa kuulleensa Jarnon huudelleen äskenkin sumopainissa jotain. Jonna ei tiedä kuulleensa, mutta varmaan oli huutanut, ei yllättäisi. Menevät ohi jo sen jutut, niitä alkaa suodattaa vaistomaisesti.

Jonna kyllä tykkää Jarnosta silloin kun se on mukava. Mutta sitten kun se on ärsyttävä, se on tosi ärsyttävä.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 28 Syys 2014 16:12

-Tämä on Big Brother. Menkää pihalle.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 28 Syys 2014 16:23

Dani istuu Jennan kanssa aidan vieressä. Jenna laulaa, Dani istuu hiljaa. Yhtäkkiä Dani puhkeaa itkunauruun ja valittaa vittuuntumistaan. Uhkaa kohta heittävänsä kalusteita.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 16:27

Dani purkaa vitutustaan Jonathanille ja muille Kartanon tupakkapaikalla. Tuntuu niin väärältä olla tuon joukkueen puolella. Jonathan toteaa ettei voinut tulla vaihto yllätyksenä. Ei tullutkaan, Dani myöntää, mutta vituttaa silti. Danille BB on ollut reissu missä on oppinut itsestään paljon. Vitun siistiä makoilla aidalla.
Jonathan vastaa asiassa olevan puolensa ja puolensa, Jenna sentään on talossa Danin kanssa, mutta Jonathanin miesystävä ei. Dani vertaa taas tikkariin, se on suupielessä koko ajan. Dani vinkuu myös röökistä.
"Hanki elämä", Jonathan vastaa. "Nii-i, ei oo mitään tekemistä. Mari Sainio kysyy miltä tuntuu... suora lähetys, sanonko suoraan?", Dani selostaa.

Jonathan yrittää seistä päällään, muttei onnistu kun tiikerihuppu on silmillä. Jää maahan makoilemaan ja Tuija kysyy onko kunnossa. "Eiku tää tiikeri kuoli", Jonathan vastaa ja lähtee hyppelemään pitkin pihaa tiikerinä.

Dani palannut Jennan viereen valittamaan, pyytää Jennaa kanssaan aidankulmalle. Jenna tulee huokaillen perässä. Dani ei jaksa talossa olevaa huutoa, (viittaa ilmeisesti taustalla kirkuvaan Annaan jonka hihitykseen Danilla on tuntunut menevän hermot). Dania vituttaa ihan kaikki, jopa Jonnan Mama Sultan nimi. "Onpa vitun omaperäistä!".
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 16:47

Andte säikäyttää Nimon.
Nimo: "aaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh, ähähäähähä. Andte! Mä säikäytän sut!"

Tuulikki ja Armi juttelevat nimeämisistä Kartanon pihan sohvalla. Tuulikki kertoo ettei nimennyt Jannea eikä Jarnoa. Armi myöntää nimenneensä Jarnon.
Armi huomauttaa Nimolla ja Andtella olevan jotakin, huutaa Britneylle että antaa sylitanssin Andtelle. Tuulikki huutelee kuinka paljon Nimo haluaa Andten syliin. Andtesta porotkin pelästyvät Nimon twerkkausta. Armi nauraa Andten olevan todella vaikeana.
you've got the dream but not the drive

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 28 Syys 2014 16:51

olohuoneeseen pöydän paikalle on lattiaan teipattu kaksi mustaa rastia

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 28 Syys 2014 16:52

Armi kertoo Tuulikille äänestäneensä Jarnoa. "vaikka ei näistä sais puhua" [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 16:55

Tuulikki uskoo neljän viimeisen olevan Andte, Joonas, Nimo ja Tuija. Armista on vaikea sanoa, Joonas ja Andte varmaan, Tuijakin ehkä, mutta neljäs vaikea. Dani ei ainakaan. Tuulikki samaa mieltä. Andte tai Joonas voittaa Armin mielestä.
you've got the dream but not the drive

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja semale » 28 Syys 2014 16:57

^^Ja Tuulikki sanoi, ettei äänestänyt noita kumpaakaan.

Tuulikki ja Armi tekee havaintoja Kellarin porukasta terassilla. Nimo on niin kovasti Andten perään, yrittää syliin. Huutelevat Nimolle, joka ei kuule tai ole kuulevinaan.

Andtea ja Joonasta Tuulikki ylistää, on menossa molempien luo kylään.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 17:00

Asukkaat pääsevät sisään ja Kellariin tuli postia. Jenna ja Dani jäivät juttelemaan pihalle.
you've got the dream but not the drive

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 28 Syys 2014 17:04

Ulkona Dani taas ripittää Jennaa rahankäytöstä yms ja kyselee tarkasti vapaa-ajan tekemisistä. Miksi tuo Jenna on niin lapanen...

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 17:07

BB antoi luvan avata kuoren.
Molemmat joukkueet valitsevat 3 suorittajaa viimeiseen haasteeseen, kyseessä lanteita liikuttava digitaalitehtävä. Lehditötilaisuus alkaa suoraan ja molemmista joukkueista vain yksi pitää uhopuheen. Vedonlyöntiluukku on suljettu.

Kellarissa valittiin suoraan Jenna, Nimo ja Leyla.
Kartanossa pientä vääntöä. Joni ei halua osallistua, Annalla huono olo. Dania ehdotetaan, mutta Tuulikki alkaa varmistella pelaako Dani Kartanon joukkueessa vai häviääkö tahalteen Jennan takia. Lopulta valitaan Jonna, Jonathan ja Tuija.
you've got the dream but not the drive

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja semale » 28 Syys 2014 17:13

Tuulikki kysyy Danilta pelaatko joukkueen puolesta vai keskitytkö Jennaan. Dani sanoo kilpailun olevan kilpailu. Tuulikki jakaa tomerasti joukkuetta, valitsee Tuijan ja Jonathanin heti. Joni ei osaa ja Anna on kipeä.
Tulossa "lanteita liikuttava" peli.

Annalla etova olo, menee vessaan kokeilemaan oksentamista.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 17:16

Jonna varmistelee vielä haluaako Armi tai Joni halua osallistua, nyt olisi mahdollisuus. Joni ei halua koska ei osaa eikä halua edes kokeilla.

BB käskee lukemaan ohjeet uudelleen. Jonna tajuaa että piti mennä suoraan lehdistönurkkaukseen.

Final countdown alkaa soimaan kun Kellarin tytöt saapuvat Kartanon puolelle ja kuusi osallistujaa tanssahtelee hetken ennen kuin lehdistötilaisuus alkaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 17:20

Jonathan aloittaa puheensa. Haluaa sanoa ettei peli ole menetetty ennen kuin viimeinen naula lyöty kirstuun ja aikovat taistella loppuun saakka. Kartano hurraa ja huutaa. Britney-Nimo pitää puheensa, kaikki hiljaa kun hän puhuu. Tässä on Charlie's Angels, Tehotytöt Papu, Pipa ja Poppana. Nimo kehuu itseään ja side-chicksejään. Kellari taputtaa.

Kartanoon tulee postia. Jonna hakee, Jenna lähettää putkilon takaisin. Tuulikki toteaa ettei Kellarin asukkaat saa liikkua Kartanossa. "Oumaikaad, ota yhteyttä mun manageriin", Nimo vastaa. Postissa ohjeet tanssipeliin jota pelaavat.

Pelin musiikkivalikko hurmaa osallistujat totaalisesti eikä meinata kuunnella Jonnan huutamia ohjeita. Kartano saa valita ensimmäisen biisin, Jonathan haluaa Bastillen Pompeiin. Leyla pelaa Jonathania vastaan.

Molemmilla menee hyvin, mutta Jonathanin turkki ilmeisesti häiritsee pelin liiketunnistinta. Leyla voittaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Syys 2014 17:31

Kellarin vuoro valita biisi, Nimo ottaa The Pussycat Dollsin Don't chan. Nimo pelaa Tuijaa vastaan. Nimo kommentoi koko ajan ettei osaa, mutta ilmeisesti voittaa.
you've got the dream but not the drive

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 28 Syys 2014 17:33

Nimo hukassa, mutta voittaa Tuijan kuitenkin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”